Novinky
No není ta F150ka krásná?
Je hnusná jako všechny obludy. Jediný US auto který ujde je snad Mustang.
F-150 není nejprodávanějším vozidlem USA, protože F-Series jsou všechny "efkové" pick-upy, nikoli jen F-150. Ta má sice největší podíl, ale F-Series jsou např. i F-250, F-350.
F-150 != F-Series
F-150 != F-Series
Achjo, F-Series není ani "jednotlivý model". Ne, taky to počítání nechápu (a nejsem zdaleko sám), ale podívejte se, jak vypadá třeba Super-Duty, která je do F-Series také počítaná.
F sa uz roky vyraba vo viacerach "modeloch" nie to este vyhotoveniach modelu. Mensi (F-150) je uz dlhe roky vyrabany ako samostatny model, na rozdiel od vacsich, ktore mas na mysli. Nehovoriac o absolutne velkych monstrach, takisto nazvynach "F-....", ktore ale neviem, ci sa uz neprestali vyrabat. Kazdopadne pocinajuc generaciou "F-150-ky" z roku 1995 sa klasicke pick-up (obsahujuce aj model do 3500kg) F-ky delia na mensie (F-150) a vacsie (F-.......), absolutne odlisne, nielen designom, sta by samostatne modely. Je to nieco podobne, ako sa stalo s "NEUE KLASSE" u BMW. Z 1600 urobili dvojdverove 1600-2. Napriek tomu ze priamymi nastupcami tychto modelov sa stali 3-kova (1600-2) a 5-kova (1600) rada, islo povodne o 1 modelovy rad, hoci ich priamim nastupcom boli uz 2 samostatne a velkostou aj designom jasne odlisene modeli. Rozdiel v oznaceni bol v 1 cifre. Tak ako u Fordu.
Konecne tabulka, ktora potesi :yes:
Je vidno, ze amici su najvyspelejsi trh sveta a dokazuju to aj nakupmi vozidiel. Bezpecnost, komfort a spolahlivost je u nich priorita. Pri svojej navsteve USA som sa par vozidlami viezol a je to uplne ine ako europsky standard. Nepamatam si, ze by niektore nemalo kozeny interier, sedacky boli vzdy masivne, siroke a tak pohodlne, ze niektore obyvaky neponuknu take pohodlie! Obehol som aj par predajcov a vacsinou prve otazky boli ci mam zaujem o 6 alebo 8 valec. Takze nejaky nedostatok vykonu u nich nehrozi!
Takze velke BRAVO USA, BRAVO FORD, TOYOTA, HONDA....!!!
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Je vidno, ze amici su najvyspelejsi trh sveta a dokazuju to aj nakupmi vozidiel. Bezpecnost, komfort a spolahlivost je u nich priorita. Pri svojej navsteve USA som sa par vozidlami viezol a je to uplne ine ako europsky standard. Nepamatam si, ze by niektore nemalo kozeny interier, sedacky boli vzdy masivne, siroke a tak pohodlne, ze niektore obyvaky neponuknu take pohodlie! Obehol som aj par predajcov a vacsinou prve otazky boli ci mam zaujem o 6 alebo 8 valec. Takze nejaky nedostatok vykonu u nich nehrozi!
Takze velke BRAVO USA, BRAVO FORD, TOYOTA, HONDA....!!!
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
co míří do státu EU jsou sice mnohdy krásná a prošpikovaná technikou, ale mnohdy některé modely značka ještě než je doveze předělává. A to tak aby měli lepší brzdící vlastnosti atd...
Takže to někteří ani neví. Navíc i v Americe po dálnicích jezdi podobné skořápky Jako jsou Fabie atd. I staré masivní pick-upy nejsou tak bezpečné jak na pohled svou robustností vypadají, prostě a jednoduše starší žebřinové rámy mají nízkou pasivní bezpečnost.
No ale ať si tam jezdí čím chtějí, my je taky nezajimáme a je pravda že dost Evropských značek se tam dlouho oficialně asi taky nepodívá.
Takže to někteří ani neví. Navíc i v Americe po dálnicích jezdi podobné skořápky Jako jsou Fabie atd. I staré masivní pick-upy nejsou tak bezpečné jak na pohled svou robustností vypadají, prostě a jednoduše starší žebřinové rámy mají nízkou pasivní bezpečnost.
