Novinky
0
uz me vylozene stvou tyhle evropske pick-upy se sotva 100ps. kdyz do toho nalozim 4 delniky, na korbu michacku a nejaky pytle cementu, tak me to sotva utahne
0
sry... Japonske samozrejme
ich motory su robene hlavne s ohladomna priebeh krutiaceho momentu.
naviac su velmi oblubene v zaostalych castiach sveta a mimo civilizacia, a tam je absencia najmodernejsieho vstrekovania CommonRail vyhodou. Na to, na co maju sluzit, ten vykon staci.
naviac su velmi oblubene v zaostalych castiach sveta a mimo civilizacia, a tam je absencia najmodernejsieho vstrekovania CommonRail vyhodou. Na to, na co maju sluzit, ten vykon staci.
Motor má relativně malý výkon, protože se předpokládá, že půjde hlavně o spolehlivost a ne o to, aby jsi s tím mohl jet 200kmh.
Vidím to u tchána ve firmě, kde má několik dodávek. Ty, které jsou bez turba a slabšího výkonu, to jsou držáky s minimálními náklady na opravy.
Vidím to u tchána ve firmě, kde má několik dodávek. Ty, které jsou bez turba a slabšího výkonu, to jsou držáky s minimálními náklady na opravy.
Vykládej to internetovému fóru plnému BMW a Honda fandů. Kteří opěvují litrový výkon jako nejdůležitější veličinu
Výkon je velmi důležitý u užitkových vozů. Jinak jízda s přívesem se stane noční můrou. A takovéto auto si spousta lidí pořizuje právě na tahání velkého vleku. U soupravy 5tun je 100 koní opravdu málo.