Nová generace vznětového pětiválce od Volva má větší výkon i točivý moment. Tím ale změny nekončí. Jak jezdí s novou D5 Volvo S60 a XC90 jsme vyzkoušeli na vlastní kůži ve Frankfurtu.
Neslíbil jsi náhodou ,že se stavíš na den otevřených dveří ve škodovce? Né v kavárně v muzeu , ale přímo ve výrobě . Budu tam na tebe čekat vítám GTI....
Dobre motory pozeram tie diesl. motory zacinaju slapat benzinu na paty.120kw na 2.4D to je slusny vykon.Uz iba novy Avensis ma lepsi motor 130kw z 2.2 D4D.Svet dohnal TDI od VW.Japonci tomu dlho nevenovali pozornost lebo amici dieslaky moc nezeru a Toyota tam preda rocne cez 2mil.aut.Potom prisiel prvy diesel od Hondy a vyhral plno oceneni atd.
No nevim jak v Recku ale ve Svedsku neni malej podil dieslu o oblibe ale o tom ze tam je nafta povazovana za vic neekologictejsi palivo nez benzin a podle toho pak vypada dan ktera je u naftaku o dost vyssi.
Souhlas. Jestli mě něco dokáže vytočit, tak je to tvrzení, že nafta je ekologičzější palivo než benzín. když tohle někdo vypustí z pusy, tak mě rozpálí do běla! Lidi sou fakt omezený, prostě když má něco menší spotřebu, tak je to ekologičtější a basta.. Akorát trošku zapomínaj na to, jaký svinstva vznikaj po slálení nafty (ne že by po spalování benzínu nevznikali, ale určitě né tolik jako po naftě). Spalováním nafty unikaj do ovzduší karcinogenní látky, ale nikde se o tom moc nemluví, akorát se pomalu zaváděj filtry pevných částic (většina chytráků automobilek je nabízí jako nadstandardní výbavu, což je docela výsměch). Tak že všichni přesedneme do našich "tédéíček" a pěkně si tu naši malebnou zemi zasereme karcinogenníma látkama a budem se u toho usmívat, jak má malou spotřebu a jak sme ekologický
ve Svedsku ze z auta plati kazdy roka dane jen za to, ze ho mas. A dan na dehet je asi 3 - 4 vetsi nez na stejny model s benzinem. Takze koupit naftu se ti vyplati az kdyz najezdis tak 30 000 km rocne a vic