Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot v Brně: testovací jízdy, národní premiéry

Peugeot Česká republika představí na Autosalonu v Brně celkem 18 vozů modelové řady. Největším lákadlem stánku budou modely Peugeot 107 a Peugeot 1007. Vozy bude možné i vyzkoušet v rámci testovacích jízd.
Zpět na článek
30. 5. 2005 12:49
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 12:54
neregistrovaný "prekladys"
30. 5. 2005 12:59
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 13:11
neregistrovaný "prekladys"
30. 5. 2005 13:20
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 13:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 13:35
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 13:40
neregistrovaný "prekladys"
30. 5. 2005 13:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 14:01
neregistrovaný "prekladys"
30. 5. 2005 14:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 14:09
neregistrovaný "prekladys"
30. 5. 2005 14:48
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 14:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 15:04
neregistrovaný "prekladys"
30. 5. 2005 15:07
neregistrovaný "prekladys"
30. 5. 2005 15:29
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 16:00
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 15:57
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 17:39
neregistrovaný "125S"
30. 5. 2005 18:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 6. 2005 15:55
neregistrovaný "125S"
30. 5. 2005 22:22
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 13:45
neregistrovaný "ciello"
30. 5. 2005 15:31
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 18:14
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 13:21
neregistrovaný "<a href="http://gsi.zde.cz" targ"
30. 5. 2005 17:26
neregistrovaný "125S"
30. 5. 2005 16:27
neregistrovaný "IT"
30. 5. 2005 16:37
neregistrovaný "ciello"
30. 5. 2005 16:52
neregistrovaný "IT"
30. 5. 2005 20:19
31. 5. 2005 21:12
neregistrovaný "IT"
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 12:49
107 NADĚJÍ
U Ayga jsem to pěkně schytal. Prej, že tady dvacetiletý ještě maminka kojívá, a tedy nemohou mít takovéhle autíčko. Já tam psal, že bejt mi 20, je to moje první "911". Žádný přestříkávaný trosky z bazarů na širokejch slikách. Normální autíčko, pro normálního kluka. Kterej se teda trochu ohání. Hergot, kdy už se chcete ohánět, když ne ve 20? Nikdy nebude mít víc sil. Já ve 20 spal tak 3 x do tejdne. Tak jak je to? To jste všichni tak podělaný jako ten Komanč u Ayga. P.S. Kdo studuje vejšku, musí mít trpělivost... to je jasný... o to to bude v budoucnu příjemnější.
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "prekladys"
30. 5. 2005 12:54
Re: 107 NADĚJÍ
to jsou mi moudra...
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 12:59
Re: 107 NADĚJÍ
Máš jiné řešení, než tvrdou práci? Takhle jen štěkneš a nic... Vypadá to. žes těsně před důchodem.
neregistrovaný "prekladys"
30. 5. 2005 13:11
Re: 107 NADĚJÍ
bohužel ne, protože to bych ten důchod ještě stihnul. na druhou stranu si své kotrmelce člověk vyžere sám a aspoň se z nich poučí.
reagoval jsem na celkové vyznění tvého příspěvku "Kdo studuje vejšku, musí mít trpělivost... to je jasný... o to to bude v budoucnu příjemnější". zázračnou teorii jsi však opravil sám: "Máš jiné řešení, než tvrdou práci?"
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 13:20
Re: 107 NADĚJÍ
Co jsem opravil? Nic jsem neopravil. Celou dobu píši jen o tom ubrečeném komančovi, které zastává názor, že ve 20 je člověk bez možností. A to já tvrdím, že ne. Sakra, že ne! Chce to jen tvrdě makat. Vždycky. Makat na sobě, na své hlavě, na svých schopnostech. A ne sedět v hospodě a zpívat tu trapnost, že kdo něco má, tak to určitě ukradl... Takovej malej česká superstarhit.
