Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Panda: Nový ceník obsahuje auto s klimatizací za 169.900,- Kč

S platností od tohoto týdne přináší Fiat důkladnou přestavbu ceníku modelu Panda. Nejlevnější provedení nyní stojí 162.900,- Kč, už od 169.900,- Kč je ale možné Pandu získat s klimatizací.
Zpět na článek
21. 1. 2010 09:24
21. 1. 2010 15:08
21. 1. 2010 16:29
21. 1. 2010 16:58
21. 1. 2010 09:44
21. 1. 2010 09:54
21. 1. 2010 10:04
21. 1. 2010 11:57
21. 1. 2010 10:51
21. 1. 2010 11:39
21. 1. 2010 12:22
21. 1. 2010 13:09
21. 1. 2010 13:33
21. 1. 2010 15:26
21. 1. 2010 15:57
21. 1. 2010 16:35
21. 1. 2010 16:16
21. 1. 2010 16:38
21. 1. 2010 20:54
22. 1. 2010 10:39
22. 1. 2010 10:51
22. 1. 2010 10:56
22. 1. 2010 11:40
22. 1. 2010 12:02
22. 1. 2010 22:18
21. 1. 2010 13:52
21. 1. 2010 12:25
21. 1. 2010 19:21
21. 1. 2010 20:55
21. 1. 2010 21:52
21. 1. 2010 08:40
tak mám takový pocit
,že budeme u nás vídat víc na silnicích i verzi 100 HP. Tato cena za tak šikovné městské auto je úplně úžasná... Opět mají lidé (nejen já), žijící ve městech o čem přemýšlet... Takže F 500, nebo Panda...? Každý, úplně každý si vybere... a je více než jisté, že Panda zůstává hvězdou své třídy i v následujícím roce.

Já osobně si jen přeji více 100vek na našich silnicích (a opravdu tím nemyslím pověstné hundrtky ze státního podniku)

Panda :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - element5
21. 1. 2010 10:17
Re: tak mám takový pocit
Ceny jsou opravdu neuvěřtelný... Když pomyslím, že za našeho bobíka jsme v roce 2004 dali 305 tisíc... Zlatá krize, že ;-)
21. 1. 2010 09:24
Dobrý krok
Výborný ťah, do malého výbehového auta pridať klímu s dumpingovou cenou. Je až s podivom, že to, čo tak dobre Fiat zvláda s malými autami, mu už nefunguje pri väčších modeloch. Teda nič prosti snahám VW, ale ak sa Fiatu vydarí nová Panda, Volkswagen si môže svoj novú Up! strčiť akurát tak za klobúk. Raz darmo, Fiat je vo svete mini skutočným majstrom. Iba méty typu Golf sú preňho ťažko dosiahnuteľné - v tom sú majstri zase iní.
Rozbalit vlákno
4
21. 1. 2010 15:08
Re: Dobrý krok
Up jeste po cestach ani nejezdi a ty uz vis ze bude nanic.
21. 1. 2010 16:29
Re: Dobrý krok
To je pravda, ze nejezdi ale nekteri uz vi, ze bude pry nejlepsi! ;-)
21. 1. 2010 20:27
Re: Dobrý krok
To vieš, že viem. ;-) A mám to čiastočne podložené. Moju "prognózu" poznáš, na realitu si počkáme.
21. 1. 2010 09:44
slušný
Ceny celkem OK, ale 1 bag v základu je na dnešní dobu asi málo. Taky nechápu proč Fiat kombinuje JTD jen s vyšší výbavou, vím že Pand s JTD se prodá tak 1%, ale třeba by někdo bral holátko v dieslu? Za cenu 100HP s 1.4 se dá tuším dnes sehnat i Bravo, ale když někdo chce malé žihadlo, proč ne.
Jinak Pandě to stále sluší, nestárne a ve verzi 100HP vypadá dokonale! :yes:
Rozbalit vlákno
3
21. 1. 2010 09:54
Re: slušný
S tým dieslom si si hneď aj odpovedal, takže je zbytočné sa pýtať. Navyše tá cena rozhodne nie je zlá.
21. 1. 2010 10:04
Re: slušný
S poslední větou bez výhrad souhlas :yes:

A tak s tou malou městskou štikou... Pro mne to je prostě alternativa do města jako Brno... :yes:

Ježdění po městě s bravem není žádný med..., zato s Pandou je to hračka.. a pohoda... Parking všude... pohoda... Výborná manévrovatelnost a s 1,4 100 HP narozdíl od Brava a Golfu a jiných je to dráčátko, které na světlech je zdatným soupeřem mnohem silnějších... ;-)
Avatar - Blue Sun
21. 1. 2010 11:57
Re: slušný
Cena i té základní výbavy s JTD by byla oproti všem ostatním příliš vysoká a rozdíl oproti lépe vybavenému modelu minimální. Stačí se podívat na ceníky jiných značek, kde vznětové motory stojí třeba o 120 tisíc více, než základní zážehový.
21. 1. 2010 10:51
Klima?
Panda je určitě tou nejlepší volbou mezi malými vozy. Vcelku pěkná, slušné výbavy. Prostě Fiat.

Ale montovat klimu do auta s 40 kW? By mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Do kopce to člověk bude muset tlačit.
Rozbalit vlákno
17
21. 1. 2010 11:39
Re: Klima?
Ve městě to nepoznáš, na dálnici to bude jak nejslabší Fabie s klimou... ;-)
21. 1. 2010 12:22
Re: Klima?
Lenže to autíčko má tak 850 kg, takže pohoda. A tento motor si nebudeš kupovať na víkendové jazdy na chatu alebo cesty po diaľnici...
21. 1. 2010 13:09
Re: Klima?
915 kg 1,1
1050 kg 100 HP

>:D
21. 1. 2010 13:33
Re: Klima?
Ale to je verze bez klímy (přičíst pár desítek kg), takže s řidičem to udělá určitě jednu tunu.

A na tunový auto je 40kW prostě málo. Ve městě to poznáš tak, že to bude postrádat akceleraci na světlech a do kopce to nezrychlí.

Zase z toho nedělejte nějaký supersport. Klimatizace ten motor prostě udusí.
Avatar - Emel
21. 1. 2010 15:26
Re: Klima?
Pořád MNOHEM lepší než Roomster HTP... mimochodem, dělal jsem si srandu z jedné známé, že u Accenta do kopce vypíná klimu... a prý že fakt jo :-).
21. 1. 2010 15:57
Re: Klima?
Reálně ta klima může brát tak 2,5 kW max v nejhorším možném počasí...

Jako neříkám, poznat to jde..., ale do toho kopce v dlouhém táhlém s autem jako je panda a s tou převodovkou co má prostě tu 130 udržíš i s reálnými 38, či 37,5 kW.

Takže je to diskuze o ničem u auta, které primárně výborně funguje jako nákupní taška.. A neznám nic horšího.. v leté u supermarketu sednout byť do nákupní tašky,a le do krve rozpálené.
21. 1. 2010 16:35
Re: Klima?
Klimatizace si vezme nějakých 5-7 koní. Kdo jel někdy v autě, co má slabých 50 koní, tak ví, o čem tu píšu. To auto prostě není schopno zrychlovat do kopce. Ono se sice rozjede, a velmi těžko, na nějakou rychlost, ale NEBUDE schopno v kopci zrychlit nad 80 km/h. Takže pokud člověk pojede po nějakém městském obchvatu, budou ho běžně předjíždět nákladní auta.
Jiná věc je, vytočit auto někde z kopce a pak udržovat rychlost, leč sranda bude za prvním táhnoucím se náklaďákem, protože potom už člověk to auto prostě nerozjede. To ví každý, který někdy jezdil starý škodovky. :-!
21. 1. 2010 16:16
Re: Klima?
Já jezdím dost často Pandou 1.2 4x4, která je kvůli tomu pohonu vyšší, těžší a má větší odpory včetně širších pneu. Ve městě není s klimou vůbec problém, díky krátce odstupňované převodovce je to auto do nějakých 80 km/h docela živé.

Kupodivu to celkem jde i na okreskách, kolem 100 km/h se dá jet v pohodě, motor ještě není příliš hlučný, nevibruje a auto celkem slušně sedí a perfektně brzdí (kotouče na všech kolech!). Rozdíl s klimou a bez v podstatě není poznat, rozhodně méně než třeba další cestující.

Když jsem s tím párkrát vyjel na dálnici, tak samozřejmě žádný zázrak, na některých místech D1 prostě 130 km/h do kopce udržet nejde, ale zrovna klima nemá nijak zásadní vliv (zkoušel jsem ji zapínat a vypínat).
21. 1. 2010 16:38
Re: Klima?
Nevím, jak by si tady psal o Fabii HTP s klimou. Tam je situace stejně tragická a to to auto má v základní verzi o 4 kW navíc.

Chybí vám chlapci objektivita. Padesátikoňové auto je obyč. zdechlina. Se zapnutou klimou tomu chybí odpich, když to člověk honí, aby to jelo, žere to jak prokoplé. :-!
21. 1. 2010 20:54
Re: Klima?
4 kW naviac, to je nulový argument. Špičkový výkon nemá s výkonmi auta veľa spoločného. To už by si mohol vedieť a netrepať tu také blbiny.
A k druhému odstavcu no comment. Jednostranné tvrdenie bez pokusu vôbec nad tým uvažovať...
22. 1. 2010 10:39
Re: Klima?
Klaudie, věz, že čím menší výkon auta, tím více poznáš každý chybějící kilowat. A poznáš to o to více u atmosférického benzínu. ;-)
22. 1. 2010 10:51
Re: Klima?
Neplatí úmerne. majú do toho čo hovoriť charakteristiy motora samotného, sprevodovanie aj váha auta.
22. 1. 2010 10:56
Re: Klima?
Chybějící výkon ničím nenahradíš. Ani kdybys tam měl převodovek pět. ;-)
22. 1. 2010 11:40
Re: Klima?
Pletieš to. 40kW pri 4000-4100 otáčkach a 40 kW pri 3000-3500 otáčkach je dosť veľký rozdiel. 40kW v aute s váhou 850 kg a v s váhou 1100 kg je tiež veľký rozdiel. A stále hovoríme o tom istom výkone. Že si ty už dnes niečo pil?
22. 1. 2010 12:02
Re: Klima?
Problém je jeden. Auto s 40 kW prostě nejede.
Kamarád měl kdysi dávno auto co mělo 750 kg a obdobný výkon, to auto prostě do kopce nejelo. Ono bylo rádo, když se tam vůbec vyškrábalo na dvojku nebo i na jedničku. Protože když nemáš koně pod kapatou, tak tě nic nezachrání. ;-)
22. 1. 2010 22:18
Re: Klima?
Ale to už píšeš pekne z cesty...fakt už nepi. To auto, ak jazdilo ako píšeš, 40 kW malo asi iba na papieri, ale pod kapotou nie.
21. 1. 2010 13:52
Re: Klima?
Kde si vzal tie údaje?
840 a 860 kg
[odkaz]
21. 1. 2010 12:25
pro zajímavost
Dlouho sem si nehrál s konfigurátorem...

A třeba Linea s T-jetem v plné (vyjma kůže a příplatku za metlu a pár nesmyslností jako senzory osvětlenía ostřikovače světel) vyjde na 383.200 Kč.

To je za kus poctivého auta (a Linea je v rámci možností kus poctivého auta) myslím, že přijatelný peníz...

To auto má za tyto peníze věci jako tempomat, Al. kola, velurové potahy, ESP + hill holder, vyhřívané sicny (přední), couvací senzory, airbagy i na pytlíka, automatickou dvouzonovou klimu, samo hands free s bluetooth -Blue and Me atd.. atd...

P.S. Samo se dá jít obecně níž (v požadavcích a ceně), ale tak nějak když už se dívám,t ak se dívám an vybavená auta (rozumně na dnešní dobu) a nemám rád takové to... Když nebudeš mít ESP dostaneš se slevou Klimu... >:-[]
Rozbalit vlákno
8
21. 1. 2010 13:01
Re: pro zajímavost
Už si trápny... ;-\
21. 1. 2010 13:35
Re: pro zajímavost
Linea? Tak ta je na úrovni Loganu. Jde tam až moc cítit, že to není auto primírně určeno pro Evropany, ale spíš pro třetí svět. :-!
21. 1. 2010 16:20
Re: pro zajímavost
To je samozřejmě věc názoru, ale tento názor mi připadá zcela nesmyslný.

Linea je jistě primárně určená jinam než do západní Evropy, ale srovnání s Loganem je totálně mimo. Fiat je podle mého mnohem hezčí, má ZÁSADNĚ kvalitnější interiér a hlavně ho můžeš mít s motorem T-Jet a s výbavou, o které se Loganu ani nezdá. Míří prostě na náročnější zákazníky než Logan.

Lineu bych srovnával tak s Fluence (který je samozřejmě o něco větší), SX4 sedan nebo Octavií Tour.

Soupeřem Loganu by od Fiatu bylo Palio + odvozené karosářské verze (sedan Siena), ale to se u nás už neprodává.
21. 1. 2010 16:41
Re: pro zajímavost
Interiér Liney je na tom hůře, než interiér Brava. A ani to Bravo není nic extra. Tak se pak nediv, že když kouknu do Liney, vidím v tom akorát lepšího logana. I ten obyčejný Tour od Škodovky je kvalitou interiéru v jiné dimenzi.

;-)
21. 1. 2010 20:37
Re: pro zajímavost
Omyl, Tour na Lineu interiérom v žiadnom prípade nemá.
22. 1. 2010 10:40
Re: pro zajímavost
Zpracováním a materiály zcela bezpečně. Designem zcela bezpečně ne. ;-)
21. 1. 2010 20:35
Re: pro zajímavost
Asi tak. Linea je o veľký stupeň vyššie ako Logan, hoci rozmerovo mi interiér pripadá byť o dosť menší. Inak pekné auto, príchod Liney bol docela boom, dizajnovo je o celý vesmír inde ako drvivá väčšina malých sedanov.
Iba vyzdvihovanie nejakého Fiata za každú cenu mi nepripadá byť zrovna fajn...
21. 1. 2010 14:00
Re: pro zajímavost
Cena OK, ale když tu není kombík, tak je to asi pasé.. :-|
21. 1. 2010 12:41
A tady už jsou taky ceny jidne a zajímavější
:yes:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
21. 1. 2010 13:36
Re: A tady už jsou taky ceny jidne a zajímavější
A stejně to nikdo nechce. ;-)
21. 1. 2010 16:57
Re: A tady už jsou taky ceny jidne a zajímavější
Jen rocne pouho pouhych 2.2 mil. lidi! ;-) (Myslim pouze Fiatu)
21. 1. 2010 18:00
Re: A tady už jsou taky ceny jidne a zajímavější
Tak se podívej, kolik aut se prodalo v Číně a jaká je tam jejich nejprodávanější značka. ;-) A to je jedna (sice velká) zem. >:D
21. 1. 2010 18:26
Re: A tady už jsou taky ceny jidne a zajímavější
Kazdy spravny cinan jezdi ve VW! ;-) A VW tam postavilo fabriku kde vyrabi dily pro 3.5 mil aut a hadejme kde konci? Mala napoveda, v cine to neni! ;-)
21. 1. 2010 19:00
Re: A tady už jsou taky ceny jidne a zajímavější
Nepochopil jsi smys, ani pointu. Ale čekal jsem to.
PS: O VW tu opravdu nejde. ;-)
21. 1. 2010 19:59
Re: A tady už jsou taky ceny jidne a zajímavější
Neboj pochopil jsem to docela dobre, jenomze v cine co plati dnes zitra platit vubec nemusi!
Predloni jsme take slyseli silacke reci o uspesich v Rusku a pres noc to skoncilo absolutnim fiaskem! :-(
21. 1. 2010 20:35
Re: A tady už jsou taky ceny jidne a zajímavější
Promiň, ale nepochopil jsi vůbec nic.
A nezachráníš to ani touto "opravdu nevhodnou" argumentací.

Čína je v poslední době jednou z nejrychleji rostoucích ekonomik světa. Orientovaná z drtivé části na export a soběstačná (!). Se svými 1.2 miliardami obyvatel (Rusko, pro tvou informaci má 142 mil. obyvatel - jeho ekonomiky se prakticky nikdo nebojí) jde o giganta. Hned pod Čínou je Indie, která má vše ještě před sebou.

Ne, opravdu Čína x Rusko = nebe a dudy.
:-!

PS. V Číně se v roce 2009 prodalo 13,5 mil. automobilů. Zkus to tedy tímto směrem.
21. 1. 2010 20:56
Re: A tady už jsou taky ceny jidne a zajímavější
Ano zatim je, ale uz jsi asi zapomnel kdo sedi u moci, vubec ovsem netusis jaka je organizacni a vlastnicka struktura firem a jake maji napr. problemy nektere zahranicni firmy pusobici v cine, o tom se mlci a pokud nejsi "na miste" tak vis o situaci uplny prd! ;-\
To co pises jsou pouze statisticke a novinarske bla bla bla. Bohuzel v soucasnosti si uz cina velmi dobre uvedomuje to, ze je velmoc a pomalu a jiste to zacina davat na vedomi! :'-(
22. 1. 2010 10:44
Re: A tady už jsou taky ceny jidne a zajímavější
Přestaň tady spřádat konspirační teorie a zkus brát fakta, jak to je.

V Číně ty komunisty od moci nikdo neodstřihne, na to se jim tam moc daří. A proti Číně nikdo nepůjde. Čína bude i nadále výrazně růst. ;-)
21. 1. 2010 19:21
NEJLEVNĚJŠÍ SEN
To víš, auto si můžeš vybírat buďto podle toho, jestli se ti líbí, nebo podle toho, jestli se ti líbit bude... muset. Na čem to záleží víš jistě sám.

U cenově podskočených verzí vždy zbystři. Co je za tím? Že by ti fiat viděl do žaludku? Nebuď bláhovej. Pamatuj, cena vozu vždy věrně odráží jeho silniční hodnotu. Nebo se snad domníváš, že u Rollse přapalujou ceny?

Ovšem z druhé strany je nutno tento cenový velejemnocit pochválit. Na fiatku dnes dosáhne snad už úplně každej. Co však to dělá s image domysli sám...
Rozbalit vlákno
7
21. 1. 2010 19:55
Re: NEJLEVNĚJŠÍ SEN
GTI presne to sedi!!! A u Fabie dvojnasob! ;-)
22. 1. 2010 12:18
Re: NEJLEVNĚJŠÍ SEN
Trojnásob - u Fabie je nutno vždy počítat do TŘÍ (H...T...P) :-) :-) :-)
21. 1. 2010 20:39
Re: NEJLEVNĚJŠÍ SEN
Image je nanič, počúvaj smäd. ;-)
22. 1. 2010 01:29
Re: NEJLEVNĚJŠÍ SEN
Fiat je automobilka která podobně jako VW, Citroen, Renault, postavil poválečnou evropu zpět na kola a já ho vždy vnímal jako výrobce drobných vozů které jsou dostupné všem a v duchu této tradice je vše v pořádku. :yes:
22. 1. 2010 07:51
Re: NEJLEVNĚJŠÍ SEN
Ty se v tom zase plácáš...

Nevěřím, že by byl pro tebe problém pochopit, že auto je v první řadě dopravní prostředek, který se (nejen u nás) stal (s určitými vyjímkami - Rolls, Ferrari) spotřebním produktem, přičemž jediným cílem automobilek (všech) je tento produkt prodat co nejvíce lidem s co nejvyšším ziskem?

Panda i při této ceně nejspíš produkuje zisk, přičemž svým velkým rozsahem (Panda v každé rodině) za prvé připravuje půdu pro její nástupkyni (ano lidi jsou s Pandou spokojení, pokud budou kupovat další auto podobné třídy, bude to opět Panda a ne Up, případně zkusí po dobrých zkušenostech Punto).

Je to klasický konkurenční boj, zejména u auta, které předběhlo dobu a za tu dobu co je na trhu se už x-krát zaplatilo (na stejné platformě jezdí F 500 i Ka). Bavit se v souvislostech s Rollsem o Pandě, či Golfu a jiných běžných autech umí opravdu jen člověk tvého formátu. Tohle není ničím výjimečné auto (mimo toho, že je prodejním trhákem), je to auto, co se musí hlavně prodávat, což Panda plní a splnila bezezbytku. Imho neznám vhodnější auto (mimo F 500), do městského provozu. Chápu ale, že člověk z mosteckého lontu tuto myšlenku není schopný nikterak uchopit.

Já po dobrých zkušenostech s F 500 např. vzhledem k současné ceně opět zvažuji koupi Pandy 4x4, neboť je to velmi šikovné vozítko (nyní) za velmi příjemnou cenu.
22. 1. 2010 12:16
Re: NEJLEVNĚJŠÍ SEN
Jenže to "muset líbit" jaksi platí až někam po vyšší střední nebo dokonce i lux včetně. Stejně jako kupec Pandy pokukuje po Puntu Evo, tak i kupec Audi A6 2.0 TDI mlsně pohlíží na A8 4.2 a i majitel nové A8 W12 si říká "Třeba jednou bude i ten Bentley..." :-)
A kupec Bentleye možná sní o nové 100 stop dlouhé jachtě Azimut nebo Cessně Citation...

No, přejme jim všem ať se dočkají.
22. 1. 2010 23:26
Re: NEJLEVNĚJŠÍ SEN
A kupec Citation sniva o stroji Falcon 7X niky sa to nezastaví :-)
Avatar - PlumJelinek
21. 1. 2010 20:55
Active
U výbavy Active byl i dříve posilovač řízení, navíc s funkcí "City" a také lakované nárazníky v bravě vozu, takže žádná novinka, jak je v článku uvedeno. Novinka je ta, že se u nás vůbec začalo prodávat provedení Actual. Jinak k těm změnám - podle mě by měli, alespoň od výbavy Actual Plus nabízet v základu centrál. Klima je fajn, ale přecijen ten centrál bych spíš považoval za užitečný. Co si pamatuju, tak lidem vždycky nejvíc u výbavy Active vadilo, že nemá centrál a alespoň přípravu na rádio. Druhý problém je díkybohu vyřešen, ale ten první stále ne....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
21. 1. 2010 21:52
1.4 16V 5M???
Ten motor 1.4 16V má být verze 100HP? V tabulce je uvedená 5ti stupňová převodovka, ale co já vim a sám jsme jendou ve 100HP jel, tak Panda 100HP má rychlostí šest... Jinak ta cena za 100HP se mi zdá skutečně hodně nízká, ale tak aspoň jich na silnici uvidíme víc :-) S touhle cenovou politikou nebude mít Panda konkurence bez ohledu na její stáří! :yes:
Rozbalit vlákno
0