Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Fiesta ST (110 kW): naše první jízdní dojmy

Další generace silných Fiest se sice začala prodávat už na konci minulého roku, ale zima ke koupi sportovního hatchbacku příliš nevyzývala. Jarní počasí a osychající asfalt jsou ale dostatečnou provokací jak pro podvozek, tak také pro pneu Pirelli P Zero.
Zpět na článek
18. 3. 2005 10:41
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 11:18
neregistrovaný "Gingerbread"
18. 3. 2005 11:29
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 10:22
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 12:15
neregistrovaný "aliks"
21. 3. 2005 18:12
neregistrovaný "Alcides"
18. 3. 2005 13:25
neregistrovaný "Joe"
18. 3. 2005 14:22
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 15:06
neregistrovaný "Joe"
18. 3. 2005 16:39
neregistrovaný "GTI"
19. 3. 2005 00:09
neregistrovaný "charouz"
18. 3. 2005 19:51
neregistrovaný "misoo"
18. 3. 2005 19:53
neregistrovaný "misoo"
20. 3. 2005 18:46
neregistrovaný "Peťa"
20. 3. 2005 20:01
neregistrovaný "Peťa"
18. 3. 2005 15:03
neregistrovaný "Petrklíč"
18. 3. 2005 16:53
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 19:05
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 3. 2005 15:18
neregistrovaný "Petrklíč"
18. 3. 2005 19:07
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 3. 2005 10:19
neregistrovaný "Alcides"
24. 3. 2005 19:37
neregistrovaný "rossi"
22. 3. 2005 11:50
neregistrovaný "Alcides"
23. 3. 2005 01:56
neregistrovaný "jb"
24. 3. 2005 19:29
neregistrovaný "rossi"
14. 4. 2005 00:21
neregistrovaný "Jasper"
18. 3. 2005 10:56
neregistrovaný "radio"
18. 3. 2005 11:31
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 12:41
neregistrovaný "aliks"
18. 3. 2005 11:16
neregistrovaný "radio"
18. 3. 2005 11:40
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 11:48
neregistrovaný "radio"
18. 3. 2005 12:02
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 12:22
neregistrovaný "radio"
18. 3. 2005 17:13
neregistrovaný "Jony"
18. 3. 2005 19:56
neregistrovaný "misoo"
18. 3. 2005 12:01
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 12:05
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 12:20
neregistrovaný "radio"
18. 3. 2005 13:15
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 19:08
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 3. 2005 13:17
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 13:35
neregistrovaný "mates"
18. 3. 2005 13:51
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 14:31
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 14:55
neregistrovaný "mates"
18. 3. 2005 19:09
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 3. 2005 14:44
neregistrovaný "Jozki."
18. 3. 2005 17:09
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 13:55
neregistrovaný "Bimbo"
18. 3. 2005 17:05
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 14:01
neregistrovaný "Johnny Knoxville"
18. 3. 2005 17:57
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 19:22
neregistrovaný "audi"
18. 3. 2005 20:02
neregistrovaný "misoo"
18. 3. 2005 22:20
neregistrovaný "misoo"
19. 3. 2005 17:59
neregistrovaný "audi"
18. 3. 2005 21:21
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 3. 2005 18:36
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 18:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 3. 2005 18:54
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 18:58
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 20:55
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 20:57
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 20:49
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 10:27
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 12:56
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 18:16
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 19:24
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 19:26
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 10:50
neregistrovaný "Jozki."
14. 4. 2005 00:28
neregistrovaný "Jasper"
19. 3. 2005 14:32
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 20:34
19. 3. 2005 21:01
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 21:13
19. 3. 2005 21:49
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 21:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 3. 2005 22:21
20. 3. 2005 00:47
neregistrovaný "ismo"
20. 3. 2005 08:33
21. 3. 2005 08:26
neregistrovaný "ismo"
21. 3. 2005 09:34
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 10:29
neregistrovaný "Alcides"
19. 3. 2005 21:18
19. 3. 2005 21:52
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 22:24
20. 3. 2005 00:48
neregistrovaný "ismo"
20. 3. 2005 19:43
neregistrovaný "audi"
19. 3. 2005 19:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 3. 2005 21:50
neregistrovaný "JiriM"
20. 3. 2005 01:02
neregistrovaný "radio"
20. 3. 2005 16:54
neregistrovaný "JiriM"
20. 3. 2005 23:33
neregistrovaný "radio"
22. 3. 2005 23:29
neregistrovaný "anonym"
22. 3. 2005 23:40
neregistrovaný "JiriM"
27. 3. 2005 13:53
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 00:12
neregistrovaný "básník Pluhař"
21. 3. 2005 08:18
neregistrovaný "ismo"
21. 3. 2005 09:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 3. 2005 12:06
neregistrovaný "anonym"
21. 3. 2005 10:32
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 10:42
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 18:36
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 18:50
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 19:21
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 11:41
neregistrovaný "ozojik"
21. 3. 2005 16:26
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 16:31
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 16:59
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 18:23
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 18:38
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 18:21
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 18:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 3. 2005 18:47
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 20:03
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 20:14
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 22:14
neregistrovaný "ismo"
22. 3. 2005 12:24
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 18:44
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 18:52
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 19:22
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 19:34
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 20:12
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 20:18
neregistrovaný "Tomino"
22. 3. 2005 11:39
neregistrovaný "Alcides"
23. 3. 2005 20:13
neregistrovaný "Thomas"
25. 3. 2005 10:49
neregistrovaný "hawk"
11. 11. 2008 10:19
neregistrovaný "RW"
26. 3. 2005 14:48
neregistrovaný "Jan Jirka"
27. 3. 2005 11:26
neregistrovaný "fukso"
27. 3. 2005 12:16
neregistrovaný "Jan Jirka"
27. 3. 2005 22:54
28. 3. 2005 10:19
neregistrovaný "Jan Jirka"
28. 3. 2005 13:10
neregistrovaný "fukso"
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 10:41
VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Tohle je přesně to, co se má vyrábět. Krásný malý auto, co má švih, hraje si přesně na to, co je a dělá svému majiteli jen radost. Šílenej výkon, 150 koní. Děsná lítačka. Tohle beru všema deseti. Je mi jedno, jestli na to letěh holky nebo ne (jak tu někdo, kdo si nevěří nedávno psal), na tohle auto letím já.
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "Gingerbread"
18. 3. 2005 11:18
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Ty tvoje prispevky jsou na urovni nedospelyho fakana, nemyslim jen tenhle, ale sand uplne vsechny!Zamysli se nad sebou a nepis sem takovy sr**ky!
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 11:29
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Pokud máš, hochu IQ nižší než ovládací jednotka vstřikování tvého vytuněnýho Favorita, a ty musíš holky balit na auto, jo pak tvůj příspěvek chápu. Ovšem klid. Vždycky máš naději, že si tě nejaká šmudla najde. Hlavu vzhůru, Gingerbreade (to se ti vážně povedlo).
