teda nevim, co se vam nelibi na designu. podle me se k autu hodi, vsude potkavam auta stejne podobnych tvaru, vsecky na jedno kopito...a kdyby to bylo auto podle vkusu zde zucastnenych, asi by si ho nikdo moc nevsimal.
úplně s tebou souhlasím co se komu nelíbí to auto má drsnej design a to se němu taky hodí proto se mi líbí a barva je taky dobrá připomíná mi trochu lamborgini diablo.Jízdní vlstnosti jsou šílenost sama to je pravda ale nás to stejné nemusí zajímat my si na něj neviděláme,jo takhle Shumacher nebo Baricello ty by ho prohnali někdo takovej k tomu má zkušenosti a taky nervy.No já bych si musel do toho auta vzít pampersky.
velmi sa mi paci ta priroda v pozadi...... ale auto,,sportiak,, je uplna sracka.
take by ma ani vo sne nenapadlo.
designera by som namieste vodstrelil...........
Nevim co vam tak vadi? Je to celkem typicky design 80 let. O Testarosse taky nebude nikdo vykladat, ze je hnusna. Je to proste jiny styl. Nezapada to do uniformnich oblych tvaru dnesni produkce a tim je to prave originalni. Osobne se mi libi.
...výkony úchvatné, ale zajímalo by mě, kdo dělal design. Na tom by ještě chtělo zapracovat, protože esteticky to je vcelku podprůměrné. Kterýkoli student designu by to navrhl lépe.
Ale když si koupíš auto na rychlost,což tohle určitě bude,tak ti na vzhledu moc nesejde...a jestli kupuješ auto na vzhled,tak si můžeš vybrat náký jiný,vždyt jich je ted mrtě
Myslím, že tady o vzhled nešlo, ale spíš o techniku a ta je důležitější.No mohli se trochu víc snažit.To má poměr výkon/váha jak motorka a to ten desigen překonává daleko víc.
když už si dá někdo práci s tím dělat supersport mohl by taky myslet na czhled toho auta...tohle je přes všechny technické parametry auto hnusný jako *, nemá špetku originality
To auto musí mít naprosto zdrcujcí zrychlení a obrovské problémy s přenosem výkonu a točivého momentu na silnici. Ale chtěl bych někdy takový zrychlení zažít
Nejspíš bych si asi dával bacha na policajty. Ve městě tu povolenou padesátku dáte na volnoběh a na jedničku překračujete jakékoliv rychlostní limity. Takové auto patří do sbírky nebo na okruh. Pro povolení jezdit s ním na veřejných komunikacích by se měli dělat nějaké psichotesty, jestli nejste sebevrah!!!!
Na svojich stránkach majú ešte aj stroj Orca SC7. 4,2 V8 biturbo 624 kW, 1050 Nm, 850 kg. Zrýchlenie na 100 za 2,7 s, na 200 za 7,5 s, na 300 za 12 s. Maximálka: "über 400 km/h". Majú vyrobiť 7 kusov