Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Celkové prodeje v USA za rok 2004: Japonci dále expandují, VW se propadá

Nabízíme celkové statistiky prodejů osobních aut a lehkých trucků na americkém trhu
Zpět na článek
10. 6. 2005 09:01
neregistrovaný "Permon"
10. 6. 2005 09:05
neregistrovaný "ZelvaVTi"
10. 6. 2005 09:19
neregistrovaný "Permon"
10. 6. 2005 09:42
neregistrovaný "misoo"
10. 6. 2005 11:02
neregistrovaný "NIcKON"
10. 6. 2005 13:14
neregistrovaný "Permon"
10. 6. 2005 14:25
neregistrovaný "NIcKON"
13. 6. 2005 07:34
neregistrovaný "Jezdec.."
10. 6. 2005 12:32
neregistrovaný "Cynik"
10. 6. 2005 13:33
neregistrovaný "Permon"
10. 6. 2005 13:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 6. 2005 14:00
neregistrovaný "Marko"
10. 6. 2005 16:40
neregistrovaný "mates"
13. 6. 2005 00:24
neregistrovaný "Cynik"
13. 6. 2005 00:31
neregistrovaný "Cynik"
10. 6. 2005 20:08
neregistrovaný "Honysek"
11. 6. 2005 14:35
neregistrovaný "snekon"
10. 6. 2005 10:49
neregistrovaný "anonym"
10. 6. 2005 11:12
neregistrovaný "ciello"
10. 6. 2005 15:02
neregistrovaný "evo9_sk"
10. 6. 2005 16:09
neregistrovaný "Gin"
10. 6. 2005 17:16
neregistrovaný "masklin"
10. 6. 2005 18:02
10. 6. 2005 19:58
neregistrovaný "Permon"
10. 6. 2005 20:46
10. 6. 2005 21:45
neregistrovaný "Tom"
10. 6. 2005 22:52
neregistrovaný "Karel"
12. 6. 2005 00:25
neregistrovaný "karel"
12. 6. 2005 23:24
neregistrovaný "ZelvaVTi"
12. 6. 2005 10:14
neregistrovaný "ZelvaVTi"
12. 6. 2005 21:46
neregistrovaný "Ondra"
12. 6. 2005 10:16
neregistrovaný "ZelvaVTi"
10. 6. 2005 22:54
neregistrovaný "ZelvaVTi"
13. 6. 2005 12:09
neregistrovaný "Coulin"
13. 6. 2005 12:45
neregistrovaný "ZelvaVTi"
13. 6. 2005 16:27
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 17:45
neregistrovaný "Coulin"
13. 6. 2005 18:37
neregistrovaný "ZelvaVTi"
13. 6. 2005 23:25
neregistrovaný "ZelvaVTi"
14. 6. 2005 10:05
neregistrovaný "GTI"
10. 6. 2005 22:59
neregistrovaný "ZelvaVTi"
13. 6. 2005 22:15
neregistrovaný "eddie"
14. 6. 2005 17:20
neregistrovaný "Permon"
10. 6. 2005 09:01
Kde pak mame komentar k uspechu VW od GTI? :-)
Tak co nam k tomu rekne vsevedouci GTI? Jak jde videt, tak nejnarocnejsi trh sveta nejak nebere ten pseudokult VW
Jojo, tady reci o tom, ze nema Lexus tradici a tom jak japonskym autum chybi historicko-kulturni koreny nejak neplati... a vis proc GTI? Protoze to je trh a ne filosoficka prednaska na vysoke skole! Tak se vrat do reality.
Rozbalit vlákno
1
10. 6. 2005 17:52
Re: Kde pak mame komentar k uspechu VW od GTI? :-)
Teda Permone, teď jsi mi to nandal. Pozdravuj v baru ná páté Avenue
neregistrovaný "ZelvaVTi"
10. 6. 2005 09:05
Tak to je pořádná válcovačka
Rok 2004

Toyota 2.090.049

Honda 1.394.398

WV 334.028

Zajimavej je taky rok 1993 ))

Tak myslim ze prodejnost v CR nema moc vypovidajici hodnotu.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Permon"
10. 6. 2005 09:19
Re: Tak to je pořádná válcovačka
Jojo, CR je banda patolizalu a vidlaku, kteri jednou za zivot vyjedou na do Dojčlandu... tam vsude vidi LidovyVuz (rozumej VW) a tak ho chtej taky... Co vic k tomu dodat? Snad jen - jesteze jsme tak uvedomely a vzdelany narod, ktery pri koupi vozu hledi hlavne na ty historicko-kulturni aspetky evrospkych vozu, ze GTI?
