A já čekám v zákopu, kdo tu první napíše něco o spotřebě 40 na 100 nebo o otřesných jízdních vlastnostech. Teď se bojím nejvíc výsledků testů. Nejvíc si smlsnou novináři na Escalade. Divím se, že se do Evropy vůbec oficiálně dováží. Je to ryzí americká konstrukční škola spolu s DeVille. V USA oba tvoří dohromady páteř prodejů, ale v EU se setkají s absolutním nepochopením. Protože na řízení těhle aut musíte myslet jinak. Nemůžete si říkat: "tak a teď ti to natřu! uhni z toho levýho pruhu! ve vlásence tě vytlačím do příkopu!" Na to tyhle auta nejsou stavěný. Chce to mít nadhled. Asi takhle: "Klidně pospíchej do hrobu. Fakt mi nechceš dát přednost? No já čekám, ale bude tě to bolet. Fakt si chceš o mojí pneumatiku urazit půlku auta?" Zato CTS, STS, SRX a XLR se ve všem vyrovnají evropanům v typicky evropských disciplínách. SRX dokonce vyhrálo prestižní cenu Car And Driver nejlepší luxusní SUV, když porazilo i Porsche Cayenne a Infiniti FX a spoustu dalších. Jo, Northstar pod kapotou, Sigma 4x4 s magnetoreologickýma tlumičema vespod.
Myslim, ze s tym Escalade to nebude az take zle. Aj Cadillac si je vedomi toho, ze tu ich moc nepreda - bude to kupovat velmi specificka skupina zakaznikov. A nijaky novinar snad nie je taky blbec, aby to auto posudzoval EU ocami. V horsom pripade tomu autu moc neporozumie (ale necakam otvorenu kritiku, aj tak bude vediet, ze to je pre USA), v lepsom to bude brat ako "raritu". Jedine, ze by potom bol ten novinar s Greenpeace News
Snad nebude recenzi psát Erazim Kohák. A i interiér převzatý z Chevy dostane do těla. Hodinky od Bvlgariho to nezachrání. Snad dorazí nová generace co nejdřív. Už jsem viděl na Edmunds špionážní fotku.
ta fotka...to je asi ta, kde je to auto "maskovane", ze?! Ja som uz videl aj nejake pociacove retuse noveho Chevy Suburban - ale su tak desive, ze to nestoji ani za rec (nie to za zhliadnutie). Ale zas si nerobim nadeje, ze interier a niektore casti karoserie budu ine - z dovodu unifikacie budu zas vsetky sesterske auta Chevy / Caddy / GMC viac-menej identicke a budu odlisne iba v urovni vybav (a Cadillac aj vo vonkajsom dizajne). Tento badge-engeneering by som ale zatrhol. Hned.
Jo, ta zamaskovaná. Suburban jsem taky viděl v lehké kamufláži a vypadá to, že moc krásy nepobere. Ale o nový Escalade se rozhodně nebojím. Vnější vzhled ani interiér nebudou mít s dvojicí Chevy a GMC skoro nic společného. Lincoln Navigator má po faceliftu taky špičkový interiér a Caddy ví, že ho musí trumfnout. Jo, badge-engineering je fuj. Sdílení platforem by nemělo být zvenku ani zevnitř poznat. Proč asi musel Chrysler zrušit Plymouth a Eagle? Zpět k Escalade. Na CheersAndGears jsem vyšťoural tohle: "Auto Spies prediction: Our sources tell us the undisguised version looks like the Cadillac Sixteen concept in the front and the SRX from the rear. Look for a power flat fold down third seat ala the Navigator, next gen night vision, virtual bumper system (like parktronic but works all around the car), and multiple trim packages including 'real granite' trim." Zní to ale až moc dobře na to, aby to byla pravda. Hlavně mě zajímá, jak vyřeší zmatek s označením, do kterého se sami uvrtali. Bude se jmenovat ESC? Jenže to bývalo označení pro Eldorado Sport Coupe. Odvozené verze si asi ponechají EXT a ESV, ale co ta základní?
