Novinky
0
tak Porsche se zase něco povedlo. Je to fakt krása!Motor by tam mohl být ale silnější! Jinak špica
0
Ten motor je celkom slušný len sa pozri na tie hodnoty zrýchlenia a max rýchlosť
0
no jo no.papirove nevypada jako raketa,ale tohle je porsche tzn. nebude to jen o motoru...
0
máš recht..toto bude o super svezení!!
dúfam že bude lacnejší ako boxter
Jo, mám obavu, že PORSCHE ždímá 911ku. Co na to řeknou skalní? Mít PORSCHE s pevnou střechou kolem 1,5 miliónu je lákavé, ovšem tohle už tu bylo s 924 a dostávali se z toho pěkně dlouho. Prostě, když může AUDI vypadat od A4 po A8 stejně, nemusí tohle zrovna PORSCHE následovat. Já mám obavu z devalvace 911. Velkou.
Doba je taková. Velká část Evropanů radši zvolí mnohem menší auto prestižnější značky než větší a praktičtější "obyčejné auto". Je to všechno jen snobismus. A tak vznikají BMW 1, Porsche Cayman, M-B A, Audi A2 etc. Teď se na mě někdo vrhne s kvalitou jízdních vlastností, kterou si chce dopřát. Za prvé to platí asi jen u Cayman a BMW 1 ale sotva u M-B A nebo Audi A2. Navíc je pěkný to takhle rozebírat na netu, jenže pak jedu nebo jdu centrem a 80 procent řidičů těhle "aut" jsou zmalovaný blondýny. A kolika z nich jde o "jízdní vlastnosti" a kolika jen o prestiž a image kombinovanou s tím, že i se svýma otřesnýma řidičskýma schopnostma to dokážou zaparkovat v centru, když jdou do butiku pro takový ty srandovní papírový taštičky (teda spíš jim jde o jejich obsah )?
Ty mi mluvíš z duše, teda až na jízdní vlastnosti u BMW 1 (to je zoufalost). A i u toho Caymana by se dalo asi pochybovat vzhledem k ceně za VW... GTI mi odpustí, ale prostě moje přesvědčení, že VW neumí udělat AUTO (ale jen paskvil) je nevyvratitelné!!!! Teda v 96 sem si myslel že s A4 se jim to skoro povedlo, ale co následovalo po tom, tak to bylo holé boží dopuštění...
Rici, ze VW neumi udelat auto, je samo o sobe zavadejici, stejne tak tvrzeni, ze jizdni vlastnosti BMW 1 jsou zoufalost... Nevim cim jsi, ale Tve nazory jsou opravdu "zvlastni"... Asi vsichni Ti, kteri si koupili VW a tisice tech, kteri si u nas koupi noveho Passata asi potom jsou "neuvedomeli"?
uplne suhlasim s wolffem. VW je ozaj hroza a ten kdo si ho kupi asi o tom moc nevie,alebo hlada len image trochu lepsieho auta,co ale pri VW bude dlho hladat... Aj to s tou A4 je pravda,jedina poradna A4(resp.S4) bola 92+...Potom uz to len islo dole vodou s celym ich koncernom(okrem skodovky)
Další vskutku zajímavý názor. A jelikož je VW v několika kategoriích na na téměř nejvyšších příčkách z hlediska prodeje, asi všichni tito lidé nemají vkus nebo o tom neví... Zajímavá téze... Moje filozofie spočívá v tom, že chci kvalitně zpracovaný, prostorný vůz, který také můžu jednou prodat aniž bych nějak totálně prodělal. A také vyžaduji kvalitní, výkonné a osvědčené motory.. Ano, logicky bych měl napsat = Mercedes-Benz, ale to je spíše sen. Ano, volím VW Passat 2,0 TDI.. A asi nějak takhle to dělá většina manažerů, podnikatelů, atd..
Člověče, kdes byl, když jsme psali o PASSATU? Tebe jsem potřeboval
Četl jsem diskuze o VW, ale zapojuji se jen tehdy, má-li to smysl. A někdy se mi zdá, že jsou mnozí proti VW tak zaujatí, že nechávají mluvit emoce, či trochu závist, nevím... Prostě když tady někdo píše, že VW neumí udělat auto, připadá mi to opravdu smutné, o Audi A4 nemluvě...
Tak se příště zapoj, ať tu s Jozkim nejsme jak robinsoni.
ako obhajca VW som tu aj ja ale nikto si ma nevsima..
