Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Delta se pokusí o comeback

Legendární model Delta od Lancie, luxusní divize koncernu Fiat, by se mohl po letech dočkat nástupce. Podle všeho se nová Delta ukáže v roce 2007.
Zpět na článek
8. 6. 2005 00:50
neregistrovaný "Michal"
8. 6. 2005 07:04
neregistrovaný "ozojik"
8. 6. 2005 07:16
neregistrovaný "moriak"
8. 6. 2005 08:58
neregistrovaný "Enzo"
8. 6. 2005 12:03
neregistrovaný "ciello"
8. 6. 2005 12:57
neregistrovaný "GTI"
8. 6. 2005 12:10
neregistrovaný "Y-en"
8. 6. 2005 12:24
neregistrovaný "Tempesti"
8. 6. 2005 12:29
neregistrovaný "flavio"
8. 6. 2005 13:05
neregistrovaný "GTI"
8. 6. 2005 13:24
neregistrovaný "mc."
8. 6. 2005 13:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 6. 2005 14:13
neregistrovaný "wolff"
8. 6. 2005 16:14
neregistrovaný "Essesant"
8. 6. 2005 13:37
neregistrovaný "ciello"
8. 6. 2005 15:01
neregistrovaný "159gta"
8. 6. 2005 16:00
neregistrovaný "Essesant"
8. 6. 2005 16:58
neregistrovaný "GTI"
8. 6. 2005 18:50
neregistrovaný "Essesant"
8. 6. 2005 16:30
neregistrovaný "Y-en"
8. 6. 2005 16:55
neregistrovaný "GTI"
8. 6. 2005 19:34
neregistrovaný "Marko"
8. 6. 2005 19:55
9. 6. 2005 10:22
neregistrovaný "Essesant"
9. 6. 2005 11:23
neregistrovaný "Marko"
9. 6. 2005 17:58
neregistrovaný "Essesant"
9. 6. 2005 18:54
neregistrovaný "Marko"
10. 6. 2005 00:35
neregistrovaný "Essesant"
10. 6. 2005 10:44
neregistrovaný "Marko"
10. 6. 2005 12:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 6. 2005 14:14
neregistrovaný "Marko"
10. 6. 2005 15:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 6. 2005 15:49
neregistrovaný "Marko"
10. 6. 2005 18:20
neregistrovaný "Essesant"
11. 6. 2005 10:04
neregistrovaný "Marko"
8. 6. 2005 15:32
neregistrovaný "Pavel"
8. 6. 2005 15:37
neregistrovaný "159gta"
8. 6. 2005 16:20
neregistrovaný "Essesant"
8. 6. 2005 16:34
neregistrovaný "Essesant"
8. 6. 2005 19:42
neregistrovaný "Marko"
8. 6. 2005 22:14
neregistrovaný "wolff"
9. 6. 2005 11:31
neregistrovaný "Marko"
9. 6. 2005 10:26
neregistrovaný "Essesant"
9. 6. 2005 11:41
neregistrovaný "Otík"
9. 6. 2005 20:11
neregistrovaný "Oldřich Beneš"
9. 6. 2005 20:20
neregistrovaný "Oldřich Beneš"
neregistrovaný "Michal"
8. 6. 2005 00:50
Hmmm
Pekny kuuusok od horkokrvnych talianov. Ak samozrejme bude vyzerat ako na studii. Lancia ma v tychto sporovych karach velku tradiciu. Urcite spestri automobilovy trh. Len skoda, ze nie u nas...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ozojik"
8. 6. 2005 07:04
mohla byt lepsia
no urcite nie je sexi ako stara integrale..ta bola tak skaredo hranata az bola krasna.pockame na real foto seriovky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "moriak"
8. 6. 2005 07:16
1 vs. atsra?