Fakt to znie dobre - ale moze to byt pravda (dufam)! Ked si zobereme to, ze aj o buducom CTS sa hovori , ze prevezme oblejsie a silnejsie prvky z 16, tak to moze byt pravda. A pozrel som si este raz tu fotku Escalade a fakt sa zda byt uz silueta nizsia a stihlejsia ako u next Suburbanu. Ja si myslim, ze to bude mat v zaklade oznacenie DRX. Pretoze: SRX sleduje SUV-charakter sedanu STS (aj ked je technicky blizsi s CTS, ale tu ide skor o charakter), takze u vacsieho SUV to moze byt podobny model oznacenia s vazbou na DTS.
Myslim ze to bude ERX, lebo to bude Escalade Road Crossover(X ak krizenec). Pri SRX= to je Sport ak sa nemylim. A chcu vyrobit aj nieco co nas "skormych" a zasnelych mozno povzbudi-BRX. Konponenty zo Chevy Equinox. No zase pockajme na fakta a auto. Kecov je privela.
Escalade je dovazany z dovodu vysokeho zaujmu ktory sa neocakakval. A ,Lonesi sklamem ta ale to budu ludia al la Usher a Jay Z akurat ze v Eu podobe. A tu to bude podstatne lahsie zabrat aj pruh v protismere takze si nikto nezmi ani pip-nut. nak ten interier. Ja som v nom sedel a je lepsi nez na fotke. V kazdom pripade na SRX to nema. A mozem povedat ze mozno ani na par eurskych SUV ale tie nikdy nebudu mat ten styl co Escalade.
Jo,jo, teď ti to totiž nandám... co mi také jiného zbývá. Jedu dnes po Praze, a málem to naperu do nějaké černé nádhery. Madona, to byla šleha. Já, ortodoxní milovník klasické Evropy, klasické evropské školy designu sedím na semaforech, předem mnou dvě svislá zadní světla a já uchvácen tou krásou se rozjíždím a sledují v zatáčče profil Cadillacu. Předjel jsem ho. Jo,jo, a zírám do všech zpětnejch. Takže Lonesi, máš být na co pyšný. Úplně jiná škola. Na fotkách nic nevidět, a naživo - designová pecka. Jsem oslněn... Aby tomu nebyl konec, na výpadovce předjíždím toho malého Cadyho... hergot... styl...styl... mě omejvaj. Takže jo.
No podle nadpisu jsem se bál, co že to chytnu a ono samá chvála. Veřejně tu prohlašuji (i když budu vystaven lynčování): "GTI má vkus". Proto v Cadillacách jezdíme pomalu. Aby nás každý mohl obdivovat ze všech stran.
Zatím žádný. Ostatně, kdybys to tu četl déle, nijak se tu tím netajím. Poslední dvě věty byly myšleny pouze jako doporučení/pravidlo. Něco jako když ti v kuchařce říkají. "A za stálého míchání pět minut vaříme." Pokud to někdo pochopil jako desinformaci, omlouvám se.
Tak STS z '99 jsem řídil a zamiloval se. Vřele doporučuju! Sice si ve městě bere 18-20L/100km,ale zase ten luxus... To je teda žrádlo. Interiér v bílé kůži, Northstar 4,6 V8 si bzučí - to nemá chybu
1. Vetou GTI ma vkus jsi degradoval vsechny vystavene vozy americke provenience...GTI-ho bych nechal vybrat leda uterky do kuchyne...a to by byla jeste kuchyn u sousedu. 2. V sobotu ty krasavce obhlednu, co si budeme vypravet na evropske provenienci nic noveho nevykoukame (kdyz neberu tu pulhodinu co kazdy stoji u Alfy, 5 min u M6 a dalsich u C6), ale tohle...to je exotika, vune neceho noveho. Jeste, ze jdu znovu v utery
Dobrá, bylo to napsaný napůl žertem. Příště počkám, dokud si GTI nějakou tu ameriku nekoupí. Ovšem nemůžu popřít, že mívá světlé okamžiky. Rozhodně jsem tím vkusem nemyslel obdivování VW. Ale je vidět, že už jsem na něm zapracoval a časem ho třeba vyléčím úplně.