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 10:22
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Víš co..tvoje IQ není vyšši než víčko palivové nádrže...takže si tady moc nevyskakuj...Co ty balíš holky asi na tvé blbé kecy..chctěl bych vidět tu p**u která by tě chtěla..i kdyby jsi měl Porsche nebo Ferrari,tak holky se na tebe vyserou...
neregistrovaný "aliks"
21. 3. 2005 12:15
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
To Alcides... Je mi Tě líto...Podle toho co jsi napsal měl GTI pravdu.Zřejmě balíš holky na auto...
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 18:12
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Přečti si to pořádně, bo z toho není poznat že bych to dělal, bo já nemám ani důvod, bo já už jednu mám a to už asi rok a půl a na auto em ji nenabalil...
neregistrovaný "Joe"
18. 3. 2005 13:25
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Hele Gingerbreade, vůbec nechápu cos tímhle chtěl říct?! Napsat do fóra o autech, pouze tohle je přeci trochu blbina, ne? GTI většinou tyhle diskuze vede, tak až to tady pořádně rozjedeš ty, tak si pindej. Asi ale nemám moc co kecat, taky sem moc nepíšu. Rád si to tady jen tak pročítám, taky moc nepřispěju, ale takovýhle kecy mě fakt štvou, až se neudržím! Jinak ta Fiesta je fakt bomba. Už se moc těším na to, až ji uvidím v reálu a třeba i trochu ozkouším. PS: Ženský balit na auto je na nic. Kdybych takový měl, tak do něj stejně nikoho nepustím
PPS: Neznamená náhodou Gingerbread v angl. Perník?
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 14:22
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Perník nevím, ale napadlo mě - blb. Ale neumím moc anglicky. Dík, žes mě podržel. Do tý Fiesty jdi.
neregistrovaný "Joe"
18. 3. 2005 15:06
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Šel bych, ale zatím jsem jen ten, co občanku měnil jen jednou a k tomu chudý student Sotva si vydělám na placení internetu, učebnic,... Snad až napíšu diplomku a zmáknu nějakou praxi, bude líp. Tou dobou už ale asi bude Fiesta ST II.
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 16:39
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Joe, držím ti palce. Makej na diplomce, tohle ti nikdo už z hlavy nevezme. Uvidíš, že budeš jednou jezdit auta svejch snů. Hlavně studuj, co to dá. Já bych se hned vrátil do tvejch let. Tak ať ti to vyjde. A občas sem taky něco napiš.
neregistrovaný "charouz"
19. 3. 2005 00:09
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
ježíši... ano, tati...
19. 3. 2005 08:13
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Žes toho, Charouzi v životě moc nepřečetl, viď. Koukáš stále je na monitor. Jenže hochu, chybí ti nadstavba. Akutně. Zejména v této společnosti.
19. 3. 2005 08:30
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Tak hochu, věnoval jsem ti teď deset minut a přečetl jsem si tu pár tvých příspěvků. Pár proto, že jsem ji víc nenašel. Ne, že bych neumněl hledat, ale proto, žes velice úsporný. To by nebylo na škodu, pokud bys psal k věci (to je k autům), ovšem, jak vidím, ty, když máš asi po šichtě sedáš k počítači a snažíš se zapomínat na svou nedostatečnost tím, že holýma větama glosuješ příspěvky ostatních. Navíc si osobuješ vstupovat do rozhovorů, které evidentně nejsou určené pro tebe. Doporučuji ti, ty šašku, podívat se ráno na sebe do zrcadla. Snaž se ve svém pohledu vytušit alespoň stopu inteligence. Mohlo by tě to donutit k pozitivnějšímu přístupu ke světu. Mám pro tebe ještě jeden návrh. Předveď nám to tady. Píš k autů. Piš záživně, piš i trochu provokativně, abys přitáhl nás všechny k diskuzi a trochu se to tu rozejelo podle tvých představ. Na to, Charouzi, na to nemáš, viď. Čekám, jak se předveděš.
neregistrovaný "misoo"
18. 3. 2005 19:51
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
kolega si nedavno kupil obycajnu fiestu 1,3. vykon nic moc (do mesta ale uplne staci), ale ta radost pri soferovani je neoddiskutovatelna !!! proste ked som si sadol za volant, a presiel zopar zakrut, pochopil som co to znamena handling (pre GTI - ovladatelnost ) neskutocne som si tych par km uzival a kluckoval som aj na rovnej ceste. saltpaka - kratucke presne drahy, posilovac volantu pri vyssich rychlostiach dost stvrdol, sedadla s dostatocnym bocnym vedenim presne na moju *(subjektivna zalezitost!). kluckoval som aj na rovnej ceste (nastastie sme nestretli panov policajtov), no radost soferovat take auto. keby som si kupoval auto z tejto triedy, tak nevaham ani sekundu - fiesta je jednoznacna volba. asi pred pol rokom isla v radiach reklama na fiestu kde sa spominalo ze ma podvozok ako motokara, hovoril som si ze "haha dobra hovadina", ale po osobnej skusenosti mozem len potvrdit !!! uzival som si to takmer ako motokary
neregistrovaný "misoo"
18. 3. 2005 19:53
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
ups... sorry za to kluckovanie...
neregistrovaný "Peťa"
20. 3. 2005 18:46
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Hele GTI, neurážej řídíci jednotku Favorita Téměř identická dělala radost ve stovkách tisících Passatů B3 (kody motorů 1F, ABS) VW Polech Classic atd. Srovnal bych ho s karburátorem ...... K Fiestě - po nudném Focusu II mi Ford udělal opravdu radost, byť jen přepracováním existujícího modelu. Vkusná decentní úprava, slušné výkony za relativně příznivou cenou
20. 3. 2005 19:44
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
, pod tlakem tvé rgumentace uznávám, že jsem přecenil neadekvátním příměrem toho přispěvatele . Jo, opravuji na - karburátor . Jo, Fiesta je špica.
neregistrovaný "Peťa"
20. 3. 2005 20:01
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Před časem tu padla otázka, jaké auto vlastně sluší mužům - za tuhle Fiestu bych se rozhodně nestyděl, ženský ať si dál jezdí v XC 90
neregistrovaný "Petrklíč"
18. 3. 2005 15:03
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Tak nám napiš nějaký "dospělý" přízpěvek, hm? Čekáme chytráku!