Tak mne napada? Kdy byl vlastne zalozen VW? Nema nahodou Honda, Toyota, Mazda delsi historii a tim padem hlubsi historicko-kulturni aspetky? V cem je evropska kultura/historie lepsi nez japonska? At nad tim premyslim jak chci, tak mi z toho vzdy vyleze xenofobie a ubohe cechackovstvi a patolizalstvi....
neregistrovaný "misoo"
10. 6. 2005 09:42
Re: Tak to je pořádná válcovačka
cisla ma nezaujimaju, pri vybere auta sa riadim vlastnymi pocitmi jazdy a nie historiou, image-om ci dokonca predsudkami...
neregistrovaný "NIcKON"
10. 6. 2005 11:02
Re: Tak to je pořádná válcovačka
Já jsem taky ČR, takže jsem patolízal a vidlák. Jestli jsi slyšel ránu, tak tos mi právě srazil sebevědomí na bod mrazu. Stáhnu ocas mezi nohy, sundám z očí růžové brýle s logem Made in Germany, nechám si z podvědomí hypnoticky odstranit všechny historicko-kulturní aspekty (i aspetky, o kterých píšeš ty, ať už je to cokoliv) a půjdu se a mlátit hlavou o chodník Wall Street.

A odkud ty vlastně jsi a kde ses naučil tak skvěle jazyk toho našeho xenofobního a patolízalského pronároda?
neregistrovaný "Permon"
10. 6. 2005 13:14
Re: Tak to je pořádná válcovačka
jsem taky cech Nestydim se za to, ale nejsem na to hrdy, proste jsem se tu narodil a ziju, tot vse. To co jsem napsal vyse, za tim si stojim...
neregistrovaný "NIcKON"
10. 6. 2005 14:25
Re: Tak to je pořádná válcovačka
Oki, beru to. Jen podle mého názoru volíš zbytečně silná slova, toť vše.
neregistrovaný "Jezdec.."
13. 6. 2005 07:34
Re: Tak to je pořádná válcovačka
Dnes kdy máš spoustu možností , žiješ v zemi , kde se ti očividně nelíbí? Vem kramle do ameriky nebo jiné země , kde budeš určitě spokojenej a budeš hrdej . Já jsem Čech , kterej je hrdej na to , že jsem Čech , ale méně hrdej na některý naši politici, jenže s tím mam možnost něco udělat , akorát při volbách..
10. 6. 2005 17:54
Re: Tak to je pořádná válcovačka
neregistrovaný "Cynik"
10. 6. 2005 12:32
Re: Tak to je pořádná válcovačka
"xenofobie a ubohe cechackovstvi a patolizalstvi...." vylejza z kazdeho slova prave tveho prispevku. U nekoho jsou holt objektem xenofobie treba Japonci, u nekoho jeho vlastni narod. Oboji je stejne nebezpecne. Pokud jde o me, ja mam xenofobii akorat tak z xenofobu. Takze z tebe.
neregistrovaný "Permon"
10. 6. 2005 13:33
Re: Tak to je pořádná válcovačka
hm, nevim z ceho jsi usoudil, ze se bojim cechu? Nebojim, proc bych mel?
To, ze nejsem pysny na to, ze jsem cech a jsem vuci nasemu narodu kriticky neznamena, ze se ho bojim. Proste jsem se narodil 100 km vedle hranic s rakouskem, nemeckem - klidne jsem taky mohl byt nemec. Nejsem. Byt hrdy na to, ze jsem narozeny o 100 km jinde nez nekdo jiny? Prezitek. A jediny moment kdy jsou cesi vlastenci, je kdyz se podari vyhrat MS v hokeji a pak taky kdyz si mysli, ze Skoda je ceske auto. Jinak jsou to patolizalove a vidlaci, bohuzel mezi ne patrim i ja, no co uz. Ja se s tim uz davno vyrovnal a zije se mi dobre. Hokej nesleduji, fotbal uz vubec, vim - ze Skoda ceska neni, a tak mne v podstate nic netrapi Jsem v klidu a dovedu si utvorit "vlastni nazor". Nic, za co bych se mel stydet.