Zaujatost? Jazdil si na VW Golfe. Ja ano Golf I, II, IV a aj V. K tomu Skodu Octaviu II a vcera Audi A4 2.8 V6. Priznam sa za ani jedno z tychto aut nevlastnim a ani by som nechcel. Za vsetko najdem kvalitnejsi ekvivalent u inych vyrobcov( V pripade GOlfu I aj u komunistickych). Mam pocit ze ludia v europe boli velmi dlhe roky zaujaty proti japonskym automobilom, avsak ked je teraz Toyota najmenej kazive auto Europe, to akosi prechadza. Nechcem obhajovat Lonestarstate ale myslim si ze europa je silne zaujata hlavne proti kvalitnym! americkym automobilom ako su napr.Chrysler Sebring, Cadillac STS alebo Lincoln Navigator. O tom som sa hadal s mnohymi ludmi. A co sa tyka toho VW, ano su extremisti, ale treba uprimne povedat ze dostanes podsatne menej nez zaplatis.
Lenze vecsina ludi hlada hlavne spolavhlivot a VW je synonymom kazovosti. Za cenu passata 2.0TDi je omnoho rozumnejsie kupit si mensie subrau alebo oktavku v trochu lepsej vzbave. Manazeri a podnikatelia sa vecsinou vyznajuta skor v buisnisse a nie v autach,a passata si kupia lebo dobre vyzera a je to reprezentativne auto...
Jestli je VW synonymem kazivosti, tak potom nevím čím se živíš a co deláš, ale v autech si totálně mimo. Uved mi jediný vůz, který je se svou cenou kvalitnější než VW Passat a má lepši motory. O image nemluvě. Subaru je něco úplně jiného než VW, na manažerský vůz se nehodí, svou soptřebou by se časté služební cesty velmi prodražily. A Octavie, to je zbytečné komentovat, to je konkurent Bory či Golfu, ale ne Passatu.
nissan primera, mazda 6, toyota avensis,...hm nasielom hned tri
Tak jo, Toyota oplývá kvalitou, ale má v nabídce jen ?ty?i motory, což je opravdu na vyšší st?ední t?ídu bída... Nissan, tak tam ho deklasuje jak vzhled, tak budíky uprost?ed, a navíc image... Mazda 6 ano, to je konkurent, sv?ží vzhled, kvalita, ale op?t jen pouhé ?ty?i motory v nabídce = bída... Prost? vždy T? to navede na jediný v?z => VW PASSAT
Dobre, co tak BMW 3, Mercedes C, alebo Volvo S60. Su to automobily len minimalne drahsie ale podstane stylovejsie. Pridam Saab 9-3, Opel Vectra a teraz pozor, Chrysler Sebring alebo co Tak Cadillac CTS? No to som mozno trocha prehnal, ale auta ktore stoja rovnaku su podstatne lepsie, k tomu su aj auta ktore su min. tak dobre a stoja podstatne menej.
Passat sice nabizi motoru vice - ale jaky? 1,6? 2,0 benzin (predchozi, 96kW)? 90ti konovy TDI? Ano, motoru ma vic, ale vetsina jich stejne stoji za hov.no, takze relevantni budou do finale taky tak tri.
Motory predchoziho Passatu: 1.6, 1.8T, 2.0, 2.8, 4.0 W8 a diesely: 1.9 TDI s 74 kW a 96 KW, pak 2.5 TDI s 120 kW a 132 kW. Celkem jich ma 9, takze mozna jsi dobry vcelar, ale v autech si vedle . To jerevan: Nova Octavia ma velmi dobrou priplatkovou vybavu, taktez seriovou, a predchozi verzi Passatu se vyrovnala, ba byla dokonce na vysi, s prichodem nove generace to uz je samozrejme slabsi. Tak ze kdo je tady 1? Ano, je to VW
Já si dovolím s Tebou nesouhlasit nebo spíš upřesnit Tebou podané informace. Toyota má v nabídce 3 benzinové motory a počínaje tímto měsícem 3 diesely (začal vyrábět 2 nové motory s objeme 2,2 litru a jejich parametry drtí všechny včetně Hondy). Šestka má v nabídce 3 benzinové motory a 2 diesely. A protože i já patřím k lidem pro něž auto z Evropy a hlavně z Německa nepředstavuje alternativu, ale spíš tragédii na kolech, tak se radši nebudu k Passatu vůbec vyjadřovat
ja tomu nerozumiem, A2 alebo mercedes A je o snobizmu, ved su to velmi prakticke auta, napr. Acko ma ohromujuci vnutorny priestor, pri kompaktnych rozmeroch, a jazdne vlastnosti tiez nie su zle, staci pozriet par testov,
Vnitřní prostor má ohromující leda právě v poměru k vnějším rozměrům. Pro mě je to prostě malý drahý auto, který by se bez sériovýho ESP ani nedokázalo udržet podvozkem dole! Tomu neříkám dobré jízdní vlastnosti. Z první generace levnost materiálů přímo čiší. Druhá v tomhle urazila velký kus cesty, to uznávám.
a co si myslis o Mini??Tiez tak trochu snobizmus?
