Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Šestá generace Toyoty Hilux představena

9 komentářů

uz me vylozene stvou tyhle evropske pick-upy se sotva 100ps. kdyz do toho nalozim 4 delniky, na korbu michacku a nejaky pytle cementu, tak me to sotva utahne
sry... Japonske samozrejme
ich motory su robene hlavne s ohladomna priebeh krutiaceho momentu.
naviac su velmi oblubene v zaostalych castiach sveta a mimo civilizacia, a tam je absencia najmodernejsieho vstrekovania CommonRail vyhodou. Na to, na co maju sluzit, ten vykon staci.
No jo, ale ten kroutici moment taky neni valny na takovy motor
Motor má relativně malý výkon, protože se předpokládá, že půjde hlavně o spolehlivost a ne o to, aby jsi s tím mohl jet 200kmh.
Vidím to u tchána ve firmě, kde má několik dodávek. Ty, které jsou bez turba a slabšího výkonu, to jsou držáky s minimálními náklady na opravy.
Vykládej to internetovému fóru plnému BMW a Honda fandů. Kteří opěvují litrový výkon jako nejdůležitější veličinu
Ona to ja nejdůležitější veličina
ano, u osobnych aut je to dolezita velicina, tam je litrovy vykon naozaj dolezity.
ale uzitkove si vyzaduju inu charakteristiku. teda podla vyrobcov US aut maju osobne auta blizsie k uzitkovym ako europske
Výkon je velmi důležitý u užitkových vozů. Jinak jízda s přívesem se stane noční můrou. A takovéto auto si spousta lidí pořizuje právě na tahání velkého vleku. U soupravy 5tun je 100 koní opravdu málo.