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 13:24
Re: 107 NADĚJÍ
Máš ten dar, že i když napíšeš očividnou pravdu, napíšeš ji vždy takovým provokativním způsobem, že se vždycky někdo namíchne a už to jede.
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 13:35
Re: 107 NADĚJÍ
A že s Překladysem to hnulo. No nic, budu dál jen chválit...
neregistrovaný "prekladys"
30. 5. 2005 13:40
Re: 107 NADĚJÍ
to máš těžký... v obou příspěvcích vidím rozpor, ačkoliv GTI se snaží dokázat konzistentnost svého tvrzení. s tím, že ty rozpor nevidíš, nic nesvedu. a GTI? ten má přece vždycky pravdu!
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 13:43
Re: 107 NADĚJÍ
Já rozpor nevidím. Mohu potvrdit (na vlastní kůži vyzkoušeno), že studium VŠ tvrdá práce je. A pokud sis pod tím pojmem představil jen manuální makačku s krumpáčem, tak šlo jen o informační šum.
neregistrovaný "prekladys"
30. 5. 2005 14:01
Re: 107 NADĚJÍ
tak ještě jednou, "po lopatě", co mám na mysli:
´vejška´podle mě není vstupenkou do ´příjemnějšího´ bytí ani ´tuzexovým poukazem´ - ´tvrdá práce´ano, pokud pod tímto smím chápat prostě výdej energie v podobě libovolné intenzivní fyzické nebo duševní práce.
ještě jinak: kdo ´tvrdě maká´, nepotřebuje k úspěchu ´vejšku´, protože ta jeho zárukou prostě není.

subjektivní závěr: GTI má pravdu v tom, že tvrdou prací ve výše popsaném smyslu dosáhnu více než lajdáním, nikoliv v tom, že VŠ dělá budoucnost příjemnější.
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 14:06
Re: 107 NADĚJÍ
A sákryš. Asi se na ní vybodnu. Pokud bude člověk podnikat, je VŠ vážně nanic. Jenže kdo má ve 20 jistotu, že se mu zadaří v podnikání? Výška je spíš záruka, že pokud dopadnu jako zaměstnanec, nebudu živoříčím zaměstnancem. Ale stejně myslím, že ses chytnul zbytečného detailu v GTIho příspěvku. Asi nemáš rád VŠ.
neregistrovaný "prekladys"
30. 5. 2005 14:09
Re: 107 NADĚJÍ
naopak, byla docela prima
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 14:48
Re: 107 NADĚJÍ
Vyslovuji radikální nesouhlas! Pokud se rozhodneš podnikat, diplom (ale hlavně zkušenost) tě ve startovacím poli posouvá o několik pole position dál. Podle mě VŠ je o tom jak naložit co nejefektivněji s časem, kterýho máš díky celosemestrálnímu flákání sakra málo. Tohle se fakt hodí, vím to z vlastní zkušenosti. Hodí se to nejen v podnikání, ale i v zaměstnaneckým poměru.
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 14:55
Re: 107 NADĚJÍ
Myslel jsem to tak, že tvému zákazníkovi v podnikání je úplně jedno jestli máš nějaký diplom (snad se zas nechytneš nějakýho detailu jako sup ) zatímco zaměstnavateli to jedno není. Navíc i to "celosemestrální flákání" nějaký čas zabere pokud člověk poctivě chodí na přednášky a zkušeností budeš mít tedy míň než kdyby si ty 3-5 let jen sbíral zkušenosti.
neregistrovaný "prekladys"
30. 5. 2005 15:04
Re: 107 NADĚJÍ
no vždyť to je ono! účelně vynaložená energie = myšlenka je tu. průšvich je ale v tom, že zaměňuješ prostředek za cíl. chudák Baťa...
neregistrovaný "prekladys"
30. 5. 2005 15:07
Re: 107 NADĚJÍ
to bylo na layna. vyklízím pole, neboť GTI se moudře stáhl
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 15:29
Re: 107 NADĚJÍ
Já ti dám, že jsem se stáhl Koukám, jak vyklízíš pole... Ale nechci to eskalovat. To tys tuhle diskuzi vrhul jinam, já čekal, že mi to tu dvacátníci nandaj, jak makaj, jak šetřej, jak hledaj skuliny, jak toužej, jak to maj vykoumané... Tak příště a trochu lépe. Pokusím se to naformulovat lépe i já.