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 6. 2005 13:40
Re: Tak to je pořádná válcovačka
Vidím to prakticky stejně.
neregistrovaný "Marko"
10. 6. 2005 14:00
Re: Tak to je pořádná válcovačka
...fakt je, ze ja som za takmer rovnake postoje u nas na SK povazovany za protinarodny zivel. Obzvlast v casoch kedy (napol ozraty) nevykrikujem pri MS v hokeji vsetko mozne. ALE! Z niektorymi vecami, ktore si napisal vyssie (napr. tie ostrejsie slova voci GTI-mu, resp. porovnavanie situacie na US a EU trhu vzhladom k VW a Lexusu), tak s tymi nesuhlasim. A s niektorymi ano. Ked bude neskor poobede viac casu, napisem Ti k tomu snad viac.
neregistrovaný "mates"
10. 6. 2005 16:40
Re: Tak to je pořádná válcovačka
Tak s touhle interpretaci souhlasim! Ty predchozi vyznely trochu jinak.
neregistrovaný "Cynik"
13. 6. 2005 00:24
Re: Tak to je pořádná válcovačka
Vidis, tri lidi ti tady za tenhle prispevek pogratulovali. Me je z toho smutno. Vety typu "Cesi jsou vidlaci a patolizalove", "zidi jsou podradny narod", "cernosi jsou mene inteligentni rasa", atp. uz tu zaznely nekolikrat a nikdy to nedopadlo dobre. Jsem cech a nejsem patolizal, ani vidlak. Znam spoustu dalsich Cechu a vetsina z nich nejsou patolizalove a vidlaci. Tvuj vyrok "Cesi jsou patolizalove a vidlaci" je tedy nepravdivy. Kazdy narod ma svoje patolizaly a vidlaky a taky svoje normalni fajn lidi. Ale kazdy narod ma taky hlupaky, kteri si mysli, ze muzou o nejakem narodu rict, ze je takovy a makovy, a jeste maji tu drzost tvrdit o sobe, ze nejsou xenofobni. A kdyz se pak nejaky takovyto gumidek dostane k moci, tak je z toho svetova valka.
neregistrovaný "Cynik"
13. 6. 2005 00:31
Re: Tak to je pořádná válcovačka
Tim chci rict, ze muzes (mozna) hodnotit lidi jednotlive, ale nikoli na zaklade prislusnosti k narodu. Pokud to delas (coz delas - vyrok "Cesi jsou patolizalove a vidlaci" je presne ono), pak jde o xenofobii a podle me take o priznak snizene inteligence - ale to uz je ciste muj zaver, ktery nehodlam nikomu cpat.
10. 6. 2005 17:54
Re: Tak to je pořádná válcovačka
Nějak ses rozjel. Pátek?
neregistrovaný "Honysek"
10. 6. 2005 20:08
Re: Tak to je pořádná válcovačka
Neříkám, že nejsme patolízalové. Máme k tomu sklony - bohužel. Myslím, že však nemusíš používat tak silné výrazy. Rozhodně mi je úplně jedno, jestli si všicni Češi koupi VW nebo Peugeoty nebo Toyoty. Je to pouze každého věc - napsal jsi dole, že si umíš vytvořit vlastní názor - proč se ho snažíš vnucovat ostatním, tím že si kupují auta z koncernu, který Ti nesedí????????????