Vraťte se laskavě k autům, jo Kdo nemá oko, nemá v tomto světě pomíjivých krás šanci... Jo, a prosím tě, až u vás v gubernii zavedou elektřinu, kup manželce myčku nádobí... P.S. abych nemusel zavážet vaše zemljanky stále jednorázovajma utěrkama, do kterejch po použití ještě ausgerechnet smrkáte, fuj
Je to nezavisly system riadenia odpruzenia obsahujuci magneto-releovy ovladac, styri na sebe nezavisle snimace medzi kolesami a karoseriou, a riadiacu jednotku, ktora v realnom case vyhodnocuje a permanentne prestavuje tlmiaci ucinok. Dufam, ze som to napisal dobre...
Marko má pravdu. Jen bych dodal, že charakteristiku odpružení mění pomocí kovových částeček v kapalině tlumičů. Tento systém se přizpůsobuje měnícímu se povrchu vozovky a stylu jízdy zhruba desetkrát rychleji než jakýkoliv jiný adaptivní podvozek na světě! Možno objednat též do Cadillacu STS a SRX. V XLR je standartně. V USA se ho teď dočkají též v DTS a Buick Lucerne.
Všiml sem si, že exsistují C6 (pokud se mylím, tak mě opravte), které mají decentní otvor pro přívod vzduchu na přední masce nad logem, a před zadníma kolama + nějaké změny v interiéru (tříramenný volant, anatomičtější sedadla) a ty kterým tenhle prvek chybí. Můžete mi vysvětlit rozdíl mezi oběma verzemi?
Ta druha Corvetta je model Z06 - vykonejsia verzia "zakladneho" modelu. V zaklade je tam tusim 6-liter, Corvette Z06 ma 7-liter. Naviac ma lepsiu (sportovejsiu) vybavu a inak odladeny podvozok.
Jde o Corvette Z06. Má být sportovnější než základní verze. Magnetic ride control je myslím ve standartní výbavě a motor nemá 400 ale 450 koní. Asi bude mít i tvrději odladěný podvozek a nějaké další drobné změny.
Hmm, tak má ještě vyšší výkon než jsem si myslel. No ale C6 to určitě je. To značí, že se jedná o Corvette šesté generace. Z06 je až dodatkové označení.
Ono je to tusim skor tak, ze C6 je vyvojove technicke oznacenie, ktore sa v predajnom nazve nepouziva (nieco ako ma napr. BMW u novej 3er - E90) - presne ako si napisal - Corvette 6.generacie. Obchodne oznacenia su ale iba Corvette (base-version) a Corvette Z06 (high-performance version).
Trocha off=topic. ALe potrebujeme Buick v Eu. Teraz som videl video na Buick Lucerne. Nan nebol nadseny ani Lonestarstate. o ale ja som sa po s*ral. Ale fakt. Ten Cadillac je kategoria pre seba. Celkovo GM velmi chvalim, lebo obdobie od roku 2001 sa vyznacuje ohromnym progresom vo vyrobe aut. Co ma zacina dorazat je ten Chrysler. Novy Grand Cheerokee skratka neni ono a ten Crosfire s tym trabpnym interirerom co vyzera ako mercedes... nie to nechcem. Inak chvalim zatial 300C hoci musim uznat ze 300M bol svojho casu krajsi.
Když se ti nelíbí Lucerne, tak jaký Buicky by sis ze současný nabídky dokázal v EU představit? Já pak už jen LaCrosse a Rendezvous. Se současnou nabídkou nemá cenu otevírat oficiální dealerství v EU. Slibovali velkou zadokolku limuzínu a kupé-kabrio, ale to seškrtali kvůli úsporám.
We're sorry, but the page you requested cannot be displayed right now. There are either technical issues with the web server or the page has been moved.
Staženo. Díky za námahu. Nádhernej materiál. To budu mít nejmíň na několik hodin studování. ps: A ať si to stáhne každej, kdo mi tenkrát nevěřil spotřebu Corvetty C6 a CTS-V. Tady mi přepočet EPA mpg na l/100km vychází zhruba 12,95 kombinovaná u CTS-V a 11,06 u C6 (a to u tý levnější s jen čtyřstupněm!) Chtěl bych vidět benzínový evropský auto s 400 koníkama s takovouhle spotřebou. Ještě jednou díky, poroučím se a jdu číst.
