Novinky
Ked som mal tak 14 rokov, Audi sa mi velmi pacilo. Teraz som uz z toho nejako vyrastol.
doteraz som mal isto - jednoznacne BMW1. sakra, ale od teraz neviem neviem ci to ma bavor u mna take iste... vytiahlil sa chlapci z ingolstadtu... sa musi uznat... ale dost bolo prvych pozitivnych emocii z A3, berem BMW1 !!!
Misoo nehoupej a rozhodni se, jestli zadokolka nebo predokolka
BTW a co A3 Quattro?
BTW a co A3 Quattro?
Teda málem. Jenže co když tím zakázaným směrem chci zrovna jet?
toto je šrot.fabia je daleko peknejsia a aj kvalitnejsia.je to auto roku 2006.
Super nazor To si musim zapsat. K A3, napoprve mi pripadal tan gril na 4 kurata najednou jako prehnany, ale zacinam si zvykat, pravda je, ze zbytek A3 ma prilis predvidavy a konformni design, nenadchne, ale ani neurazi a o to zrejme v Ingolstadtu jde. Jdou si svou cestou na provokace bude TT, vse ostatni je nenasilne a treba A8 ma tak vyrovnany design, ze za ty 2 roky nezestarla designove snad ani o den.
no právě, takže ji klidně můžeš označit za veterána, protože ten unylý styl v Ingolstadtu dělají už pěkně dlouho a aplikují to na vše kromě TT. je to pořád jen šeď, podprůměr (v designu) a proto si ji kupují hlavně němci, jelikož ti jsou tou šedostí - snahou raději nevybočovat - známí
Peugeot 405, Alfa 164, Saab 9000, Audi 100(od 1990), Bmw pred Banglem, Renault Laguna a mnoho dalsich ma klasicky design, nektere z popsanych jsou konstrukcne 20 let stare, to same se neda rict o jejich designu. Audi se zcela jiste sazka na jistotu vyplaci, neber to jako vychvalovani jejich stylu, ale pravdou je, ze tento smer vzdy mel, ma bude mit spoustu priznivcu. Libi se mi BMW 7, ale Audi na ulici neprovokuje tolik svoji okazalosti...ne, ze bych uvazoval o jejich koupi, ale manazer takto uvazovat muze. Jestlize jeden provokuje, tak druhy nepujde krast jeho klientelu primo, ale zkusi zvyklat ty, kteri vahaji, zda na sebe chteji pri kazdem vysednuti z auta poutat pozornost. Audi bych si asi nekoupil, ale chapu lidi, kteri tak ucini
To jsem psal ja, proc jsem anonymni sakra
to jo, souvísí to se vším, se závistí a neodpouštěním úspěchu, proto ti lidi přemýšlejí tak hloupě: mám prachy na BMW, líbí se mí, ale co tomu řeknou ti ostatní, tak abych nevybočoval, tak si raději koupím šedou, ale luxusní audinu ... na tom je přece něco špatně
Uspech se neodpoustel nikdy, pamatuji si to z dob stareho Rima, ale to jsem byl jeste mladik... Pamatuju si jako dnes, kdyz jsem si v 96 koupil R19 1.8 16v na peknych alu a par lidi z domu me prestalo zdravit...Je to sice uz skoro 10 let, ale od te doby jsem uz nekolikrat auto obmenil a situace se pokazde opakovala. Jesteze me firma vybavila pouze Fabii, protoze vic uz by asi nerozdychali. Tohle je spatne, proto se kazdy u nas zdraha uverejnit vysku sveho platu, proto Ti uspesnejsi jsou trestani vetsimi odvody (snazis se? postupujes?jsi v praci od rana do vecera?Jezdis na dovolenou dvakrat za rok? TAK PLAT SMEJDE!!! To, ze rodinu vidis pouze o vikendech, pokud nemas tolik prace, ze ani to nejde, to, ze posezeni s prateli uskutecnis jednou za pul roku apod. nikoho nezajima, vsichni vidi, ze mas pouze o neco vic nez prumer a TO JE SAMOZREJME SPATNE).
