Novinky
Pedály a sedmikolečko uvnitř ... Jo, na jedné straně kolo a na druhé snaha s Pheatonem, něco nebude správně ...
...."Volkswagen oprášit svůj název a zamyslet se nad výrobou levných vozů pro rozvojové trhy". - PRE ROZVOJOVE TRHY!. Takze ak zoberie za zaklad Fox - ocese ho tak , ze bude mat motor 0,8L, volant, rychlomer (zvany po starom "tachometer"), zopar paciek na svetla a blinkre, dve sedacky a zadnu lavicu, a lacne plasty a plechy - a montaz v Cine, Brazilii, atd.. Tak to pojde! Ako ale napisal vyssie Alesi - a ma pravdu - vychadza z toho, ze auto za tuto sumu nebude mozne predavat v EU. Za tu sumu (do ktorej treba zaratat aj navratnost vyvojovych nakladov!) tu minimalne neprejde bezpecnostnymi testami.Bude to za tu sumu jednoducho iba dopravny prostriedok pre motorizaciu krajin tretieho sveta.
Ono to asi pujde, kdyz dnes Cinani vyrabi auta zhruba od 3500 USD. Nic jineho nez levne plasty a nejkay starsi motor nemuzes cekat. Bezpecnost ani ekologie taky nebudou hrat hlavni roli, ale docela me pobavilo, kdyz na iDnes, nebo AR psali, ze to chteji e😜ortovat do Ciny. To by me fakt zajimalo, kde jinde by to chteli vyrabet. V Evrope to urcite nebude, protoze to by byla cna 3x vyssi.
Fox (liška) co stojí 244 900Kč je hodne za takove auto ktere se vyrábí v jižní americe pokud nekdo bude chtět jit do teto velikostní třidy je ponda lepší volbou
čtvrt milionu za foxe ani nahodou- za ty penize je super kara 4 roky stara, ktera vam vykouzli usmev na rtech. boze muj - novy auta jsou snad jen pro firmy- ja bych do novyho nesel ani kdyby stal fox zminovanych 90tis...za pul melounu koupite bud uchrochtanou mrnavou fabii rs, nebo tri roky stary bmw 330i - trosku rozdil, že. a co se tyce nakladu na provoz, tak uz davno neni pravda že by bylo treba bmw nejak drahy. vemte si vahu zduchu. do 320d stoji nejakych 4700 kč a do octavie tdi skoro jedenact...he? At zijou V6 3.0 !!!
VW uz davno vyrabi levne auta pro rozvojove trhy. Vyroba stareho chrobaku skoncila v mexiku jen pred 3lety, stary Bully se tam nadale vyrabi, vw take vyrabi ciste pro rusky trh Pointera, pro jizni ameriku gol, v jizno africe golf 1, atd...tu jsou fotky [odkaz]
tak to jedine,ze by vykupovali stary golfy za 5O a prodavali za 90 to by slo,ale inac si to neumim predstavit...
Že by zlevnili PASSATa? Slogan - APOŠTOL je pod 100. To by zabralo. Páááánové, to by všichni kritici VW, všichni Honďáci, co si ho, teda to honěj ve vysokoobrátkový brusce, vsichno vyznavači žoků na rejži, všichni špagěťáci, všichni milovníci svislejch zadních oken a lanovek, tak všichni tihle by se rvali ve frontě o APOŠTOLA krás Jenže, pánové, takovou radost nám Berndt neudělá, to musíme uznat... Co? Já teda nevím, kolik stojí jedno elektrický autíčko na Matějský pouti, co ho za 25 kaček proháním stále dokola, ale mám pocit, že bude lehce přes 100. No, tak se máme na co těšit... P.S. Ale ono to nebude určené pro náš trh. Tohle bude jezdit po silnicích, kde jsou jen samé díry... někde v rozvojovejch zemích... hergot, nepochopij jsem já to špatně?
Pochopil si to dobre. Je tam vyslovne: PRE ROZVOJOVE TRHY. Za tie peniaze sa to tu predavat neda (jedine, ze by to bolo v akcii s Tvojim Apostolom kras. Napr. miesto hlinikovych diskov ), a uz urcite nie vyrabat (zas, jedine ze by to motovali rucne cinania v skladoch za mestom a potom predavali cez specialnu predajnu siet: VW trhovisko )
- -
Ale vazne: co ak to bude nieco na styl tych mestskych microauticiek,s ktorymi sa da jazdit v niektorych EU krajinach od 17 rokov ?! To by za tu sumu islo vyrabat aj v Turecku / Ukrajine a vyvazat do EU. Tu by (teda skor na zapade) to bolo pre tych 17-rocnych. V krajinach tretieho sveta to moze fungovat ako hlavny dopravny prostriedok pre majitela...
pracuje se na nem,muzu potvrdit.
kdyz si odmyslite vsechny prodrazene elektronicke "zbytecnosti" a predstavite si jednoduchou a robustnou koncepci auta... tak tech 3000eur je realne cislo...
kdyz si odmyslite vsechny prodrazene elektronicke "zbytecnosti" a predstavite si jednoduchou a robustnou koncepci auta... tak tech 3000eur je realne cislo...
snění je hezké pro fandové VW ale pravda bude asi taková že nekdo pustil takový zkušební balonek /ať mi prominou marketingový odborníci/co by kdy by a zkoumá reakce obecenstva.Pak jestli bude pozitivní odezva řeknou velemoudří pánové z koncernu že je to třeba.Ale to už nebude středa - v Evropě bude zaplava činských aut včetně těch za 3000EUR - tak že z toho stejně nic nebude.Nehledě na to že v Evropě ani nejde udělat auto za 3000EUR.
pravda je, ze se uvazuje i o evrope, s tou cenou asi bude problem-ta ale plati pro 3.trhy-a pro evropu by to nebylo uplne to samy(prisne predpisy a pod.).
jistou dobu jsem na tom aute pracoval, nevlastnim VW a nejsem vyslovene fanda koncernu...
jistou dobu jsem na tom aute pracoval, nevlastnim VW a nejsem vyslovene fanda koncernu...
Rád by som upozornil na určité skutočnosti. Výrobná cena bežného Golfa je niekde na úrovni 180 tis. Czk, zvyšok nákladov je marketing, vývoj a marže ďalších darmožráčov. Ak by sa tie neproduktívne náklady poriadne skresali, malé auto za 90tis. vidím veľmi reálne, najmä ak sa bude vyrábať niekde v Ázii. Mimochodom už v dhladnej dobe sa v Európe začne predávať prvé čínske auto. Bude to offroad veľkosti Pajera, za polovičnú cenu!!!!!. Myslím si, že hlavne európske automobilky majú veľký problém.
"zvyšok nákladov je marketing, vývoj a marže ďalších darmožráčov"...takže postupně: a) Ti další darmožrouti jsou jako prodejci(?) - myslíš, že by Ty auta měli prodávat z dobré vůle? b)vývoj - ano, přestaneme auta vyvýjet a navždy budeme jezdit v Golfu V( ) c) marketing - to jako raději ani nebudeme nikomu říkat, že ty auta vyrábíme?
No jsem zvedavej jak tohle nedopadne...