Tak především – zapomeňte na Premacy. Mazda5 popolezla vnitřním prostorem, délkou a třeba i posuvnými dveřmi opět blíže k velkým MPV. Jak se jezdí s autem, u kterého výrobce označuje obsaditelnost vzorcem 6+1?
Všechno je jinak, zapomeňte na sedany, zlikvidujte coupe, a množte se. Jo, množte se, protože jdeme do jiné dimenze. Teď už se nebudeme předhánět, kdo má více koní, teď nastává éra počtu míst. V tom je samzřejmě králem (královnou) KAROSA. I když, za čas může být z 6+1 třeba 16+1. Kdyby se zasunula do kufru dost dlouhá fošna, možná by se na ni 10 cestujících ještě vešlo. Tak - paráda. Chválím. Je to trend, který jde úplně mimo mě, ovšem jak vidím, nejdu s dobou... P.S. Tvary čisté, šoupačky praktické, záď beru s velkými rozpaky.
..Premacy se mi líbila.. tohle asi bude chtít čas.. Ale jinak povedený auto a jestli to udělali o trochu líp než Premacku.. tak má dobře našláplo.. jen mi tam nesedí moc kolmej zadej jako u Meďáka, a ty světla nebo ten celek mi připomíná jinýho japonca.. myslím Dino nebo co... Jakoby ta horní půlka tam byla nalepená.. asi je to jen optický, ale protažená světla níž by možná ten zadek trochu sjednotila... Ale jinak jo... praktický.. i když pro 5 lidí.. hmm.. nechtělo by se mi vozit vzadu sedadlo pro dospělýho na úkor kufru.. (na dovolenou třeba že...) to 6+1 mi přijde spíš jen jako marketing... ale pro 4 na delší cestu asi super...
nevim to jiste mozna sem blbe cetl ale nejsou ty zadni sedacky sklapeci? ze se nevydelavajo ale jenom sklopijo?
GTI: vsichni nemaji auto jen kvuli tem emocim a pocitum, pro nekoho to je priblizovadlo a ne kazda rodina ma jenom 2 decka. podle me je to povedeny auto. ten zadek mohl byt hezci
Jaka je cena?
nesedel ale umim si predstavit pouzitelnost takovyho auta.
v brne sem se dival jenom po rx osme a ostatni sem jenom postrehl ze tam jeste nejaky jiny auta byly (podle prospektu tam mazda5 byla)
sedel jsem v ni v Brne, nazivo vypada moc pekne (at uz s tovarnim optickym kitem, nebo bez nej, interier velmi solidni, prijemne materialy, urcite je to velmi fesne auto...Mala MPV maji nyni dva favority, kteri setsakra ukroji z kolace prodeju...nova Zafira a prave Mazda 5.
Ne. V sobotu jsem koukal v Německu po autech na silnici - jeden G+ za druhým... a mnoho Apoštolů... Tak klid. P.S. TURAN - to je téma pro toho, kdo nechce sedan ani kombi... Fascinuje mě, jak u toho Turanu dokázali obestavět prostor absolutně účelnejma liniema. Ten tu bude, až ostatní budou mít třetí lifting...
U Touranu me fascinuje neskutecna unylost jeho fadnich tvaru...MPV je tema pro toho, kdo nechce sedan ani kombi...(parafraze a pravdiva). Vis, soudruzi z VW totiz zaspali prvni (a silne vydelecnou) vlnu, u druhe dali prilis optimistickou cenu a ta ted s prichodem novych konkurentu poleti dolu. Ano, v Nemecku G+ bude zrejme oblibenejsi nez G standart, trochu jsem si na tohohle nafoukleho Golfika opravil nazor...je povedenejsi a zajimavejsi, nez jeho starsi bracha. Schvalne si zajed do Francie, Italie, nebo GB, kolik jich tam bude jezdit??? Tak klid...
Jasně, a s tím + souhlasím - je nadějnej. Ten Touran - to je zase jen záměr, ta "unylost". Podle mě je to přesně, co to chce - žadnej "smrnc"., ale ... prostě takovej tahoun. A krásu tvarů hledám jinde... P.S. Ty Passaty tam byly všichni v tmavé, já bych ho oblékl do stříbrné.
Ted´ to tak pročítám, kdybys měl víc dětí, kam bys je teda posadil,když ne do 3. řady sedadel Mazdy? Pravda, existují i střešní nosiče atd,... ale přesto, to by si kvůli nim jezdil 2ma vozy?