já to vím, ty to víš, možná ještě pár chytrých nebo zasvěcených, ale ta masa nás zatím šrotuje. jo taky si vzpomínám, na situaci (to je let), kdy jsem půjčil své služební šéfovi (to byl ale Havlův paradox, měl ho v servisu) - astru a on mi ji rozsekal, pak se zachoval jako chlap a řekl, že než mi ji opraví tak budu mít jeho, on jezdil tou corsou ze servisu a já jeho Mercedesem E. když jsem s ním přijel poprvé před barák, to bylo v ulici haló, no za 3 neděle se uklidnili, ale ta doba byla prima, já se bavil
Takze odpoved na nevyrazny design zname oba. A to se bavime o Audi a ja znam spoustu uspesnych, kteri z tohoto duvodu pouzivaji Sonatu. Protoze u nas uz je problem lepsi Octavia, nebo Superb...Zkus yavistivcum nabidnout praci ve firme, dat mu penize a potom zacit mluvit o jeho povinnostecha pracovni naplni...jenze to by jsi se umluvil P.S.: Ted zacinam stavet, splacet budu 25let....to budou reakce...
k tomu P.S. - no, manželka bude ráda, i když samotného mě překvapuje, že už i viagra je na hypotéku. Pajo, dole jsem napsal výzvu, tak se trochu rozviň a rozsekej design Audi. Jsem zvědav. Neboť Radiův evergreen je sice zpívaný v kolorovaných tónech. Jenže podle mě nastal čas tympánů. Zajímá mě to opravdu.
Každej, kdo od roku 1900 přeplaval oceán směr N.Y. a zůstal tam udělal dobře. Komunismus to tu ekonomicky zdeptal na dalších 50 let. Morálně na 100 let. S tím nehneš. Mimochodem, nikomu moc nevadí, když má ten druhý trošííííčku větší sílu, viď, ovšem, jakmile by měl mít pocit trošííííčku menšího intelektu, tak to je na nože.... A vždycky bylo, je a bude víc blbců. Problém byl, že blbec s rudou knížkou tady byl desetiletí pasován na boha... Auto, nikdo vlastně ani nevíme proč je známka úspěchu. Primitivní lidi ti prominou hodinky Rolex ale neprominou novou Fabiu. A vůbec nejhorší je, když jim řekneš, co to auto stálo - ta částka, ačkoliv je obecně zjistitelná, tak je-li vyslovená, no tak to je jen krůček k obrovské nenávisti... Venku lidí také závidí, ale umí to maskovat a je to pro ně spíš motor si také třeba to auto koupit, tady ne, tady je spíš tendence ti v noci prořezat gumy... Jednou bude líp...
Mozna, ze udelal dobre, ale ja to neudelam, mam doma tady a polovina rodiny zije v Nemecku a Italii, jejich starosti jsou mozna odlisne do tech nasich, ale v zasade je obcas vycerpavaji stejne jako nas, to same bude za oceanem(Nicmene musim rict, ze v mem oboru jsou klienti z USA jednoznacne brani jako Ti nejlepsi). {Za tento dovetek me mozna Lonestarstate ukamenuje po minule debate na tema globalni znecistovani}. Podle me neni vitez ten, kdo utece od problemu, ale ten, kdo se mu postavi (tomu problemu ). Neopevujme lidi, kteri sli za lepsim, ale ty, kteri zustali a snazi se zmenit!
A pojdte se bavit o autech
A pojdte se bavit o autech
To je hezká teorie, chtělo by to se ale dožívat tak 250 let. Emigranti nejsou ti, kteří utíkají od problémů. A já ti to nepíšu z Texasu, ale z pod Řípu.
Jo. Postavit se čelem a nechat se upálit na hranici nebo zplynovat Ono i útěk může být hrdinský čin (viz bratři Mašínové) a naopak, kdo tiše sedí doma je srab.
Utek bratri Masinu bych neidealizoval. Kamard slouzil na hranici 84-85 a jestlize mas rozkaz hlidat, emigrant po tobe strili, popr. zabije kamarada, ktery s tebou spi na jedne cimre a cela komunisticka ideologie je mu u zadku, tak si setsakra dobre uvedomis o cem podobne dnes vychvalovane "hrdinstvi" je!
Narazil jsi na obrovský etický problém, zda je morální zabíjet komunistické a nacistické pěšáky. Myslím to vážně. Jenže realita není filosofická diskuse o etice. Realita je, že on chce na svobodu a oni bránili utéct lidem z jedné z nejodpornějších forem diktatury. Jejich chyba.
Presne tak, pohranicnici, pokud se nepletu, byli vetsinou profi, popripade kadrove velmi dukladne provereni zakladaci. Navic predstava po zuby ozbrojenych narusitelu hranice, co strili po vsem, co se hne, je komicka. Tzn. profesionalnich pohranicniku, policajtu, nerkuli prislusniku LM by mi v zadnem pripade lito nebylo. Vsichni vedeli, co je to za rezim a mohli si rozmyslet, nakolik se chteji podilet na jeho udrzeni.
