Co je tohle za trendy. Zařadíš zpátečku a aktivuješ dopravní hlášení. Couváš a dozadu ječí siréna. Jedeš dopředu, kejchneš a spustěj se stěrače. Tak to ne. Svoje auto si řídím zásadně sám! Mám pořád ještě ambice, že mám v hlavě rychlejší procesor než vstřikovací jednotka mého motoru. Já si držim svejch 100% bio, do mě nikdo žádný implantáty nedostane. Ať nám dělaj auta pro radost. Ať, když to nakopnu, mnou projede záchvěv rozkoše, ať, když proletím vlásenkou pravejma dveřma mama, ať mi do toho nemluví moje auto. O tom, kdy pojedu, o tom, jak pojedu a o tom kdy taky dojedu si laskavě budu rozhodovat sám. Nesnáším náhodný výběr skladeb na CD přehrávači. O tom co bude rozhoduji v okruhu dvou metrů od své hlavy výhradně sám. Děkuju...
... si laskavě dělej co chceš... prosím.. ale do toho co budu dělat já mi laskavě nemluv... Hele a chodíš si i sám přepínat televizi na tu bednu..?? nebou používáš takovou tu černou krabičku s čudlikama...?? Ale je pravda, že se rád nechám hýčkat a ulehčovat si život, nicméně kdybych odebral z auta ty věci který tam nepotřebuju, tak ušetřím balík....
Na tv mám "dálku" Nechtěl bych to mít tak, ž když sednu do křesla pojede Nova, když si lehnu na gauč, Blue private... Čudlíky si mačkám sám. Na Škoda 100 i 120 byly před tím, něž se pokusili vymyslet automatické termostaty, dvě páčky - jedna byl termostat, druhá topení. To byla paráda. Pak udělali automatckej termostat a tys točil 3tisíce na volnoběh v cervenci celou Evropskou (Tehdy Leninovou) Prostě, já si na čudlíky sahám rád...
Jen aby výrobci kvůli tobě podobným nepřidělali do aut další vychytávku, nějakou "ASS" (AntiStubborn Sensor, ovšem dalo by se to přeložit i jinak) namontovanou v sedačce . Neposloucháš, dostaneš žihadlo do zadku.
Máš pravdu. Je to proto, že dnes nejezdí jen nadšenci, co auto milujou, učej se s ním a uměj, ale vlastně každej... to je trága. Hustej provoz, lidi nemaj návyky, neuměj zvládnout auto v krizi... přitom narůstá výkon motorů... do toho mladí tuningáři... se slikama ve 150 na vodě, plná čára je jen základní orientací... a ženské... to je kapitola. Ženská a volant - to bychom tu mohli rozebrat.
Presne tak, tech problemu je milion a jeste k tomu se do vseho promitne ledska arogance a ridici jezdi fakt naprosto agresivne, jako nejvetsi mistri sveta. No a k tematu zenska za volantem: ja osobne nejsem takovy odpurce zen za volantem. Podle meho zenska neridi hur nez chlap, protoze v krizovych situacich umi reagovat jen malo chlapu. Rozhodne ridi klidneji a s vetsi rozvahou, coz mnoha nervoznim chlapum pripada jako zdrzovani provozu. Jedine, co dle me zkusenosti zenske fakt neumi je parkovat. V praze je to fakt na posrani, i kdyz na velkych preplnenych parkovistich u supermarketu se casto dokaze "predvest" i chlap, takze z meho hlediska ZENSKE ZA VOLANTEM Spis mi prijde, ze V CECHACH lidi neumi jezdit.
Jo. Nejsou tady vyjetí. Za rok to chce nejmín 15 tisíc. Já jednou měl měsíc pauzu, sedl jsem si do toho a přemejšlel co mám udělat Teď jezdívám 50tis za rok a s autem jsem srostlej.
Mně na nich ani tak nevadí, že neumí parkovat, ale že nemají cit!!! Např, řadí s nedošláplou spojkou. A hele, ten klacek tam nějak nezapadá, si řeknou, ale to nevadí, já ho tam nějak dostanu. a pak nastane moment kdy mně přejede mráz po zádech a naskočí husina.
Nemluvě ani o trhaným přechodu při odřazení na vyšší stupeň při rozjíždění... Auta s ženskýma trpí Ale nechci je všechny házet do jednoho pytle....
No to je (podle me) bohuzel jedna z veci, se kterou jsme na to celkove s zenskyma na stejno. Vidam spoustu chlapu, kteri pri jizde vpred (i kdyz pomale) zaradit silou zpatecku, o extremne vytocene jednicce a zarazeni dvojky s nedoslapnutou spojkou nemluvim. Zenskych, ktere ridi spatne, je podle meho nazoru v pomeru zhruba stejne jako chlapu, kteri przni svoje, nebo cizi auta. To spis jeste u chlapu musim pricist tu nekonecnou debilitu, ze se musi ukazovat a pri rozjezdu spousta z nich prohrabne kola - uplne zbytecne. A i idioti s Favoritama, kterym to stejne prd pomuze.
..já jsem a to už jsme jednou lehce nakousli s GTIm jednoznačně pro ženský za volantem... Jenže problem v čechach je ten, že v 18 letech si maloktera ženska koupi auto nebo uděla papiry protože nemá auto, tak v tom věku kdy to jde samo se nenaučí jezdit a nevyjezdí.. nejde o 15tis nebo 50000km, ale vůbec o ten cvik.. k čemu ti je 1000km po dálnici když jedeš pořád na 5 a jen trochu motáš volantem... oproti tomu 1000km ve městě už je dávka.... A navíc jsou pokrytečtí ti chlapi, kteří říkají, že ženská za volant nepatří...!! to mají strach že budou jezdit lépe..?? a co teprve ženská jako automobilovej žurnalista.. to by vás tu asi hodně nezkouslo..co..?? A v pokročilejším věku cca 25 let, už má každej trochu posunutej práh sebezáchovy než v 18 tak ty ženský v 25 do toho už sedají uvědomělejší a s větším strachem.. A pro GTI.. jestli umíš řídit a měsíc nejezdíš... tak jsou věci který se nezapomínají... (neber to na sebe, jen reaguji - obecně ).. tak jako sport, pokud jsi něco dělal, a po roce to zkusíš tak ti to jde... prostě jsou věci, který se nezapomínají... Nebo denně střídat auta... Pro dobrýho řidiče to není problém....
Ale jistě. Já to psal humorně, jako, že se do toho musíš dostat - a po měsíci ti to trvá tři minuty. Jenže za ty tři minuty můžeš někoho přejet. Jezdit autem není mít řidičák. Jezdit autem je - jezdit autem.
Ja bohuzel nejezdim kazdy den, takze vim, ze v tech prvnich trech minutach to neni uplne ono, ale jde taky o to, aby clovek sam mel dostatecnou davku soudnosti a vedel o tom, ze to neni ono. Proste si v tech prvnich minutach musis dat JESTE VETSI POZOR, nez normalne. Jenze na to spousta lidi zapomina a rovnou se tvari jako mistri sveta ... (obzvlast, kdyz vezou nekoho, pred kym si potrebuji neco dokazovat)