No, tři děti, to už je velkej luxus - a ty posadíš do třech sedaček takřka v každém autě. Od 4 dětí výše to chce malej autobůsek, rozhodně ne tři řady sedadel v malém autě.
Celkem s Tebou souhlasím, ale pokud chceš nový vůz a si s přijmama jen lehce nad průměr, nemůžeš si dovolit koupit Multivan, který ve srovnatelné výbavě stojí o cca 400 000 víc. To bys milence nemohl koupit nové Clio. Takže bud´ M5, Zafira, Grand Scénic,... nebo babička, děcák, prodej na orgány,...
Taky děti zatím nemám,ale čistě hypoteticky...
...mít víc dětí než dvě... To je už je Rodina Plus.... jakože nafouklá normální rodina... A to už je na Caravellu... a zřídit si živnost na autodopravu... do školy- ze školy.. na trénink-z tréninku, na balet-z baletu, na hory, na výlet... a ještě tam můžeš přibalit tu tchýni... a co pes..? a morčata..??
lones chcel si napisat grand voyager, tam je miesto aj pre psa ...
teraz sa tu hodne vyrojili tie nove buicky terraza. clovece mne to na prvy pohlad pripadalo take neokrochane, ten cumak, ale bol som sa s tym previezt a musim povedat, ze jazda super. ticho, lahka ovladatelnost a hlavne priestor. ta verzia bola nadupana uz aj dvd prehravacom s displejmi v opierkach. proste priestoru. aj ked cena bola okolo 35 tis. usd. pre velku rodinu ... som zvedavy na novy caravan od dodge. co sa tyka mazdy tak tu je stale v ponuke premacy. teraz bola faceliftovana a ani neviem, ci bude tato verzia aj tu v predaji. inac za tie prachy celkom oplatka.
Jasně, delší verze je lepší. Z Terrazy jsem hodně rozpačitý, ale v reálu jsem jí neviděl. Nicméně je to další tzv. badge-engineering, který mi moc a moc vadí. GM podle mě nutně potřebuje novou generaci svého Vanu a ne na tu starou kostrukci dát ještě ke všemu logo Buick. Podle mě, i když je určitě oproti jiným vanům GM vylepšená (quiet tuning a pod.), poškozuje image Buicku. Čekal jsem alespoň více do buickova zakulacený design, jako to udělali u Rendezvous a Rainiera. Dodge Grand Caravan je určitě nejvýhodnější nabídka v segmentu. (ale nemůžu hodnotit nezaujatě mám totiž důvod být zaujatý )
Naprosto souhlasím. Tahle Mazda bude s cenou pod 600 000 určitě velký trhák. Pravda,zadní část mi přijde poněkud těžkopádná,ale kdybych si musel pořizovat auto z této třídy,určitě bych se rozhodl pro spolehlivou značku jako je tato, než pro Zafiru,která byla v minulé generaci pouze auto určené na jízdu z jednoho servisu do druhého.
Zadní sklápěcí sedadla nejsou nijak extra pohodlná,ale dospělý tam bude sedět jen zřídka. A co se týče G+, byl sem jím naprosto zklamán. Čekal sem více prostoru a jelikož sem dost vysoký,byl sem naprosto konsternován viditelností skrz přední sklo,která je v mém případě srovnatelná s průhledem v tanku.
To jako chceš napsat, že má malé přední sklo? Já ho okoukával jen zvenku a tam mě ničím neodradil. Půjdu ho zprubnout, napíšu testík... tak na to okno jsem teda zvědavej.
Nevím,jak si vysoký,ale já mám 196 a fakt z něho nevidím. Okno je velké dost,ale je příliž zkosené. Takový výhled bych čekal u nějakého sport´áku, to Golf je v tomhle daleko lepší. Je ale možné,že průměrně vzrostlým lidem to vadit nebude.
