Vážený pane!
Kúpil som si zmienený Fiat 600, 4.12.2005, teda v decembri mal 2 roky.
Neviem ako Vy, ja však mám už svoje 12 - té auto. Skúste toto malé autíčko a iste zmeníte názor. Ja osobneho ho volám "čertík-bertík", skutočne aj keď sa zasmejete, je to čerík. Do mesta je SUPER, nedá sa vynachváliť. Zaparkujete, skoro na "bývalom" 50 halierniku. Teda kde sa väčšie vozidlá "nevlezú" ja ANO.
Rychlosť ? Osobne som išiel po dialnici z Nitry do Trnavy necelých 160 km/hod. Prečo necelých, no ono to komitalo okolo 160 km. Pretože je to málé autičko, každý "poryv" vetra cítite. Nechcel som riskovať.
Motor 1,1 /l !!! Bezkarburátorový a výkon 45 kW !!! (nastrekovaný)Spotreba (?), neustále ju sledujem a priznám sa NEMÁM motýliu nohu, ale v mojej jazde, prevažne mesto je to 5,6L/100 km.
Za to Vás neodvezie ani konský povoz. Viem o čom hovorím, vlastil som všeličo od Moskviča 403, po Felíciu 1,4, Volgu 21 (z jeleňom) Renold 8 a iné a iné.
Môžete mi veriť, nemal som zatial užitkovejšie vozítko ako tohoto malého Fiatika. Že je len 4 miestne, no ale každý si môže vybrať.Ak má veľkú rodinu, tak nech si kúpi veľký voz. Ja osobne som ešte NIKDY, nemal autičko plne obsadené.
Mne úplne a super VYHOVUJE.
Aby som moc nechválil, má aj temnejšie stránky, nízko uložená nádrž, zlé nastupovani, skor "naskladanie a nalezenie do zadu sedadiel.
Neuzamikateľný "kufor". Nemajúc otáčkomer, čo mne, dosť vadí.
Ja mám model "S", teda nemám ani posilovač riadenia, čo síce nebadáte, ale pri 3000 a viac km cesty to začína, trošku zpobolievaním rúk, teda mňa.No dosť, je to skutočne malé autíčko, svižné a ako stvorené do mestskej prevádzky. Je pravda, že má skoro žiadny kufor, a opäť, mám na 99% volné zadné sedadla !
No je to "čertík-Berík"
Klsmoi
Máme novou 600 rok výroby 2006. Piště si co chcete, já jsem spokojen. Dokáže mastit po dálnici i 180 a to pak vy blbečci v kárách za 1 a více mega čučíte když kolem proletím v našem Messerschmidtu. Dali jsme za něj 148000 a mělo najeto 5000 jako předváděčka. Je menší to je fakt. Ale já vážím 104kg a měřím 185 a jsem v pohodě. Jo jasně na 2000km cestu to určitě není, o tom žádná debata, ale na příměstský provoz a Českou republiku, to stačí. Najezdím s ním měsíčne 3-5000 km, a fakt pohoda. Že tam není klima? Stejně jsem kuřák a měl bych furt otevřený okýnko. Že to nemá elektrický stahovaní oken, centrál? Nejsem invalida, a opravy takovejch serepetiček taky něco stojej. Jenom jednu vadu to má, není žlutej! Jako Messerschmidt. Taky bych si přál nějakýho pořádnýho offroada, ale Hummera už má dneska kdejakej kolotočář a já si z něj udělal taky takovýho minihummera. Abych to shrnul: je potřeba se trochu bavit a tohle auto Vám srandy dopřeje bohatě.
Jsem hrdým majitelem Fiatu seicento 1.1 Abarth sporting,žluté barvy.Pět nás jelo mnohokrát a v pohodě to auťák snesl.Je fakt,že když ho takhle naložíte,pohodlí nečekejte.Ale pokud už kupujete takového prcka,víte do čeho jdete a že asi nebudete vozit slony.Na to jsou určena jiná auta,tak nemíchejte jablka s hruškami,jak se říká ve škole.Řídíte-li sporting abarth,poznáte neskutečný rozdíl oproti základní verzi seicenta,je to velmi živé prdítko.Však vzpomeňte na reklamu kde v seicentu jezdil Michael "Šumi" v úzkých uličkách italského Torina,kde vyrobili i můj kousek.Jsem s ním na 100%spokojený,ikdyž se někteří posmívají,že je to barbie auto pro kadeřníky-tak si kupte tank.Mimochodem lednička,která se nám do Škody Octavie kombi kvůli malého otvoru do úložné části prostě nevlezla,se do seicenta podařila naložit.Je to k nevíře,měřili jsme to metrem a rozdíl udělal 5 cm.Pak si kupte kombika...Co se týče nového fiatu 600,mám pocit,že to nebyl dobrý nápad.Připomíná mi to borce v Mladé Boleslavi,kteří vymění masku na na felicii a sláva--už je na světě nový typ vozu!Ostatně tak to dělají se všemi svými vozy,ikdyž poslední Fabia je na tom líp...Snad jim to došlo.
jo jo,taky sme to ted resili a dosli sme k zaveru ze se to rekne sice seicento,ale asi to jenom spociva v tom ze se to na ty auta nepise seicento ale 600..asi s tim chtej udelat diru do sveta a nejenom do italie
Když jsem měl Pandu, která je ještě užší než Seico (stejně jako Matiz 1495 mm na šířku), pět lidí se do ní naskládalo v pohodě. Teda všichni máme tak 65-75 kg a manželka 48 kg. Jistý je, že pět stokilovejch pašíků by se mačkalo asi všude. V pěti lidech jsme jezdili o miléniu i v mým maluchovi (byť je jen čtyřmístnej), takže já si pět lidí v Seicu dokážu představit. A to určitě polák nejsem.
600 = Seicento (myslím v preklade do taliančiny), to znamená, že FIAT ustúpil od slovného označenia k číselnému, čo je v podtate to isté, akurát to lepšie vyzera, ľahšie sa to vyslovuje, je to lepšie zapamätatelné ..., taže nechápem nad čím sa sa vzrušujete!!!!!!!!
To je neuveritelne ako sa Fiat postalil k tvojej obrovskej legende. To asi Fiat skutocne pada na hubu. Dufal som ze Fiat 600 ozije v style Mini, ale asi marne.
No tak auto teto velikosti lze povazovat za 5-ti mistne jen s notnou davkou fantazie. A opravdu jen otrle povahy (pripadne Polaci) by toto i realizovaly.
fiat asi fakt pada na hubu, nakolko som cakal, ked predstavil studiu retra, ze ju pusti von. ale asi nebol taky ohlas a vieme ako je to s modelmi retro, kde cena je trosku premrstena. a tak si asi vo fiate spocitali, ze naklady na vyrobu by prevysili zarobok, tak pustili toto. fakt nic moc. seicento sa k 600 ani zdaleka nepriblizuje. skoda. pre ludi a pre fiat.