Ako keby dakto zmiesal astru a BMW 1
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Enzo"
8. 6. 2005 08:58
bez titulku
Nekde jinde psali ze tech. zaklad bude pochazet z Alfy 159 a ze to bude 4 kolka. O tom jak bude vypadat je zbytecny se dohadovat protoze tohle je jenom odhad a u Lancie vysochaj takovy tvary o kterejch se ani nezda. Predek bude prej ze studie Fulvia... I kdyz navazat na takovou legendu jako je Delta Integrale bude tezky skoro az nemozny.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ciello"
8. 6. 2005 12:03
Re: bez titulku
..myslím, že po takové době jde o to jen oprášit název.. a dostat to na trh.. nebude to masovka, bude stavět na historii, takže předokolka (základ) a jinak klasika se všema kolama... atd.. Mám dojem, že společně se 147 to bude silná dvojka.. a taky si myslím, že už teď se Golfu GTI strachem povolujou šrouby a u BMW přemýšlí... co by s tou 1er udělali.. a jinde..?? kde jinde..? A3...??? asi se všem u konkurence už mlžej brejle od doby kdy viděli Fulviu a začali slýchat o Deltě...
neregistrovaný "GTI"
8. 6. 2005 12:57
Re: bez titulku
Ty umíš napsat...
neregistrovaný "Y-en"
8. 6. 2005 12:10
Tak tohle je APOSTOL krasy
Zamerne pouzivam zprofanovaneho terminu, protoze je to proste tak. Pokud nekdo sleduje vyvoj designu u Lancie, tak nemuze pochybovat o tom, kdo urcuje trend prinejmensim v retro-progressive stylu. Ani Jaguar, ani Alfa ba ani Maserati nebo Bugatti nedokaze tak skvele smisit retroprvky s modernim designem.
Rozbalit vlákno
1
8. 6. 2005 20:14
Re: Tak tohle je APOSTOL krasy
Klid Nebo se na tebe bude Apoštol krády mračit
neregistrovaný "Tempesti"
8. 6. 2005 12:24
LANCIA DELTA .................!!!!!!!!!!!!!
Je fantastická,moc se na ni těšim
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "flavio"
8. 6. 2005 12:29
bez titulku
not bad
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
8. 6. 2005 13:05
KONEČNÁ - VYSTUPTE
Každá automobilka vyrábí přesně taková auta, jaké chce vyrábět. Nebo se snad někdo domnívá, že Renault chtěl mít LOGANA jako Astona? Je tady jeden problém na jihu Evropy... Lancie... vyrábí auta na sklad. Už dlouho... a jak tak na to koukám... dlouho ještě bude... Nebo snad někdo viděl na silnici Lancii? Paradoxně je Lanciou v této době jen... Y. A to určitě nechce ani vedení Lancia, ani příznivci... Retro jo... ale Lancia není retro... Lancia jsou jen pokusy nějak jinak zaujmout. A nedaří se. Nebo snad ano?
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "mc."
8. 6. 2005 13:24
Re: KONEČNÁ - VYSTUPTE
škoda, že u nás není oficiální zastoupení. Možná by se tu pak nějaká dala na cestě potkat.
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 6. 2005 13:27
Re: KONEČNÁ - VYSTUPTE
Já viděl kdysi na václaváku Lancii Thesis. Pak jsem jí zahlíd ještě druhou jednou na silnici (taky v ČR). A je to nejkrásnější evropský auto. V reálu vypadá ještě nejmíň třikrát líp než na fotkách. Jen si pamatuju, že když jsem někde viděl napsanou spotřebu benzínu, tak se mi protočily panenky. A ten pětiválcový diesel není nic pro mě.
neregistrovaný "wolff"
8. 6. 2005 14:13
Re: jojo Thesis
Jo je to mazec. jenže nedoceněný...
neregistrovaný "Essesant"
8. 6. 2005 16:14
Re: Ted to rozjedou!
Mam stejny nazor jedno z nejkrasnejsich evropskych aut. Skoda ze nema podvozek a agregat z Maserati Quattroporte Ale mozna se dockame u nastupce... Ikdyz na designu neni co menit - podle me nema chybu. PS: v Italii se s Thesisem potkate docela casto...
neregistrovaný "ciello"
8. 6. 2005 13:37
Re: Ted to rozjedou!
..no jo.. jenže když se v ČR neprodává.. tak těžko soudit..
neregistrovaný "159gta"
8. 6. 2005 15:01
Re: Ted to rozjedou!
Viděl sem Thesis na slovensku a stal sem tam na chdniku s votevřenou hubou
je to krása co se nedá okoukat protože je v jinym čase , s Y ani s Musou sem neměl tu čest ale určitě lepčí než Modus a spol , škoda že zatim nejezdí Fulvii protože by BMW doprodat řadu Z pouze se slevou a DELTA nechme se překvapit ale kdyby to bylo 4x4 + krátký převisy + 3,2 V6 z Alfy = 100% RADOST
neregistrovaný "Essesant"
8. 6. 2005 16:00
Re: Ted to rozjedou!