Zčásti určitě. Ale hlavně "imageovka". Něco jako PT Cruiser. Kdyby to auto mělo jiný tvar a název, kolik by se jich za tu cenu prodalo? A jak už jsem kdysi psal: na Mini mě berou ty přepínací tlačítka jak z letadla, jinak to vážně není můj šálek čaje.
suhlasim...Moja susedka ma Mini Cabrio..Ja by som take krpate auto nechcel ale ona v tom vyzera celkom dobre
Súhlas, Porsche mi v posledej dobe priapdá ako firma ktorá sa ženie iba za ziskom nehľadiac na scoje korene a image výrobcu športových áut... No a prečo si mám kupovať 911 keď až na zopár znalcov ju od tohto Caymana nikto nerozpozná, tobôž nie nejaké "hlúpe" blondínky ktoré sa do takýchto áut priam vrhajú...
Ty jsi kupujea auto kvoli tomu, aby na tebe nekdo koukal? Sorry, ale to mi prijde, jako by sis to kupoval prave kvuli tem "hloupym" blondynkam ...
Ale to nie je opodstatnené. Podľa prvých informácii má CAYMAN cenou prevyšovať BOXSTERa. A keďže je menší a menej výkonný, ako 911-ka, nemal by tejto legende konkurovať ani omylom.
No hele, jestli se dostávali dlouho z neúspěchu 924?tak to asi kalíš H2O, protože 924 měla teda poměrně dobrej prodejní úspěch na porsche, stejně jako 914.I kyž si osobně myslím, že větší díru do světa by udělali oživením 912.Navrhuji karoserii z 911 a motor 2.0 FSI od VW.To by potom bylo něco.Nízká cena a velká image značky.
Porsche 2,0FSI Jako další rozšíření nabídky navrhuju Bentley 1,4TDI.
Souhlasím s GTI a ostatními, že ohrozí 911, ale nemyslím, že nějak výrazně, protože ten kdo si kupuje 911 si nekoupí Boxstera a tedy nejspíš ani Caymana (už jen kvůli koncepci...). Dopřeje mít Porsche mnohem širšímu okruhu zákazníků (Porsche je přece taková hodně prestižní "masovka") a já bych se přidal, kdybych na něj měl.. Cabrio Boxster se přeci jenom do našich končin příliš nehodí a vydržovat dvě auta jen pro sebe opravdu nechci (resp. na to nemám )..
pRESNE TOHLE Porsche chybelo. Klasicke tvary Porsche za prijatelnou cenu. Navic je o dost mensi nez 911 a taky podstatne slabsi, takze by to lidi, kteri ji maji radi, nemelo odradit. Navic by to mohlo prinest vic zakazniku, protoze Boxter je sice Porsche, ale spouste lidi se nelibi jakasi "tri-prostorova" karoserie kupe. Snad se to ujme a Porsche nebude vyzivat jen z Cayenu. Tyhle automobilky taky musi zacit vyrabet neco pro zisk
To JP, Ale milý chlope, Porsche už dlouho vyrábí jen pro zisk!!!!!Nic proti tomu, nejen z chleba živ je člověk...
Klasické tvary PORSCHE nemají být nikdy za přijatelnou cenu. To je jako bys chtěl chlemtat CAMUS z polní láhve. Prostě Porsche, resp. 911 je ikona a ikonou má zůstat. Porsche pro "chudé" už jednou zkusili...
No ja ti tvuj nazor neberu. Podle me to ale muze naucit lidi prvni si koupit Baby Porsche a potom za par let, pokud na to vydelaji, si koupi dospelou 911. Podle me jsou to dostecne rozdilne auta. No asi by byli blbi (jako VW), kdyby se snazili rozpinat dal a bodovat v dalsich segmentech, ale tohle mi prijde fajn.
A NEUMÍ UDĚLAT AUTO A NEUMÍ UDĚLAT AUTO NENENE. P.S. Nic proti 911, ta má z VW nejmíň a je to velmi slušné auto Ale zase v porovnání se 430 eeee (AUTO v pravým slova smyslu). Ale tohle bude mít i volant z golfu!!!
... no sem zvedavej jaky to bude v realu ... obvzlaste ta treti fotka (bozni pohled) mi pripada dost divna ... teda spis to auto na ni ...
Jezis! Dyt to z boku vypada jak Skoda Rapid Co to je?
no myslím si že porchse takovéhle autí potřebuje pro mladší lidi aby je přilákalo ke své nabídce a ktří pak možná koupí buď 911 či přestoupí na cayenne . A myslím že nějaká odlehčená verze caymanu by ale mohla 911 řádně zatopit
tak teda nevim.pripada mi,ze posledni dobou ma automobilka Porsche tendenci delat ze svych aut "masove vozy".proste je chce diky priznivemu designu a cene nacpat snad kazdemu a je pro to bohuzel schopna udelat temer vse... mozna by ji prospelo,kdyby zacli delat opak=delat ze svych aut exoty,ktere jen tak nepotkate na kazdym rohu...
ale zatim nezpitvorili 911Turbo a to maj stesti,jinak bych jim to musel jit rucne vysvetlit...
ale zatim nezpitvorili 911Turbo a to maj stesti,jinak bych jim to musel jit rucne vysvetlit...
taky nechapu...levne by melo byt protiklad ke slovu porsche...mozna se to bude prodavat, ale znacka tim ztraci svoje kouzlo, exkluzivitu...myslim ze uz cayene je slapnuti do obriho * a oni se v nem zacinaji klouzat...
