Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Q7: odhalování pokračuje

Audi se rozhodlo ukazovat veřejnosti nové luxusní SUV Q7 postupně a nyní nám naservírovalo další porci fotografií.
Zpět na článek
28. 6. 2005 08:34
neregistrovaný "Jakesh"
28. 6. 2005 09:33
neregistrovaný "Ash"
28. 6. 2005 10:28
neregistrovaný "Mark"
28. 6. 2005 11:26
neregistrovaný "anonym"
28. 6. 2005 08:57
neregistrovaný "Coroner"
28. 6. 2005 09:49
neregistrovaný "jerevan"
28. 6. 2005 10:08
neregistrovaný "Coroner"
28. 6. 2005 12:08
neregistrovaný "911T"
28. 6. 2005 13:10
neregistrovaný "oink"
28. 6. 2005 13:52
neregistrovaný "911T"
28. 6. 2005 14:11
neregistrovaný "ciello"
28. 6. 2005 14:50
neregistrovaný "911T"
29. 6. 2005 13:36
neregistrovaný "kubo"
29. 6. 2005 11:29
neregistrovaný "Manga"
28. 6. 2005 09:59
neregistrovaný "jurajos"
5. 8. 2005 16:05
neregistrovaný "Kingus"
28. 6. 2005 10:41
neregistrovaný "ciello"
28. 6. 2005 11:09
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2005 11:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 6. 2005 11:31
neregistrovaný "radio"
28. 6. 2005 11:49
neregistrovaný "ciello"
28. 6. 2005 12:18
neregistrovaný "oink"
28. 6. 2005 12:53
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 13:37
neregistrovaný "radio"
28. 6. 2005 21:31
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 12:23
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 13:36
neregistrovaný "ciello"
28. 6. 2005 13:42
neregistrovaný "radio"
28. 6. 2005 13:48
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 13:49
neregistrovaný "oink"
28. 6. 2005 13:51
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 14:12
neregistrovaný "Martin_A"
28. 6. 2005 17:07
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 17:09
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 14:01
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
28. 6. 2005 15:59
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2005 19:57
neregistrovaný "Jenda"
28. 6. 2005 21:47
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 22:39
29. 6. 2005 10:26
neregistrovaný "Ron Jeremy"
29. 6. 2005 11:44
neregistrovaný "ciello"
28. 6. 2005 23:31
neregistrovaný "Honysek"
neregistrovaný "Jakesh"
28. 6. 2005 08:34
Povedený ...
Ale jo, tohle je povedená kára.
Nagrabujte někdo z TV tu reklamu, ta se povedla
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ash"
28. 6. 2005 09:33
Re: Povedený ...
reklama je vystříhaná ze speciálního videa k 25 let quattro. Ke stažení zde:

[odkaz]
nebo
[odkaz]
neregistrovaný "Mark"
28. 6. 2005 10:28
Re: Povedený ...
"Neumíte" někdo přímo reklamu z TV ??
neregistrovaný "anonym"
28. 6. 2005 11:26
Re: Povedený ...
Zkus napsat na info@audi.cz, možná ti to pošlou
neregistrovaný "Coroner"
28. 6. 2005 08:57
Robia okolo rozruch...
Robia okolo rozruch a pritom ide o prezlečený Tuareg resp. Cayan. Jasne, zopár vás bude namietať že má väčší razvor atď. no je to len ďalší hnusný príklad koncernovej stratégie - čo nevidieť je rovnaké len to zabaliť do iného kabátu. Jediné čo by som na Audi vyzdvihol je fakt, že z danej trojice ma podľa mňa najlepší design.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "jerevan"
28. 6. 2005 09:49
Re: Robia okolo rozruch...
mas uplnu pravdu,je to prezleceny tuareg. Ale z tejto trojice je podla mna najlepsi cayenne a potom tuareg,a az potom tento vytvor Najviac sa mi pacili tie stare konzervativne audiny Neviem preco zacali takto prehnane moderne auta vytvarat
neregistrovaný "Coroner"
28. 6. 2005 10:08
Re: Robia okolo rozruch...
Tak tak, a to nehovorím o tom, že mrkneš do späťáku a nevieš či je za tebou A3, A4, A6 či A8... všetko má rovnaký čumák.
neregistrovaný "911T"
28. 6. 2005 12:08
Re: Robia okolo rozruch...
Sa z toho zobuď synak. Odkedy patrí PORSCHE do koncernu VW?
neregistrovaný "oink"
28. 6. 2005 13:10
Re: Robia okolo rozruch...