10. 6. 2005 21:15
Re: Tak to je pořádná válcovačka
To cos napsal, tím sice dokumentuješ, že pokud by tady žili samí takoví jako ty, tak skutečně národ Čechů a Moravanů je banda vidláků, ale naštěstí tu žije hodně jiných, kteří v životě už něco prožili a umí zaujmout vyzrálejší postoj k těmhle věcem. I když u tebe se v tomhle případě o postoji uvažovat tedy nedá. Tvůj příspěvek je velice emotivní, nepochybně upřímný, žádná ironie. Tady píšeme o autech a tak se toho držme. Tak jen jednu větu, Permone. Být tvůj otec tak si proti tobě sednu a něco ti povím o životě, potřebuješ to jako koza drbání. Piš prosím tě o autech. Na tenký led témat pro dospělé se touto formou rozhodně zatím nepouštěj. P.S. Uschovej si, cos napsal a za 10 let si to přečti - nebudeš věřit, jakou blbost (promiň) jsi byl schopen vážně prezentovat P.P.S Člověče, probuď se, něco jiného je se tu bavit výkřikama o Apoštolu krás a něco jiného je tu zcela vážně obnažovat své nevědomí a ještě si myslet bůhví jakou sentenci jsi tu nenapsal... Jak zní verše Kryla? - ZVRATKY NA OBRÁZKU...
neregistrovaný "snekon"
11. 6. 2005 14:35
Re: Tak to je pořádná válcovačka
To je svatá pravda GTI, Bože to je chudák ten Permon. Více zakomplexovanou a neschopnou personu jsem neviděl. Suď podle člověka, a ne podle národa, tohle kdyby slyšel Císař pán Karel IV., tak by Tě dal pověsit. Myslím, že každý národ má spoustu těch, kteří nejsou vidláci a těch, kteří jsou jako Ty, tedy vidláci, takže neházej všechny do jednoho pytle, Permone. GTI Ti radí dobře, ulož si ten blábol a za 10let si ho přečti, pak ho také ukaž svým dětem, ať se pobaví, jaký je-event. byl- jejich otec neschopný "vidlák", určitě pak budou mít právo být na Tebe pyšní. I když asi jinde než v hospodě Tě nenajdou. Není to ale server, kde by se měly probírat tyto věci, takže příště již jen o autech.
neregistrovaný "anonym"
10. 6. 2005 10:49
VW je etalon
VW je etalon kvality, vyspelosti a designu
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
10. 6. 2005 11:12
Re: VW je etalon
..jo jo... etalon... píšeš to správně... jestli ještě věděj... co je přesný význam výrazu etalon....
neregistrovaný "evo9_sk"
10. 6. 2005 15:02
tak tak
japonske auta najlepsie auta!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gin"
10. 6. 2005 16:09
bez titulku
A co Mazda jaké má prodeje?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "masklin"
10. 6. 2005 17:16
Predaj Hondy ako jedinej od roku 1993 rastie?
No neviem, ale autor nech si pozrie tu tabulku este raz, lebo podla mna je 943 928 z roku 1996 viac 940 386 z roku 1997 a je to po roku 1993. A Toyota ma neustaly rast od roku 1991. Tak poprosim prehodnotit
Inac, ze sa vy tym GTi este zaoberate.....
Rozbalit vlákno
1
10. 6. 2005 17:57
Re: Predaj Hondy ako jedinej od roku 1993 rastie?
No,no... anonymita dává křídla, viď
10. 6. 2005 18:02
US BOY
Co to tady pročítám? Nebývale ostré výpady proti mně. V podstatě dost nelogické. Permon se rozjel tak, že mu nestačily ani myšlénky, natožpak klávesnice Pánové, tady snad někdo (snad já?) někdy tvrdil, že geteičko, potažmo VW válcuje Ameriku? Tak my tu máme parťáka, Lonese, specialistu na ASU trh, ten soustavně publikuje informace a on tu je jěště mimo Permona někdo, kdo se domnívá, že se tu někdo domnívá, že trh USA je pod diktátem VW? Prosím vás, přihlašte se. Permonovi se uleví. Hodně. Je od rána v křeči.
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Permon"
10. 6. 2005 19:58
Re: US BOY
Ja myslim, ze kazdy kdo pravidelne navstevuje diskuze na auto.cz moc dobre, vi kdo je tu v kreci... pro mene chapave, jeho nick se shoduje s jednou byvalou legendou na 3 pismena, zduraznuji BYVALOU.
