Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Maybach Exelero: sen z třicátých let pokračuje

Německý výrobce pneumatik Fulda potřeboval ve třicátých letech pro vývoj nových vysokorychlostních pneumatik vhodný testovací automobil. Nakonec se jím stal prototyp postavený na bázi Maybachu. Stejný postup se nyní po 66 letech zopakoval…
Zpět na článek
13. 5. 2005 09:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 5. 2005 09:36
neregistrovaný "GTI"
13. 5. 2005 09:38
neregistrovaný "Preceda"
13. 5. 2005 09:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 5. 2005 10:00
neregistrovaný "Preceda"
13. 5. 2005 10:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 5. 2005 19:14
neregistrovaný "125S"
13. 5. 2005 22:17
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 5. 2005 09:15
neregistrovaný "125S"
14. 5. 2005 09:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 5. 2005 22:40
neregistrovaný "anonym"
14. 5. 2005 22:41
neregistrovaný "125S"
14. 5. 2005 22:42
neregistrovaný "125S"
15. 5. 2005 09:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 5. 2005 15:28
neregistrovaný "125S"
17. 5. 2005 14:30
neregistrovaný "Chmchm2"
14. 5. 2005 21:48
neregistrovaný "Ozzy"
15. 5. 2005 09:17
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 5. 2005 10:00
neregistrovaný "GTI"
13. 5. 2005 10:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 5. 2005 19:18
neregistrovaný "125S"
17. 5. 2005 14:32
neregistrovaný "Chmchm2"
18. 5. 2005 11:53
neregistrovaný "Johny"
13. 5. 2005 13:58
neregistrovaný "Wondra"
13. 5. 2005 14:20
neregistrovaný "Marko"
13. 5. 2005 09:58
neregistrovaný "dmx"
13. 5. 2005 09:59
neregistrovaný "Vowi"
13. 5. 2005 10:52
neregistrovaný "mates"
13. 5. 2005 12:04
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
13. 5. 2005 13:01
neregistrovaný "Jachym"
13. 5. 2005 13:37
neregistrovaný "nexus6"
13. 5. 2005 15:46
neregistrovaný "neran"
14. 5. 2005 01:15
neregistrovaný "Ozzy"
14. 5. 2005 16:27
neregistrovaný "Marek X"
5. 8. 2005 10:58
neregistrovaný "Pata"
25. 1. 2008 20:43
anonym
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 5. 2005 09:20
Exelero
Možná by to chtělo nějak doladit příď. Přijde mi taková moc syrová. Prostě nedotažená. Ale jinak tleskám. A že to nebudou vyrábět? Jejich škoda. Tohle mohlo budoucímu Cadillacu s dvanáctiválcovým Northstarem dělat v USA konkurenci.
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "GTI"
13. 5. 2005 09:36
Re: Exelero
Jo. Ovšem ten distingovaný profil, ten to vyváží. Také je hezky zakončenej. S tou konkurencí bych v USA to spíše viděl Na Apollo 11. Měl bych také pro něho slogan: EXELÉRO, pěkný péro.
neregistrovaný "Preceda"
13. 5. 2005 09:38
Re: Exelero
Apollo 11
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 5. 2005 09:46
Re: sixteen
[odkaz]%20Sixteen%20… Snad bude sériovka podobná.
neregistrovaný "Preceda"
13. 5. 2005 10:00
Re: sixteen
Tak to je hodně dobrý - vyvážený a čistý (ani zrnko prachu) To je snad obutý na něčem ještě větším než jsou 21"...
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 5. 2005 10:23
Re: sixteen
Jsou 24palcový
neregistrovaný "125S"
13. 5. 2005 19:14
Re: sixteen
Neni 16 válců už moc, spíš bude 12 válec.
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 5. 2005 22:17
Re: sixteen
Koncept měl 16 válců ale sériovka bude mít 12válců a asi 750koní. Hned nahoře to přece píšu.
neregistrovaný "125S"
14. 5. 2005 09:15
Re: sixteen
Že by zase silný ameriky po dlouhatánskej přestávce. Už se začínají rozrůsta stránky Cadillac clubu...