No ale ať si tam jezdí čím chtějí, my je taky nezajimáme a je pravda že dost Evropských značek se tam dlouho oficialně asi taky nepodívá.
Pánové pokud se nepletu,tak v USA mají přísnější rychlostní limity a také tvrdší kontrolu jejich dodržování,tak by mně zajímalo na co jim jsou takové nenažrané "krávy" ? Jak psal autor článku,že cesta od velkoobjemových aut k elektromobilům je v USA ještě dlouhá,nestačilo by v rámci ekologie nasadit ceny benzínu jako u nás? Ony by je ty 8válce bez užitku hned přešly 😉
Když jde o ekologii máš pravdu, nejde totiž jen o emise co auto vypustí, ale i tu ekologii,která se vynaloží na to aby pro ty auta udělali PHM. Ale přece objem ničím nenahradíš a amíci jsou bigboy >😁
V zásadě to nahoře vystihl Misiak. Než začneš odsuzovat, zkus se vžít do jejich podmínek. 1)Benzín u nich stojí stále zlomek a platy mají několikanásobně vyšší. Tvůj soud "žere jako kráva" vychází z tvé zkušenosti s evropskými auty a cenou benzínu. 2)Mimo hlavní města jedou na velký nákup třeba jednou do týdne, vezou spoustu pitný vody, nějaký potřeby alá bauhaus/obi a milión dalších věcí. Představa, že si na to koupí Fabii 1,2 HTP, obzvláště, když jich navíc třeba polovina čas od času tahá těžký přívěs, je absurdní. 3)Ať si to chceš přiznat nebo ne, váha auta při jakékoliv srážce tvoří velký díl bezpečnosti. NCAP testuje a dává hvězdičky za srážku SE STEJNĚ TĚŽKÝM VOZIDLEM. V praxi dvakrát těžší auto toho prcka vyhodí z jeho původního směru = mnohem větší přetížení posádky. Kdežto těžší auto se o toho prcka zpomalí a použije ho jako polštář/plynulou brzdu. Navíc ty mu jdeš po nohách, on tobě po hlavě.... A důvodů pro větší auto, když si ho můžeš dovolit by se našla ještě hromada.
To máš v celku pravdu, ale v USA nejezdí jen velké pick-upy, mnoho lidí na ně taky nemá. No ale kdo by nechtěl takové ceny PHM jako mají oni že ;-\
1. Nikoho neodsuzuji,mám představu o jejich životním stylu ohledně třeba dojíždění dlouhých tras do práce nebo toho stěhování a nákupů,tady třeba ty pick-upy plně respektuji.
2. Ale jde mi o to,že pokud mám jezdit třeba 100km do práce na silnicích kde to ani nemůžu pořádně rozjet,pak na co je mi v osobním voze velkoobjemový motor,který má větší spotřebu,právě,že tento fakt spolu s jejich nízkou cenou benzínu vede dle mého ke zbytečnému plýtvání ropou.
3. Obecně o koupi velkého auta diskuzi vést nechci,vždy záleží na konkrétním případě a využití,kde velké vozy nezpochybnuji,ale o koupi auta o rozměrech Q7 jako městského vozítka mně nepřesvědčí nikdo 😉
4. Ohledné bezpečnosti máš k dispozici nějaké čísla zda v USA jsou bouračky s menšími následky na ztrátách na životech nebo zraněními? Tím nezpochybnuji tvá tvrzení,jen mně to zajímá.
2. Ale jde mi o to,že pokud mám jezdit třeba 100km do práce na silnicích kde to ani nemůžu pořádně rozjet,pak na co je mi v osobním voze velkoobjemový motor,který má větší spotřebu,právě,že tento fakt spolu s jejich nízkou cenou benzínu vede dle mého ke zbytečnému plýtvání ropou.