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 16:00
Re: 107 NADĚJÍ
Patří do tebou zmíněné skupiny dvacátníků i 29-ti letá osoba? Jestli jo, rád se budu hádat
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 15:57
Re: 107 NADĚJÍ
Jestli bereš život jako hnaní se za úplnou materiální spokojeností, tak souhlasim. Ale někdy i cesta může být cíl...
neregistrovaný "125S"
30. 5. 2005 17:39
Re: 107 NADĚJÍ
Vejška je pro ty, kteří se bojí živita a chtějí aby se oně ještě postarala maminka.
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 18:13
Re: 107 NADĚJÍ
Obzvlášť to platí o lidech na kolejích, že? Nezáviď, cítím tu závist až sem.
neregistrovaný "125S"
2. 6. 2005 15:55
Re: 107 NADĚJÍ
To sem nepsal já, nikdo si vypůjčil můj nick.
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 22:22
Re: 107 NADĚJÍ
A co střední? Ta je pro ty, kteří se bojí postavit krutému světu okolo?!? Tenhle ten výlev může mít jenom někdo, koho tam pět let po sobě nevzali...nebo -censored-
neregistrovaný "ciello"
30. 5. 2005 13:45
Re: 107 NADĚJÍ
..čeče.. já.. víš... vůbec ti nerozumím... vůbec nevím o čem mluvíš... a to jsem sakra chápavej.. snažil jsem se na to přijít... ale... nic..! Zkus to rozvinout.. pro nás, (pro mě) co by zvedli průměr Lexusu...
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 15:31
Re: 107 NADĚJÍ
Passátní glosa
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 18:14
Re: 107 NADĚJÍ
Houby. Byla lexusní.
neregistrovaný "<a href="http://gsi.zde.cz" targ"
30. 5. 2005 13:21
Nadupaná...
Nadupaná kára, ale Kadett je Kadett [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "125S"
30. 5. 2005 17:26
Re: Nadupaná...
Co sem cpeš Kadetta, ty Kadeťáku...
neregistrovaný "IT"
30. 5. 2005 16:27
"VŠ" a auto
Musím s GTI souhlasit,je to o práci. S VŠ je to relativní.K tomu, aby člověk mohl učit na základní, střední či vysoké škole je VŠ nutností, vyžaduje se,ale platy známe:ALMUŽNA. Odpověď: no tak ať neučí a jde podnikat je pitomost. Kdo bude ty desítky tisíc dětí a studentů učit? Nehledejme cestu v privátním školství, konečně, kamarád bydlí kousek ode mne,je stínovým ministrem ODS pro školství a spíš hledá cesty, jak dostat peníze pro vysoké školy, aby co nejvíce lidí mohlo studovat, tj., také jak zaplatit ty učitele.Asi před hodinkou jsme to probírali, krom jiného.Mně tíží daně...
K autům:s ženou máme VŠ, lízujeme 2 normální auta asi za 22 tis/měs.,takže se nám to vyplácí mít VŠ a auto za 1-2 mil. nepotřebujeme. Její spolužačka z gymplu má gympl,podnikají, lidem dávají min. platy a lízují vždy 3 Audi v souhrnu asi za 100 tis/měsíc. Je to vše relativní...
Kdosi, že zákazníka nezajímá, jestli člověk má či nemá VŠ. Jak kde.Žena je lékařka, takže pacienta to zajímá. K sš pacient asi nejde, pokud pominu povodné "léčitele"-pacient odmítl léčbu, dal na léčitele a je v urně.Asi tak nějak.Občas se nedá zachránit nikdo,bohužel,tvrdá realita, seč se lékař snaží sebevíc. Jsou hranice možného.