No vidíš - přesně tohle jde komoušíkům do krámu - my namísto abychom psali o autech píšem o hranicích. Vratme se k autům. A komoušíky vystřelit na Mars - ideální prostředí pro ně. Tam nemaj ani co kultivovat ani co zničit.
a ostatní, co nosej svářečský brejle. Co to stále dokola píšete, že je to nějaký fádní, šedý design? Přece na Audi nelze uplatnit tuhle definici. Vezmeme-li jako "rozevlátý" styl, styl BMW, pak přece nemohu čekat, že každej to bude následovat. Design Audi je hladký, čistý, neprovokuje, je technicistní. A to ho určuje. Ovšem proč by měl být nudný? Tohle stále nechápu. Zrovna tak ten designový svět doplňuje třeba Alfa svou jemnou krásou. Já si od vás rád tady přečtu věcnou kritiku designu Audi. Jo a speciálně pro Radia - komponuj také do svých názorů to, že auta jezdí dvacátníci a i třeba padesátníci. A není vkusné psát o páprdech... Protože snad chápeš, že vy mladí bejci si můžete dovolit jen to, co my bejci starší vám dovolíme
Opet jsem napsal pouze nazor, GTI, jsetli me se libi brunety a Tobe blondyny, ani jeden druheho nepresvrdci, ze to co se libi prave jemu, bude bez vyhrad pro vsechny okolo, tzn. VIM, ZE STYL VW GROUP JE TVA KREVNI SKUPINA a netvrdim, ze je osklivy, chran buh, ale priznam se, ze mi v nem obcas chybi napad Italu, kreativita Francouzu, odvaha Americanu. Ano, design Audi je hladky, cisty, prijemny na oko, ale me osobne NEOSLOVUJE a to je vse. Opakuji jsem rad za tuto existujici alternativu...
Jo, takhle to beru. Přitom designoveho guru VW ze mě dělá (byť mile) Radio. Paradox je, že čas od času jsem tu pasovanej na největšího kritika. Ale objektivně vzato - ukaž mi někoho, kdo tu vychválil víc aut (i momo VW) než já. Jenže Radio, ten umí zpívat evergreeny...
já a pasovat tě na designového guru ? ty jsi dnes zase požil u oběda, viď. já žádný evergreeny nezpívám, já si jen stojím za svým. ROZSEKÁM TEBE
Mas v sobe zbytecne spoustu zkromnosti, Tva oda na nabubrely Passat mi stale v usich zni jako "Deutschland uber alles" U dalsich debat jsme se jeste tolik nestretli, ale slibuju, ze to napravim...Jinak po pojmem "krasna trojka" si vybavim vuz naprosto jine znacky
Tvar prikrcene selmy je popravde cim dal tim casteji nametem pro zpracovani tvaru novych vozu, nekteri vsak zapominaji, ze zatimco selma sve telo pri utoku rozbali a predvede nadhernou tvarovou vyvazenost, ve ktere vynikne kazdy sval, tak silueta vozu zustane navzdy zabalena a potencialne nadherna zadni partie pretezka lidskemu oku, nebot zadni beh (cti kolo) zustane vzdy ve stinu masy svalstva zadniho blatniku. Hlava selmy vzdy krasne a ucelne modelovana se u vozu premeni na plochu rozbitou pouze cernym plastem, nebo kdyz se to uz zda nepripustne tak blyskajicim chromem, ktery ma opet zakryt nedostatek tvurci invence navrharu. Pozadi u zen obdivovano (zeny jsou taky selmy, panove) ve forme subtilni, nicmene nutne tvarovane, auta vetsinou nosi velke a placate (take se Vam libi u nezneho pohlavi zadek jako deska stolu z masivu? Me ne). A tak by se dalo pokracovat dal, vsechno uz tu nekdy bylo, pouze kombinace (spatne i dobre) jsou nekonecne
Tvar prikrcene selmy je popravde cim dal tim casteji nametem pro zpracovani tvaru novych vozu, nekteri vsak zapominaji, ze zatimco selma sve telo pri utoku rozbali a predvede nadhernou tvarovou vyvazenost, ve ktere vynikne kazdy sval, tak silueta vozu zustane navzdy zabalena a potencialne nadherna zadni partie pretezka lidskemu oku, nebot zadni beh (cti kolo) zustane vzdy ve stinu masy svalstva zadniho blatniku. Hlava selmy vzdy krasne a ucelne modelovana se u vozu premeni na plochu rozbitou pouze cernym plastem, nebo kdyz se to uz zda nepripustne tak blyskajicim chromem, ktery ma opet zakryt nedostatek tvurci invence navrharu. Pozadi u zen obdivovano (zeny jsou taky selmy, panove) ve forme subtilni, nicmene nutne tvarovane, auta vetsinou nosi velke a placate (take se Vam libi u nezneho pohlavi zadek jako deska stolu z masivu? Me ne). A tak by se dalo pokracovat dal, vsechno uz tu nekdy bylo, pouze kombinace (spatne i dobre) jsou nekonecne
"Odvaha Američanů". Hmm, bylo brzo lámat nad Pájou hůl.