3. Obecně o koupi velkého auta diskuzi vést nechci,vždy záleží na konkrétním případě a využití,kde velké vozy nezpochybnuji,ale o koupi auta o rozměrech Q7 jako městského vozítka mně nepřesvědčí nikdo 😉
4. Ohledné bezpečnosti máš k dispozici nějaké čísla zda v USA jsou bouračky s menšími následky na ztrátách na životech nebo zraněními? Tím nezpochybnuji tvá tvrzení,jen mně to zajímá.
ad 4. smrtelnost dálničních havárií je v USA extrémně nízká, ale to souvisí hlavně s tím vysmívaným rychlostním limitem (naopak hodně se umírá na převrácení vozidla na horších cestách, což souvisí s podílem vysokých aut, proto americké NHTSA zařadilo do metodiky i odolnost proti převrácení). Výhoda velkého auta automaticky klesá, pokud skoro všichni okolo mají taky to velké auto. To ale neznamená, že zrovna já chci být ten v malém autě, když okolo mne sviští na dálnici Suburbany. 😉
v americe je nekolikanasobne vyssi umrtnost na cestach jak v evrope. V Nemecku zemrelo v roce 2004, 80lidi na 1Mio obyvatel v usa 140. Je to ale tim, ze ridicak tam dostane kazdy negramotni. Lide za volantem delaji vsechno mozne jen neridi. Ctou noviny, telefonuji, ji nejsou pripoutani atd... Kdyz jedes nekolik hodin po siroke rovince 110kmh tak se strasne nudis jen potom prijde zatacka a je konec.. Ja jsem videl v USA plno havarii kdy ridic bez brzdeni narazil do konce zacpy, protoze se vubec nedival na cestu. Tez tam neexistuji nahodne kontroly ridicu jak v EU - policajti te zastavuji jen kdyz skutecne neco provedes...
A taky to bude počtem najetých kilometrů na osobu. 😉 Atd. jako například, že od 16 jezdí většina studentů do školy vlastním autem....přitom zrovna mládež je dost riziková skupina.
Tak slavně bych to neviděl v některých státech USA (protože USA jsou spojené státy a kromě toho že tam platí federální zákony maji jednotlivé státy i své vlastní) můžeš na ulici ve svém auťe bez doprovodu zkušeného řidiče až v dvaceti jedna letech.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jak si můžeš dovolit označit něco za "zbytečné" (třeba motory V😄? Tobě taky nikdo nelustruje život a neříká ti, že mš zbytečně velkou televizi nebo si doma zbytečně moc přitápíš, komunisto! 8-s :no:
Ano pokud někdo jezdí třeba sedanem střední třídy max. 100km/h pak je pro mě třeba třílitr pod kapotou zbytečnost.
A jinak si označit za zbytečné můžu cokoliv,svoboda slova! :no😒br /> Já jsem komunista asi jako ty si kráva
A jinak si označit za zbytečné můžu cokoliv,svoboda slova! :no😒br /> Já jsem komunista asi jako ty si kráva
Nechceš si uvedomiť jeden fakt - Američan vníma auto úplne nak ako ty, aj ho používa inak ako ty. Zvyk je železná košeľa, hlavne keď ide o zvyk, alebo dokonca už tradíciu celého národa. To nie sú veci, ktoré zmeníš zo dňa na deň ako mávnutím čarovného prútika. Ako by si sa tváril ty, keby ti napríklad nejaký Japonec začal tvrdiť, že jazdiť autom je zbytočnosť, že máš jazdiť na bicykli alebo kolobežke?
Kdyby mi nejaky Japonec zacal tvrdit, ze jezdit autem je zbytecnost, tak mu rozhodne neodpovim, ze tohle si nemuze dovolit tvrdit a ze je komunista, jako by mu zrejme odpovedel ten chytrak nahore. 8-s
Je každého osobní volba, co si koupí a jak to bude používat - pouze za jediného předpokladu, že na to má! Nikdo nemá právo označit něcí počínání za zbytečnost. Mluví z tebe v lepším případě závist, v horším socialistické a komunistické nálady.
Člověk, co vlastní V6/V8/V12 platí spotřební daň podle spotřeby benzinu jako každý jiný podle skutečné spotřeby, systém se mu už tak dodatečně mstí vyšší sazbou povinného ručení, silniční daně atd. Tobě podobní by rádi nalajnovali, co je ještě dovolené, a co je vykořisťující zbytečnost. Určit, co se smí a co je luxus hodný zakázání.