Na Slovensku to jeste nevedi??
neregistrovaný "911T"
28. 6. 2005 13:52
Re: Robia okolo rozruch...
Nie, my tu žijeme v realite.
neregistrovaný "ciello"
28. 6. 2005 14:11
Re: Robia okolo rozruch...
no jo... no... tak když myslíš...
neregistrovaný "911T"
28. 6. 2005 14:50
Re: Robia okolo rozruch...
Nehovor, že aj ty si taký zabednený a myslíš si, že PORSCHE patrí VW.
neregistrovaný "kubo"
29. 6. 2005 13:36
Re: Robia okolo rozruch...
Kolege asi myslel ze cayen a tuareg maju splocnu techniku a obidva sa robia v BA.
neregistrovaný "Manga"
29. 6. 2005 11:29
Re: Robia okolo rozruch...
co jsi čekal?
neregistrovaný "jurajos"
28. 6. 2005 09:59
haloooooooo
....to som tu jediny kto si mysli ze je to len hnusna nafuknuta krabica?....btw.pozrite sa na tie spatne zrkadla!!!...ved to vyzera ako keby malemu chlapcovi odstavali usi!!!!...velky tank s par detailami pripominajucimi audi a urcite prisernou hmotnostou....prec odo mna!!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kingus"
5. 8. 2005 16:05
Re: haloooooooo
by ses umachroval kdyby ti to stalo pred barakem FRAJERE
neregistrovaný "ciello"
28. 6. 2005 10:41
klon
..jen se musím smát nad tou reklamou v TV.. To auto ještě nemělo premiéru ani žádné větší představení, ale už je na něj reklama.. Jo takhle se to dělá pánové z GM, Alfy nebo jiných.. opět skvělá práce marketingového oddělení... A ještě mě pobavil v té reklamě slogan "převaha" nebo co při záběrech na rally car... jestli se nepletu tak audi nic moc nezajelo... kolikrát? jednou bylo mistrem..? (nebo 2x... co Magicu..?) vedle Lancie jen paběrkovalo celou dobu, ale z jednoho roku a 3 nebo 4 rally žije dodnes... Takže.. ta reklama má stejnej efekt jako celý auto.. je to jen zplácaný z ničeho moc extra... a podvozek z Cayennu a motory z Touaregu dávají prostor pro Audi jen v interieru a exterieru... Takže z toho rozhodně cvrkat do kalhot nebudu... jestli to bude podobnej hnus jako u všech audi...
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2005 11:09
Re: klon
Zvedni palec, brachu. Zvedni jej k obloze. Protože tak jako mistři v PR-AUDI zvládli časování napětí, zvládnou technici AUDI tuhle káru
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 6. 2005 11:25
Re: klon
Ta reklama je náhodou nádherná. Málem jsem rozbil prasátko a běžel pro něj. Naštěstí jsem si vzpomněl na Cadillac a pak na to, že stejně nemám prachy. Další z důkazů reklamní masáže. Chvíli bude Q7 zrovna oním autem, "které prostě musím mít". Ale za pár let po něm něštěkne ani pes.
neregistrovaný "radio"
28. 6. 2005 11:31
Re: klon
navíc ho bude chtít, kde jakej tydýt bez krku a s vepřovou hlavou a dutým řetězem, oblečení už znáte. zkrátka je to masáž, na kterou zaberou hlavně tihle "experti". asi vidí jen ty prodeje, ale pro image značky to může být smrtící, klientela bude nakonec odlišná od zbylé dvojky BMW - MB.
neregistrovaný "ciello"
28. 6. 2005 11:49
Re: klon
nebude...
neregistrovaný "oink"
28. 6. 2005 12:18
Re: klon
Myslel jsem, ze se bavime o autech a ne o jejich majitelich. To by asi nemelo smysl, skatulkovat znacky podle (domnele) klientely. Btw: popsanou image ma pro mne spis BMW
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 12:53
Re: klon
Radio, znaciek, ktore dbaju na svoj imidz a su ochotne vzdat sa kvoli vyssim principom isteho (a lahkeho zisku) by si mal dnes problem spocitat na prstoch jednej ruky. Tak isto je je to dnes aj z ludmi, vacsinou. Aj ked v priapde Audi sa SUV uz dlho pytalo na svet. Podla mna. Legenda, ktora priniesla na trh system quattro by mala svoj system rozvinut aj do tychto sfer. A nemala to robit medzi poslednymi.
