Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: By wire v Citroënu C5!

Citroën představil koncept v němž jsou mechanické vazby ovládacích prvků nahrazeny elektonikou. Tento přístup jsme mohli již minulosti vidět u studií C-Airdream a C-Crosser, tentokrát se však nová řešení zabydlela v Citroënu C5.
Zpět na článek
23. 6. 2005 08:46
23. 6. 2005 09:35
neregistrovaný "M"
23. 6. 2005 11:52
neregistrovaný "vacmar"
24. 6. 2005 10:27
neregistrovaný "nextrom"
23. 6. 2005 09:43
neregistrovaný "Jozki."
23. 6. 2005 09:54
23. 6. 2005 10:08
neregistrovaný "Jozki."
23. 6. 2005 15:00
neregistrovaný "rasto"
23. 6. 2005 15:05
neregistrovaný "GTI"
24. 6. 2005 23:22
neregistrovaný "125S"
23. 6. 2005 11:25
neregistrovaný "Lib"
23. 6. 2005 13:10
neregistrovaný "M"
23. 6. 2005 16:00
neregistrovaný "tomaz"
4. 7. 2006 12:22
neregistrovaný "LiLUXantian"
23. 6. 2005 08:46
BEZNOHEJ VETERÁN
sice nejsem, ale tohle by snad odradilo každého. Já, kterej přidává plyn i u sledování televize si budu moci dát brzy nohu za krk. Tak tohle téma opouštím, to není nic pro mně. Oceňuji to jen pro vozíčkáře, neboť tam by to logiku mělo. Já, já si chci svou káru zašlápnout pravačkou kde se mi zachce. Jsem zvědav, jak to hodnotíte vy.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "M"
23. 6. 2005 09:35
Re: BEZNOHEJ VETERÁN
Naprosto souhlas. Není horší představy než "šlápnout na to" pravým palcem ruky. Brrr. Proto doufám, že se budou ještě doost dlouho dělat auta i pro "nás" - tedy na benzín (příznivci nafty prominou, ale to prostě není ono), s manuálem a hlavně s radostí je řídit. Není krásnějšího pocitu, než krásně prošlápnout plyn a za lahodného zvukového doprovodu vystřelit z právě vychutnané zatáčky.
neregistrovaný "vacmar"
23. 6. 2005 11:52
Re: BEZNOHEJ VETERÁN
Tak už ti nebudou říkat "šlápni na to", ale "šáhni na to" )
neregistrovaný "nextrom"
24. 6. 2005 10:27
Re: BEZNOHEJ VETERÁN
Jak s Tebou souhlasim,ale bohuzel tak to dopadne jak se mi to prave moc nelibi.Cely tyden bujuji s elektrikou abs a el.ovladanynym posilovacem brzd ,,,,merim a hrabu se v dratech az nakonec nejde vubec nic a motor ted nestartuje taktez ,takze neni zapotrebi ani brzd .To je prosim rok vyroby 88.No a ted kdyz si predstavim tohle tak.....8-s
neregistrovaný "Jozki."
23. 6. 2005 09:43
Par drobnosti
Par veci ma napadlo. Predpoklada sa ze obidve ruky budu stale na volante. Kolky z nas ich tam stale maju ? Skuste ist 2 hodiny po dialnici a mat stale obe ruky na volante pre pripad ze Avia bude chce predbiehat o 2 km/hod. pomalsiu Aviu a bude treba "skakat" pardon stlacat brzdu. Horna a dolna cast volantu je prec. Teda odpadne ten perfektny pocit pri prejazde zakrutou ked na vyjazde pridam plyn a povolim tlak ruky na volant ten sa mi sam otaca a ja ho len "hladim" a kontrolujem. Vsetky packy na volante takze ked budem potrebovat pribrzdit zapnut stierac vyhodit smerovku a este zatrubit na nejakeho blbca (to robim velmi zriedkavo) tak mi prsty budu behat po volante ako teraz po klavesnici. Takze som proti. Predsa len treba vo volante citit co sa deje s kolesami na ceste. Ako spomenul GTI pre vozickarov ano tam som za.
Rozbalit vlákno
5
23. 6. 2005 09:54
Re: Par drobnosti
To držení volantu... tos uhodil hřebíček (hrebiačok na hlavičku. To by bylo zajímavé téma k diskuzi... řídím levým kolenem, v pravé big-mac, v levé 0,4 coly a hlavu nastranu, neboť o rameno drtím mobila...
neregistrovaný "Jozki."
23. 6. 2005 10:08
Re: Par drobnosti
No ja colu nepijem je to cukor voda bublinky a chemia do Mcshita nechodim a po ceste nejem a ked dlhsie telefonujem dam si hlasny hovor ale priznam sa z casu na cas riadim lavym kolenom. Ale len na rovinke a velmi velmi zriedkavo. Hrebiacok je u nas klinec alebo klincek ale hrebiacok si zapametam je to take . To poriadne drzanie volantu ano vtedy ked idem v zakrute rychlo a chcem si vychutnat ten pocit ked ma sedadlo musi drzat ale ked ides zakruty v kolone ... Lebo vacsina jazdi takto na rovinke 120 ale pride mala zakruta tak kazdy ide na brzdy zakrutu prejde 60 a potom rozbeh na 120.
neregistrovaný "rasto"
23. 6. 2005 15:00
Re: Par drobnosti
a este si zabudol spolujazdkynu, ktora ta pod volantom ... normalne som si to teraz predstavil, v podstate horor a to este chces preradit a uhorka z big macu ti padne na koselu ... inac po slovensky to nie je hrebiacok ale klincek ... funny day.
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2005 15:05
Re: Par drobnosti
neregistrovaný "125S"
24. 6. 2005 23:22
Re: Par drobnosti
A pravou nohou se omlouváš řidičům...
neregistrovaný "Lib"
23. 6. 2005 11:25
Par nepodstatnych dotazu
A kdyz se mi poroucha elektronika rizeni/brzd (napajeni, bug firmware, BSOD ... dle libosti ), budu delat co? V konvencnim aute funguje zataceni i brzdeni uplne bez stavy (sice velmi ztuha, ale prece). Clovek pojede po dalnici 150 a nejaky nenapadny broucek ve firmwaru se rozhodne, ze da plnej levej, to bude sranda
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "M"
23. 6. 2005 13:10
Re: Par nepodstatnych dotazu
Pravda pravda, za chvili budem rikat: Clovece, napral jsem to do nej zezadu - dostal se mi do auta vir. Asi tam budu muset dat nejakej lepsi Antivir a Firewall.

JEN TO NE!
neregistrovaný "tomaz"
23. 6. 2005 16:00
microsoft PR
"automaticky přizpůsobovaný potřebám řidiče" "jejich ovládání se podle Citroënu stane pro řidiče po krátké době zcela přirozené." kdyz to ctu tak si vzpomenu na uvodni obrazovky pri instalovani windows. kdyz uz je tu rec o multifunkcnosti volantu proc tam neni ovladani radia? to bude muset obsluhovat spolujezdec aby to samo nezastavilo pri pusteni volantu. o tom co na to svaly pri neustalem prekonavani odporu ovladace pri drzeni plynu ani nemluvim, preci jen neco jine je kdyz se o to stara vlastni vahou prava noha.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "LiLUXantian"
4. 7. 2006 12:22
Re: microsoft PR
Rádio se asi bude ovládat to nepoužitou nohou. :no: