Novinky
Mám již čtvrté nové BMW během pěti roků. 520i,330d,nyní X3 a 118i. Za celou dobu pouze jedna oprava vstřikovací trysky u 330d a to proto, že jsem nabral někde nekvalitní naftu. Na servis tedy pouze na garanční opravy, např. první servis u X3 jsem měl až u 33.000 km a týkal se pouze výměny oleje. Manželka měla ještě 4 roky Golfa, kromě velmi častých závad, pazvuků apod.,Vás přijde i celkový servis garančních oprav u Golfu s obsahem 1,4 dráž než u třílitrového BMW. Jednak tam jezdíte často a platíte od hodiny nikoliv od výkonu za jednotku, proto garančka u BMW trvá celkově kolem jedné hodiny a platíte práci asi za 35 min. a u Golfu pomalu celý den a na vše závady vám řeknou, no jo to mají 1,4 všechny. Mercedes je určitě dobré auto a ze svých momentálních problémů ( nejvíce řada E, pokles letos až o 25% z důvodu problémů brzd )se určitě vyhrabe, má nesporné kvality a je to otázka vkusu, ale jak už někdo napsal, koupil bych si ho až třeba v důchodu, dnes mě stále láká ještě sportovnější BMW a ta radost z jízdy tam je velká.
Jo Bawo to prave vede.Taky si myslim, ze se medove zhorsili v kvalite modelu.Taktez se mi z toho jejich vyrobniho programu uz nejak vytraci exklusivita, ktera byla s touto znackou jaksi vzdycky spojena.Delaji mnoho nepovedenych modelu (A classe,Vaneo,Vito), coz jim docela kazi povest.Hrozne me stve, ze stribrna hvezda je pomalu na kazde dodavce.Na druhe strane po strance designu (jak interier, tak exterier) jsou na tom nektere modely o mnoho lepe, nez BMW.Pusobi na me sveze, moderne a luxusne, tady se bawo nechyta.Sam mam trojku v kombajnu 330d 2003.
Kvalita Mercedesů jde konstantně dolu ale kvalita BMW jde konstantne nahoru a lidi si toho všimli. Tudle jsem se vezl Mercedesem, jmenovalo se to nějak jako Vaneo nebo tak a byl jsem naprosto šokovanej nekvalitou interieru, který by se dal srovnat s nějakou Kia nebo jinou srajdou. A to ani nemluvim o Vitu, které je snad nejhorší dodávka na světě. Holt už to není ten Mercedes co ho znali naši dědové a pomalu se utápí do šedého středu.
kolik jsi měl Mercedesů a kolik jsi na nich najel km aby jsi mohl psát že s tím jezdíš 3x častěji do servisů než s BMW ? Mohl by jsi mi ukázat zakázkové listy a faktury ze servisu na tvůj Mercedes ? děkuji.
Raďko, prober se z bezvědomí! Ty se snad ještě vyznáš v těch splácaninách CLS, SLS, CLS, SLK, CLK, BLS a já nevím co ještě? Důvodem poklesu prodeje tvého médi je nepřehlednost nabídky, ale hlavně problémy s kvalitou! Chceš-li auto v garáži pro parádu, kup si mercedes. Chceš-li ovšem s autem jezdit, musíš si kopit BMW!!!
Buď zdráv, Radime
Buď zdráv, Radime
To je divný, mě náš dealer říkal, že se v roce 2004 už jen doprodávali poslední modely a že skončil s nástupem modelového roku 2004.
Treba uznat veci ktore su podlozene a jasne dokazatelne a netreba ich miesat s emociami.To ze cumim na hviezdu na kapote a musim behat 3 krat castejsie do servisu ako s BMW alebo s Lexus.Ludi hneva ze stat ktory sa v 50 tych rokoch honil na bicykloch teraz vyraba kvalitne veci.Historia bola.Ked si kupim vec chcem abi fungovala a nebudem sa tvarit ze funguje tym len klamem sam seba.Why should I ?
Vsichni co polouvaji mercedes jen tlachaji na hube, pze naprosta vetsina z vas s nima nema velke zkusenosti!BMW je hodne dobra znacka a podle me at si kdokoliv vybere jakekykoliv model od BMW nwbo Mercu, urcite neprohloupi a kupuje kvalitni auto.Bmw je ted na cele kvuli novym modelu a celkove omlazovaci kure designu, ale vsichni si uvedomme, kdo jako prvni montoval ESP do seriove vyrabeneho vozu(Ano, sice to bylo az potom, co se Acko pri testu prevratilo), ale i tak, merc ma tradici a ci jak se delaji auta.Bmw ted vychrlilo to co mohlo, ale az merc vyrukuje s faceliftama a novou technikou bude znova na spici.A nakonec..merc uz davno neni pro paprdy, myslite, ze by si paprda koupil S600 nebo SL55 AMG nebo SL65 AMG...prosim vas, nebudte smesni, dedci by nestacili ani brzdit.Toto jsou auta pro pocit z vykonu a sily, tohle paprdove nehledaji...
Mas recht! Proc kupovat japonsky kramy "bez rodokmenu". Lexus zacal tak, jak to ted funguje v Cine, koupi auto, rozeberou, prozkoumaji, vyrobi uplne stejne s jinym jmenem a jinou maskou chladice. Spolehlivost je pekna vec, ale rict: jezdim v mercedesu nedo v lexusu je rozdil. Neni to vec zanedbatelna a vec ktera zajima jen naseho mileho nagelovaneho blbecka v teplakach, peroce a mobilem na krku v hypermarketu traviciho tam vykend. Jde o to, jak se v tom kterem aute citis, je pravda, ze tricko od vjetnamcu ti poslouzi stejne jako tricko addidas. V kterem se ale budes citit lip? To, ze BMW prodalo vic aut me pripada jako vitezstvi zdraveho rozumu.
to je nesmysl. E500 4Matic v kombíku (1940kg mimochodem) žere při normální jízdě po Praze 16-17. Na dálnici podle rychlosti, ale platí že co 10km/h to jeden litr spotřeby na 100km/h. Takže při 150 15, při 160 16 a při 200 20 litrů na 100. 24 litrů u 430 bez pohonu všech kol je hodnota kdy se s tím autem letí maximum.
kvalita? No budme uprimny M-B je na tom zufalo, za posledne dva roky cca. 3 miliony auto stahly! A tolko neni registrovanych(celkovo aut vsetkych znaciek) ani v Nemecku! To je teda sila. Predstavte si ze keby Nemecko jazdilo zasadne na M-B tak vacsinu roku 2003 a 2004 su ich dialnice prazdne! Co sa tyka tej kopie, KIA ano ale stoji menej nez ta "lacna" ceska Skodovka. Lexus- o tom sa da hovorit u starsich modelov, rozhodne nie novy GS, IS alebo SC.
Tak to jsi vůl, když si třikrát koupíš značku, se kterou nejsi spokojenej. A nebo kecáš (a to bych se i vsadil). Nemám žádnou potřebu bránit BMW před Mercedesem. Obě značky jsou mi stejně volný, ale tyhlety argumety jsou fakt leda pro malý děti.
Mercedes neměl na Lexus v kvalitě nikdy. A s tou technikou jdi někam. Jakou inovativní elektroniku má Mercedes a Lexus ne? Jágr je rád, že mu tu zadarmo půjčuje S-klasse AAA auto, tak bodejť by jí pomlouval. Příště by mu jí už nepůjčili.
známej má zase Mercedes 430 a říkal, že je sice hezký co oni udávají v materálech za spotřebu, ale ve městě jezdí za 24 a průměrně se málokdy dostane pod 18 a pod 16 se nedostane nikdy. Takže jestli si myslíš, že Mercedes má menší spotřebu tak asi ne
Koupit si Lexus 430 tak si pripadam jak v stare s-klasse [odkaz] podobne blbe bych si pripadal v kia opirus. Vsechny tyto auta jsem videl na vystave a pripadali my jak cinske kopie ROLLEX hodinek, ktere si muj deda pro cenu a kvalitu taky vychvaluje.
zalezi v akej kvalite. U mercedesu se kazi elektronika, auto se snazili udrzet za kazdou cenu na prvnim miste v inovaci, konzervativni toyota, ktera ma uplne jine zakazniky pouziva starou otestovanou techniku. Mercedes ted udelalo par zmen a pocitam, ze do 3 let budou v nekazivosti zase na spici. Motory, kvalita zpracovani interieru, zazitek z jizdy atd.. je z lexusem neporovnatelna, ne nadarmo prohlasil Jagr ze zatim nenasel lepsi auto na svezeni jak Benz
Neni sa co divit ze BMW preskocil Merc.Staci sa pozriet do tabuliek spolahlivosti a spokojnosti zakaznikov.BMW sa naozaj zlepsuje a jedine auto na ktore sa musi kvalitou dotiahnut je Lexus.Hlavne ta nova GS 300 a 430 to su fakt paradne vozy.Samozrejme v Europe to ludia moc nekupuju hlavne ked sa v tom ani neviezli atd...Imidz a pod.blbosti.Anyway BMW je lepsie ako Mercedes co sa tyka kvality...
Co to meleš o splácání modelů? porovnej počet modelů a uvidíš že BMW jich má tak polovinu než Meďour. Tak se hned pozná kdo je úspěšnější. je zcela evidentní že BMW, když prodá v podstatě dvakrát tolik aut v porovnatelné třídě s Mercedesem. Tím mám na mysli přímé porovnání srovnatelných modelů, nikoliv celkový počet aut... (pro méně chápavé)...(
Já si taky myslím, že třeba současný CL je prakticky samostatný model, kolik toho má společnýho s S-klasse? Motor, a možná nějaký díly na podvozku, ale designově to je samostatný auto. BMW má trojku takovou, že na první pohled poznáš příslušnost k řadě. U CLK je sporný, jestli vychází z třídy E, protože je postavený na platformě C-klasse a motory tam jsou z E-čka a možná i něco z dílů podvozku (části náprav), ale tím si nejsem jist. ale pokud se chceš dohadovat kdo má čeho víc, kolik variant má Mercedes? a pokud možno to vypiš, aby se to dalo spočítat. A teď k BMW: 1 (jen jeden model), 3 (sedan, kombi, cabrio, kupé), 5 (sedan a kombi), 6 (kupé, kabrio), 7, X3, X5, Z4. Potom když to sečteš máš 13 variant. Pokud u M-B započítáš sedan a kombi jako dvě varianty dostaneš alespoň 15 modelů. P.S.: pokud jsem zapoměl na Compact, tak jsem ho neuvedl proto, že už se druhým rokem nevyrábí
no myslím, že Mercedes se poslední dobou začíná soustředit i na mladší generaci, ale pokud si to dobře pamatuju, tak v roce 2003 prodal MB celkově jen o cca 50 tis. aut více než prodalo BMW jen 3-kové řady
Ja mluvil jenom o "trojkach"......3 kupe bude 4 - hmmm hezky ale doted to tak nebylo......!!! ale nechame toho.
Tak podle tebe BMW splácalo tolik modelů? Trochu si to přeberem: Řada 1.. 3.. 5.. 6.. 7.. Z4 X3 X5. Zapoměl jsem něco? To je 8 modelových řad. A Mercedes? A B C E S ML G CL CLK SL SLK SLR CLS Jestli jsem nic nezapoměl tak to je 13. A jak sám říkáš, další modely budou následovat. (aby jim vůbec stačila abeceda) Tak jestli umíš počítat, jak můžaš tvrdit že BMW: "splácalo tolik modelů" Pro mě jsou zase Mercedesy o ničem. Mercedes si koupím až budu starej páprda. Zatím jsem mladej kluk a tak si užívám BMW.
Teda aniz bych te chtel nejak drazdit, tak ciste z designove stranky mi prijde MB ve vetsine pripadu hezci, nez dnesni BMW. Asi to bude tim, ze jsem starsi a tim padem usedlejsi Ja z tech dnesnich bavoru muzu tak max 5-ku v cerne a na hodne velkych kolech. Ale nesmim ji videt dyl jak par minut
kupé od 5 má číslo 6 a kupé od 3 bude mít 4, takže pořád se ti nějak nedaří ... ale nechme toho, hlavní je, že vítězí BMW
Jo jasne ze CL a CLK JSOU samostatne modely, cekal jsem podobnou reakci !! No me slo o to, ze BMW 3 kupe, kabrio a sedan jsou brany jako jeden model, ale M-B ma proste kupe jako jiny model, a myslim ze treba CLK je "prakticky" E-ckove kupe.To same CL-ko !......
Jo ale v kazdem pripade ma BMW mene modelu v nabidce.....
Jo ale v kazdem pripade ma BMW mene modelu v nabidce.....
ale Veno, CLK a CL jsou možná podle tebe jen odvozeniny, ale pořád samostatné modely, s M a ML máš pravdu, špatně jsem napsal, mělo tam být MLK. Vaneo možná končí, ale až od nějakého data a v prodejích (to je za zpětné období, víš) ještě figuruje. V řada byla nahrazena Vianem a Vito do toho nepočítám, jelikož to je lehké užitkové a to určitě v těch prodejích není (pokud to jsou varianty s odpočtem DPH, což v drtivé většině je). všechny řady jsou takhle klasifikovány i na oficiálních stránkách MB. o odvozeninách tam zmínka není ... tak, žádné strachy, rozum do hrsti a pak teprve psát.
CLK a CL jsou vicemene odvozeniny od E,S.....no a jakej je rozdil mezi M a ML ? neni to nahodou to samy? P.S: rada V neni, uz se ji rika Vito ....jo a Vaneo konci
ve vztahu k MB to 100% není potřeba ... nezlob matesi, já netvrdím, že je hezčí než ASTON MARTIN nebo Espace
tak počítej se mnou MB: smart fortwo, forfour, roadster, A, C, E, S, M, G, SLK, SL, SLR, CLK, CL, CLS, Vaneo, V - to máme 17 modelů a ještě uvede B, R, ML - celkem tedy bude mít 20 modelů. a teď půjdeme na BMW: mini, 1, 3, 5, 6, 7, X3, X5, Z4 - to je 9 modelů. takže nejdříve si srovnej počty v hlavě a pak tady rozdavej rozumy. BMW, neplácá modely jako Mercedes. BMW zkrátka prodává, protože je to kvalita a krása v jednom.
No ta jednicka to je pre mna sok, hlavne pri tej cene. Ja tiez od doby kedy nastupil Bangle som extremne anti-BMW orientovany, ale v sucastnosti su na tom technicky ovela lepsie nez Mercedes. A ak sa modely ako A a C nezacnu predavat mauj v M-B po p*ci. Aj ja fandim M-B viac, hoci celkovo som fanusik GM
obě dve automobilky mají tak nahrabáno že je jedno kdo je první. Ale jako fanda medvědu - aby BMW neprodalo víc, když splácalo tolik modelů. Mercedes má teprve před uvedením dalších řad.... Ale osobne se mi z nových bavoráků líbí jen řada 6. jinak je to pro mě o ničem.
Radost z jízdy ano, kvůli zadnímu pohonu a efektu. Jinak bych volil vždy quattro, pokud nemáte potřeba se předvádět. Stopky postačí...