Okno je velke, ale silne sklonene A sloupky jsou silne limitujici. K Brnu...Prekvapila me nepristupnost do nekterych VW modelu (zvlaste v souvislosti s M-B, ktere zpristupnilo vse) a BMW kompletne, bylo to pro me zklamani. Nejsympatictejsi modelky...Alfa (inu horka krev), ostatni maji o cem 2 roky premyslet. Focus ST vypada super, srovnani s Golfem, musi byt pro zanicene VWfily frustrujici (proc mam za sport-look priplacet u tuneru, kdyz ho ma ST-cko v zakladu???). Nejlepe nasviceny vuz koncept fi. Volvo...nadhera. Prekvapeni...kolik lidi se cpalo na stanku domaci Skodovky, aby se posadili do Fabii a Octavii. Zklamani...nove ceske sportovni vozy (ekvivalent Chapmanovy Seven). Ale zpet k G+, to je auto, ktere zvedne doposud ne prilis uspokojive prodeje Golfu...ale ta cena...zase pro Nemce, takze , ale taky
Souhlas, cena je trochu moc vysoko. Konečně ale VW reaguje na změny na trhu,ikdyž s notným spožděním. Ce se týče autosalonu, tak kromě Alfy, Volva a pár dalších to letos stálo za ... Na minulém sem nebyl,ale oproti starším ročníkům se mi zdá, že tenhle podnik drsně upadá někam do propadliště lokálních akciček. Fakt sem byl hoodně zklamaný. Zas na druhou stranu sem tam viděl převážně lidi, co se přišli pouze podívat a poté opět odfrčeli na svých 120kách okopávat záhonky...,takž proč se snažit,že. Proč tam ale nebyl Fiat, synonymum levných vozů, to fakt nechápu.
Toyota, Fiat, Subaru...opravdu nechapu, specialne Fiat, ktery by si zaslouzil obrovsky stanek a ktereho ceka velky kus PR prace...nevim co si o tom myslet, snad si nemysli, ze nove Punto je jedinym vozem, ktery ma sanci se u nas na trhu uchytit...trikrat skoda takto nevyuzite akce, nebot je tu spousta producentu, jez dokazi z prdu udelat kulicku a jeste ji za solidni penize prodat...
..právě naopak.. Brno se pomalu ale jistě stává silným Autosalonem ve střední Evropě... resp. mají tam našláplo... Jeho úroveň je rok od dvou stále větší... jestli jsi nepostřehl... 4 úplně nový pavilony plný aut... Myslím, že na to máš špatnej názor... byl to nejúspěšnější Autosalon doposud..! Paja ještě něco vynechal... Fiat, Toyota, Subaru, Saab.. ale to je vedlejší... Otázku Fiata tady popsal myslím Magic... nicméně je to škoda, ale zase před 2 léty chyběl Ford a taky funguje...
Klid... nech to v klidu zapadnout P.S. nebo začnu vymýšlet... třeba... cedník... nebo kadílak...nebo...kaňour... i když doufám, že "čivava" se tu na Civica chytí
Nevyhrožuj. Ostatně vlčata zní dobře. Evokuje mi to skautíky. Ale teď mě napadla dobrá věc, která nepotěší Enza a Essesanta: Můj ty Pla...! Hádej, co je to za auto?
Nekdy jsou vsak jmena vlcat celkem prilehave...
Polo=polovicni auto;
Prassat-podle stylu jizdy jeho ridicu;
Golf-ve sve tride tak drahy, ze musite byt profi hrac golfu, aby s nim mohla jezdit vase manzelka;
Caravelle-ze by drahy jako namorni lod?;
Touareg=Arabie-naleziste ropy-spotreba
Mozno si to pisal ironicky, ale pre pripad ze nie tak chcem poskytnut vysvetlenie. Auto je nastroj, nastroj na prepravu. Existuju modifikacie tohto nastroja na rozne ucely, pouzitie a pre rozne situacie.
napr.
- modifikacia Ford Mustang (sportove kupe)- vhodne pre mladeho yuppie
- modifikacia Skoda Octavia (rodinne kombi)- vhodne pre rodinu s max 2 MALYMI detmi
- modifikacia Mazda 5 (minivan-rodinne auto s viac sedackami)
atd, atd.
Takze nemyslim ze by nastaval era niecoho, napr. era minivanov a rodinne kombi pojdu do stratena. Tie rozne modifikacie aut budu existovat aj nadalej kedze stale budu existovat cielove skupiny a ucely na ktore boli dane modifikacie vyvinute..
Takze nevidim zmysel parodii o Karosach a fosniach pre 10 ludi. Proste ta Mazda 5 nie je modifikacia ktora by mala akykolvek zmysel pre Teba konkretne, to je vsetko.
Mam napr. kolegu co ma 4 deti, spolu su teda siesti.. ake ine auto by si mu odporucil? On nutne potrebuje 6 miest na sedenie a bodka. Na vacsi van typu VW Sharan nie su peniaze, tu to ide cez milion. Prave taketo mini MPV ako Mazda 5 za cenu o tretinu lepsiu su riesenim..