10. 6. 2005 20:46
Re: US BOY
Asi jsi mě v záchvatu té své podivné euforie špatně přečetl - tak já ti to zopakuji - ty jsi tu někde četl ode mně příspěvek, v němž tvrdím, že VW válcuje USA?
neregistrovaný "Tom"
10. 6. 2005 21:45
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
V USA asi neplati Japonec az na konec a to je rozumne.Maju tam ovela lepsi vyber japoncov a dobre ceny.Good value for your money.Mercedes ma uz len hviezdu na kapote kvalita je minulost...
neregistrovaný "Karel"
10. 6. 2005 22:52
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
No tak GTI, už nám tu nebreč, nejsi už malý chlapec. Spolkni tu hořkou pilulku.. Mám pro tebe špatnou zprávu - s VW to jde z kopce. Máš pravdu, že VW neválcuje USA, ale on už neválcuje ani Evropu! Kromě Audi jde koncern pomalu, ale za to jistě do hajz**. VW je předraženej průměr, Amíci to dávno pochopili, Evropanům to asi bude ještě chvilku trvat. Amíci totiž nedaj na propracovanou reklamní masáž a na rozdíl od Evropanů uvažují více racionálně. Nákupní zvyklosti se ale pomalu mění i v Evropě. K
P.S. Nevim co furt vidíš na tom VW GTI. Už se konečně prober, GTI už je jen jméno a prostředek marketingový masáže! Poslední GTI, který stojí za řeč, byla druhá generace Golfu. Pak legenda skončila.. Dnešní GTI jen jen lepší průměr, stačí se trochu rozhlédnout kolem sebe..
11. 6. 2005 20:32
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
Tvá první věta je milá... Ale ke GTIčku - podle toho, co píšeš, vidím, žes nové getei nejel. To bys těžko tohle mohl napsat. Nemusíš být nadšenec, ovšem, chceš-li tu být za znalce pak těžko bys geteičko mohl přehlédnout stylem vhodným tak pro Trabanta.
neregistrovaný "karel"
12. 6. 2005 00:25
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
gti (auto) uz nema zadneho ducha. je to tuctovka se zajimavym volantem a motorem, ktery budou mit za chvili vsechna auta v koncernu. civic type-r ma 200k bez turba.. GTI (nick) je SUL.N!!!
12. 6. 2005 11:45
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
Žes geteičko nejel? Podle tvých zpráv to tak vypadá. A ke všemu si jako kontra vybereš jedno z nejtuctovějších aut. Prosím tě, Civic, to opravdu považuješ za důstojného konkurenta? Auto bez nápadu, bez tvaru, bez invence. Myslím, že Honda skřípe zubama, protože nedokáže navázat na poměrně "kvalitní" historii tohoto modelu. Ale, že začně vyrábět Civic s nálepkou "jen pro důchodce", tak tomu se mi zpočátku nechtělo ani věřit. Nebo ty si myslíš, že v Civicu může dnes jezdit mladý kluk? Nemůže, viď. O Tvarech Accordu němluvě - jedna velká zoufalost. Takže, když se vrátím, pak potence geteička je meta, kterou bohužel Civic nemůže už dosáhnout...
neregistrovaný "ZelvaVTi"
12. 6. 2005 23:24
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
Otom že Civic Type R je, bylo a bude daleko lepší sportovní auto než Golf GTI tak otom snad pochybuje jedině GTI.
neregistrovaný "ZelvaVTi"
12. 6. 2005 10:14
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
Ne tak to jsi skutečně netvrdil, ale neustále vychvaluješ VW a jako hlavní argument používáš prodejnost v ČR. Tak si to přeber. A zkus napsat svůj nazor na to proč v americe ten tvůj guru dostava tak na*** od rejžáků. Jeden kamarád co má doma 4 auta od VW tak to odůvodnil tím že je to satisfakce za Hirošimu a Nagasaki. Tak snad vymyslíš něco lepšího.
neregistrovaný "Ondra"
12. 6. 2005 21:46
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
Jsem to já a nic si nevymýšlím. Uzavřený "národní" trh USA byl na omluvu za N. a H. otevřen Japoncům - a ti se toho chytili ... proč taky ne

O kvalitě motorů japonských vozů mě nejen Želva přesvědčil, nicméně:
1) to se to vyvíjí, když tečou peníze z NASA
2) jsem příznivce "nafty", a ikdyž jsem byl z jízdy v Hondě mile překvapen, zatím bych si ho nekoupil - když ne TDI, tak od BMW
- důvodů je více - dostupnost a cena ND, možnost "ladění"

Co se "vítězství GTI" týče, tak jsem se tomu smál taky
Toť vše.
