Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen Polo: české ceny po faceliftu

25 komentářů

velice pekne!
Ale no TAK!!!! Diesel 1.4 TDI/51kW rozhodne nezname z Fabie. Tam je rozhodne 55kW. Polo prislo s novou variaci 1.4 TDI a to 51 a 59 kW, petapadesatku vynechava, proto by si redakce mohla ciste pro jistotu projit vykony VW koncernovych (i jinych) motoru, aby nepsala ptakoviny.
po prostudování ceníku jsem byl překvapen, jak bohatou výbavu získám v základu Trendline s motory od 63kW. potíž je však v tom že trendline se s motory nad 63kW nedodává. tak teď nevím, co si mám myslet o své inteligenci
Motor je konstrukcne stejny, to bylo smyslem textu...Nerozciluj se.
Ten motor je identický, akorát je naladěn na jiný výkon. Žádnou chybu v textu nevidím. Mohl jsem akorát napsat, že ve fabii má výkon 55 kW, to je pravda.
Zajímavé je, že když se polo vybaví stejně jako golf, tak je skoro dražší. Kdo chce 6x airbag ABS a klimu musí na golf, jinak by byl blázen. Nebo jinou značku...
odpoved b) je spravne
Vážení, nevím jak jste si četli tento článek, ale porovnání výkonů s Fábií je tam víc než dostačující....viz. text. - ...nejlevnějším dieselem je nyní tříválcový turbodiesel 1.4 TDI o výkonu 51 kW, který už známe z fabie, kde má 55 kW .
Já jsem to tam později doplnil, aby to bylo úplně zřejmé. Nicméně věta: "nejlevnějším dieselem je nyní tříválcový turbodiesel 1.4 TDI o výkonu 51 kW, který už známe z fabie..." tam už předtím byla. Mohlo se to zdát matoucí, nicméně faktická chyba to nebyla, motor je stejný. Pro jistotu jsem to upřesnil.
Nekdy je potreba psat blbuvzdorne . Mozna si ctenari mysli, ze VW vyviji nove generace motoru kazde ctyri roky...Skoda, ze si malo z techto rypalu uvedomuje, ze jde o stary znamy vice nez 15-ti lety 1.9tdi se vstrikovanim cerpadlo-tryska s amputovanym valcem.
No moc s tebou nesouhlasim... vim ze je to stejny motor pouze jinak naladen a vykonovy rozdil je 4 kW. Ale jak by ses srovnal s tvrzenim ze motor 1,8T 165 kW napr v audi TT uz zname z Octavie?
Je kazdemu jasne, ze rozdil 10kw, nebo 23kw se dosahne jinym zpusobem, ale v zasade je to porad stejny 1.8t s mezichladicem a upravenym motor managementem, nebo ne?
V zasade jsme oba homo sapiens, ale stejni nejsme Krom toho myslim ze mezi 1,8T 110 kW a 165 kW je vic rozdilu nez motormanagment.
..není problém z jednoho motoru udělat verzi např. 150 koní, 175 a 210 koní.. stejnej motor a docela velký rozpětí výkonu včetně krouťáku...
jasný, chiptuzing dokaze vsechno, ale bavime se o seriovem konkretnim motoru, a tam je vic rozdilu nez nej ta mapa.
..já mluvil o seriovém autě.. který si takhle objednáš z ceníku...
nech ho, "petsu" to ví nejlíp a nemá cenu ty jeho polopravdy a to chytání za slovíčko komentovat. Malí děti musej mít přece vždycky pravdu Do čaje (kafe) si dáš svojí jednu (dvě, tři,...) kostku cukru a nezajímá tě, kterej cukrovar to vyrobil a jestli je to sladký víc nebo míň
1,8T 165 kw ma navic oproti 110 kW jeden mezicladic stlaceneho vzduchu, jine turbo, atd. To neni chytani za slovicko...
ABS jako standard ???????????? ale pouze pro motory 1.4FSI a 1.9TDI
GTI
Je mnoho aut. Je mnoho poloaut. Ovšem je jen jediné POLO. POLO AUTO od VW. Jdi, sni, sesuň se na sedadlo a jeď. Jed za svým snem... za svým POLOSNEM.
Co pak už jim klesaj prodeje...
GTI
... klame tělem
Co je tu k smíchu?