Žena má jen jednoho zam.-sestřičku a tu platí tak, že si může leas. vzít také. Asi je b**á,že? Tohle nefrčí. Jsme divní voliči ODS. Já 30. lidem dávám kolem 24 tis,na víc nemám. Ale něco levnějšího se z toho dá také koupit a někteří koupili, či se chystají.Třeba bude líp
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ciello"
30. 5. 2005 16:37
Re: "VŠ" a auto
..jo.. je to relativní... všechno.. nicméně, já jsem pro vysokou školu.. pokud člověk nemá jistou budoucnost.. Pokud ví co bude dělat (firma v rodině) tak ji mít nemusí, ale většinou pokud se ta rodina nezabývá kradením by tu vysokou měl mít taky (nejlépe v oboru) - těžko povede lékárnu někdo bez farma vzdělání.. Ale taky na druhou stranu jde o to... jestli člověk má zkušenosti a nemá vysokou...????!!!! nebo má vysokou ale je pro život a realitu nepoužitelnej.. (neber to na lékaře atd -tam je to jasný..).. a ještě workoholismus do toho všeho... to je taková součást makání... jak psal GTI... Takže mám pocit, že se to kategorizovat nedá...
neregistrovaný "IT"
30. 5. 2005 16:52
Re: "VŠ" a auto
Jo,souhlas,já to už dál nechtěl pitvat
30. 5. 2005 20:19
AUTO KE SVAČINĚ
Přečetl jsem - pěkná diskuze. Jo, IT, bude lépe. Někomu víc lépe, někomu míň lépe. Tohle tady lidem vadí. Jim nevadí, že maj málo, jim vadí, že nemaj na to, co by si koupit mohli. To dřív nebylo... A ke studiu - kdo popírá (obecně) nepotřebnost vzdělání - je totální blbec, to se jinak napsat nedá. Vedle toho, vejška není automatická cesta k bohatství. Ale je to cesta, která otvírá více cest jak se (třeba) k majetku, resp. k autu dostat. Přitom nejvíc je nutno na vejšce cenit (nahoře to kolega píše), že tě naučí se orientovat - uspořádat čas, nabouchat učivo, nezbouchnout holku, sehnat brigádu, bydlení, učebnice... prostě ten hoch nahoře, jak píše, že vysokoškoláci studují, protože se o sebe neumí postarat, je ještě více vedle, jak ta jedle. Je to přesně naopak. // Co se týká obecně práce, schopnosti pracovat... je jedno, zda máš vejšku nebo ne, akorát ten, co dokázal do svejch 25 udělat 25 těžkejch zkoušek je možná pružnější. // Na některé činnosti je zákonnou podmínkou VŠ (lékaři) a někde není, ovšem s vejškou máš více možností uplatnění. V soukromé sféře tahle výhoda není tak zřetelná, neboť zde (zejména, když podnikáš na živnostňák, nebo třeba máš s kolegou s.r.o.) se uplatní jen jedno - makat, makat, makat. Přitom jsou podnikatelské činnosti, které můžeš vykonávat také, jen když máš VŠ. Takže podnikání je fakt o tom makání od rána do rána. Co vydržíš, to ovšem vyděláš - bez limitu. Jenže to má velká rizika.... Třeba zkrachuješ. Takže závěr - studovat co to jde. A Makat, co to jde. Hospoda jednou tejdně, holka jednou tejdně, jinak ruční práce a za rok je 911ka v hangáru. Co?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "IT"
31. 5. 2005 21:12
Re: AUTO KE SVAČINĚ
GTI: Jo,jo,je to tak, ale nadávat na poměry je pohodlnější.
31. 5. 2005 21:18
Re: AUTO KE SVAČINĚ
To ano.