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 16:53
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Teď ti nerozumím. Musíš to nějak upřesnit. Píšeš to tak nějak nevyrovnaně, zdá se mi. Chceš po mně "dospělý" (nevím, co to je) příspěvek a na závěr dodáš, tuším, že s hanlivým akcentem to - chytráku. No, nějak mi to nesedí. Pokud máš směrem ke mně opravdový zájem o něco, napiš to srozumitelněji. (Příspěvěk, Petrklíčí, se odvozuje od slova přispívat, nikoliv od slova - zpívat. Možná tě zmátla ta podobná výslovnost, znám to sám)
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 3. 2005 19:05
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
rekl bych, ze Petrklic svuj prispevek neadresoval tobe, GTI ... jinak Gingerbread mozna mysli to, co jsem mel na mysli ja, kdyz jsem ti psal pred casem o Speedu :o) ... ale nic-proti-nicemu, (ani na zenskejch se dva chlapi vzdycky neshodnou) - aspon to tu zije (ne, fakt to nemyslim nijak ustepacne :o)
18. 3. 2005 20:27
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Ten Gingertohle, ten narozdíl od tebe Yaroukhu nemyslí. Takže, my jsme si to vyřikali a jedem dál. S ním si nemám co vyřikávat. Ten Petrklíč mě mrzí, já to překouk. Snad si přečte mou omluvu. Dík za kopanec.
neregistrovaný "Petrklíč"
21. 3. 2005 15:18
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
To bylo pro toho Ginger nebo jak, nemám rád tyhle chytráky co jen kritizují a sami nic nenapíšou. Proti Tobe nic nemám, občas s Tebou třeba nesouhlasím, ale to není důvod mastit Te Jo a příZpěvek jsem napsal proto, že ho sem vlastně přizpíváváme (kořen zpíváme), neee vážně, je to jen výmluva, já vim, mělo tam bejt příSpěvek
18. 3. 2005 20:24
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Člověče trapas. Teď mě Yaroukh nakop, žes to nepsal na mně ale na toho blba nahoře. Přijmi prosím mou omluvu. Mrzí mně to.
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 3. 2005 19:07
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
NO DYT JE TO _URVA FORD, NE!? :o))
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 10:19
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Můžu s tebou jen v jedné věci souhlasit..není to špatné auto,ale ty jsi totální hňup..To je šilený výkon jak pod na mě z boku...víc aut má lepší výkon a vlastnosti jak tato mačka...Prosím te ty by jsi to ani neuřídíl...až budeš řídit Ford Escort Cosworth tak machruj že jsi king,ale ty jsi totální čk..
neregistrovaný "rossi"
24. 3. 2005 19:37
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Fandím Fiatu a jeho JTD, ale kolik myslíš, že takový ropák vydrží 150 nebo 200 tisíc? no nevím... . 150 kobyl je na vyblbnutí v tomto autě ažaž, vím clio cup má 182 koní, ale pokud nejseš totální řidičské eso, tak Fiestě neujedeš. Výkon se nemusí nezbytně rovnat prožité zábavě.
A tys řídil Cosworth, že ho tady předhazuješ, a jel jsi řízeným driftem sto metrů nééé!!! Projížďka po městě v přímce a jízda na limitu na okruhu je setsakra rozdíl... .
neregistrovaný "Alcides"
22. 3. 2005 11:50
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
ještě jednou promin...V tom máš pravdu,ale ten motor se mi u něj nezdá..tak jak brácha včera tady psal, v tom jediném měl pravdu. Motor o takovém obsahu a takovém výkonu dneska mají nafťáky a ne benzíny..Ten stejný výkon má myslím nafťák od fiatu 1,9 JTD..jinak nevypadá špatně...na projetí to musí pěkná stíhačka..
neregistrovaný "jb"
23. 3. 2005 01:56
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
mame fiestu od leta.. 1,4 16v 59kw a spokojenost toto by bylo pekne na vikendy
neregistrovaný "rossi"
24. 3. 2005 19:29
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Přemýšlím o tom, jak takové "odborníky" na auta, jako např. pana Gingeněco, nějak vycenzurovat. Proč se namáhá psát? Je to nějaký chudák se syndromem SDS (small dick syndom), snad si to přeložíte sami, který nemá do čeho píchnout, sedí doma jako nezaměstnaný a potřebuje svůj vztek vybíjet na solidním diskusním fóru. Mimochodem jakou to asi sbalí "nádheru" na auto? Možná tak nějakou nedospělou ..., která má doma vylepený plakáty Sámera. jinak, ST je takové, jako by mělo auto tohoto zaměření být. Malé, lehké, skvělý podvozek, relativně skromná výbava a slušná cena. Vzpomíná si tu někdo ještě na Golfa GTI 1976, nebo Fiat 127 Sport, nebo Citroen Ax GTi, nebo 205 GTi, jojo konečně to po dvaceti letech zase někdo pochopil.
Totiž Gingeněco, to není o tom jak to vypadá na ulici a kolik ti řvě výfuk (možná to nevíš, ale většině ženským to vadí), ale o tom co ti to umožní na kroucených silničkách 2 a 3. tříd mimo město. Imidž je nanic, to mi věř....
neregistrovaný "Jasper"
14. 4. 2005 00:21
Re: VYPRÁZDŇÉTE KASIČKY
Tak tady ctu takovy penky prispevky od lidi co si chtej vymenit par nazoru... nekteri vic .o) nekteri min, ale malo kdo se poradne venuje primo diskusi o fieste.Vsichni tady vyzdvihujete podvozky fiesty, ale reknu Vam mel jsem par let Fiestu xr2i 130 koni... a ne 1,6 jak uvadi recenzent, ale 1,8 (1,6 totiz nikdy s takovym vykonem neexistovala)a podvozek bylo to nejhorsi co na tom aute bylo! Mam ted polo GTi a to se stim neda vubec srovnat oba maji zhruba stejne najeto, ale zkusili jste si nekdy vubec jet prahou ve fieste xr2??? Ja Vim, praha je extrem (neskutecny tankodrom), ale polo si s tim poradi paradne. Jo a tech chyb co tu recenzent psal bylo vic. nikdy jsem nevidel fiestu xr2 s vykonem 100kW... blbost!!!www.fiestaturbo.co.uk. Ale jinak zaverem. Fiesta xr2i bylo moje vysneny auto, tak jsem si ho koupil a nedam na nej jinak dopustit, takze verim ze Fiesta ST bude nalezitym nastupcem a udela radost nejednomu klucicimu srdci!!!! Me ho totiz xr2i malem pri prvni jizde utrhla :o) P.s. az nasetrim cca 600tis. tak si mozna pujdu spis pro novy polo Gti 150 koni, ale to ukaze cas .o) Ale s Fietsou clovek urcite chybu neudela!!!!
neregistrovaný "radio"
18. 3. 2005 10:56
FIESTU MANŽELCE ? TUHLE NIKDY, TA JE PRO MĚ
To by bylo pro mě takové krásné druhé auto do rodiny, na to dělání si radosti (i když mi ji někdy dělá i to služební), no ještě od Wolfa osadit turbínou s mezichladičem a zažiješ v ní správnej orgasmus, teda jako při jízdě, hm, myslím jako, že jedeš, řídíš a držíš volant, no prostě jako, že v tom jedeš sám, prostě bez ženský, jestli mi teda rozumíte.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 11:31
Re: FIESTU MANŽELCE ? TUHLE NIKDY, TA JE PRO MĚ
To si piš, že ti rozumíme. Tohle auto má potenci. Je k-r-á-s-n-ý
neregistrovaný "aliks"
21. 3. 2005 12:41
Re: FIESTU MANŽELCE ? TUHLE NIKDY, TA JE PRO MĚ
Předem chci říct, že to auto není špatný, ale na mě je až příliž malé. Nejsem z těch zakomplexovanejch co si dohánějí komplexy ve velkých kraksnách (něco jako Gingerbread a Alcides), ale když už jsme u Fordu tak Focus je rozměrově pro mě ideální a myslím (nevím), že i ten focus bude na tom s jízdními vlastnostmy na tom lépe...
