Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Akční modely Škoda Fabia Sportline, Spirit a Tour de France

12 komentářů

Co je dual Rate? To je mi to teda jasný ?
Je to brzdový asistent s dvoustupňovým brzdným posílením, podle ovládací síly na pedál.
Tak nevim....podle me je v clanku u oznaceni modelu chyba. Misto Sportline ma byt urcite Slowline!!! Nazev Sport u auta s trivalcem 47kW na 1200kg je fakt sila Na druhou stranu urcite potesi, ze stejny vykon nabizi Skoda i pro sportovne ladene priznivce naftaku v modelu 1,9SDI
Tak to máš pravdu to má do sportovní verze daleko To se zase něco Škodovce povedlo
Pravda pravdoucí.
Sportovní auto nemusí mít ultra vysoký výkon, sportovní znamená, že vůz "vyžaduje" rychlou a tvrdou jízdu, např. BMW je sportovní i jako 316i a Audi není sportovní ani třeba jako A3 3,2 DSG... Ale Škoda není sportovní ani jako RS, takže to s 1,2 HTP...
Jak můžou do zajímavých prvků výbavy zahrnout airbagy řidiče a spolujezdce a elektricky ovládaná okna vpředu??????? Pánové škodováci, asi jste zapomněli, že nejsme na začáku let devadesátých, ale už dávno začalo nové tisíciletí! Vyzdvihováním toho, že jsou zadní okna na kličku, se jen ztrapňujete! Zamyslete se nad sebou!!!!!!!!!!!!!
Jsi úplně mimo. V dané třídě je to celkem běžná věc u většiny evropských automobilek.
Slowline to je fakt trefné, prostě z * bič neupleteš i kdyby tam dali 20 mlhovek a bůhvíco, stejně po sešlápnutí plynu se v podtatě nic neděje.A chlubit se okny v elektrice no to je úplný trapas. Klasické pokračování v duchu Š120 kdy si hráli na závodníky a natřel jim i trabant.
Tak to jdou pořád ve stejných stopách jak jsi napsal.A airbag jako něco extra v dnešní době je směšný
Asi něco jako Wartburg GTI?