Prodej kabrioletů na automobilovém trhu USA dosáhl v roce 2004 rekordní úrovně. Meziročně se prodalo o 6,3 % více otevřených automobilů, celkem obdrželo americkou SPZ v minulém roce 315 306 roadsterů...
Právě jsem to chtěl napsat Chrysler Sebring sedan se navíc stále prodává. Stačí se podívat na www.chrysler.com 300C nahradil 300M a nepřímo i LHS a Concorde.
Opět se ukazuje, že Thunderbird se na tak drahý kabriolet prodává víc než slušně. Zase mě jímá zlost nad ukončením jeho výroby Tipuju, že v dalším roce Mustang porazí i Sebring. Kdo se chce vsadit?
Ja myslim ze nie, hoci Mustang je cenovo na tom priblizne rovnako. Sebring je trocha medzinarodnejsi(ved sa predava aj u nas) a to mam pocit sa amikom paci viac. Vdaka tomu je Cadillac co sa tyka predaja lepsi nez Lincoln a taktiez chrysler nez Buick. Co sa tyka T-birdu- podobne, amerika jednoducho si pyta medzinarodne auto so svetovym standardom a niecym mierne americkym v sebe. T.J. Chrysler 300C, Sebring, Chevy Corvette, Cadillac(vsetky modely), jednoducho vidis ze v top 1 su len 2 typicke ameriky. Mustang je moderny autiak ktory vytre eu auta podstatne vyssich kategorii a o Corvette ani nehovoriac. V kazdom pripade rad sa nato pozriem a pokecame o rok
Souhlas, pokecáme za rok. Protože kolik měsíců si myslíš, že byl během 2004 v nabídce nový Mustang cabrio? Další rok přibude Sebringu další zub času, zatímco Mustang se bude teprva pořádně rozjíždět. Světovost nesvětovost. Na to se Američani IMHO vůbec neohlížejí. Proces běží spíš opačným směrem: nejlepší auta z americké nabídky se prosadí i ve světě.
To ano, ale vdaka tomu ze sa postavia na vrchol svetovych standardov. K tomu treba povedat ze treba robit aj kompromisy neamericke-t.j. diesel v znackach Cadillac, Dodge a CHrysler, alebo kompaktny Dodge, alebo nove svetla Corvette C6(mimochodom mne sa u C5 tiez pacia viac)