Ale tím nechci říct, že bych tuhle "potvůrku" někde neprotáhl
neregistrovaný "radio"
18. 3. 2005 11:16
BARVA
jsem ty fotky zkouknul ještě jednou a musím uznat, že i když jsem vždy preferoval černou, tak ta červená estéčku sluší, možná víc
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 11:40
Re: BARVA
Člověče, já to nahoře napsal, pak jsem vletěl na fotky, po nich mě napadlo napsat ještě něco k barvě, ale řekl jsem si, že počkám na reakce a pak to někam napíši. Teď tě čtu... Já k té barvě chtěl napsat tohle - Beru ji jenom černý, a mrzí mně, že se mi líbí i v červené, zpravidla si vybrat umím, teď váhám...
neregistrovaný "radio"
18. 3. 2005 11:48
Re: BARVA
no jo, tak nějak to je, narušena hegemonie černé ... je to ale kráska, já snad řeknu dědovi, ať tu lvici prodá a koupí tuhle fešandu
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 12:02
Re: BARVA
Já si tipnu, že dědovi sluší ta 207.
neregistrovaný "radio"
18. 3. 2005 12:22
Re: BARVA
no až bude na place, tak se tam s dědou na ní půjdeme minimálně juknout
neregistrovaný "Jony"
18. 3. 2005 17:13
Re: BARVA
Když ta černá je taková smutná barva , ta se hodí na funebrák . Červená ta už je veselejší , u mně vede modrá Standox na Impreze .
neregistrovaný "misoo"
18. 3. 2005 19:56
Re: BARVA
kup si bielu, mozes si na nu namalovat kvetinky a srdiecka... auta maju byt hlavne vesele nie ?...
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 12:01
mazlík
Docela nářez, jen kdyby to nebylo tak malý.. a červený.. a noc se mi nelíbí ty Frďácký interiéry (palubka)... Tohle je GTI dívčí auto... možná proto z toho má Radio ten orgasmus... jestli jsem mu teda rozuměl... Ale dokážu si představit jak ji protahuju... kdekoliv... teda tu.. fiestu.. jestli mi teda rozumíte....
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 12:05
Re: mazlík
Rozumíme ti, nedělej si starosti. Ono, podle mně, tohle může lítat jak holka, tak kluk (asi v černý). Je to moc povedené. Cejtim kolem toho auta takovej potenciální šmrnc, prostě, je to tak akorát na hodně. Jestli mi teda rozumíš
neregistrovaný "radio"
18. 3. 2005 12:20
Re: CIELLO !!!
teda ty mi dáváš, to jsem nečekal, ono to ale opravdu zase až tak jenom dívčí není, je to krásně malý a mrštný, rozhodně ji Fabia RS se svoji cenou, výkonem, jízdními vlastnostmi nesahá ani po kotníky, GTI má pravdu, černou pro chlapa a červenou pro ženskou
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 13:15
Re: CIELLO !!!
no tak o Fabii jsem ani nepřemýšlel... to je snad jasný.. Asi to je osobní dojem a vkus.. mám rád trochu větší auta.. Nicméně dávám vám v tomhle pro tentokrát za pravdu..! Ale na svým trvám.. A co se Frdů týká.. hmm obliba k těmto sportovně srřiženým ST je přesně opačná k jejich velikosti tzn. absolutní nula je Mondeo STi220....
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 3. 2005 19:08
Re: CIELLO !!!
ja dnes u Charouze videl postavat kanarkove zluty ST220, a kalhoty uz mi skoro uschly
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 13:17
Re: CIELLO !!!
..jo jsem ještě zapoměl.. k těm malým "lítačkám".. dívčíxmužský.. hmm... asi jde i o styl a image takže rozhodnutí mezi tímto a nedávno debatovanou Lancií.. Jasně Lancia.. Styl, šmrnc, výjímečnost.. Vím že si rozumíme..
neregistrovaný "mates"
18. 3. 2005 13:35
Co dodat....
paradni kara!!! GTI uznej, ze Ford je v tomhle dal nez VW
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 13:51
Re: Co dodat....
..uznávám za něj... protože z něj by zase vypadla 3stránková esej....
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 14:31
Re: Co dodat....
Ford, můj Matesi, je v tomhle hodně daleko. Pro mně dokonce jěště kousek dál. Vevztahu k VW, no co, tlačíš mě příliš neurvale ke zdi.
neregistrovaný "mates"
18. 3. 2005 14:55
Re: Co dodat....
Vsak si taky za toho Golfa zadny jemny zachazeni nezaslousis Navic tohle bylo v rukavickach, protoze jsi se polepsil
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 3. 2005 19:09
Re: Co dodat....
teda vy ste na nej prisny :o))
neregistrovaný "Jozki."
18. 3. 2005 14:44
Re: Co dodat....
Nuz VW Polo facelift bude mat tiez z 2,0 FSI 150 konikov. Tym ale nechcem povedat ze bude lepsie. Pockajme si nech ho urobia a uvidime. Mozno sa dockame aj nejakeho porovnavacieho testiku. Co vy na to redakcia?
PS:Tu Fiestu beriem.
PPS:Kludne by som bral tu trojstranovu esej od GTI-cka.
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 17:09
Re: Co dodat....
Dík
neregistrovaný "Bimbo"
18. 3. 2005 13:55
hezky
Docela hezky auto, ale neni tech 150 koni pro tak male auto trochu hodne? Nekdo sice muze namitnout, ze kdo si to koupi bude to akorat, ale stejne... jinak moc povedene!ale jako student na to muzu jen koukat
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 17:05
Re: hezky
JiříM tu, Bimbo napsal, že koní není nikdy dost. Začínat na tomhle žihadle ale asi není to nejvhodnější. Chce to se vyjezdit a "nudit" se do kopců. Pak přijde čas na těchhle 150. Jak jsem napsal nahoře, podle mně - šílenej výkon. Ale jednou ho užiješ. Dostuduj a pak se rozhlédni. Hlavně dostuduj. Koně na tebe počkaj.