neregistrovaný "radio"
28. 6. 2005 13:37
Re: klon
ale vidíš sám, že se nejdříve musel nakrmit VW a až potom audi. máš pravdu, že by se dali spočítat ne jedné ruce, počítal bych mezi ně třeba RR, ale už třeba Bentley ne, jelikož to jeho SUV určitě ponese rukopis, ať už designu nebo techniky, VW. Alfa se mi zamlouvá, drží se svého a opatrně přidala crosswagon, ale žádný SUV, třeba časem bude, ale určitě bude svébytné a dá se tomu věřit, když k tomu takto postupně dojdou. a když slyšíš o Bentley SUV a Lambo SUV, myslíš, že se nebudou lišit jen v kabátě a interiéru ? já to nemyslel jako přísný pravidlo, koleje, myslel jsem to jako třeba mantinely. třeba jaguar, saab a volvo jsou ukázkou, když začli dělat naftu, tak opravdu kvalitní (i když se mi to u kočky moc nezamlouvá), když volvo SUV, tak kvalitní, zkrátka jako by neslevují z kvality, originality, preciznosti, jména. i když do toho jaga dávaj HDI, tak to prostě tak okatě nepresentujou. kdežto u audi, vw, seatu a škodovky je to normální ... motor od audi, DSG, Haldex, a já nevím co ještě stejného a podobného. já nevím jak to přesně popsat, ale myslím, že si tím audi zadělává na pozdější problémy s identitou a pozicí na trhu.
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 21:31
Re: klon
sakris, ja som reagoval nizsie na Teba a odklepol som reakciu na vlastny prispevok. No, aspon vidis co vystrajam. Takze:...vlastne teraz ked to citam pozorne, tak ano - mas pravdu. Ide tu o mantinely (o tie ide aj mne -napriklad mi nevadi diesel v Jagu- vyvoj ide vpred a....), nie o kolaje (....nikto nechce aby kvoli nezdravemu tradicionalizmu skoncil Jag ako garazova znacka). Ale prave preto som tu vtedy robil te pmarketing a product plan VW. Oni totiz vsetky znacky u koncernu VW (aj ich auta) stracaju v tak velkom koncerne identitu. VW vyraba vsetko mozne a ostatny to prekryvaju alebo zufalo vyplanju nezmyselne medzery. A technicky sa to tiez krizi jedna radost. Takze si chcel asi povedat, ze tym znackam chyba jasna brand-identity? (V zmysle jasneho zacielenia a tym padom aj presneho odladenia podvozkov, ostatnych skupin, dizajnu, vybav, ceny pre kazdu znacku?) A Alfa SAVcko pripravuje spolu s Maserati .
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 12:23
Re: Statistika WRC
Audina vyhrala Pohar konstrukterov 2x: 1982 (Rohrl je MS v druhom roku ucasti Audi v seriali MS) a 1984 (Blomqvist je MS). Naviac v 83 bol MS aj Mikkola s Audi. Ak pripocitame aj vitazstva (2x) v Pike´s Peak tak to az taka blba bilancia nie je, hlavne ak tovarensky team fungoval realne iba 7 rokov (tie dalsie tri uz to bol iba zmluvny). Samozrejme Lancia toho dokazala viac: od 73 kedy fungoval pohar konstr. ho vyhrala 10x ( v dvoch erach: polka 70. rokov, a potom pdruha polovica 80.rokov/zaciatok 90.rokov). A este sa vklinila raz v 83 medzi Audi. A to team fungoval cca. 20 rokov (vratane Jolly Clubu). Aha, a reklama na Audi Q7 je fantasticka. Skoda, ze sa neda povedat to iste aj o tom aute.
neregistrovaný "ciello"
28. 6. 2005 13:36
Re: Statistika WRC
..díky... za bližší osvětu... ale z toho vyplývá, že titulek převaha není na místě.. i za 7 let.. to je totiž vedlejší... Ono z jakýchkoliv důvodů tam nebylo (audi) delší dobu tzn. že o nadvládě se nedá mluvit.. (třeba měli špatný auto, který stačilo jen na pár sezon a pak se vytratil ten náskok díky technice.. )... Nadvládu ve formuli1 drží Mercedes a Ferrari za ty roky co jezdí (vlastně téměř od začátku celou dobu - MB)... ale procentuelně se to mění... jasně. Ta reklama je super.. asi byla i relativně levná.. když to sestříhali již z hotových spotů... ale jen sem poukazoval na to jak fantasticky funguje marketing v cele gruppe.... Ten produkt ještě "není", ale už je na něj ve velkým předstihu reklama... Přesně jak psal Lones... vytváří tím situaci něčeho úchvatného (nyní jen v představach kupců), něčeho jedinečného po čem všichni touží ještě to ani neviděli a přesně pro ten pocit - tohle musím mít...!!
