Novinky
V nadpisu clanku je sice otazni, ale ja jsem tuhle zpravu uz cetl pred nekolika malo dny z jinych zdroju s naprostou jistotou. Fying Spur proste bude made in Dresden. Ja osobne se nestotoznuju s tim, ze bych si bentley nikdy nekoupil, i kdybych na nej mel, protoze Continental GT je proste auto, ktere mi ucarovalo, a kdyz jsem se v nem svezl jako spolujezdec, tak jsem po nem iopravdu na chvili zatouzil a zapomnel jsem, ze na nej nikdy mi nebudu Jinak tovarna v Drazdanech ma vazne hodne rezervy, takze se bojim, ze by se tam fakt mohlo vyrabet tech Bentley hodne .... Britove maji krasne auta, ktera se od kontinentu dost lisi. Doufam, ze aspon Bentley nebude vyjizdet v klasickych nemeckych nudnych barvach, znmych od VW - tmave modra, tmave zelena atd. (FUJ FUJ)
skoro nikdy do diskuse nezasahuji a taky vím, že to není k Bentley, ale napsat to musím - konečně nás ten paskvil z Wolfsburgu nestraší na titulce, díky bohu, snad budu míti lepší sny
..sice se vyjadřuješ málo... ale za to oto víc trefně...!!!
GTI dopoledne tvrdě prubnul FORD FOCUS. Uááááááááááááááááááá
A vysledne zhodnotenie je....
Zatím ho mám v hlavě. Napíši to. Nevím, kde je Mates, ten dnes nepíše, on mě vyčítal, že jsem na Focuse zapoměl. Rád napíši FOCUSstory.
Hej hola, kolegové, parťáci Guru PASSAT je znovu na titulní. Tak to je šleha. Tohle, to snad zařídil Píčes..... Passátní číslo.
Jsem zpět z cest. Na dálnici jsem zahlíd móc pěknou kolonu. Měli na Jeepech bílý hvězdy Ale tady se dozvídám otřesné zprávy. Bentley made in Germany? Fuj fuj fuj. 2GTI: jak vidím, tak špatný vkus máš jen na auta
vzdyt cely bentley je postaveny na Phaethon jen je v luxusni verzi a narozdil od anglickych predchudcu spolehlivy - proto se jeho prodejnost nekolikrat zvysila. Staci se zeptat prodavacu starych jaguaru, RR a Bentley co to byli driv za auta. Kdyz prselo majitele nemohli vyjet z garaze zel anglicane nikdy neumeli vyrabet kvalitni auta jen krasne a emocionalni
Zajímavý příměr (aspoň doufám, že jen příměr, tohle totiž nemohlo být myšlěno vážně) vzhledem k tomu, že v Anglii prší skoro pořád Matesi, slyšíš ho?
Pepo z depo, jsou věci, o kterých, chceš-li žertovat, musíš buďto vědět všechno (což je obecně vždy dobré), nebo nic, ovšem potom je nutnou podmínkou úspěchu prezentovat tyhle vtipy v komunitách automobilismu značně vzdálených. Existuje Bentley. A existuje Phaeton. A to je všechno. Vlny mělkých vod nedosáhnou nikdy dna Mariánského příkopu, byť by se ti v nich v Chorvatsku nakrásně krásně plavalo. Angličané vyráběli vždy především auta kvalitní, pak krásná a až pak emocionální, abych tedy použil tvé přívlastky. I když bych si tu rád přečetl dvou definici krásna a emocionality zrovna v téhle branži.
Osobně jsem navštívil továrnu v Crewe a přišlo mi, že je to ateliér na dřevozpracující a kožedělný průmysl. Dělají tam už teď jen lak, palubní desky, dřevěné obložení všeho a čalounění. Zbytek se už teď dělá v Německu. Což je jedině dobře. Ti prašivci v Crewe to mohli jedině podělat a VW je jediný, kdo ty kraksny může zachránit. Jako Lambo. Kdo se v těch autech vyzná, tak chápe propastný rozdíl mezi archaickým Arnage a Continental GT, který už nese známky německé rasy...
Na pase moze robit kazdy ***
2.) Videl som v nejakom casaku Sharon. Dospel som k poznaniu, ze starne rychlo. Rychlejsie ako Bentley. Sharon ma tusim 50 na krku (nepatri sa sice, ale pre porovnanie) a na svoj vek mozno nevyzera najhorsie (aj ked priznajme si 25 to nie je), ale pozrime sa na Bentley : 86 rokov, ako vypada fantasticky!