Myslel jsem Banglea, ten je pro me nejznamejsim. A jestli chces neco slyset, ano 300C je genialni, Corvette, Mustang fantazie...Ale i v Americe umi klise: Lumina, Taurus, FiveHundred apod. Mam rad auta krasna, nebo zajimava, nabo vyzyvava...Nekdy se sam sebe ptam, jestli bych se je vsak koupil
no to vypadá na moji kritiku , to snad ne. není mi dvacet (bohužel) a tak nejsem už za volantem jen ten střelec, co nemá pud sebezáchovy. vím, že jezdí i padesátníci, ale i v tomto věku se člověk může chovat jako svůj, mít své názory, sny a za těmi stát, nemusí se chovat jen podle toho, co bylo v době komunismu diktováno. u spousty lidí z té generace jako by bylo zakořeněno, že nesmí člověk vybočovat, nesmí na sebe upororňovat, nesmí hasit, co ho nepalí. proto vždy uvádím páprdy a padesátníky, tím myslím tyhle lidi. tolik k věku. teď k designu, podívej se na to ještě jednou. já na to koukám pořád bez těch brýlí a vidím tohle: unylost, šeď, totální jednoduchost, ale bez krásy, designerská impotence korunována tím roštem. je to to samé jako z ženskou, hezké jsou prima, některé jsou prima i když nejsou zrovna modelky - zkrátka tě něco zaujme, oči, pusa, šarm, já nevím co, ale tady je absence čehokoli, co by ve mně vzbudilo emoce nebo snad nedejbože náklonost. porovnej teď vedle sebe 159 a tuhle audi - vidíš to ? vidíš tu jednoduchost u Alfy, bez mnoha hran, hladká, čistá a přesto cítíš u srdce něco hřejivého, zamiluješ si ji pro tu skrytou erotiku, čiší z ní sebevědomí a síla. audi, jen auto z mnoha.
Jo, ok, ovšem - má to být tak, že auto má na tebe působit jako "Alfa"? Já to pocitově podepisuji, to co píšeš. Jenže pak tu spatřuji ještě jeden rozměr, a to je chladná technická krása, opojení z "kovu"... prostě trochu jiná kategorie. Analogii třeba spatřuji ve vytvarném umění. Jdeš po realistickém obrazu, uchvacuje tě ta zachycená krása, žiješ v tom... vracíš se třeba stále k porteétu, hledíš si s ním do očí... a pak ti dá někdo před nos kubistický obraz a ty koukáš a vše je jinak - zažíváš další rozměr krásy. Přitom jeden nezatracuje druhý. A já cením Alfu pro "srdce" a "oči" a cením i Audi pro chladnou distingovanou krásu...
tak to tedy úplně nesouhlasím. ano oba umělecké směry beru. jen mi pořád nejde do hlavy, kde bereš to, čím se ti to auto líbí, já to tam nenacházím, mně neoslovuje, je chladné a beztvaré. chladná a distingovaná krása je pro mne třeba SAAB. žádná agresivita, žádná bouře, čistota a krása.
Já teď četl Lonesova "jelena". No, právě ten protipól k BMW. Já Audi nevnímám jako fádní. Já v něm vidím tu nadčasovost, chladnost, techničnost. Jednoduchost povýšená na klasu... Ale u Saaba - jí ti tak nějak cítím, že brzy přijde čas a my bychom se měli o Saabu více rozepsat. Ne, že bych chtěl být nějak kritický, ale pár myšlének mám. Tak k Saabu se vrátíme u nějakého dalšího článku.
Chystá se snad Boeing nebo Airbus dělat dvojplošníky?