Vis, on tady nekdo kdysi psal neco o perel svinim... Lancie se na cesky ani na slovensky trh nevyvazi (nestoji za to delat marketing pro trh, ktery je neoceni) Ale predevsim v Italii ve Svycarsku ve Francii jsou Y a Musa velmi oblibene a uspesne modely. Y primo konkuruje Mini (pravda z pozice mene sportovnejsiho ale luxusnejsiho kompaktu) Myslim, ze pokud se bude koncernu Fiat darit a pokud se jim vyvedou nove modely, (dokazu si predstavit modely lancie s technikou od Alfy a Maserati) tak se maji premiove znacky v Evrope a mozna i ve Statech na co tesit
neregistrovaný "GTI"
8. 6. 2005 16:58
Re: Ted to rozjedou!
Lancia je nyní (ke škodě všech) jen ta - Y. To ostatní je jen neživotný pokus... Ale jistě, já jim držím palce... vždyť toho v minulosti hodně dokázali.
neregistrovaný "Essesant"
8. 6. 2005 18:50
Re: Ted to rozjedou!
Videl jsi nekdy lancii Musa v reale? Je skvela (mozna jeste lepsi nez Y) - MB A-clase je proti ni Nula.
neregistrovaný "Y-en"
8. 6. 2005 16:30
Re: neni retro
Nemyslim retro, ale retroprogressive coz znamena ze kombinuje moderni (az hypermoderni) pojeti s retroprvky a jako ucebnicovy priklad z posledni doby se uvadi Lancia Thesis a studie Fulvia. V tomto pristupu jsou dobri jeste amici a jejich "kalifornska skola" ale Centro stile Lancia spolu s Bertonem jsou v tomto stylu nejuznavanejsi...
neregistrovaný "GTI"
8. 6. 2005 16:55
Re: neni retro
Aha.
neregistrovaný "Marko"
8. 6. 2005 19:34
Re: neni retro
Pomerne presna definicia, ktoru si napisal: "Lancia jsou jen pokusy nějak jinak zaujmout. A nedaří se." Problem je v tom, ze Lancia postupne stratila image, ktory dlhe roky budovala - teda, vyrabat auta so sportovym flairom. Po prevzati skupiny Alfa-Lancia Fiatom sa zacalo pozvolne pretavovanie znacky Lancia na viac-menej sub-luxusnu znacku s cielenym vytlacovanim "sportovosti" (aby neutocila na ulohu Alfy). Preto "zakapala" aj sportova Delta (teda po tej poslednej - absurdne trapnej generacii). Lancia ma dnes okrem domaceho (OK - tak mozno aj svajciarskeho, a francuzskeho trhu) vsade inde velmi slabe predaje . U nas nie je, pretoze Fiat si je isty, ze ak tie auta nedokze dobre predavat na velkych trhoch, na slabych trhoch ako su SR a CR to ani nema vyznam uvadzat. Bojim sa, ze ak budu aj nadalej chciet zaujat iba dizajnom (casto diskutabilnym) znacku to moze priviest niekam, odkial uz nebude navratu... Ich nova Delta (Nea?) musi byt silny produkt - to znamena, ze nesmie vyzerat tak ako vidime tu. A kazdy dalsi produkt musi byt rovnako silny. Prvu sancu budu mat uz koncom t.r. s nastupcom modelu Lybra.
neregistrovaný "Essesant"
9. 6. 2005 10:22
Re: Podivej se na skutecnou pozici Lancie
Vysvetli mi prosimte co vidis absurdne trapneho na posledni generaci Lancie Delta? Lancia je v soucasnosti (na trzich, kam se vyvazi) povazovana za luxusni znacku. Specialne modelum Y a Musa se velmi dari ikdyz jsou prodavany za podstatne vyssi ceny nez sesterske modely Fiatu Punto a Idea. I Lybra se porad prodava docela dobre, ikdyz jde o starsi model. Rozvoj Alfy a Lancie a konec koncu i Fiatu jde ruku v ruce - nove modely si budou sdilet vetsinu technickych skupin a ty se mysi nejdrive vyvynout. Pockejte si na nastupce Stila na nove platforme (FWD i AWD) a soucasny navrat Delty. PS: Jak jsi prisel na to, ze pokud musi byt silny produkt, tak nemuze vypadat jako podovne jako Nea nebo Delta z novych fotek? Podle me prave musi takto vypadat aby se mohla poprat s AR149, BMW1, Audi A3. Podobne jako se Y a Musa vyporadava s konkurenty...
