Novinky
0
Copak VW neumí udělat autu pořádnou záď.. oblast kufru u jetty a passatu je něco hrozného.. mluvim o sedanu, ne kombi
0
Neumi, jelikoz si mysli, ze prumerny uzivatel rozpozna a uvita zvetseny objem kufru o 10 litru...Z pekneho zadecku Bory a Passatu B6 se staly monumenty, ktere pripominaji zaklady pod Stalinovu sochu a diky delce kufru jsou v beznem provozu nepouzitelne vzdalenejsi casti, navic kdo potrebuje vic prostoru koupi kombi, nebo MPV.
0
Stejný neduh je u ochcáfky a lidi tu hrůzu bezednou, kterou nikdy nevyužijou a ze který není nikam vidět a která je bezkonkurenčně nejdražší auto ve svý kategorii, kupujou jak fsteklý...
GTI
0
Když píšeš, nasaď si zuby Vsadím se, že Octavia II je stokrát hezčí než-li ty, mido. A proč ji lidé kupují... No, proto, že ona sice najezdí jako třílitrovej bavorák, ale ve dvoulitru ti nabídne výbornou jízdu, navíc v krásném (vím, co píši) autě. Být čech, mít rád auta (předpokládám to u tebe) a dokázat napsat o Škodě, že je to ochcávka... no,... pokus se nad tím zamyslet. Věřím, že máš čím.
0
nečekal jsem, že tě vyprovokuji k takové reakci. Do slohového tvůrce tvého formátu bych nečekal takové osobní invektivy. Já jsem přesvědčený o tom, že škodovka všeobecně je předražená. Na tento názor mám právo a to stejné, jako na jeho veřejnou prezentaci. Nechápu, čím jsem se tě osobně dotkl, že ses snížil k osobním útokům na mou osobu. Přeji hezký víkend v rámci možností nejen tobě, ale i všem osotatním čtenářům auto.cz, jakož i redakci. PS Škodofkáře nevyjímaje
GTI
0
Žádné osobní napadání. Píši s rozvahou. Mrzí mě, že napíšeš něco, co patří jen do slovníku autoprimitivů, a za toho tě nemám. Octavia II je auto na světové úrovni, ať ho mám rád nebo ne. A psát o něm Ochcávka, to je opravdu přízemní. Co se týká ceny, tak myslím, že Octavia má cenovou politiku přesně vymyšlenou. Vezmi konkurenta s se 150 koňmi a vybav ho, pak vybav Oct. a podepíši ti, že bude o cca 75 - 100 tisíc levnější. P.S. Neber si to vizuální porovnání tebe s Oct jako mé přesvědčení... To byl vtip. Vtip ale není - ochcávka. Tohle tu snad neděláme. Také ti přeji hezký víkend
0
Jsem cech, mam rad auta a octavka se mi stejne nelibi. Nevim proc by meal platit premisa ze octavka je ceske auto a proto ji maji mit cesi radi???
GTI
0
Pajo, já miluju tvé hlášky. Protože maj vějšku. To znamená, že jsou nad věcí. Tak za to tenhle můj kompliment. A ještě něco - budu dnes stručný - jo. Souhlas.
No stejne jako u Audi prestavame rozeznavat zadni partie .... No a taky posledni 4 of 5 last news je o VW(?)... Co tak psat o necem zajimavejsim?
Da sa povedat ze 5 of 5 news je o Volkswagene- aj Porsche je znacka koncernu Ludovy Vagon.
A na to jsi prisel jak?
Beriem spat. Bol som v tom ze Volkswagen vlastni Prosche, ale vyzera to tak ze vlastni len toto (-Audi
-Bentley
-Bugatti
-Lamborghini
-SEAT
-Skoda
-Volkswagen)
Ale velmi uzko spolupracuju a aj sa predavaju pod jednou strechou, maju spolocny model Cayenne=Touareg atd., importeri maju napr. v mene vacsinou aj VW aj Porsche-- preto som nadobudol dojem.