neregistrovaný "radio"
28. 6. 2005 13:42
Re: Statistika WRC
přesně - každé sobotní ráno reklamy před pohádkami " (nějakej bazmek) - to musíš mít ! "
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 13:48
Re: Statistika WRC
Ano, v tej reklame presne o to ide. Ale keby som isiel v case dozadu, nasiel by som aj ine priapady v EU kedy sa to tak robilo. Napriklad reklama na prve A-Klasse takto frcala asi pol roka. Lenze ono tu je aj jedno riziko (peco sa to tak nerobi): sice takto ide vyvolat velke ocakavania, lenze potom moze nasledovat aj velke sklamanie (a o tom by nam trebars ludia z marketingoveho teamu A-Klasse vedeli rozpravat). A to potom zehlit sklamanie nie je pre marketerov nic moc... A to Audi ...oni parkticky hned po vstupe do WRChamp. ziskali 3+2 tituli, lenze od 1987 zakazli skupinu B a zarobila na tom prave Lancia, ktora uz v case superstrojov sk. B prevadzkoval aj slusne Lancie Delta v A-Group. A ked potom mohli startovat Acka, Lancia zarobila od 87 do 92 vacsinu svojich titulov. Audi uz iba na pol plynu vyvinulo 200 quattro a Peugeot & spol. odisli uplne. Takze Lancia trosku zarobila na vzniknutej situacii. Co nic nemeni na tom, ze stastie praje pripravenym, aj na tom, ze mas pravdu, ze statisticky sa historia nikdy pytat nebude, ako to, ze Lancia bola tak uspesna. Myslim si len, ze keby pokracovala B-skupina historia by vyznela asi lepsie pre Audi. Lenze to su zas moje keby a asi...
neregistrovaný "oink"
28. 6. 2005 13:49
Re: Statistika WRC
Ano, ale tak funguje kazdy kvalitni marketink. Je to omlete, ale cilem kampane neni nabizet auto, ale "unikatni zazitek" neco, co se trefi zakaznikovi do vkusu, neco co mu v takove podobe nikdo jiny nenabidne.
Pokud bych to vztahl na sebe - Audi by si mne ziskalo ne nabidkou Q7, ale nabidkou kvality, spolehlivosti a bezporuchovosti a hlavne dobrych jizdnich vlasnosti v zime, ktere v podhuri Krkonos pri vykonnosti silnicaru docela potrebuji. To se taky Audi snazi, ale u mne ma smulu! Hadejte proc ?
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 13:51
Re: Statistika WRC
Odpisem vecer. Ale v zasade ide o to co si napisal v prvej vete: prvy sa vzdy nakrmi VW. Takze problem Audi nie je ani tak Audi, ale nejasna struktura poslani vyrobkov celeho koncernu. Aj ked toto Audi bude skor na cesty. Na rozdiel od VW nebude mat uzavierku difer.
neregistrovaný "Martin_A"
28. 6. 2005 14:12
Re: Statistika WRC
Audi síce nie je moja šálka kávy, ale predsa len mi nedá, aby som sa neopítal. Prečo ?"Skoda, ze sa neda povedat to iste aj o tom aute"
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 17:07
Re: Statistika WRC
Cisto subjektivne vec, takze ziadne strachy : mne sa ani jedno SUV/SAV od VW (vratanae Porsce) nepaci. Proste nepreskocila iskra. Ani tu pri Audi. naviac, keby som uz mal dovod kupovat SUV idem do Lande / Range Roveru.