Inak co sa tyka spotreby jedna vec. US system a EU system merania su odlisne. Podla Eu noriem maju auta zvycajne vyssie spotreby. V kazdom pripade udaje sedia. U CTS 3.6 V6 je to tatiez pod 11L/100km.Pridam nasledovne udaje(vsetko EU normy): XLR 12,3(pre porovnanie SL 500 12,7), SRX 12,4( BMW X5 4,4 13,1) a STS V8 13,4( BMW 545i 12,1), COrvette C6 12,3!(to je ten manual, nevadi, SL 600 ma naproti tomu slusnych 14,6!) Nemam udaje ktore mate vy ale mam udaje ktre mam ja su z eu strano tychto vyrobcov a vsetko hore co som uviedol su oficialne udaje.Tie supersporty nemam lebo este sa CTS-V ani Corvette Z06 takze nemozme sa dohadovat. V kazdom pripade suhlasim. Nech si to vsetci stiahnu(a urobim to o chvilu aj ja)
No moment ja vravim ze naopak, mne sa Lucerne fakt paci. Zadokolka, to bude nieco ako nahrada za Park Avenue. A ten Velite? Skoda, ze je to skor nie ako ano aj ked sanca tam je. Udajne sa predpoklada so zakladnou ceno pod 30,000 USD co je velmi dobre a v podstate na urovni Mustanga, na ktoreho zatial nikto nema konkurenciu. Realne porovnatelny by bol mozno T-bird, ale ten je pekne drahy. Takze dufam ze to nejaky pokrok spravi.
Zkousl jsem skutečnost, že p. Charouz je se svým stylem podnikání v českém Kocourkově totálně vysmátý , ale nepochopil jsem, že může se svou pověstí zastupovat takovou značku jako je GM
Přeji Cadillacu i Corvette hodně úspěchů nejen v Česku
Z vlastnej skusenosti Ti mozem povedat, ze podobny typ ludi "funguje" aj v zapadnej EU. A potom, Kroymans zaujima iba to, ze Charouz ma kontakty, peniaze, skusenosti, atd... A to by si neveril, co za clovek u nas zastupoval znacky Fordovho Premier Automotive Group
Pravda - zkušeností, kontaktů a hlavně peněz má opravdu dost. Velice chytrý člověk, který se neštítil a dokázal se pohybovat na hraně. Správně odhadl, že pokud bude "podnikat" ve velkém, nikdy už na něj nebo jeho dobře nabytý majetek u nás nikdo "nesáhne".
Nevím jak v západní Evropě, ale alespoň u nás na trutnovsku pozoruji poslední dobou (cca 1 rok) zvýšený výskyt dražších am. aut. Ovšem s přihlédnutím na počet luxusních evropanů, kterých pro zajímavost v Trutnově jezdí asi následovně: 1 x BMW 7 (dokonce v provedení Li), 4 x BMW 5 (z toho 2 combi), 2 x Mercedes E, 5 x VW Touareg - poslední dobou přibyly všechny zmiňované BMW, Mercedesy žádné a průběžně Touaregy. Ovšem začínají se objevovat Jeepy Grand Cherokee, Ca. Escalade, Lincoln Navigator apod.
Pozor na glorifikaci chytrosti takovýchto podnikatelů. Ono to často bývá jen o neuvěřitelné drzosti a suverenním vystupování. V podstatě je to takové velké divadlo... Často motivace těchto lidí není vůbec podpořená "kvalitou vědění" A věř, že v době, kdy učiní nějaký krok ani nejsou schopni dohlédnout rizik. To jen jejich tvář hraje divadlo, že vše mají předem vymyšlené... A protože ve velkých obchodech jde vše pomaleji, je pak čas na mobilizaci chytrých mozků - daňových poradců, právníků, kteří jsou schopni řadu přehmatů ustát. A nezapomeň, že vytvořit odborníky, kteří rozumí podnikání obecně, umí rozkrýt jednání v rozporu se zákonem, označit a zajistit potřebné důkazy, je málo. Vždycky jich bude málo. A pak, čím neusazenější je ekonomické prostředí, tím větší prostor mají dobrodruzi a "herci"...