Aj tak je to jedna bagaz nemecka
-Bentley
-Bugatti
-Lamborghini
-SEAT
-Skoda
-Volkswagen)
Ale velmi uzko spolupracuju a aj sa predavaju pod jednou strechou, maju spolocny model Cayenne=Touareg atd., importeri maju napr. v mene vacsinou aj VW aj Porsche-- preto som nadobudol dojem.
Aj tak je to jedna bagaz nemecka
Jo, jo. Jenom jeden velkej problém. Bude to trhák. Ten zadek, kterej pořád nemůžem uchopit, tak ten nam vleze do půl roku do hlavy tak, že budou muset všichni rychle přepřahat směrem ke GURUGESIGNU.
Je to tady. Opět přinesla nová měřítka, nová kvalita, situace se po nedávném představení opakuje: pootevřená ústa, úžas, přivřené oči... Krásný pocit při představě, že sedím v showroomu a popíjím kafé, a stále se neumím rozhodnout zda 2,0 TDI 103 kW anebo počkat na silnější verzi... Pánové, tak tomuhle se říká Dilema..
hmmm..jo jo.. tohle dilema bych chtěl řešit... Tak hochu.. z toho tě už asi nikdo nevytáhne.. trefil jsi to přesně.. pootevřená ústa a úžas a raději zavřené oči.. a rychle pryč... na pořádný kafe.. Jen dej bacha až budeš řešit jestli ropák nebo traktor, aby se ti z toho kafe nezhoršil tlak.. Jo jo.. nepiješ turka..?? silnejšího nebo slabšího..? Ale přeju ti, aby jsi tam na to kafe nemusel jezdit častěji.. a řešit dilema jestli na servis budeš muset zase příští týden, nebo až za 14 dní... Začni pít raději čaj..
Co se tady stalo? V článcích jen VW, největší diskuse o VW? To jste se tady všichni zbláznili (jak pomlouvači, tak příznivci)???
Ty mě nečteš. Já tu píšu desetiletí - přijde guru, Velký GURU, Apoštol, Mesiáš... Tak co tě překvapuje? Jo, sám Apoštol krás, passátní, výločný GURU přišel. Jednou přijít musel... P.S. Cesta, cesta vede jen dopředu. Nazpět už to nejde - VW zamknul bránu...
ty jsi kdo? Nějaký poblázněný VW prodejce?
Proč bych měl být poblázněný VW autoprodejce?
Co naplat, ale uz mam opravdu problem i ja identifikovat o jake auto se jedna. Na rychly a nezkoumavy pohled nedokazu rozeznat zepredu A3 od A4, A4 od A6 a Boru od Passata ze zadu nepoznam uz tuplem. At zije konvence a iniformita made by vw.
Někdo to napsat musí, tak se toho chopím já. Ta Jetta, to je ta poslední šleha. Výbuch superJetty nad autosvětem. Při pohledu na JETTU tě odzbrojí jedinečnost, jistý směr a odvaha udělat nenudné auto. Zadek je dotažený a podle mě sedí víc tady než u Passatu. Uvidíme v reálu. Takže, pánové, kolegové, parťáci - nasaďte nafukovací vesty, nastává vylodění. INVAZE v plné síle. Letní VW smrsť pokračuuje - MESIÁŠ nižší střední třídy najíždí na mola. Nemá tu někdo kapačky. Tohle Focus nevydejchá...
Co je natom nenudné. Furt to jedno...
Člověče, já koukal na ten zadek a tak nějak mi to tam sedlo. Na fotu mi to vychází dost podařené, navíc tam vrhli zadní boční z Phaetonu... Jsem moc zvědavý na real. Půjde jen o to, aby to navypadalo krátké. Myslím, že Ford by měl přehodnotit politiku a dovážet sem sedana od F také.