Jo, takovej náš evergreen. Minule tu jeden kolega nadhodnotil vnitřek Octavie nad vnitřek 911, a to jsem považoval za nepřekonatelné, a je to tu nanovo - silueta závodní 110 R coupe. Nic proti Škodovce, sám jsem ji svého času miloval... krásné na svou dobu... ovšem PORSCHE? Ani ve snu. Pro pořádek je tedy nutno zopakovat - 911 je král králů. Tohle snad už si nedovolí dnes zpochybnit nikdo. CAYMAN je podle mě krok směrem, který bych PORSCHEmu neporadil. Ikony se totiž neprodávají v supermarketech.
A nebo je tu taky druhá možnost GTI. ŽE TA 911 PROSTĚ ŽÁDNÁ IKONA NENÍ. Přijde mi to jako dost pravděpodobná varianta. Ikonou může být FERRARI, které se odjakživa vyrábělo v limitovaných sériích (250, to je mazel, to je IKONA)...A mezi nama (s výjimkou GT4), nejslabší FERRAI je stále silnější než nejsilnější 911. A je to jen 6-válec, tudíž s tím může jezdit i jeden nejmenovaný hokejista co neuřídil ferrari a teď může řídit jen šestiválce...(i amici vědí, že je to o ničom )
Pokud Wolffe ke svým největším úspěchům přiřazuješ šest čísel za noc, pak věz, že nejde vždy jen o čísla. Ani u aut. Pokud potřebuješ najít ve vztahu k 911 rovnováhu, mrkni na minulej tejden, tam jsme 911 pasovali na krále králů. Jo, máš pravdu, Ferrari, výborné. Nebýt PORSCHE, jednička v ikonách. Jenže je tu ta 911. A to je IKONA. Ikona ikon.
Zabudol si na jednu podstatnú vec wolfíku. Že 911-ka TURBO dokáže aj s nižším výkonom a "jen" s šesťvalcom vycvičiť FERRARI a s prstom v nose aj 8 litrového VIPERa.
Len amíci to ešte stále nepochopili.
Len amíci to ešte stále nepochopili.
No důležitý je jestli sis při tom co si tady napsal udělals hezky. Porovnávat Vipra s FERRARI, potažmo s porschem, může opravdu "odborník". Na Vipra stačí i RX 8 za 1,0 mil Kč a nebo A-R GTV (potažmo Brera)... To, že by nějaká 911 T udělala Ferari si viděl kde? V Rychle a zběsile? No taky sem se díval na Mission impossible II a tam ujížděla baba v TT Cruisovi v ... NO kdyby si mě zabil tak si nevzpomenu v čem jel, ale bylo to stejně trapný jako tvoje hláška...
"wolff" Turbo 996 versus 360 Modena - Porsche Ferrari ujelo s přehledem, mám to na videu. Kromě toho Porsche "hrabe" všema štyrma kdežto Modena je "pouze" zádokolka. Další plusem turba je přeplňování a mnohem větší točivý moment. Pokud ti to nestačí, tak si pročti pár testů v časopisech. Ty "odborníku"!
Presne tak wolfíku. Aj ja som to video videl. Bola tam taká ?ierna MODENA a po šprinte bola ešte ?ernejšia. Z toho prachu samozrejme. Ty odborník.
Pri tej fotke zo zadu, sa mi zda ze vidim za slovom Cayman este pismeno S. Znamena to snad, ze bude normalny Cayman a este aj silnejsia verzia S??? Mate o tom nejake info??
Tak tohle je zpráva. Doporučuju všem, aby se před čtením posadili a kšandy si obtočili kolem opěradla. Přitlumte monitory, nasaďte svářečský brejle. HYPERPASSATNOVA ZÁŘÍ. Protože tohle, to je slogan tisíciletí: - VW VYROBIL OD r.1945 100,000.000 aut. Jo, kdo neumí čísla - jednostomilionů aut. Sto milionů hvězd. Sto milionů cest. Sto milionů gest. Ta auta nestojí v hangárech. Všechna se prodala. Tak tohle umí jen mistři z mistrů. Tohle, to je zářící kříšťál na nebi, to je nebe plné VW hvězd. Poklekněte a vzdejte passátní hold tomu největšímu. GURU je stále tady. GURU tě vnímá. GURU ti plní touhy. APOŠTOL zítřka. Zítřek se ovšem nekoná. Neboť zítřek právě nastal. Být druhým je prohrou. První je vždy jen jeden.
Aleluja. Je to tady, přepiště dějiny, ukázalo se, kdo je jednička. Design se mění, špičková kvalita zůstává. VW je jen jeden. V každém boji získat věnec to dokáže jenom Němec. A VW je Němec. Byl, je a bude.
nic proti tobe,ale uz jsem ve 3. diskuzi a vsude najdu stejny nadpis a text=opakujes se!!!! a pak ze nejses zatizenej na VW!
100,000.000 - te je akoze stocelých nula alebo stotisíccelých nula alebo co kua?! ked uz pouzivat njake znamienko na rozdelenie stoviek, tisicov alebo milionov, tak aspon vzdy rovnake. ja som si skoro myslel ze vw konecne nasiel stotisic ludi, ktori boli ochotni znizit zo svojich narokov a kupit si vw
Tohle je příspěvek inspirovaný GTIho označením, že některá auta jsou pro "bejky" a některá typicky ženská. GTIho určitě potěší, že Porsche je mezi nima. Alespoň na americkém trhu podle Forbesu. Značky nejvíce procentuelně vlastněné muži: 1 Dodge 85.2% 2 Lincoln 84.3% 3 Jaguar 79.8% 4 Porsche 78.2% 5 Infiniti 78.1%. Značka, kde by měly výraznou převahu ženy neexistuje, ale top5 vypadá takto: 1 Pontiac 53.0% 2 Hyundai 47.3% 3 Toyota 47.3% 4 Volkswagen 46.9% 5 Suzuki 45.8% Tak máme zase nad čím přemýšlet
zenska mi k Porsche nesedi.spis nejaka "dracice" a Ferrari!
Jak tě čtu, tak mám a nemám radost. Radost mám z toho, že PORSCHE je fakt pro bejka. Rozladěnej jsem z toho, že si ho budu muset koupit... P.S. Dovodil jsem, že tedy bejk je ideální pro PORSCHE P.P.S. Ten VW boduje i u žen, no, známá věc... žena má cit pro krásu...
Tak jak už jsem kdysi psal, VW funguje jako specialista na studenty a ženy právě v USA. V Evropě by to určitě dopadlo jinak. Další zajímavé informace z tohoto průzkumu: Acura (Honda) NSX = 100% vlastníků jsou muži. A průměrný výkon 5 nejvíce "mužských aut" je 367koní a 5 nejvíce ženských aut 172 koní.
To je zajímavé... těm americkejm ženskejm můžem závidět. 172 koní tady má akorát president a pár hokejistů
Nemecka auta maji v USA uplne jiny status a jezdit v nich je proste synonymem uspesneho cloveka. Jak to rekl jeden muj kamarad bydlici v Seattle, kdyz definoval bohate lidi: "to jsou ti co bydli ve velkych domech a jezdi v nemeckych autech". Benz nebo Porsche si muzou sve skutecne horentni ceny dovolit, protoze v USA jsou lidi ochotni ho koupit za cenu i o 50% vyssi nez srovnatelny Lexus. Pravda je ze MB ma posledni dobou mensi problemy s kvalitou a to samozrejme nejenom v USA, nicmene ma dlouhodobe vybudovanou dobrou povest. Jinak v USA je Lexus luxus za malo penez, je to skoro jako Superb v CR (neberte me za slovo). Fanouskum japonskych aut se to sice nemusi libit, ale to je tak vse co s tim mohou delat.
VW ma proto tak vysoke cisla u zen v USA protoze se tu nejvic prodava chrobak (z VW). Sice je velmi drahy (podobe jak mini) ale u hercek a dcer bohatych pravniku velmi oblibeny, myslim ze v 2002 obsadil v nejakem divcim casopise 1 misto (ten cabriolet) mezi vysnivanymi auty.
VW si v USA studenti nemuzou dovolit. Napr. 2 roky stary golf 4 stoji stale okolo 13tisic dollaru ze slabsi vybavou a ja dostanu malou limusinu od chryslera v kompletni vybave za 10tisic. podivej se do US- ebay kolik stoji golfy [odkaz] Passat stoji temer tolik co Lexus, jsou to vsechno velmi drahe auta, ktere si tu zadny student nedovoli (pokud nema bohate rodice)
podivejte se co tu stoji napr. VR32 [odkaz] - zato mam novou !! 350zx a mustang stoji skoro polovinu. Tu je luxus i audi a4 narozdil od EU kde je vidim stat na kazdem rohu
Já mluvil samozřejmě o studentech z bohatších rodin. 1)studenti nechtějí jezdit ve velkých limuzínách a mít tak image starých lidí. To není "cool". 2)Ojetý Golf IV jde bežně taky sehnat pod 8 000$! Proserfuj třeba ojetá auta na www.carsdirect.com Víc jetý jde sehnat i za 6 táců. A ojetý Passat vážně nestojí to, co ojetý Lexus. Lexusy v USA (narozdíl od Evropy) drží cenu velmi vysoko.
?au Loney sledujem to tu už dlhšie, vyzerá to, že sa v US autách celkom vyznáš, tak ak môžš, pora? - mám brácha v Texase, vracia sa o dva mesiace domov, chcem, aby mi tam vybral nejake auto a doviezol ho. Poznas aj nejake ine www sajty ktore sa zaoberaju ojazdenymi autami? diky vopred...
Co se tý?e konkrétní nabídky, tak www.carsdirect.com by m?l být na internetu zdaleka nejv?tší. Obecnými informacemi o ojetých autech v USA se zabývají zde: [odkaz] Najdeš tam spoustu užite?ných v?cí. Nap?íklad, které ro?níky n?kterých model? aut mají náchylnost ke kterým poruchám, cenové rozmezí, za které jsou k mání. P?esné vn?jší rozm?ry auta (v palcích, aby se ti vešlo v?bec do garáže ) i jak se m?nila postupn? sériová výbava. Výsledky crash test? a mnoho dalšího. Jen mají trochu špatn? ud?lanou orientaci co se tý?e odkaz?. Doporu?uju ti, kliknout si na výrobce a pak na model, který t? zajímá. A pozor, na první stránce mnohdy nejsou všechny modely, dole mají nenápadný odkaz na posun na další stránky. Když už jseš na konkrétním modelu auta, ukážou ti jen pár ?ádk? obecných ?e?í, musíš kliknout ješt? na odkaz "show all" a pak to teprve zobrazí všechny druhy informací o danék aut?! Mají to holt blb? vy?ešené ale obsahov? jsou špi?ka.
nic proti,ale az na par vyjimek,amici autum nerozumi...
Já vím. Češi snědli veškerou moudrost světa.
jeste rikej,ze sme blbejsi!dyt se na to podivej,az do nedavna chteli amici min.8 valcu, 4l objemu a spotrebu 20l/100km.a bohuzel to u nekterych automobilek jeste pretrvava doted!nektere znacky uz sice pochopili,ze zacina pro ne byt dulezity i evropsky trh (napr:Chrysler,Cadillac),ale stejne ty jejich muscle cars for Europe nejsou to prave...
Take mezi objemem motoru a IQ je nepřímá úměra? Takže v ČR jsou nejhloupější ti, co jezdí Rollsem a Ferrari. A chci vidět tebe s průměrným americkým měsíčním příjmem a cenou benzínu 13Kč za litr jak budeš jezdit v 1,4TDI.
tak mit takovy podminky,tak nejezdim v 1,4 TDI,ale rozohdne bych mel natolik vysoky IQ,ze bych si koupil Porsche nebo Ferrari ci Lambo...
a stim objemem,jen sem chtel poukazat na to,ze se jaksi amici spolehali na to,ze jim to s tema zroutama litru a litru benzinu v Evrope projde,ale myslim si,ze tvrde narazili a brzo i pochopi,ze kdo nema diesel,je u nas nahranej...
Kdo prosímt? kdy spoléhal "že mu to tu projde"? Ostatn? jak bys cht?l dokázat, kdo si co myslel? Americké automobilky se tu vesm?s uchytily tak, že pro Evropu vyrábí speciální produkci odlišnou od americké (Ford,Chevrolet). A diesel je taková trapná mánie. Když mají lidi, jejichž kupní síla na auto je cca 30 000 (Favority etc). na to, aby platily spot?ebu cca 7 litr? benzínu na 100. Tak oproti tomu je spot?eba okolo 12 litr? na 100 jakou mají b?žn? americké limuzíny s motorem V8 4,6 (a je mi jedno, že tomu neuv??íš ) pro ?lov?ka, který si m?že dovolit auto nad milión, jen trapná cenová položka. Ono totiž americký motory jsou úpln? o ne?em jiným. Pak tu zase n?jaký p?itestostorovaný chytrák za?ne mávat litrovým výkonem a já se m?žu jen smát. Klasická americká konstruk?ní škola: Lincoln Town Car: V8 4,6 a spot?eba okolo 12litr?. Samoz?ejm? výkon jen 240koní. To kdejaký evropan ud?lá s t?ílitrem. Jenže má spot?ebu po?ád stejnou! A když si mám vybrat mezi dv?ma stejn? silnýma motorama, který mají navíc stejnou spot?ebu (!) beru já a v?tšina Ameri?an? ten s víc válcema a vyšším zdvihovým objemem. A ješt? te? ?ekni, že to nemá logiku! Když za nulovou cenu získám navíc mnohem lepší kultivovavnost a životnost motoru. That's what it's all about.