neregistrovaný "Marko"
9. 6. 2005 11:23
Re: Podivej se na skutecnou pozici Lancie
1.) Na poslednej Delte - ktora sa nedozila ani konca svojho bezneho zivotneho cyklu, bola "zabita" skor - sa mi zda absurdne trapny minimalne ten design. Zmena zo sportoveho na velmi zvlastnu zmes avantgardy, luxusu a obycajnosti. 2.) Lancia je povazovana za Luxusnu znacku vsade - teda aj tam kde sa nevyvaza (presnejsie sub-luxusnu) - to je dane uz charakterom znacky od dob Vincenza Lancie. 3.) Y a Idea -suhlasim - ale iba na vybranych trhoch, v Nemecku a severnej EU, vratane GB sa dobre nepredavaju ani tieto vozy. 4.) Lybra? Okrem domaceho trhu sa nikdy dobre nepredavala prakticky nikde inde. Sledoval som statistiky predaja v nem,fr, a gb automogazinoch a bolo to velmi slabe - vzdy az medzi 150-200 miestom! 5.) Nielen nove modely budu mat rovnake platformi- aj terajsie ich maju. O rozvoji znacky Lancia sa zatial neda hovorit. Fiat sa rozhodol sanovat najprv Alfu a ta faza sanaci ma skoncit s uvedenim sucasneho portfolia "deviatkovych" (a pribuznych) modelov. Az potom bude nasledovat vazne obutie sa" do Lancie. K P.S.: Prisiel som tak na to, ze nevidim v dizajne nejaky vyrazny IDEOVY posun od sucasnej generacie aut. Zaroven si myslim, ze specialne Delta by mala nadviazat na tu "predposlednu-rallyeovu" generaciu Delty (ale to bohuzial Fiat nedovoli - kvoli sportovej Alfe). A o koliziu s Alfou tu cely cas ide. Btw. je velmi zaujimave, ze prave modely v segmentoch, kde nie je zastupena Alfa maju u Lancie najvacsi uspech. ///// Vidim ze si fan of Italcars: nechcem na Lanciu utocit, faktom ale je, ze momentalne ta znacka nie je v najlepsej kondicii (a tak nie je ani dovod ju prehnane obhajovat). Ja nemam voci nijakej znacke predsudky a snazim sa situaciu iba zhodnotit a nezanasat tam v tej chvili emocie. A u Lancie mi to teraz vychadza takto. A dufam, ze za par rokov budem moct napisat nieco ine. Ze Lancia je vyrazna znacka a vstala z popola (sera) ako Alfa Romeo
neregistrovaný "Essesant"
9. 6. 2005 17:58
Re: Podivej se na skutecnou pozici Lancie
CO se tyce toho spolecneho vyvoje platforem na nove platforme budou pristi rok uvededeny jak nova AR 149, tak Lancia Delta a o rok pozdeji i nove Stilo. Prave novou Lancii Y zacina tebou zminovana obroda znacky, prave s pouzitim technicky vyspelych reseni, ktere si Lancia zaslouzi a kterych se ji predtim nedostavalo (viz Thesis). Nejsem fanaticky zastance italskych aut, ale prinejmensim ceny za design, ktere z velke casti sbiraji italska auta o leccems vypovidali...
neregistrovaný "Marko"
9. 6. 2005 18:54
Re: Podivej se na skutecnou pozici Lancie
Ja som napisal: fan of Italcars, nie ze si fanaticky (fanatik - to slovo ma pajorativny nadych. Takze to by som si nikda nedovolil). Ale k veci: Ja viem, ze talianske auta zbieraju ceny za design. A casto pravom. Len tie velke Lancie (od Ypsilon/Musa vyssie) mi pridu bud dost... ako by som to....no ten design je taky viac avantgardne "rozporny" (?) nez klasicky elegantny (aspon na mna tak posobia Thesis a Phedra) A Lybra ...ta je az moc taka nevyrazna. A tie platformi? Uz je to tak dlho - napr. Lybra ma tu istu platformu co mala 156 a pred tym aj Fiat Marea. Aj Thesis je na predlzenej platforme Alfy 156. A ci zacina obroda znacky malou Y? To neviem, ale zatial dost pochybujem. Ypsilon bola u Lancie v kazdej generacii dobre a predajne auto. Musa - pekna, ale v mnohom iba klon Idey. Cakal by som rozvinutie znacky do novych segmentov - mozno takych, kde nebude narazat na Fiat a hlavne Alfu. A to sa zatial nedeje. Skor si myslim, ze terajsie Ypsilon / Musa, nova Lybra, nova Delta, nova Thesis budu pre Lanciu nieco ako 147 /156 / 166 pre Alfu. Teda kvalitny zaklad pre dalsiu generaciu Lancii (od cca. 2010), ktora uz bude neoddiskutovatelne silna. Tak, ako teraz nastupuju u Alfy "deviatkove" auta.