neregistrovaný "Johnny Knoxville"
18. 3. 2005 14:01
Palubka
Z venku super, ale ta palubka je des
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 17:57
PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
Je to paráda, ležet tady pod noční oblohou u výdechu metra a poslouchat ty pošahaný řeči vo lásce k autům a tak. Rozhodně se člověk dozví víc vo životě, než z koukání na mobil po večerech. Hlasy postupně utichaj, vzpomínám na dědu... Jednou, bylo mi asi 8 se dědovi kousnul úklidovej robot. Byla to první generace a moc toho ještě neuměl. Správa přidělila každý rodině jednoho. Jako by se jich někdo prosil. Pokoj byl sice čistej, jenže člověk slyšel neustálý vrnění servomotorů. A tohle nebylo nic pro mýho dědu. Takže jednou se robot kousnul, děda otevřel okno a toho robota vyhodil z třetího patra na chodník. To teda byla kauza. Venku tehdy chodilo víc lidí, než teď. Ještě, že neplatily ty robotický zákony. Vyvázl z toho poměrně dobře. Myslím děda, robik byl kaput. Na dalšího nebyl nárok. Museli bychom si ho koupit. To si pište, že jsme s dědou uklízeli sami a v tichu... Ráno nás probouzí řev letadel a zpěv ptáků. Morbidní kombinace. Pořád kopem. Jsme trochu naprdlý na Lonese. Moje jáma na geteíčko je poloviční než Lonesova. Pomáháme mu teď všichni. Stálo to ale za to. Jak zmerčil v písku zadní svislej blinkr, už nás k tomu nepustil. Oči mu hrály jak kyborgům na rohu Vodičkový, tam co se potácej kolem toho jejich Oilbaru. Tak jsme to dokopali. Představte si ty jámy s šikmejma výjezdama, dole vyglancovaný auta starý 30 let a naše oči navrh hlavy. Ptáci kroužej a my na to jdem. Ani ťuk. Bez šťávy. To se dalo čekat, baterie vycucaný, Jozki to má naštudovaný z technickýho muzea. Jediná šance byl Trucker. Vám to možná ještě nedochází, jenže Trucker, kámoš z patra v trubce, to je ten co má nejen Mazdu MX5 létapáně 2005 na zdi, má hlavně ode mně ten druhej magnet. To co vám teď napíšu zůstane jen mezi náma. Jsou za to dva roky v lochu. Jasný, jo. Tracker se křenil do mobilu, no jako vždy, ten nezklame. Do hodiny byl tady včetně magnetu. Museli jsme počkat na noc. Tracker a já jsme se pak vrátili k motolský nemocnici. Říkal jsem, že dostat androida úmyslně do limbu je dva roky natvrdo. Jenže jinak to nešlo. Poznám ve tmě ty jejich načervenalý oči na 50 metrů. Tenhle měl teda na nás smůlu. Trucker mu strčil před čumec baterku a než se mu stačily ty jeho čočky akomodovat nastoupil jsem já s oběma magnetama. Na každý ucho po jednom. Dávnej trik pasáků. Šel v mžiku do kolen. Tenhle byl z poslední vodlehčený generace, a to bylo štěstí. Nesli jsme ho v tý tmě bez zastávky. Co nás hnalo víte. No, tak že ráno jsme se mu trochu prohrábli v nádobíčku a pak už to šlo jak po másle. Jako prvního nahodil Ciellovo Lanďáka. To byl rachot, jak z rakety, modrej dým z vejfuku, přesně, jak mi to vyprávěl děda. Postupně jsme to všechno vytáhli nahoru. Řeknu vám, jsou chvíle, kdy člověk stojí jak opařenej a neví, jestli se mu to zdá, nebo bude mít možnost tohle prožít. My to teda prožívali až na dřeň. Mates prohráb Jaga, smejk se po trávě a namířil si to na tu vopuštěnou výpadovku na Plzeň. Fiesta lítala s Jozkim jak pominutá, ty volanty... Nechci to přehánět, ale, no prostě jsem si sednul do geteíčka a málem jsem musel zapnout stěrače. Já, tvrdej hoch z prosecký trubky jsem kejval vedle na Radia v Espacu, a se staženým hrdlem a orosenejma očima vnímal to všechno kolem co jsme dokázali. Život umí bejt někdy krásnej. Zvedli jsme palce a vyrazili. Povedlo se, vylítali jsme nádrže do poslední kapky. Nazpátek auta postupně dotáhl android, chudák. Káry jsme přikryly plachtama. Androida jsme ještě jednou uspali a dotáhli ho k Motolu. Až se probudí bude čas od času blábolit nesmysly, který mu nikdo nebude věřit. Spustí jen, když mu napětí klesne pod 11 voltů a to zas nebude tak často. Nás nedostanete, bastardi. Nás nikdy nedostanete. Do trubky jsme se vraceli všichni v parádní náladě. Jo, abych to dopovídal celý, tak dole v hale jsem si skočil koupit ještě něco na zub. Přiblížila se ke mně replikantka, všiml jsem si jí hned jak jsem vešel. Ptala se, kolik je hodin. Ha Ha, replikantky vždycky ví kolikátá bije. Tak jsem jí řekl, že nevím, ale jestli jí to hodně zajímá, že mám o tři patra vejš hodiny s parádní kukačkou, která má barevnej vocas. Jo, kukali jsme až do rána, člověk má přece poznat všecko.
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "audi"
18. 3. 2005 19:22
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
to si píšeš sám ?
18. 3. 2005 19:45
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
Jak to myslíš? Musím to přece napsat. Jestlis četl včera tu trojku, tak tam Lones a Radio píšou, že chtěj pokračování, tak jsem jim to napsal.
neregistrovaný "misoo"
18. 3. 2005 20:02
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
pocuj GTI, asi patrim medzi netrpezlivych ludi, ale tie tvoje straaaaasne dlhe eseje ci ako to nazyvate som ani raz necital, lebo sa mi to nechceeeeee... dufam ze sa nehnevas, ale radsej mam tie tvoje kratke vystizne hlasky, ktore niekedy urcite viac povedia. inac ti drzim palce, celkom ma to zacalo bavit tieto diskusie...
18. 3. 2005 20:18
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
jsem rád, žes jinej, než ti co by nejraděj za zprávu, která jim nesedí popravovali. Také ti držím palce, patříš mezi psavce, vím to, tak se tu budem asi potkávat, viď. Také tě rád čtu. A misoo, nemysli, na délce záleží
neregistrovaný "misoo"
18. 3. 2005 22:20
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
jo, dik moc
neregistrovaný "audi"
19. 3. 2005 17:59
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
myslel som to tak, že buď to píšeš sám alebo máš nejakého kamoša spisovateľa a sorry trojku som nečítal na mňa je to dlhé
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 3. 2005 21:21
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
Klassa Se svým účinkováním jsem nadmíru spokojen
18. 3. 2005 21:46
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
To mě těší.
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 18:36
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
co maj hergot tyhle sáhodlouhý puberťácký nesmysly společného s debatou o fiestě ST??? GTI, možná ti tohle při slohovkách na gymplu baští, ale proč s tím zahlcuješ seriózní stránky? Proč si se svými kamarády nejdete na MotorCafé, nezřídíte si tam vlastní diskusi a nesmažíte tyhle slohový pokusy tam??? Proč tím vyloženě otravujete zde?
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 3. 2005 18:50
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
Nutil tě to někdo číst? Očividně tu ani moc diskuse nepročítáš. Jinak bys dávno zjistil, že GTI je od gymplu už hodně daleko.