Klaudius se na tebe snaží slušně, ale tím tě jen potvrzuje v tvém komunistickém výkřiku. Osobně je mně z toho cos napsal na blití :no:
Člověk, co vlastní V6/V8/V12 platí spotřební daň podle spotřeby benzinu jako každý jiný podle skutečné spotřeby, systém se mu už tak dodatečně mstí vyšší sazbou povinného ručení, silniční daně atd. Tobě podobní by rádi nalajnovali, co je ještě dovolené, a co je vykořisťující zbytečnost. Určit, co se smí a co je luxus hodný zakázání.
Klaudius se na tebe snaží slušně, ale tím tě jen potvrzuje v tvém komunistickém výkřiku. Osobně je mně z toho cos napsal na blití :no:
Podle mně jsem ve vlákně s Lonestarstatem vysvětlil svůj postoj,já píšu o šetrnosti k zásobám ropy a ekologii,v rámci úsporného provozu u některých aut v USA. Nikomu nic nepřikazuji ani nezakazuji,protože na to nemám právo,žijem snad v demokratické společnosti nebo ne? Tady ty tvoje výblitky o komunistech mně osobně uráží. Evidentně reaguješ pouze na jednu větu u které si ani nepochopil co znamená mrkací smajlík a tvá reakce je dána vášní k Jaguarům se silnými motory,ale o tom já nepíšu.
PS: Můžeš mi říct kde vzniklo v češtině slovo zbytečnost? Pokud nic není zbytečné a nemám ani právo o ničem říci,že je zbytečné,pak kde se tu vzalo?
PS: Můžeš mi říct kde vzniklo v češtině slovo zbytečnost? Pokud nic není zbytečné a nemám ani právo o ničem říci,že je zbytečné,pak kde se tu vzalo?
Za to ty se projevujes jako ne-komunista >😁 . V demokracii by snad mely byt trestne ciny (a to jen za predpokladu spolecenske nebezpecnosti), nikoli myslenky. Nechapu, proc by si nemohl o necem myslet, ze je zbytecne. A to co z toho vyvozujes, to je vazne nehezky priklad toho, kdyz ideologie vytlaci zdravy rozum.
Máš a nemáš pravdu. Na jednej strane je demokracia, na strane druhej s takým prístupom pre matičku Zem nič pozitívne neurobíš. Nejdem teraz rozoberať kto koľko špiní a ako ničí prírodu, o tom už bolo plno debát, vieme, že autá sa podieľajú zhruba 18 percentami - No pokiaľ ide o šetrenie zásob ropy a o ekológiu, rozumné hranice nemôžu byť na škodu. Postoj typu "ja na to mám, ja si to môžem dovoliť, ja to zaplatím aj s ekologickou daňou" je v tomto kontexte dosť egoistický.
Napriek tomu si nemyslím, že akékoľvek obmedzenie objemu či výkonu motorov osobných áut čokoľvek vyrieši. Ak ide o ropu a ekológiu, zásadné rozhodnutia treba prijať inde, autá sú kvapka v mori a americké osemvalce zvlášť. Kto chce riešiť ropu a ekológiu v doprave, nech skúsi zmerčiť aj leteckú, námornú aj železničnú dopravu, tí všetci majú tiež za ušami. Ak obmedzovať, tak rovným dielom, nie iba niekoho.
Napriek tomu si nemyslím, že akékoľvek obmedzenie objemu či výkonu motorov osobných áut čokoľvek vyrieši. Ak ide o ropu a ekológiu, zásadné rozhodnutia treba prijať inde, autá sú kvapka v mori a americké osemvalce zvlášť. Kto chce riešiť ropu a ekológiu v doprave, nech skúsi zmerčiť aj leteckú, námornú aj železničnú dopravu, tí všetci majú tiež za ušami. Ak obmedzovať, tak rovným dielom, nie iba niekoho.
