fiat asi fakt pada na hubu, nakolko som cakal, ked predstavil studiu retra, ze ju pusti von. ale asi nebol taky ohlas a vieme ako je to s modelmi retro, kde cena je trosku premrstena. a tak si asi vo fiate spocitali, ze naklady na vyrobu by prevysili zarobok, tak pustili toto. fakt nic moc. seicento sa k 600 ani zdaleka nepriblizuje. skoda. pre ludi a pre fiat.
Vážený pane!
Kúpil som si zmienený Fiat 600, 4.12.2005, teda v decembri mal 2 roky.
Neviem ako Vy, ja však mám už svoje 12 - té auto. Skúste toto malé autíčko a iste zmeníte názor. Ja osobneho ho volám "čertík-bertík", skutočne aj keď sa zasmejete, je to čerík. Do mesta je SUPER, nedá sa vynachváliť. Zaparkujete, skoro na "bývalom" 50 halierniku. Teda kde sa väčšie vozidlá "nevlezú" ja ANO.
Rychlosť ? Osobne som išiel po dialnici z Nitry do Trnavy necelých 160 km/hod. Prečo necelých, no ono to komitalo okolo 160 km. Pretože je to málé autičko, každý "poryv" vetra cítite. Nechcel som riskovať.
Motor 1,1 /l !!! Bezkarburátorový a výkon 45 kW !!! (nastrekovaný)Spotreba (?), neustále ju sledujem a priznám sa NEMÁM motýliu nohu, ale v mojej jazde, prevažne mesto je to 5,6L/100 km.
Za to Vás neodvezie ani konský povoz. Viem o čom hovorím, vlastil som všeličo od Moskviča 403, po Felíciu 1,4, Volgu 21 (z jeleňom) Renold 8 a iné a iné.
Môžete mi veriť, nemal som zatial užitkovejšie vozítko ako tohoto malého Fiatika. Že je len 4 miestne, no ale každý si môže vybrať.Ak má veľkú rodinu, tak nech si kúpi veľký voz. Ja osobne som ešte NIKDY, nemal autičko plne obsadené.
Mne úplne a super VYHOVUJE.
Aby som moc nechválil, má aj temnejšie stránky, nízko uložená nádrž, zlé nastupovani, skor "naskladanie a nalezenie do zadu sedadiel.
Neuzamikateľný "kufor". Nemajúc otáčkomer, čo mne, dosť vadí.
Ja mám model "S", teda nemám ani posilovač riadenia, čo síce nebadáte, ale pri 3000 a viac km cesty to začína, trošku zpobolievaním rúk, teda mňa.No dosť, je to skutočne malé autíčko, svižné a ako stvorené do mestskej prevádzky. Je pravda, že má skoro žiadny kufor, a opäť, mám na 99% volné zadné sedadla !
No je to "čertík-Berík"
Klsmoi
No tak auto teto velikosti lze povazovat za 5-ti mistne jen s notnou davkou fantazie. A opravdu jen otrle povahy (pripadne Polaci) by toto i realizovaly.
Když jsem měl Pandu, která je ještě užší než Seico (stejně jako Matiz 1495 mm na šířku), pět lidí se do ní naskládalo v pohodě. Teda všichni máme tak 65-75 kg a manželka 48 kg. Jistý je, že pět stokilovejch pašíků by se mačkalo asi všude. V pěti lidech jsme jezdili o miléniu i v mým maluchovi (byť je jen čtyřmístnej), takže já si pět lidí v Seicu dokážu představit. A to určitě polák nejsem.
jo jo,taky sme to ted resili a dosli sme k zaveru ze se to rekne sice seicento,ale asi to jenom spociva v tom ze se to na ty auta nepise seicento ale 600..asi s tim chtej udelat diru do sveta a nejenom do italie
To je neuveritelne ako sa Fiat postalil k tvojej obrovskej legende. To asi Fiat skutocne pada na hubu. Dufal som ze Fiat 600 ozije v style Mini, ale asi marne.
600 = Seicento (myslím v preklade do taliančiny), to znamená, že FIAT ustúpil od slovného označenia k číselnému, čo je v podtate to isté, akurát to lepšie vyzera, ľahšie sa to vyslovuje, je to lepšie zapamätatelné ..., taže nechápem nad čím sa sa vzrušujete!!!!!!!!
Jsem hrdým majitelem Fiatu seicento 1.1 Abarth sporting,žluté barvy.Pět nás jelo mnohokrát a v pohodě to auťák snesl.Je fakt,že když ho takhle naložíte,pohodlí nečekejte.Ale pokud už kupujete takového prcka,víte do čeho jdete a že asi nebudete vozit slony.Na to jsou určena jiná auta,tak nemíchejte jablka s hruškami,jak se říká ve škole.Řídíte-li sporting abarth,poznáte neskutečný rozdíl oproti základní verzi seicenta,je to velmi živé prdítko.Však vzpomeňte na reklamu kde v seicentu jezdil Michael "Šumi" v úzkých uličkách italského Torina,kde vyrobili i můj kousek.Jsem s ním na 100%spokojený,ikdyž se někteří posmívají,že je to barbie auto pro kadeřníky-tak si kupte tank.Mimochodem lednička,která se nám do Škody Octavie kombi kvůli malého otvoru do úložné části prostě nevlezla,se do seicenta podařila naložit.Je to k nevíře,měřili jsme to metrem a rozdíl udělal 5 cm.Pak si kupte kombika...Co se týče nového fiatu 600,mám pocit,že to nebyl dobrý nápad.Připomíná mi to borce v Mladé Boleslavi,kteří vymění masku na na felicii a sláva--už je na světě nový typ vozu!Ostatně tak to dělají se všemi svými vozy,ikdyž poslední Fabia je na tom líp...Snad jim to došlo.
Máme novou 600 rok výroby 2006. Piště si co chcete, já jsem spokojen. Dokáže mastit po dálnici i 180 a to pak vy blbečci v kárách za 1 a více mega čučíte když kolem proletím v našem Messerschmidtu. Dali jsme za něj 148000 a mělo najeto 5000 jako předváděčka. Je menší to je fakt. Ale já vážím 104kg a měřím 185 a jsem v pohodě. Jo jasně na 2000km cestu to určitě není, o tom žádná debata, ale na příměstský provoz a Českou republiku, to stačí. Najezdím s ním měsíčne 3-5000 km, a fakt pohoda. Že tam není klima? Stejně jsem kuřák a měl bych furt otevřený okýnko. Že to nemá elektrický stahovaní oken, centrál? Nejsem invalida, a opravy takovejch serepetiček taky něco stojej. Jenom jednu vadu to má, není žlutej! Jako Messerschmidt. Taky bych si přál nějakýho pořádnýho offroada, ale Hummera už má dneska kdejakej kolotočář a já si z něj udělal taky takovýho minihummera. Abych to shrnul: je potřeba se trochu bavit a tohle auto Vám srandy dopřeje bohatě.