neregistrovaný "Essesant"
10. 6. 2005 00:35
Re: Podivej se na skutecnou pozici Lancie
Musa je klon idee a Y je klon punta (a Delta bude teoreticky klon AR 149) - dulezite je, ze to neni na prvni pohled poznat. Naprosta vetsina viditelnych dilu je rozdilna. Ja bych rekl ze ta modelova ofenziva, kterou cekas od roku 2010 prave prijde s Deltou. Protoze, pokud me me informace neklamou, tak od 2007 by mel byt v portfoliu znacky Y, Musa, Delta - pozdeji i ve verzi HF, Nastupce Lybry, novy Upmarket cressover na podvozku AWD, a o rok pozdeji i nastupce za Phedru... Konecne by pak bude mit ucelenou modelovou radu a doufam, ze si vydobyje zpet pozici, kterou jednou mivala. PS: Lybra je velmi decentni auto - podle me klasicky elegantni, ale pravda trochu nevyrazny. Jezdi na platforme Fiatu Marea (156 byla jina platforma) - prve sem to s temi platformami myslel tak, ze na podvozku z Mareii a AR 166 - Thesis nepostavis auto, se ktreym bys mohl skutecne konkurovat BMW, MB, Jaguaru. Ale s novymi motory a podvozky AWD to mozne bude Nepochpil jsem jak to myslis s tim designem - uz tu padl nazev stylu kterym se vyznacuji Thesis, Y i Musa "retroprogressive", myslim ze to tam Y-en vystihl=filigransky propracovana a skvele provedena smes retroprvku a moderniho reseni... Hlavne ta Thesis jako je, co se do cistoty provedeni a esteticke hodnoty, asi nejpovedednejsi auto soucasnosti, ve skutecnosti vypada jeste mnohem lip nez na fotkach. Je hezci nez Maserati Quattroporte nebo RR nebo Bentley, diskriminuji ji pouzite motory a podvozky. Ale mozna to tak vidim jenom ja a cely styl ktery v podledni dobe Lancia razi skonci ve slepe ulicce. Uz kvuli tomu, aby bylo na silnicich nac se divat, doufam, ze to tak nedopadne.
neregistrovaný "Marko"
10. 6. 2005 10:44
Re: Podivej se na skutecnou pozici Lancie
Tie info su z Italiaspeed? No, Lybra je podla mojich info na tom istom podvozku ako Alfa 156. Nemalo by vyznam vyvyjat pre jedno auto v koncerne iny. Naznacuju to aj rozchody kolies a rozvor, ktore su u Lancie dost podobne Alfe. Co sa tyka designu: Y a Musa sa mi pacia - to bez debaty, ale Thesis (aj ked priznavam, ze v realite je omnoho krajsia , nez na foto) sa mi zda az prilis ... avantgardna (?- neviem to teraz v rychlosti vyjadrit). Naviac, je az taka "americky kriznikovita". Cakal by som nieco viac elegantne rafinovane, viac konzervativnejsie nez teraz. Ale zas, mozno to tak vidim zase iba ja...
