Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A6 s upraveným čtyřválcem 2.0 TFSI

Novým základním motorem pod kapotou Audi A6 bude přeplňovaný dvoulitr TFSI z menšího modelu A4. Oproti němu však bude mít snížený výkon ze 147 kW (200 koní) na 125 kW (170 koní).
Zpět na článek
27. 5. 2005 11:04
neregistrovaný "jerevan"
27. 5. 2005 11:30
neregistrovaný "anonym"
27. 5. 2005 11:43
neregistrovaný "Vitek"
27. 5. 2005 12:36
neregistrovaný "M"
27. 5. 2005 12:52
neregistrovaný "2,7 RS"
27. 5. 2005 13:27
neregistrovaný "anonym"
27. 5. 2005 16:50
neregistrovaný "Milan K"
28. 5. 2005 18:46
neregistrovaný "Mediterano"
27. 6. 2005 09:24
neregistrovaný "DTM"
13. 5. 2007 14:12
neregistrovaný "AUDIFANS"
neregistrovaný "jerevan"
27. 5. 2005 11:04
bez titulku
Som len zvedavy kolko asi tak vazi ked so 125kw zrychli z 0-100 za 8.4 sekundy...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
27. 5. 2005 11:30
upravy vykonu kvuli cene ....
... tohle fakt nemam rad jeka snizujou vykony aby mohli sundat cenu respektive jak daj vyssi vykon, ktery stoji pakatael za nehorazne vyssi cenu ... njn ... co nedelam
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Vitek"
27. 5. 2005 11:43
Re: upravy vykonu kvuli cene ....
Naopak, je to prostor pro šikovné české ručičky...

Ale 3.0TDI je stejně ideální volba.
neregistrovaný "M"
27. 5. 2005 12:36
Re: upravy vykonu kvuli cene ....
Nemusi to byt jenom kvuli cene (i kdyz tady to primo bije do oci). Muze to byt i kvuli lepsimu (plynulejsimu) naladeni krivky vykonu a toc.momentu. Treba jenom proto, aby dostali vic kroutaku do nizsich otacek, tak jsou schopni ho i snizit. Tak je to napr. u Superbu 1,9TDI 96kW.
neregistrovaný "2,7 RS"
27. 5. 2005 12:52
Re: upravy vykonu kvuli cene ....
Ten důvod snížení výkonu je dle mého o dost prozaičtější než cena či ladění motoru pro dosažení ideálního průběhu točivého momentu - jde o to, že při výkonu 200 koní by byl tento čtyřválec silnější než šestiválec 2,4l, což by nebylo z hlediska prodejnosti 2,4l zrovna ideální...
neregistrovaný "anonym"
27. 5. 2005 13:27
Re: upravy vykonu kvuli cene ....
Konečně to někdo trefil.
neregistrovaný "Milan K"
27. 5. 2005 16:50
Re: upravy vykonu kvuli cene ....
A o tom to je
neregistrovaný "Mediterano"
28. 5. 2005 18:46
Re: upravy vykonu kvuli cene ....
Pro normálního motortistu ten špičkový výkon není podstatný. Krouticí moment a jeho průběh je mnohem důležitější a ten je tady úplně zlatý. Škoda jen, že tato technika není dostupná ve středně výkonných motorizacích VW a potažmo i Škodovky.
neregistrovaný "DTM"
27. 6. 2005 09:24
Všechny výkonové verze
Konečně jsou známi všechny výkonové verze motoru 2.0 FSI Turbo, tj. 125 kW (zatím A6), 147 kW (Golf GTI, snad Octavia RS, A3, A4, Passat(ne u nás)) a 161 kW (A4-DTM (akční model)).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AUDIFANS"
13. 5. 2007 14:12
A6
SUPER AUTO LEN BI HO MUSELI TROCHU ZLACNIT :-) >:D :-) >:D
Rozbalit vlákno
0