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 17:09
Re: Statistika WRC
sorry za chyby: "vratane Porsche" "Land"
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
28. 6. 2005 14:01
bez titulku
tak ze všech úhlů se mi to auto hodně líbí s výjimkou předního šikmého - ale to je možná tím jak je to nasvíceno a hodně asi dělá barva. jinak je to dost boží autí
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
28. 6. 2005 15:59
VITAMIN Q7 VITAMIN Q7
Pěkně to nahoře nandaváte reklamě i autu samému (které jste notabene fakt jěště nevideli). Jenže - ta reklama neupoutává na cukrovou vatu z Matějský pouti. Ta reklama upoutává na auto, co se za ním bude setsakra prášit. A to jak na písečnejch dunách, tak v prodejnách... Co je tohle za názory, že když někdo udělá opravdu povedenou motivační (jakou jinou) reklamu, tak je to zase špatně? Opravdu si někdo myslí, že u AUDI by dopustili u tohoto modelu s kterým naplno vstupují do prestižní kategorie těchto aut, aby to byl nějaký trapáček? Neříkám, že tato auta jsou mojí krevní skupinou, ale je snad nad slunce jasné, že AUDI to za tejden spustí, a nešlápne vedle. Píši - nešlápně vedle. MB a BMW to spustili již dříve, Volvo naskočil do rozjetého vlaku, a naskočil velice elegantně. No a teď tam vskakuje Q7. Nevskakuje tam ani FORD, ani Renault, ani Opel. Vskakuje tam koncernovej bivoj, kterej tam zamotá hlavy všem. A ten komu to tak vadí, ať se hlavně zamyslí proč, že mu to vadí... P.S. Moc se těším na premieru - a podle mě "duté řetězy" už míří jinam. Tohle je jiná dimenze - popíšeme ji po premieře.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Jenda"
28. 6. 2005 19:57
Re: Q7
Me se hlavne libi ta PR "reklama" - jak Allroad tahne nakladak na spagatu a nevzrusene si to vali jako by tahnul karku se stanem, varicem a spacakama do pouste a jeste pomohl nekomu, komu to uz dojelo. Tohle auto se bude prodavat velice dobre, protoze prezentace na nej je opravdu poradne udelana. Coz ostatni neumi. Snad to pochopi.
neregistrovaný "Marko"
28. 6. 2005 21:47
Re: Q7
Hmmm....ja som napriklad bol jeden z tych, ktorym sa to auto nepaci. Na moj vkus je az moc ...opulentne(?) a niektore designove prvky su na moj vkus az prilis (konkretne napr. velmi clenity predok - podla mna tam je az prilis vela celkov - obzvlast tie nadmieru silne nasavacie otvory po bokoch a pod nimi este dalsia lista so svetlami.) Mne sa paci hranate SUV (a vlastne aj akekolvek ine auto)- napr Range R. , alebo Disco (proste "funkcionalisticky (????)" design v ktorom sa hra hra tienov a svetla na prechodoch hran). Takze to je trochu zdovodnenia, preco viem uz teraz ze u mna hviezdou asi nebude. Ale to, ze masiruju ludi reklamou uz teraz je minimalne prijemna zmena - nestava sa tak casto, aby mi pustali reklamu na auto, ktore este nemalo ani oficialnu premieru. A reklama, ako som uz pisal predvcerom je super! Ja na nu skoro cakam, kazdy vecer.A to ze Audi neslapne vedla? No, tam je problem v tom, ze s SUV slapnut vedla ani nejde. Ak by sa Ferrari rozhodlo vyrabat SUV, tak tiez neslapne vedla. No ale vlastne tiez som napisal, ze SAV od Audi tu uz malo byt dlhsie (ten pohon quattro si to vyslovene pytal) - takze "terennak" od Audi plne schvalujem. Ma nan uplnu kompetenciu. A tiez je pravda, ze spomedzi tej "BA"-trojky je asi najpodarenejsi.
28. 6. 2005 22:39
Re: Q7
Já tu nedávno také psal, že AUDI má dělat limuzíny a tohle přenechat jiným. Jenže, oni u AUDI tomu rozumí trochu víc, než já. A tak já jezdím a jezdím a uvědomil jsem si, že tomuhle trendu prostě neutečeme. Někdo koupí PANDA-Cross a někdo Q7 , ale budeme v tom všichni. A tak z tohoto pohledu na to začínám nahlížet... cesta zpět možná není.
neregistrovaný "Ron Jeremy"
29. 6. 2005 10:26
Re: Q7
S těma písečnejma dunama bych si tak jistej nebyl. Když testovali Porsche Cayenne, v terénu mu to (ale opravdu krutě) nandal 45 let starej Land Rover. Tyhle auta jsou spíš o pochybném "image", než do terénu - prostě leštěnky.
neregistrovaný "ciello"
29. 6. 2005 11:44
Re: Q7
..a zase dokola... nikdo nehaní reklamu.. opět sem sekl poklonu marketingu... i s odkazem na lidi z GM a Alfy, ze takhle se to dělá... Nicméně to auto se mi zatím nelíbí, ale třeba bude z těch tří nejvydařenější... designově myslím...
neregistrovaný "Honysek"
28. 6. 2005 23:31
Kráska
Vypadá to, že se Audi trefilo přesně do mého vkusu. Musím říci, že na fotkách vypadá báječně. Je jen škoda, že na auta v podobných cených relacích neumím vydělat dost peněz. Koupit ještě možná, ale už by mi nezbylo na provoz a pojištění....
Rozbalit vlákno
0