Jo vyberes si ten tezsi, vetsi, objemnejsi motor, kterej ma vetsi napln oleje - to uz je vyssi naklad na provoz (sice je to puntickarsky ale je to pravda). Motor, kterej vic vazi, tudis ma vetsi naroky na podvozek a negativne se projevuje v jizdich vlastnostech. Pochop ze tyhle mamuti objemy jsou vhodny pro Am. provoz ale v evrope se nechyta. Diesel je pro tebe mozna trapna manie, jenze pro vyrobce je to nutnost aby uspel, jinak se nechyta, protoze jsou proste takovy naroky trhu. Ze ti nafta nevoni, se ti ani nedivim, me taky ne, ale prijemne tahne , moc nezere a ma bezkonkurencni pruznost. To ze neberes litrovej vykon jako meritko je tvoje vec. Pro me to ma urcitou vahu, at uz jde proste o technicky meritko, nebo kdyz to vztahnu na motosport tak tam svoji vahu ma bezpochyby. Ale to je vec jina. To ze Amerika jezdi za 12 je mozna mozny ale sahneme si do duse kdo z nas jezdi tak ze lechta plynovej pedal kdyz vi co ma za silu pod zadkem. Je to extrem kterej je mozna dosazitelnej ale malokdo ho bude dodrzovat. Jsem taky schopnej jezdit za 6,5 - 10 litru na sto. V realu se to stejne blizi 7 - 7,5.
Ja taky netvrdim, ze Town Car a podobné koraby jsou idealni na projizdeni vlasenek. Ten olej...no sam si uznal, ze jde o uplny detail. To uz vazne clovek, co ma na limuzinu, neresi. A ja si sahat do duse nemusim. Miluju poklidne krizovani krajiny v americkem stylu. Samozrejme cim silnejsi motor, tim vic zavisi realna spotreba na stylu jizdy. ps: koukam ze se nam nejak softwareove rozpadla diskuse, tak pisu bez interpunkce
U soupisu p?ísp?vk? se mi rozhodila datace. Tob? také?
Jo. Datace je v haji a doporucuju psat bez interpunkce. Jinak se to zobrazuje s otaznikama namisto pismen.
Tak konecne mladik a jeho guru chapou, proc pisu bez hacku a carek
To vazne netusim. Nemas rad Mistra Jana Husa? A GTI neni muj guru, ty jeden staresino.
Vedel jsem, ze ti udelam radost Husa mam rad, jen ho mohli upalit o chvilku driv No uvidime zitra po te ceste. Jestli nevystoupis z auta a nebudes mit cocky VW a kozeny kratasy
No moment do vcera sa v Cechac vyrabala Tatra. A ak sa nemylim tak 613-4 mala V8 3.5 a priemernu spotrebu cca. 16l/100km ale volalo sa to 1-valec(a to vieme snad vsetci preco). Auta boli aj su super, ale vydel si ten technicky zazrak s vzduchom chladenym motorom vzadu? A to bola technicka spicka v Cechach v roku 1992. V sucastnosti uz sa tam vyrabaju pre istotu len skodovky, aj to s nemeckou technikou a cekym designom a karoseriou. Nechcem nikomu krivdit ale cesky automobilovy priemysel nepoukazuje nato ze ma moc odbornikov... Aj ked treba uznat aj politicky problem kvoli ktorem vacsina usla do zapadnej europy alebo USA. Na rozdiel od toho v USA sa vyrabaju auta vsetkych druhov a kadejakych schopnosti. CO sa tyka eurposkych znalosti to mozno povedat max. o Nemcoch a Britoch. No dobre, nezabudnime na Francuzov.
a taky se nam mimo jine vytratil krasnej clanek o skvelem voze... Kdyz jsme nakousli ten diesel tak to bylo auto ktere to vymyslelo a rozbehlo.... Myslím, ze ted ma redakce a cele auto.cz hodne prace... tak verme ze se brzy objevi... Jo a jinak k objemum.. neni nic krasnejsiho, nez kdyz nastartujes a rozbehnes motor V8 nez 1.9 TDi (nebo i 2.0TDi), takze bych to tak neresil... Kdo ma na auto za 1.5 mega opravdu litr nebo dva navic oleje neresi..!! Nehlede na to, ze pro diesel jsme zrovna u toho oleje cenove nekde jinde.. (vys..!!)..! Ale jinak bych to zhodnotil, ze jinej trh a kontinent preferuje neco jineho... az tu budou siroky a prazdny silnice napric evropou, tak pak ty velky auta tu budou mit svoje misto... a jeste s galonem benzinu za ty prachy... Nyni je to pro Evropu neprakticky auto... A taky si nedokazu predstavit nekoho jak se takovou obrovskou hroudou propléta ulicemi Milana... (ne jeden ale treba 30% lidi..) teda jestli vite jak vypada Milano a jeho provoz (nebo Rim..)