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 6. 2005 12:55
Re: Podivej se na skutecnou pozici Lancie
Na Thesis mi nešahej. Vzhledově je dokonalá.
neregistrovaný "Marko"
10. 6. 2005 14:14
Re: Podivej se na skutecnou pozici Lancie
Nikdy by som na Thesis ruku nevztiahol. Bozechraan! Ja len, ze mne sa vzhladovo dokonala nezda. Podla mna by to islo urobit aj krajsie - aj mam v lebeni predstavu ako to ma vyzerat, ibaze nemam ten dar vediet to dat aj na papier
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 6. 2005 15:31
Re: Podivej se na skutecnou pozici Lancie
Mám asi menší fantazii. Já si jí hezčí představit nedokážu.
neregistrovaný "Marko"
10. 6. 2005 15:49
Re: Podivej se na skutecnou pozici Lancie
hmmm...ja nepoznam rozsah Tvojej fantazie. Ale, fantazia je v tomto pripade ohranicena vkusom (teda tym co sa mi paci.) Ak sa Ti teda paci a je podla Tvojho vkusu, ani si nemusis predstavovat nieco ine. Ja by som od velkej Lancie cakal menej bohemskosti (ano, teraz som na to prisiel, tak mi pripada) a viac elegantneho konzervativizmu (mozno s naznakmi "sportovosti").
neregistrovaný "Essesant"
10. 6. 2005 18:20
Re: Fiat, Lancia
Mam i jine informace, nez jsou na Italiaspeed. Moje firma spolupracuje se spolecnosti ktera dela poradenstvi pro Fiat. Obcas obedvam s lidma kteri delaji primo na projektech pro Fiat a Lancii. Z pochopitelnych duvodu nemuzu vynaset interni informace a tak ikdyz vim neco vic, nez pisou treba na Italiaspeed, tak mlcim jako ryba Vsak casem uvidite Podle meho osobniho nazoru nove modely, ktere chysta koncern Fiat stoji za to a jestli se jim podari dobre i PR a Marketing tak jim vestim dobrou budoucnost
neregistrovaný "Marko"
11. 6. 2005 10:04
Re: Fiat, Lancia
Ja viem, uz len podla toho co je na Italiaspeed to vyzera dobre. Ak sa im to podari dodrzat (a nebudu kvoli prachom "za pochodu" skrtat auta) moze ich to dostat z problemov. ....Aj ked buduce Punto sa mi moc nepaci . Ale nepochybujem, ze navrat k oblejsim tvarom (s nadychom designu Maserati) privedie do showroomov Fiatu viac zakaznikov, nez je tomu u sucasnej gen. Mozno vacsinu tych predminulej gen.
neregistrovaný "Pavel"
8. 6. 2005 15:32
Dotaz
Chodí sem na ty diskuse taky někdo od Fiatu ČR? Jestli jo, tak ať mi vysvětlí, proč nedováží Lancie, vždyť homologace už se uznávají, tak kde je problém? Myslel jsem, že po vstupu do EU to nebude dlouho trvat, třeba jsem si myslel, že rok nato už uvidím Lancie v Brně. Thesis je jednoznačně nej, ale tam nemířím. Uvažoval jsem o Puntu, ale co mu udělali tu poslední plastiku tak ani náhodou. Y je totéž auto, akorát krásný! To bych fakt byl ochoten pár chechtáků přihodit.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "159gta"
8. 6. 2005 15:37
Re: Dotaz
Ja teda fakt nevim ale zkus se u Fiata zeptat ja slyšel že by ji měli dovýst
neregistrovaný "Essesant"
8. 6. 2005 16:20
Re: odpoved
Kup si ji v Italii - diky EU to neni problem. Pak ji akorat prihlasis v CR. V Italii maji taky lepsi servis a muzes si prikoupit delsi zaruku az na 4 roky. PS: Ma kamaradka ma Y koupenou v Milane a prihlasenou v Praze a vsichni ji to auto ocumuji vic nez kdejake Porsche
neregistrovaný "Essesant"
8. 6. 2005 16:34
Re: PS:
Ale je mastna Cenik najdes na [odkaz]
neregistrovaný "Marko"
8. 6. 2005 19:42
Re: PS:
Uz som to hovoril vyssie. Fiat sem Lanciu nedovaza z dvoch dovodov: 1.) Lancie su , dajme tomu, az prilis individualisticke (dizajnovo), nemaju dobru povest - co sa kvality tyka (teraz neriesme ci opravnene), a v sucasnosti maju dost nejasnu brand-identity. A tym je tazko ich predavat aj v zap. EU. Z tohto dovodu je momentalne uz iba uvedenie znacky (hlavne marketingovo) viac ako pravdepodobne stratovou zalezitostou. Nehovoriac uz o predaji a servise. 2.) Znacka Lancia operuje v dost zvlastnom trhovom segmente - nie je to uz mainstream, ale plnohodnotna premiova znacka tiez nie. Takuto znacku je dost tazko predavat - dari sa to Volvo a - konkurenci z rovnakeho domu - Alfe. Fiat toto vsetko vie, a vie tiez, ze Lancia nie je momentalne silna znacka. Myslim, ze az definitivne "ukotvia" Alfu, pustia sa velmi vazne do sanacie Lancie. Dufajme, ze nebude neskoro...
