Motorky

Zpět na článek

MV Agusta F4 1000S: Ferrari na dvou kolech

17 komentářů

zajima me model Brutale
tak uz to mam
[odkaz]
brutale...to je naozaj nadherny stroj
Bruntale? To je nejaky model vhodny na Bruntalske cesty?
D :
ha tak ja nemam slov... to je bomba s bezkonkurencnym designom...lem by ma zaujimalo ako zvladne 300km/h s 166PS ked japonec s 170PS to nezvladne...zeby aerodynamika? 1 kus mi poslite domov...
Jojo, MV není ořezávátko. A pak už se jí kochám na stránkách cagivi asi 2 měsíce...
Jsou tady fakt rychlí...No hlavně že mají všechny germany´s news...Vivat Německý kapitál...
To bude asi tim, ze plati nepsana dohoda podle ktere ted Japonci davaji na vsechny hypersporty omezovac na 299 Km/h a resili posledni dobou spis pomer vykon/hmotnost. A jelikoz Italove na to se svyma 166k/192kg muzou leda cumet s otevrenou hubou, tak tam proste omezovac nedali, aby se mohli masirovat aspon maximalkou. Dokonce na to za takovy prachy nedaji ani radialni brzdice. Ale vsechna cest Agusty jsou krasny motorky, zvlast nazivo.
Je to proste nadhera , se zas u Agusty predvedli .... cena 600tis je ale prece jen dost...
cena odpovida tomu co to nabizi, nezapomen ze to neni japonec
Agusta je sice krasna,ale moj sen aj tak zostava 996R..ale stary modelovy rad.
co ze Nissin?
dobrý strojek
sal ce faceti

imi place saitul e beton
super beton saitul felicitari
Nebyt u R1 omezovac, tak udajne leti 315km/h. A ostatni japonci na tom budou podobne. Italove jsou bezkonkurencni v designu, ale co se spolehlivosti tyce by se meli poradne poucit na vychode. Znam par majitelu Ducati a Aprilia a vsichni do jednoho si stezuji na spolehlivost a u nas na mizerny servis.
ste z toho nějaký vyjetý!
uznávám, je pěkná ale že by to byla extra novinka....