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 18:54
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
Tak tomu vzhledem ke gramatice, stylistice a smyslu jeho příspěvků nevěřím.
Nikdo mě to nenutil číst, ale proč to tady je? S prominutím to za5írá diskusi! Je takový problém, jít na MotorCafé?
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 18:58
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
Když jdu na diskusi o konkrétním problému, jsem zvědavý na diskusi o konkrétním problému. Nikoliv na adoraci s článkem nesouvisejících pocitů nějakýho středoškoláka.
19. 3. 2005 20:18
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
Tak Ismo, jsem rád, že tě můj rozsáhlý text tak inspiruje, že mu věnuješ několik samostatných příspěvků. Pokud jsi někde nabyl censorské sklony, pak věz, že tady (ostatně jako i jinde) jde výhradně o svobodné projevy a své názory koncentrujeme jiným směrem, než k pohoršeným projevům na téma přispěvatelů. Pokud ovšem svůj příspěvek k Fiestě, ktery jsi připojil níže považuješ za seriozná vstup do diskuze o tomhle autu, tak tě musím vyvést ze sebeklamu. Ismo, pozdravuj, přítelkyni, kup ji Clio a buď nad věcí. Můj příspěvek ti přece nemůže stát za to se takhle rozčilovat
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 20:55
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
Kterým tedy směrem koncetrujete své názory?
19. 3. 2005 20:24
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
Ismo, prosím jeď. Trochu víc to rozpal. Ať se tu pobavíme
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 20:57
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
??? Nevím, zda mám chuť projevit stejně rádoby poetickou iniciativu jako ty, příteli.
neregistrovaný "Marko"
19. 3. 2005 20:49
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 10:27
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
Co tu *píšeš za totální pičoviny...ty jsi fakt pořádný chuj který nemá konkurenci v debilitě..Tady je diskuze na auta a ne tvoje trapné citové výlevy...takže jdi do *..
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 12:56
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
Jestli chces pozvat GTIho k sobe domu, tak to jde napsat i lip
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 18:16
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
takového totálního ignoranta automobilového průmyslu bych domu nechtěl...napsat líp..at se hošan probudí..tady se píše diskuze a ne jeho trapné citové výlevy..
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 19:24
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
GTI mel pravdu, neumis cist Kdybys nekdy chtel videt ignoranta o kterym hovoris, tak se podivej do zrcadla!
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 19:26
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
Hmm..a co dál..
neregistrovaný "Jozki."
21. 3. 2005 10:50
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
Neviete niekto kde je v Blave technicke muzeum ? Musim si ist par veci nastudovat.
neregistrovaný "Jasper"
14. 4. 2005 00:28
Re: PROSEK (4) - věnováno Truckerovi. (kde je?)
To GTI: ty jsi z proseka? nezname se nahodou?
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 14:32
ale jo
Fiesta určitě pojede, ale kdybych si už kupoval auto této kategorie, přišetřím (či se přidlužím) a nechám si dovézt Clio 182 Cup, jež je stále pro tohle estéčko jen daleko nedostižnou ultimativní ikonou. Smetlo by Fiestu bez problémů ze silnice. Ovšem přítelkyni bych se už ono Clio koupit bál.
Rozbalit vlákno
16
19. 3. 2005 20:34
Re: ale jo
Heleď, Ismo, já se tu mlátím, tys to tu rozsvítil. A tu radost, žes mě pasoval na středoˇškoláka. Dík Prosím tě, co tenhle tvůj dementní příspěvek, tos psal levačkou? Tohle fakt myslíš vážně? Ismo, osměl se, a rozpal to k té Fiestě. Určitě nejen mně by zajímalo nejen to, jestli koupíš své přítelkyni Fiestu nebo clio, ale tvé další intelektuální orgasmy, třeba jak smeteš Fiestu, jak si ho necháš dovézt (myslím to Clio) a tak, prostě takovou seriozní diskusi k Fiestě. Prostě půsť to sem. Ismo, ty máš určitě na víc, než na ten blábol cos tu napsal. Čekám a těším se
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 21:01
Re: ale jo
Nemám slov, běž se raději připravit na pondělní školu.
19. 3. 2005 21:13
Re: ale jo
Ismo, přečti si, cos napsal, tu hovadinu: Fiesta určitě pojede, ale kdybych si už kupoval auto této kategorie, přišetřím (či se přidlužím) a nechám si dovézt Clio 182 Cup, jež je stále pro tohle estéčko jen daleko nedostižnou ultimativní ikonou. Smetlo by Fiestu bez problémů ze silnice. Ovšem přítelkyni bych se už ono Clio koupit bál.---- Chápeš Ismo? Tos ty. To je tvůj intelektuální obzor. Chápeš?
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 21:49
Re: ale jo
Poučím se od tebe a zkopírováním tvých vysoce uměleckých statí ti naopak ukáži tvůj intelektuální obzor:
"Vytáhnu paty a myši maj préé. Jo, je to tak. Byly doby, Radio, kdy jsem tě mněl rád. Hodně rád A ty...doby...ty...teda...nepominuly Já roky čekal na pořádně nářez. Je mi jasný, že po tom včerejším totálním, ale t-o-t-á-l-n-í-m dabaklu odpůrců geteíčka někdo zvedne prapor. A žes to ty, tak to mě vlastně těší. Skutečnost, že Opel zvolil originální variantu třídveřáčka nepříčítejme k tíži golfu. Golf si může dovolit zavařit zadní dveře proto, že má geniální (od 70ejch let, pánové) Cé sloupek. O téhle geniální markantě nehodlám ani diskutovat, nejsme na písku. Astra MUSÍ jít originální cestou. Já psal, že snad i tu střechu zkousnu, zadek ne. Nahoře podle mně správně kolega píše, že ta chromová lišta není vkusná. Připadá mi jak horní zlatej můstek prodavače na Arbatu... Jde ale o úplně něco jiného. Jde o střet generací (Ciello, máš pravdu) Je tu golf. Jistej, věrnej, prověřenej dlouhejma rokama. K němu přirozeně tíhnou veteráni. A je tu Astra. Zatím pro mně bez obsahu. Tvrdím, že bez obsahu i odejde. To je má prognoza. Tak jako ani pořádně nevíme, jak vypadala ta předchozí. Radio je těžkej hráč. Sází na originalitu nejen zvenku, ale i na originalitu hledání toho pravého... řekl... bych ..svého...grálu. Jo, souhlas. Zásadně ovšem nesouhlasím s názorem, že majitelé golfů a geteíček zvlášt jsou ovládáni stádním uvažováním. Tak to není. Já si cením dob, kdy Manta byl infarktovej syndrom, kdy Calibra, jela-li kolem tebe, tak tys zblednul z tý sebejistý a neokázalý krásy. A to nepíšu o Oplu 1900GT, pánové... Ty doby jsou pryč. Dnes mladýho bejka zajímá jestli tam má handsfree a empétrojky. Chápu. Hergot, tak ale, bejci, vytvářejte gloriolu kolem tý Astry, kde jsou ty nadržený stáda, ta přejezdy Alp, ty souboje s Alfama? Nikde. To je ten problém. Problém Astry. Já se teď musel vrátit k Radiovi, to je seznam konkurentů z kterého bledne i redakce Já se musím poklonit nad výběrem. Jo, vybrals dobře určitě. Když jsem si teď ještě přečetl závěr Radia, tak je to přesně to vyznamenání, které geteíčku pasuje. Je to střed ke kterému se každý vymezuje. Nikoho nenapadne zda je Astra lepší než cupé C4. Každý tu vztahuje svou kvalitu ke golfu. A to mně těší. Ne jízlivě. Je to pocta pro toho veterána. Já držím Astře palce. Mám pochopení pro nové tvary, pro potenci dalších legend. Sázím ovšem na Golfa GTI. VW zaváhal u GTI 3 a 4, paradoxně teď tedy hájím GTI5, to GTI, které má opět v krvi tu dávnou dravčí touhu - být první, být vítěz. ---- Je tady jeden velkej prů**r, pánové. A to je BMW1 - 130. To je téma této doby. Podle mně, když udělaj pořádnou klíčenku, tak má zaděláno na legendu. Mimochodem, teď jak jsem nepsal, byl jsem na cestách, zas jsem dostal šlehu od pětky BMW. Ten banžídžamping, nebo jak se jmenuje, ten nás všechny doběh. Abych si na závěr taky aktulně rejpnul - ta fotka nahoře tý Astry, to je tovární kus, nebo zas nějakej výtvor PC tuningáře? ale tohle nemyslým vážně. Tak pánové, GTI forever.