neregistrovaný "wolff"
8. 6. 2005 22:14
Re: PS:
Nemáš tak docela pravdu. V poslední době začíná Lančka prodávat stejně ks aut jako Alfa. je to dané opravdu úspěšným model Mussou a Y. Mimochodem nemáš ani pravdu s tím zastoupením. Byl si v Maďarsku? Nebyl viď. No tak tam ma Lančka ofic zastoupení. Pravdou je to, že sme pro ně moc Germánští a nás kašlou. V dnešní době připravují i návrat Lančky do Austrálie (společně s fiatem), takže jde jen o to, že u nás prostě nemají zájem investovat. To je vše...
neregistrovaný "Marko"
9. 6. 2005 11:31
Re: PS:
Uz som pisal vyssie: Lancia stale v celoEU meradle predava slabo - hlavne v "severnejsej" casti EU: O vyrovnavani predaja z Alfou nemoze byt stale ani reci. Ypsilon a Musa to nezachrania (aj ked su komercne najuspesnejsie sucasne Lancie). V madarsku som nebol, ale tam je trosku ina situacia: 1.) Porovnaj si predaj aut v Madarsku a v CR/SR. Je tam nepomerne silnejsi trh 2.) este klucovejsi dovod je tento: v madrsku nebola nikdy Lancia z obehu stiahnuta. U nas jednu dobu Lancie oficialne predavali, ale po prevzati importerstva Fiatom boli stiahnute. Dovody vid vyssie - neopaltilo sa. A plati zcasti aj to co si napisal Ty. Teda ze nase krajiny si v geografickej sfere zaujmu nemeckych znaciek. Lancia sa bezpochyb vrati - mozno uz v nasledujucich rokoch s novou generaciou aut. Ale Fiat musi uznat, ze dokaze ucinne bojovat s nemeckymi znackami. Potom pride nielen k nam, ale zvysi predaje aj celosvetovo.
neregistrovaný "Essesant"
9. 6. 2005 10:26
Proc se Lancia nedovazi do CR
Je to hlavne proto, ze stezejni modely Y a Musa a pak i Phedra maji sesterske modely u Fiatu. Pak pro luxusni compakty je na ceskem trhu malo mista a pak je tu nezanedbatelny efekt spatne povesti italskych aut - tim vice u Lancie neopodstatneny
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Otík"
9. 6. 2005 11:41
Mazda 3
Mám dojem, že je to tak trošku kachna... Připadá mi, že je to Mazda 3 a několik hodin práce ve fotoshopu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Oldřich Beneš"
9. 6. 2005 20:11
Proč se Lancia nedováží do ČR?
Pracuje se na tom.... podívejte se na www.unipart.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Oldřich Beneš"
9. 6. 2005 20:20
Lancia - světový názor....
to je asi nesdělitelný. Lancia je pro lidi, kteří chtějí solidní, dobře zpracovaný auto a z jakéhokoliv důvodu nemají chuť "oblíknout" si německou uniformu...
Kolik vlastně má takovej člověk možností? V Čechách je ta německá uniforma tak zažitá, že se všem konkurentům daří jen málo.
No a když pak ještě zatoupení takového konkurenta převezme dcera německé automobilky - je výsledek jasnej! Viz Rover...
Po jeho zániku je Lancia to poslední, co ještě zbývá pro ty, kdo nechtějí jezdit Passatem nebo Toyotou a stravovat se u Mc Donalda! Udělám co můžu, abych ji sem dostal. Y je paráda do města, a Thesis? To se nedá popsat... to se musí zažít! To není auto. To je společník na cestě.... už mlčím. Ale reklama to není, že ne! Reklama by to byla, kdyby už tady ten prodej existoval. Můžu jeden pokus? Může mi každej, kdo má chuť, napsat na benes@unipart.cz stručně svůj názor, jestli sem Thesis přivést nebo ne? Díky!!!
Rozbalit vlákno
0