neregistrovaný "ZelvaVTi"
12. 6. 2005 10:16
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
Přesně tak. GTI už ani nemá slov.
neregistrovaný "ZelvaVTi"
10. 6. 2005 22:54
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
Ne tak to jsi skutečně netvrdil, ale neustále vychvaluješ VW a jako hlavní argument používáš prodejnost v ČR. Tak si to přeber. A zkus napsat svůj nazor na to proč v americe ten tvůj guru dostava tak na*** od rejžáků. Jeden kamarád co má doma 4 auta od VW tak to odůvodnil tím že je to satisfakce za Hirošimu a Nagasaki. Tak snad vymyslíš něco lepšího.
neregistrovaný "Coulin"
13. 6. 2005 12:09
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
Nech už prosím GTI na pokoji,nebo se rozbrečí...GTIAuto je jenom od 70-let nastavovaná kaše.Dneska nemá WV jedinej konkurence schopnej motor-TOYOTA má atm.osmnáctistovku 141 Kw a němci aby to jelo musí to nafoukat turbem nebo dát do auta nižší stř.třídy aspoň třílitr. Kdo trochu do aut vidí že Japonci jsou nej a to nejen v kvalitě a spolehlivosti...
neregistrovaný "ZelvaVTi"
13. 6. 2005 12:45
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2005 16:27
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
Jo, já už brečím... z těch vašich ód na japonské pily. Děkuju, nemám zájem. Nepochybně jsou ta vaše oblíbená auta kvalitní, technicky na vrcholu... chybí mi pánové ovšem váš rodokmen. Pokud váš děda nebyl samuraj, pak je pro mě vaše orientace zcela nepochopitelná... Nemá totiž obsah. Nemá náplň, nemá hodnotu, nemá orientaci v čase... A toho všeho se mi dostává tady, v Evropě. Přečtěte si, co jsem napsal u Jaguara... To je téma... k němuž japonskou pilou nedojedete ani za třista let. Zkuste to na mě jinak - ovšem musí to mít obsah...
neregistrovaný "Coulin"
13. 6. 2005 17:45
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
Ty si asi nakaženej z nějaké psí výstavy,s těma rodokmenama...Pěkně si to napsal u Jaguara-ty si ho koupíš!? Za chvíli to stejně zavřou a jestli o autech něco víš tak anglický s rodokmenem je tam jen název...Tak si dál věš na zeď rodokmeny aut a mysli si že WV je nej v technice i v designu... Vždyť lžou i v názvu-předražená německá nabubřelost. Jestli začneš oponovat naftovejma motorama,tak japonci je nepotřebovali.Jejich jednatrojka v 95 roce má výkon jako TéDéííííuž a když jsme jeli do CHorvatska měl jsem spotřebu 5.4 benzínu a nové TDí 5.2 a spoustu problému s naftou...Dneska jdou Japonci do Evropy a tak maj nový nafty HONDA i TOYOTA o kterých v Evropě ještě ani nesní-najdi si článek o motoru Toyota D4-D Clean Power 2.2 130 KW
13. 6. 2005 20:23
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
Couline, věř, že mě je úplně jedno, jaké motory cpou do aut u Honda, Toyota nebo VW. Nejlepší motor je velkoobjemový zážehový dvanáctiválec, všechno ostatní je žalostný kompromis, a je jedno, jestli pracuje ve VW nebo třeba v Hondě. Ale pravda je, že mít zážehovej dvoulitr s max krouťákem kolem 3tisíc je mé (kompromisní) gusto. Všichni tam dávaj to nejlepší co je na světě. Jak tě čtu, tys přes ta čísla... mě u aut oslovují jiné hodnoty... Jo, tak to je. To je to, proč (asi) vyznáváš Hondu a spol a já Evropu. Já prostě nevím, co bych na Toyota mohl milovat. 130kw? Určitě ne. Pokud mi nabízíš čísla... tak to je málo.
neregistrovaný "ZelvaVTi"
13. 6. 2005 18:37
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
Ne, můj děda nebyl samuraj a tvůj snad byl němec, že tak vychvaluješ VW. Co to tady zavádíš nebo snad veškerá elektronika co maš doma je evropská? Pochybuju. A pokud bych se snad snižil k tvému pohledu na věc pak bych musel konstatovat že němci ublížili naši zemi a světu přeci jen o trochu méně než japonci.