Je to paráda, ležet tady pod noční oblohou u výdechu metra a poslouchat ty pošahaný řeči vo lásce k autům a tak. Rozhodně se člověk dozví víc vo životě, než z koukání na mobil po večerech. Hlasy postupně utichaj, vzpomínám na dědu... Jednou, bylo mi asi 8 se dědovi kousnul úklidovej robot. Byla to první generace a moc toho ještě neuměl. Správa přidělila každý rodině jednoho. Jako by se jich někdo prosil. Pokoj byl sice čistej, jenže člověk slyšel neustálý vrnění servomotorů. A tohle nebylo nic pro mýho dědu. Takže jednou se robot kousnul, děda otevřel okno a toho robota vyhodil z třetího patra na chodník. To teda byla kauza. Venku tehdy chodilo víc lidí, než teď. Ještě, že neplatily ty robotický zákony. Vyvázl z toho poměrně dobře. Myslím děda, robik byl kaput. Na dalšího nebyl nárok. Museli bychom si ho koupit. To si pište, že jsme s dědou uklízeli sami a v tichu... Ráno nás probouzí řev letadel a zpěv ptáků. Morbidní kombinace. Pořád kopem. Jsme trochu naprdlý na Lonese. Moje jáma na geteíčko je poloviční než Lonesova. Pomáháme mu teď všichni. Stálo to ale za to. Jak zmerčil v písku zadní svislej blinkr, už nás k tomu nepustil. Oči mu hrály jak kyborgům na rohu Vodičkový, tam co se potácej kolem toho jejich Oilbaru. Tak jsme to dokopali. Představte si ty jámy s šikmejma výjezdama, dole vyglancovaný auta starý 30 let a naše oči navrh hlavy. Ptáci kroužej a my na to jdem. Ani ťuk. Bez šťávy. To se dalo čekat, baterie vycucaný, Jozki to má naštudovaný z technickýho muzea. Jediná šance byl Trucker. Vám to možná ještě nedochází, jenže Trucker, kámoš z patra v trubce, to je ten co má nejen Mazdu MX5 létapáně 2005 na zdi, má hlavně ode mně ten druhej magnet. To co vám teď napíšu zůstane jen mezi náma. Jsou za to dva roky v lochu. Jasný, jo. Tracker se křenil do mobilu, no jako vždy, ten nezklame. Do hodiny byl tady včetně magnetu. Museli jsme počkat na noc. Tracker a já jsme se pak vrátili k motolský nemocnici. Říkal jsem, že dostat androida úmyslně do limbu je dva roky natvrdo. Jenže jinak to nešlo. Poznám ve tmě ty jejich načervenalý oči na 50 metrů. Tenhle měl teda na nás smůlu. Trucker mu strčil před čumec baterku a než se mu stačily ty jeho čočky akomodovat nastoupil jsem já s oběma magnetama. Na každý ucho po jednom. Dávnej trik pasáků. Šel v mžiku do kolen. Tenhle byl z poslední vodlehčený generace, a to bylo štěstí. Nesli jsme ho v tý tmě bez zastávky. Co nás hnalo víte. No, tak že ráno jsme se mu trochu prohrábli v nádobíčku a pak už to šlo jak po másle. Jako prvního nahodil Ciellovo Lanďáka. To byl rachot, jak z rakety, modrej dým z vejfuku, přesně, jak mi to vyprávěl děda. Postupně jsme to všechno vytáhli nahoru. Řeknu vám, jsou chvíle, kdy člověk stojí jak opařenej a neví, jestli se mu to zdá, nebo bude mít možnost tohle prožít. My to teda prožívali až na dřeň. Mates prohráb Jaga, smejk se po trávě a namířil si to na tu vopuštěnou výpadovku na Plzeň. Fiesta lítala s Jozkim jak pominutá, ty volanty... Nechci to přehánět, ale, no prostě jsem si sednul do geteíčka a málem jsem musel zapnout stěrače. Já, tvrdej hoch z prosecký trubky jsem kejval vedle na Radia v Espacu, a se staženým hrdlem a orosenejma očima vnímal to všechno kolem co jsme dokázali. Život umí bejt někdy krásnej. Zvedli jsme palce a vyrazili. Povedlo se, vylítali jsme nádrže do poslední kapky. Nazpátek auta postupně dotáhl android, chudák. Káry jsme přikryly plachtama. Androida jsme ještě jednou uspali a dotáhli ho k Motolu. Až se probudí bude čas od času blábolit nesmysly, který mu nikdo nebude věřit. Spustí jen, když mu napětí klesne pod 11 voltů a to zas nebude tak často. Nás nedostanete, bastardi. Nás nikdy nedostanete. Do trubky jsme se vraceli všichni v parádní náladě. Jo, abych to dopovídal celý, tak dole v hale jsem si skočil koupit ještě něco na zub. Přiblížila se ke mně replikantka, všiml jsem si jí hned jak jsem vešel. Ptala se, kolik je hodin. Ha Ha, replikantky vždycky ví kolikátá bije. Tak jsem jí řekl, že nevím, ale jestli jí to hodně zajímá, že mám o tři patra vejš hodiny s parádní kukačkou, která má barevnej vocas. Jo, kukali jsme až do rána, člověk má přece poznat všecko.
