Novinky
0
Som len zvedavy kolko asi tak vazi ked so 125kw zrychli z 0-100 za 8.4 sekundy...
... tohle fakt nemam rad jeka snizujou vykony aby mohli sundat cenu respektive jak daj vyssi vykon, ktery stoji pakatael za nehorazne vyssi cenu ... njn ... co nedelam
Nemusi to byt jenom kvuli cene (i kdyz tady to primo bije do oci). Muze to byt i kvuli lepsimu (plynulejsimu) naladeni krivky vykonu a toc.momentu. Treba jenom proto, aby dostali vic kroutaku do nizsich otacek, tak jsou schopni ho i snizit. Tak je to napr. u Superbu 1,9TDI 96kW.
Ten důvod snížení výkonu je dle mého o dost prozaičtější než cena či ladění motoru pro dosažení ideálního průběhu točivého momentu - jde o to, že při výkonu 200 koní by byl tento čtyřválec silnější než šestiválec 2,4l, což by nebylo z hlediska prodejnosti 2,4l zrovna ideální...
Konečně jsou známi všechny výkonové verze motoru 2.0 FSI Turbo, tj. 125 kW (zatím A6), 147 kW (Golf GTI, snad Octavia RS, A3, A4, Passat(ne u nás)) a 161 kW (A4-DTM (akční model)).