1.kto bol v USA vie ze tam tak isto ako vsade jazdia od starych suniek po novucicke namakane stroje
2.vsetky modeli sa akosi podobaju
3.priemernu spotrebu z tychto modelov odhadujem na cca 15l
4.polovicka z modelov by nedostala v NCAP ani 3hviezdy
2.vsetky modeli sa akosi podobaju
3.priemernu spotrebu z tychto modelov odhadujem na cca 15l
4.polovicka z modelov by nedostala v NCAP ani 3hviezdy
1. to je vsade, ano su aj starsie sunky (mexicania nestacia vykupovat ojazdeniny) 😉
2. cez zvaracske bryle ano....v realite nie
3. benzin je lacny
4. tych par starych suniek mozno nie, novsie ano
2. cez zvaracske bryle ano....v realite nie
3. benzin je lacny
4. tych par starych suniek mozno nie, novsie ano
1. stare sunky jazdia aj u nas
2. je to vec pohladu
3. vzhladom k cenam phm je prevadzka tychto korabov podobna, resp. porovnatelna s prevadzkou mensich aut u nas, resp. v eu. Vzhladom k najazdom vacsiny ludi v USA by museli ovela castejsie menit europske auta, resp. motory. I cez to, ze ich motory su, resp. boli donedavna primitivne a jednoduche, stale si mysli, ze vydrzi viac ako maly turbomotor - aj ked mozem sa mylit.
2. je to vec pohladu
3. vzhladom k cenam phm je prevadzka tychto korabov podobna, resp. porovnatelna s prevadzkou mensich aut u nas, resp. v eu. Vzhladom k najazdom vacsiny ludi v USA by museli ovela castejsie menit europske auta, resp. motory. I cez to, ze ich motory su, resp. boli donedavna primitivne a jednoduche, stale si mysli, ze vydrzi viac ako maly turbomotor - aj ked mozem sa mylit.
bezpecnost by me zajimala...tam se prece taky delaji crash testy...
Většina USA aut doopravdy dopadá v Euro NCAP hůře. Je tam ale několik velkých ALE. 1)jak už jsem psal, ten test měří náraz do deformovatelné zdi, to je prý stejný efekt jako náraz do stejně těžkého auta, takže v praxi při čelních střetu tunového vozidla s dvoutunovým, to dvoutunové plynule zpomaluje (maličké poslouží jako polštář), zatímco to jednotunové během vteřiny změní směr jízdy dopředu na jízdu vzad = smrtelné přetížení posádky. 2)Metodika USA NHTSA je odlišná od Euro NCAP a američtí výrobci tudíž konstruují auta pro úplně jiný druh laboratorní srážky. NHTSA má pomalejší čelní srážku (a navíc celým čumákem, nejen částí). Naopak NCAP dělá pomalejší srážku u bočního nárazu. Ale rozdílů je víc.... 3) NCAP ještě různě tzv. "škrtalo hvězdičky", čímž dělá v metodice neustálý zmatek. Pominu lahůdky typu, že u NCAP evropská auta testují v 1.roce výroby, kdežto americká s oblibou v posledním roce výroby (tedy 5-8 let staré konstrukce). Viz poslední test Voyageru v NCAP, který byl podle všech měřítek nechutnou fraškou. 8-s
Nedávno jsem ji viděl... je to impozantní krásný pick-up.. ale z čeho jsem šel do kolen byly jeho disky hodící se tak na A6 obalené sotva třemi centimetry gumy ... rázem to auto vypadalo jako ...
Sveho času jsem vlastnil Toyotu Corollu Typ AE86 motor měl myslim kod A4-GE byla to 1.6 TWin CAm a mělo to 92? kW,bylo to takový GTI ale GTI se o jizdnich vlastnostech tyhle Toyoty ani nezdalo,měla original tvrdy podvozek,original 15 kola s 5O% profilem gum a hlavně náhon na zadek. Proč to píšu?? Já ji jednoho krasného zimního večera v K.Varech v horách rozstřelil a tek jsem začal shanět jinou a sehnal jsem US verzi ta byla vybavená to jo ,klima,tempomat,vnitřek kombinace kůže semiš,komplet v elektrice a měla navic vyklapěcí světla,to byl někdy 93 rok a auto asi 88,tuhle výbavu skoro neměly premiovky co nabidla Corolla ale byla to loď,podvozek se sportakem nemel nic společného,motor byl ten samý ale plavalo to takže celý jsem to tenkrát přehazoval. Jo,byla to pekna doba,hlavně bylo krasný jak ta amerika byla osvícená,ty oranžový pozičky a parkovaci světla mělo to kouzlo.
Čeká mě tak 5000km přes USA a koukám do nabídky půjčen co si vzít za auto. Má někdo nějakou bližší zkušenost co by bylo ideální? 😄
Když už tam budu, tak si chci "užít" něco z těch jejich emeryckejch zázraků a nabídce je cca toto: Focus, Altima, Sebring, Impala, G5...