Proc tu neni, byla tu rano jen chvilku a je fu?. Stát se to u Passata tak by vas GTI rozcupal na hadry. Jako žeryk
ano.. ano... i Ciello testoval.. Chcete v?d?t co..?? Ale hlavn? se m? neptejte na fakta..!! Celkový pocit.. Jedine?ný... Vím není to ve stylu GTI.. ale výstižný... prost? nep?ekonatelný... takže to je ono..!!! 4.2 V8..!! Fantazie, kterou jste nezažili... Kde jsou fanatici do jiných aut... rozcupuju vás na hadry... jako žeryk...
Ty nás tedy napínás. Podle toho jak t? to rozrajcovalo, bych to spís videl, zes vypil na ex 4,2 litry nejakýho osmistupnovýho piva Ale pokud slo o auto, tak v tvém p?ípad? muselo jít o n?jaký LR. Tak nás už nenapínej a p?edho? sem testík. Jsem zv?dav jak se s tím vyporádás. Zas tak uplne jednoduche to neni, vid. Tak drzim palce.
ano.. ano... i Ciello testoval.. Chcete v?d?t co..?? Ale hlavn? se m? neptejte na fakta..!! Celkový pocit.. Jedine?ný... Vím není to ve stylu GTI.. ale výstižný... prost? nep?ekonatelný... takže to je ono..!!! 4.2 V8..!! Fantazie, kterou jste nezažili... Kde jsou fanatici do jiných aut... rozcupuju vás na hadry... jako žeryk...
Všici co tady obhajujete VW tak jste v autech uplně mimo! Kolik jste jich už rozmontovali do posledního šroubku, že tady tlačíte takové hovadiny o spolehlivosti! Urážíte jedny z nejspolehlivějších aut jako Saab nebo BMW nebo Chrysler a vychvalujete tady VW. Zkoušeli jste někdy Chrysler Stratus? R.v.95 a při kompletním rozebrání jsem nenašel vůbec nic závažného. Kdybych rozdělal Passat z roku 95 tak ho ani nebudu znova skládat a rovnou ho nekam odvezu na smeťák. A VW motory? Co mám napsat? O kvalitě bych nic neříkal, to už radši označím nekvalita a výkony? To se taky nedá označit výkon! Porovnejte si motory třeba Citroenu C4 nebo BMW 3 a určete objektivně! A jestli zas někdo bude opruzovat s motorem GTI 2.0 TFSI - 201,6 koní, može jít jedně nekam. Litrový výkon je 100,8 k/l a to je u přeplňovaného motoru hnus a prasečina. Lancer: 132,5 k/l (2.0 turbo); Impreza STI: 112,5 k/l + STI WRX: 150 k/l (2.0 turbo)! Takhle mají vypadat litrové výkony turbených dvoulitrů!
=> VW SUXXX!!!=> Passat plný prasat!
=> VW SUXXX!!!=> Passat plný prasat!
Lancer EVO VIII ma 140 PS/liter, WRX STi ma 132,5 PS/liter. Ocividne nevies aky je rozdiel medzi STi a STi WRX. Existuje nieco ako WRX a WRX STi. Skus si to trochu nastudovat a potom pisat. VW 2,0 TDI 140 PS a 170 PS je myslim si viac nez dobre. Kto este urobi 170 PS z dvojlitra. Okrem Audi kedze to je ten isty motor. Golf GTI myslis ze 200 PS je malo ? Mali tam podla teba dat viac ? Uniesla by to predna naprava ? Do Audiny ide 2,0 TFSi ide so 170 PS. Je to len vec vyladenia motora. A podla tvojho prispevku prasa si tu len ty.
Vim ze to sem nepatri ale...: Byl jsem si zkusit Legacy 3,0R spec.B ...tak jsem si na to udelal pekne volno a tesil jsem se.Slecna(pani) se kterou jsem se na jizde domlouval asi pred mesicem v autosalonu byla fajn, meli jsme spolu i jet.Ovsem nakonec se me ujal jakysi kolega.Ten mi zazitek z jizdy absolutne zkazil,pristup byl opravdu strasny,byl zjevne rad ze jsme dorazily a mohl me vykopnout.Vubec nic mi nerekl(krome jednoho pokarani!!) musel jsem se na vse ptat,coz me brzy omrzelo.Problem byl zrejme v tom ze asi vydedukovali ze o koupi auta zajem nemam.....aspon ze nic nenamital kdyz jsem mimo obec jel na 4tku 140 do zatacek a pod. Kdyz to srovnam s konkurenci tak des!! Ale na jejich obranu, je jasne ze proc budou ztracet cas nekym kdo si auto za 1,5mil. nece koupit a jen tak se prijel projet. Nadruhou stranu je ta chvilka casu a 100Kc za benzin nevytrhne obzvlast kdyz nikdy nevi jestli prijdu a budu si to chtit opravdu koupit! Ale chapu ze ti prodejci se nejak uzivit musi a Subaru se zrovna neprodava kazdej den...
podla mna mali este aspom pol roka pockat a prerobit to auto cele. Oni rozobrali dve 911 jedneho boxtera nieco vybrali a zlepili sekundákom.