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 5. 2005 09:22
Re: sixteen
Jo, sleduju... Chrysler oživil Hemi a teď Cadillac uvede dvanáctiválec....Pravdou je, že ropné krize v sedmdesátých letech jim přiškrtily spotřebu dost rapidně. To ovšem nebrání pár zaslepencům pořád tvrdit něco o kombinačce 40 litrů. Objem totiž vůbec neurčuje spotřebu. Town Car má sice 4,6 V8 ale jak výkonem tak spotřebou se neblíží ani evropskému třílitru.
neregistrovaný "anonym"
14. 5. 2005 22:40
Re: sixteen
Například Mustang 79´ 5.0 Véosmička 140 koní... Ani v takových chvílích si neopustily velký obsahy, ale nabízeli menší.
neregistrovaný "125S"
14. 5. 2005 22:41
Re: sixteen
Anonym-125S
neregistrovaný "125S"
14. 5. 2005 22:42
Re: sixteen
Promin. To je chyb 89´ místo 79´.
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 5. 2005 09:29
Re: Objem
Myslím, že kdyby se ale zprůměrovaly objemy nejprodávanějším modelů v USA padesátých/šedesátých let oproti motorům z osmdesátých, tak je pokles markantní. I když některé modely měly pořádný motůrky pořád. Takový modely máme ostatně i v Evropě: Rolls-Royce 1989 V8 6,8l výkon 210 koní. Tenkrát byl prostě litrový výkon bežně mnohem nižší, tak tu z toho nedělejme nějaké faux-pas.
neregistrovaný "125S"
16. 5. 2005 15:28
Re: Objem
Já sem to uváděl jenom jako příklad...
neregistrovaný "Chmchm2"
17. 5. 2005 14:30
Re: Objem
A co teprve Town Car s 5,2, ten jezdi s prehledem za 11 litru
neregistrovaný "Ozzy"
14. 5. 2005 21:48
Re: 315/25 ZR 23.
asi 23palcový
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 5. 2005 09:17
Re: 315/25 ZR 23.
Jenže tady byla už řeč o Cadillacu Sixteen. A ten stojí na 24kách. Jinak máš ale pravdu. Excelero má 23.
neregistrovaný "GTI"
13. 5. 2005 10:00
Re: 315/25 ZR 23.
Po "klezlovsku" - jsem z tohoto výkonu velice, ale velice rozpačitý. přesto vím, že je v tom něco, co mě hluboce oslovuje... A zároveň nevylučuji, že chyba je tak trochu na mé straně. Ale vážně - není to kára s kterou bych chtěl jezdit do Delvity pro sekanou, ale je to auto co ti vnutí své představy o tom, jak má šestimetrovej král vypadat...
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 5. 2005 10:28
Re: Sixteen v Delvitě
Proč ne do Delvity? Zaplatíš předem čtyřnásobný parkovný a přistaneš na 4 místech napříč. Pak u vchody koupíš celý náklad Nového Prostoru. Vezmeš si ale vlastní nákupní košík. "Stretched" verzi s dvojnásobnou délkou. Vykoupíš pár regálů. Stojan s auto-časopisy si naložíš dovnitř celý. U kasy zaplatíš kreditkou a jede se domů. Kde vidíš ten problém?
neregistrovaný "125S"
13. 5. 2005 19:18
Re: Sixteen v Delvitě
Že te stojan neunesu, a kličkovat tam svelkym košíkem...
neregistrovaný "Chmchm2"
17. 5. 2005 14:32
Re: Sixteen v Delvitě
Nezeres maso
neregistrovaný "Johny"
18. 5. 2005 11:53
Re: Sixteen v Delvitě
No mimoradine zaujimavu informaciu som cital ja o ULC(teda ULtra Luxury Coupe) cosi podobne Exeler-u. Fakt pecka a vraj V8 tam stacit nebude!to tvrdil Bob Lutz. No mam doma foto toho auta(inak "socha" v zivej velkosti uz existuje) A vraj aj cenovo nad mercedesom by to bolo= cca. 120000USD, t.j. drahsi nez CL(CL500,us.cena-95000USD) a nieco lacnejsi nez Bentley Continental GT. No ten Exelero by prisiel vcas naplnit aj tento segment peknych velkych rychlch a luxusnych kupe. Sixteen bude ale mensi, a ako si spominal s V12 motorom. V USA konkurent mercedes S a BMW 7. Ten vsak bude realne vacsi nez DTS a mal by sa volat ULS. CO mna vsak laka je ten ULC...