13. 6. 2005 20:28
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
Tan samuraj je samozřejmě nadsázka... Přesto - napíšu ti to přístupněji - jsem rád, že kousek za kopcem se vyrábí BMW, MB, za rohem Škoda, dole pode mnou ALFA... atd, atd. Sem patřím já, to je mé téma. Já problém nemám. To vy, Hondové, Mazdové, Toyotové, Suzukové máte problém odůvodnit, co vás esteticky vede směrem k Japonsku. Tohle vysvětli. Já Evropu snad vysvětlovat nemusím. A to si vezmi, že jsou lidi, kteří tíhnou v autech směrem Korea... P.S. - hlavně mi nepiš, že maj dobrý motory. Dobrý motory maj všichni.
neregistrovaný "ZelvaVTi"
13. 6. 2005 23:25
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
Na korejské auta máme asi stejný názor. A co se týče motorů tak ty mají obzvlášť ubohé. Hlavně třeba to "sportcoupe" od Huyndai. Z V6 2.7 se korejským inženýrům podařilo vydolovat celých 167 koní bravo a ty jízdní vlastnosti "nádhera". Když jsme v roce 2001 kupovali do rodiny jedno levný auto tak i přes to že nemám rád VW koncern tak Fabia za 310 tis. v dané kategorii a výbavě neměla konkurenci. A teď k tomu co mě táhne k japonsku, esteticky nic. Pro mě je design až někde v zadu, důležitejší jsou jízdní vlastnosti, kvalita, cena, spolehlivost, záruka atd.. Takže když jsem si v roce 1999 vybýral auto měl jsem tyto požadavky: sportovní charakter, 3 dveře, cena kolem 600 tis. No a bezkonkurenčně vyšla Honda Civic 1.6 VTi 3D 160 koní - cena 599 tis. Můj sen byl a je M3 ale honda mě díky VTi dala motor s hodně podobnou charakteristikou akorát přesně poloviční oběm a poloviční výkon za méně jak třetinu ceny.VW měli Golfa GTI 1.8T 150 koni za více než 750 tisíc ( menší výkon, větší povinné ručení, větší cena, horší jízdní vlastnosti, motor stejný jako dávali do octavíí, záruka jen jeden rok u Hondy 3 roky)Pak ještě VR6. No a další konkurence nabízela nepřeplňovaný 2.0 150 koní (větší spotřeba, cena i povinné ručení...) Kdybych měl udělat stejnou volbu dnes tak by to byl zase Civic Type R za 700 tisíc. A i když se mě jiná auta libí víc tak sportovní auto si kupuju kvuli motoru a jízdním vlastnostem. Jinak mezi 5.500 až 8.500 to je nádhernej koncert a stále nemůžu uvěřit že to je jen nepřeplňovaná 1.6 Klidně tě nechám projet a myslim že bys změnil názor i na tu dentální vrtačku.
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2005 10:05
Re: Amici kaslu na image a na Europu.
Konečně pořádná zpráva - tak oceňuji, žes racionálně zvažoval do čeho jít. Nepochybně ti Honda dělá radost. To dnes už bys mohl zvažovat i 200koní v GTIčku. P.S. Vy jste s kolegou přes čísla , jo, jo, chápu... já vidím, že tohle je odpověď na oblíbenost Japonska.
neregistrovaný "ZelvaVTi"
10. 6. 2005 22:59
Prodej aut
Nemáte někdo odkaz na statistiky prodejů osobních aut v Asii, Evropě nebo celosvětové.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "eddie"
13. 6. 2005 22:15
to GTI
chlapce, chlapce vyber si neco lepsiho nez je VW, ta hmota bez ducha a nudnosti ti zslepila mozek....
Rozbalit vlákno
1
14. 6. 2005 17:20
Re: to GTI
Chlapče, chlapče... myslím, žes až příliš ke mně otevřený. To zase já bych ti mohl napsat, že máš zatemněný mozek z něčeho jiného... možná by to chtělo psát. Myšlénky. Ne ovšem o mém mozku, tedy tady o autech. P.S. Honďák? Láska bezvědomí?