(pro 3 lidi)
Když už tam budu, tak si chci "užít" něco z těch jejich emeryckejch zázraků a nabídce je cca toto: Focus, Altima, Sebring, Impala, G5...
(pro 3 lidi)
[odkaz]
alebo skus Fox, Polo...to je udajne vrchol automobilizmu 😉
alebo skus Fox, Polo...to je udajne vrchol automobilizmu 😉
Keď v amerike tak ameriku....takže asi najskôr Imapalu(aj keď V8 asi nepožičiavujú) alebo G5.
zober nieco male, skarede a hlave v nafte, aby kazdy okolo, ktoreho prejdes vedel a pocul,ze dokazet setrit >😒]
Presne jak rikaji ostani: kdyz amerika, tak amerika 😄 Takze jedine Chevy Impala, Fiat Sebring je naprd, ostatne v zebricku prodejnosti to vidis. My meli pujcene predchozi Malibu a byla to sila, vyborny korab, V6, jelo to paradne. Takze pokud nepujcuji F150, mas jednoduchou volbu 😄
mel sem jednou toho focuse (2L), asi jen 1000km na vikend s buchtou, zral kolem 6 na 100. supr kara. ale ve trech a na delsi dobu bych doporucil spis neco vetsiho at se ti tam vsechny ty kramy vejdou. mel sem objednanyho mid-size (chev malibu) a dali nam buicka allure nebo tak neco, dalo se stim jet i za osmicku, ale prumerne tak pres 10, ale kufr byl velkej ze se v nem dalo spat.
jeste sem mel jettu, ale asi to neni co chces i kdyz je mam pocit z mexika. taky na dalnici za 6 a to ve 4 lidech.
beztak ti daj neco jinyho nez si objednas. v tich nabidkach sou jen kategorie. a casto delaj free upgrade kategorie
jeste sem mel jettu, ale asi to neni co chces i kdyz je mam pocit z mexika. taky na dalnici za 6 a to ve 4 lidech.
beztak ti daj neco jinyho nez si objednas. v tich nabidkach sou jen kategorie. a casto delaj free upgrade kategorie
Výber záleží na preferenciách a peňaženke, napíš viac do špecifikácie. Ja som napr. pre výlety pre 3 ľudí vybral Buick LeSabre, sedeli sme všetci vpredu a bola zábava, len už sa myslím nevyrába a asi ho ani nenájdeš v požičovni. V kategórii malých áut (v US je to "Compact" trieda, cca naša veľkosť Golfu) pozri na Pontiac Vibe (dvojča Toyota Voltz), 2,4l s automatom je mix vlastností EU a US auta 😄 Vo "Full-size máš kopec možností na pravú Ameriku, spomínanú Impalu nepoznám, ale trochu by som Ťa postrčil do kategórie Crossover, kde jednoznačne odporúčam Buick Enclave. No a ak by si mal šťastie a v požičovni nájdeš Hondu Crosstour, tak si ju skús, u nás tú možnosť mať asi nebudeš a ver, stojí to za to 😉
Pokud budeš jezdit po nezpevněných cestách (Aljaška a tak), pak možná nějaké SUV s většími koly. My se k němu dostali tak že jsme měli objednaný minivan, a SUV dostali jako upgrade zdarma. Ale na na národní parky v USA není třeba.
Relativně levné je půjčit nějaký midsize sedan. Co bych ale doporučil, zabukovat si přes internet v podstatě cokoli přijatelného už teď, a pak to kdyžtak na místě změnit třeba na něco většího. Protože čím dřív před sezónou zamluvíš, tím výhodnější (znatelně) je cena.
Relativně levné je půjčit nějaký midsize sedan. Co bych ale doporučil, zabukovat si přes internet v podstatě cokoli přijatelného už teď, a pak to kdyžtak na místě změnit třeba na něco většího. Protože čím dřív před sezónou zamluvíš, tím výhodnější (znatelně) je cena.
Hlasuju pro Ford Fusion, Flex nebo Taurus. Proč? Protože to je aktuální (i technologicky) US mainstream, údajně velice dobrý. Zajímal by mě názor evropana. Co takhle vlog na YouTube...?