neregistrovaný "Wondra"
13. 5. 2005 13:58
Re: Sixteen v Delvitě
Mě se tohleto teda moooc líbí, takovej moderní batmobil:-D
Nee váážně hezký, super by se to vyjímalo ve sbírkách a drahejch hlídanejch parkovištích
neregistrovaný "Marko"
13. 5. 2005 14:20
Re: Sixteen v Delvitě
Surove to je uz preto, co som pisal vcera... Vo velkej miere na tom pracovali studenti skoly Umeleckopriemyselneho designu v Pforzheime. Naviac, to auto bolo postavene najma s ohladom na dosiahnutie max. rychlosti na klopenom ovale... A k tomu ako to vyzera - no sixteen to samozrejme nuie je a normalny Maybach zas moc nemusim (jazvecikovite), ale toto je ako show-car parada. Ak to ma uputat pozornost - tak to dokaze na 110%.
neregistrovaný "dmx"
13. 5. 2005 09:58
rekord?
a co Continentaly spred 2 mesicov ktore na 911 od 9ff dosiahli na Narde 388km/h
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vowi"
13. 5. 2005 09:59
no fůj...
no tak to je fakt hnus...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
13. 5. 2005 10:52
bez titulku
Jak Maybach vubec nemusim, tak tohle je klasa!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
13. 5. 2005 12:04
bez titulku
když jsem slyšel že maybach bude mít studii kupé tak jsem se těšil na nějaké hyper super ultra luxusní kupátko. z tohohle jsem zklamanej. A při pohledu z předumi to přinde jako ta čínská kopie Phantoma
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jachym"
13. 5. 2005 13:01
Dobry
Musim rict ze kupatko je to pekny. Interier jasne dava najevo pribuznost s Maybachem, ale mozna by se hodily jeste nejake chromove doplnky na pristrojove desce. Vykon je bez komentare a vnejsi design je take reprezentativni. Seriovka je ale jasne bez sance. Sice verim, ze by se nasli blazni, kteri by byli ochotni zaplatit tak pocitam kolem milionu eur, ale naklady na vyrobu by se pri tak malem poctu prodanych vozidel nevyplatili. Konec koncu staci se podivat na projekt Bugatti Veyron. Mela jit do serie pred 3 lety a jestli vyjde letos v zari to nikdo neni schopny zarucit a uz ted je jasne ze tohle 1001 konove zihadlo bude prodelecne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nexus6"
13. 5. 2005 13:37
fakt dobry
Teda, Mercedes-Benz a Maybach opravdu vubec nemusim, ale tohle auto je fakt klasa, naprosta bomba. Obrovska rozlozita velmi neprakticka kupe, to je presne to co me bere. No nic, kdyz se tohel vyrabet nebude, tak mi nezbyva nic jineho, nez dale setrit na ojety Bentley Continental T (nejlepe Personal Commision)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "neran"
13. 5. 2005 15:46
YES
tak tohle je fakt dobra myslenka,skoda jen,ze ji nechteji dotahnout do seriovky,jinak bych zacal setrit...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ozzy"
14. 5. 2005 01:15
Re: vostrá kára ::))
maloserie proč nee??
neregistrovaný "Marek X"
14. 5. 2005 16:27
kure..vsky hrubéééééééééééé
Tak to je nářez!!!!! Tohle je pšesně to přibližovátko co bych jednou chtěl. Ta prestiž, ten luxus, ta exkluzivita...ta nádhera. Vyrobte ho Blázni... prosím!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pata"
5. 8. 2005 10:58
TY VOLE
ty *nadherná kára
Rozbalit vlákno
0
anonym
25. 1. 2008 20:43
m,
>:D
Rozbalit vlákno
0