Každopádně bon voyage! :yes:
Každopádně bon voyage! :yes:
chcel by som zazit toto😒br />
[odkaz]
a este davam do pozornosti najlepsi test aky som kedy cital...nie je to len o skvelom aute, je v tom srdce, vasen, zivotny styl, dobrodruzstvo...hlavne video doporucujem 😉 :yes: :yes:
[odkaz]
a este davam do pozornosti najlepsi test aky som kedy cital...nie je to len o skvelom aute, je v tom srdce, vasen, zivotny styl, dobrodruzstvo...hlavne video doporucujem 😉 :yes: :yes:
[odkaz]
Zkušenosti?
Staršie skúsenosti, ale dobré. Ohlásiš nehodu, chlapík príde v dohodnutom termíne, všetko spíše a postará sa, aby ťa poisťovňa neobabrala. Nestaráš sa prakticky o nič, iba o dopravu auta do servisu a vyzdvihnutie hotového. Všetky papiere dostaneš až pod nos, s patričným komentárom čo a ako. Pomohli aj pri vybavovaní náhradného auta počas opravy. Pre firmu rozhodne plus, v tej, kde som vtedy robil, bolo asi 10 áut a DAS mal pod palcom všetky bez výnimky. Dobrá vec. :yes:
kazdy american co prijde do nemecka jako prvni rekne, ze ho prekvapi ty pekne auta, ktere tam jezdi. Ty auta maji v USA jen manageri, pravnici, prominenti. Hollywood jezdi v audi, bmw, mercedes, porsche v nemecku si takove auta kupuji normalni lide. Na druhe strane kdyz jsem byl v USA, BMW na jejich Highway kde se jezdi po nekonecnych rovinkach max 110-130 nedava moc velky smysl.
V americe neni takova technicka kontrola jak tu, jezdi tam skutecne zrezavele a hlavne spinave sroty jeste z 60let.
Jednou jsem vezl od manzelky stryce, ktery je v USA narozeny z Frankfurtu po dalnici a kdyz jsem nato slapl a byl pri 230Kmh
tak mi nechtel verit, ze jedeme 140Mil a to nas predjizdel jeste AMG 😄 takovou rychlost nikdy nejel a ani neveril ze normalni auta ji mohou dosahovat. Americky automobilovy trh je tradicne technicky daleko vzdaleny za nemeckem jedina kvalita je v komfortu jejich aut.
V americe neni takova technicka kontrola jak tu, jezdi tam skutecne zrezavele a hlavne spinave sroty jeste z 60let.
Jednou jsem vezl od manzelky stryce, ktery je v USA narozeny z Frankfurtu po dalnici a kdyz jsem nato slapl a byl pri 230Kmh
tak mi nechtel verit, ze jedeme 140Mil a to nas predjizdel jeste AMG 😄 takovou rychlost nikdy nejel a ani neveril ze normalni auta ji mohou dosahovat. Americky automobilovy trh je tradicne technicky daleko vzdaleny za nemeckem jedina kvalita je v komfortu jejich aut.
>😁
Do prde*le podla statistik ma Fabia a Octavia v Nemecku velky uspech. Takze ked si v DE obycajni ludia kupuju audi, bmw, mb, porsche tak potom tie skodovky kupuju pravnici, mangeri a prominenti?
Tvoj clanok je tak zhovadila blbost, az to boli!
Ale ani sa nedivim 😉 uplne prazdny profil, cize budes nieco okolo pana GTI a jeho grupy. A cim jazdis ty? Golf III? 😉
Do prde*le podla statistik ma Fabia a Octavia v Nemecku velky uspech. Takze ked si v DE obycajni ludia kupuju audi, bmw, mb, porsche tak potom tie skodovky kupuju pravnici, mangeri a prominenti?
Tvoj clanok je tak zhovadila blbost, az to boli!
Ale ani sa nedivim 😉 uplne prazdny profil, cize budes nieco okolo pana GTI a jeho grupy. A cim jazdis ty? Golf III? 😉
v byvale ddr si kupuji i dacii, kdyz ale prijdes do Mnichova nebo Frankfurtu tak si jako cizinec vsimnes kolik tam jezdi BMW a Mercedesu - tyto auta si v USA, Japonsku nebo Cine dovoli skutecne bohati. V Bavorsku je vic 5er jak v CZ oktavii.
Stary Golf je v Nemecku udrzovany protoze by neprosel STK, v americe stary dodg je polepeny a zrezavely ze vsech stran videl jsem i cernochy jezdit z rozbitymi oknami atd...ten skok je mezi nemeckem a usa skutecne velky, mne se to ale na USA libi, ze muzes jedzit v cem chces a nikdo te nebuzeruje
Stary Golf je v Nemecku udrzovany protoze by neprosel STK, v americe stary dodg je polepeny a zrezavely ze vsech stran videl jsem i cernochy jezdit z rozbitymi oknami atd...ten skok je mezi nemeckem a usa skutecne velky, mne se to ale na USA libi, ze muzes jedzit v cem chces a nikdo te nebuzeruje
Mícháš jabka a hrušky >😁 V USA by mohlo jezdit v M-B a BMW ještě víc procent populace než v Německu - KDYBY CHTELI. Kdyby to byla jen otázka peněz. Většina lidí se dívá na auto pouze jako na užitnou věc a nepotřebujou se předvádět v prémii. Jejich auta mnohdy stojí sejně jako ty BMW 3 nebo M-B E, který jsou v BRD na každým rohu, ale jsou KRAPET praktičtější. 😉 A k tomu "Americky automobilovy trh je tradicne technicky daleko vzdaleny za nemeckem " Tak proč se v USA prodávají z Německa jen ty nejlepší výbavy??? >😁
Verím, že si bol v USA, fakticky! Ešte povedz, ako dlho? Aha, takže na dovolenke s rodičmi, no to vysvetľuje, že si nič nepochopil o ich mentalite, ich preferenciách, prečo majú také autá aké majú. A Tvoj vek by mohol vysvetľovať, že dávaš rovnítko medzi neporovnateľné veci, všetci sme boli v puberte takí, ale z toho vyrastieš, neboj.
Politici lezou amíkum do * a český národ švejkuje jak to v těch USA stoji vše za *. Pravda bude někde mezi tím a co se týče vkusu američanu na auta, ta tabulka hovoří jasně a tady je jen pro informaci a ne proto aby každý trouba co má díru do zadku posuzoval jak špatný je výběr američanu v autech atp. Je to jiný národ jiná mentalita a kupuji si co chtějí a rozhodně se nehádají jestli je VW subpremie nebo jestli soused jezdi BMW nebo Chevy prostě si koupi co chtěji ale podle aut lidi neposuzují a víte proč? Protože v USA je auto spotřební zboží, tak jako u nás televize, dvd, lednička nebo pračka.
Jak se pozná, že lezou politici US do *? Že je vyfakujou s radarem? 8-s
A oni je vyfakovali, pokud vím tak od toho ustoupili amíci. 😉
Ale co tomu předcházelo. Plácat o lezení do zadku US je móda (krypto)bolševických nablbel už od revoluce, ale se skutečností to moc nekoreluje.
A každý kdo s námi nesouhlasí je kryptobolševik >😁 >😁 >😁 už to slovo je vlastně geniální takže narozdil od kryptobolševických nablbel jsou ti kteří používají slovo kryptobolševik nadlidé s IQ hodně převyšujícim 130 bodů. 😉 Tím jsem chtěl říct že pokud má někdo názor a my s ním nesouhlasíme tak mu prostě řeknema že je nablblo *** socka atp. jelikož jen ten náš názor je správny a to je diskuse po česky. >😁
[odkaz]
Americka Corolla je na urovni A6, ked som potom sadol do tej europskej, tak sa mi chcelo plakat 😢
Octavia by v USA bola na vysmech!
Amerika sa rozprestiera na velkom uzemi a mnohe oblasti su dost drsne (puste, hornate oblasti...) takze lepsie vozidla ako tie "pick-upy" , ktore maju navyse vybavu a komfort o akom sa majitelovi Skody moze len snivat su tam viac ako idealne. Dalej je to bezpecnost......ak si bol v USA, tak vies, ze su tam dialnice, ktore maju az 8 pruhov v jednom smere a su plne vozidiel. Takze pripadna nehoda vo vozidle typu Felda/Fabia by bola vzdy "na kasu" ver tomu, ze lepsiu pastiku by nevyrobila ani hamé 😉