Tak tedy - jo. Jsou auta, co se snaží vypadat. Jsou taky auta co nevypadaj vůbec. Jsou auta, která projedou kolem tvejch uší, když stojíš na chodníku ve frontě na parmanentku na metro a tabe ty uši brněj ještě tejden. Jsou auta, který tě šlehnou přes konečky prstů a tebe mrazí, jen si na ně vzpomeneš. Jsou auta, co ti vyrvou srdce a ty víš, že se nikdy neopustíte. Vím, že je možné přicházet k odpočaté 911 a už na dálku cítit to chvění uvnitř mozku, to vzrušení těsně před tím, než se sesuneš do sedadla. A ještě nevyjedeš. Ještě chvíli. Sedíš, položiš ruku zvolna na koženej volant, lehce zkusíš vůli řadičky, sem tam, sem tam. Pak pozvedneš oči šikmo vpravo, seřídíž zpětný, nakopneš to a seš v tom až po uši. Už není auto, nejsi ty, není vzduch a není slunce. Je to všechno dohromady. Plná dvě, plná tři, Seš tam a nikdo, nikdy na světě neví co cejtíš. Uvnitř zatáčky ti to buší na 150ti za minutu, řve to za tebou, dáváš kontra a ve zpětným sleduješ jak gumy vyryly do silnice tvou tvou křivku rozkoše... --- V sedumdesátejch létech dali do Golfa1 kostkovaný sedadla, nadejchli motor a do zadu napsali GTI. A Ti kluci přicházeli k tomuhle divnýmu (bez zadku) autu a zničeho nic cítili to vzrušení, měli jeansy s našitejma kapsama a košile s třásněma, protože prej tam za mořem ve Frisku to teď pár maníků tvrdě rozjelo proti establišmentu. Jsou "on the road" a má to grády. Tak ti klici si sedli tady v Evropě na ty kostkovaný sedadla, a ještě nenastartovali těch 100koní. Zkusili vůli řadičky, seřídili zpětné a - a pak do toho řízli. Jo, kolem ty trapný tříprostorový sedany s maximálkou 150 na těch kočičích hlavách. A ti kluci cejtili, jak jim volanty tečou ve vlásenkách v rukou, a cejtili, jak je ty jejich předky tahaly dopředu a zpívali si se svejma stopetaosumdesátkama Semperit a s Beatles tu nekonečnou árii, Let it be, Let it be. Jo. jo, nech to bejt. Dole, když se přehouply pres vrcholky Alp to na zkoušeli kluci v červenějch zaprášenejch alfách Giulia, a to teda byly řežby Ješte dnes jsou tam v pangejtech stopy těchle závodů... Tan novej golf GTI má v kufru tíhu toho všeho. Proto je tak těžkej. Dneska, dneska už se nebude honit se zaprášenou alfou, dneska asi kluci už před nastartováním nedaj jen tak ruku na volant a nepohleděj řadičku.... Nebo jo? Hergot bejci, kde jste? Kde je to chvění? Kde je ten prach? Vlezte do toho. A je jedno, jestli je to gti, nebo červená alfa 147. Sesuňte se na sedadla, položte ruku lehce na volant a pohlaďte řadičku. Zvedněte pohled šikmo vpravo a seřiďte zpětný... Držím ti palce, GTI. Máš, myslím ještě schopnost zaujmout, máš to ale taky šíleně těžký... To vím." ...a to se jedná jen o tři perly z tvé hlavy.
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 3. 2005 21:53
Re: ale jo
I tak se v postmoderní době tvoří umělecká díla. Slepováním děl jiných autorů bez hlavy a paty dohromady.
19. 3. 2005 22:21
Re: ale jo
Jo, cením, že mě sleduješ. No, a co tvůj komentář? Ten nepřipojíš? Tys to těď pěkně popletl, spojil jsi nějaký příspěvek tuším, že ke golfu a do toho jsi zakomponoval ten Prosek. Rozumíš?. Když tak k tomu napiš izolovaně. Ismo, pochop, ty sem vletíš a úplně bezostyšně začneš napadat cizí věty, jako by to bylo tady celé tvoje. A já myslím, že pak teda mušíš počítat s tím, že jednu chytíš a chytils. Nemusíš si teď dávat práci s kopírováním mých textů. Když tak si je vytiskni, zajímají-li tě. Pro mně je překvapivá tvá morálka, ta nevychovanost vskočit sem a ani mě předem neoslovit, nezahájit se mnou nějakou přirozenou výměnu názorů a hned takhle jako odstřelovat Proč to děláš? Ty máš nějaký vnitřní problém, mindrák, nebo něco takového. Musím ti napsar, že pokud to tady zajiskří, tak vždy přirozeně, hádáme se tu o auta o názory na ně a tak. A ty sem vletíš a jako by sis osobil kádrování. To myslím není ten pravý bonton. Přece není přirozené, abych si přečetl tvůj příspěvek o tom, že koupíš clio a napsal ti cos za pitomce, ať jdeš s těmahle zpráva jinam, že tady nikoho nezajímá co koupíš přítelkyni atd. To ty bys považoval za slušné a správné? Já tedy ne. To že tě pak šlehnu je logický důsledek tvého slona v porcelánu. Víš, nevím, co máš v životě za sebou, jaks vybaven vědomostmi a jaké hodnoty tě oslovují. A právě proto jsem zdrženlivý v hodnocení tvé osoby. Pokus se o to také. Přinese ti to mnoho dobrého do tvého života. A že to s tebou hnulo, viď když jsem ti položil před oči tvé věty, které jsi psal nepochybně upřímně. Tak jako je tu píši já, Ismo. Tohle tvé antré tady se ti moc nepovedlo. Pokud zde hodláš psát, budem tu koexistovat vedle sebe. A neznamená to, že já se budu těšit na zprávy tvé a ty na zprávy mé. A také to ovšem neznamená, že se za své příspěvky (navíc evidentně určené někomu jinému) budeme napadat. To by to s náma, Ismo, dopadlo.
neregistrovaný "ismo"
20. 3. 2005 00:47
Re: ale jo
Ale ano, zkomponoval jsem tři nesouvisející příspěvky do jednoho kusu. Chtěl jsem zjistit, zda-li alespoň v takové formě dají nějaký smysl. Já jsem někde napsal, že je to tady moje? Nevím, ale tvé poučování a zhodnocení jakéhosi mého nepovedeného antré mě spíš zavání majetnickou osvětou. Fakt, že zde nesesmolím každý den nějakou nemístnou slohovku (nebo že jsi mne proboha ještě nezaregistroval) přeci neznamená, že jsem zde poprvé. Stránky navštěvuji víc než pět let, ty možná víc, netuším, každopádně tvé šílené statě se zde objevily až v poslední době. Takže buď se jedná o tvé antré, nebo jste ve škole nedávno pilovali stylistiku. Proč by se mnou měly hýbat mé věty? Vytvořil jsem je, nic špatného na nich nevidím. Jak říkáš napsal jsem je upřímně, stejně jako vše ostatní, stejně jako toto. Píšeš "Přece není přirozené, abych si přečetl tvůj příspěvek o tom, že koupíš clio a napsal ti cos za pitomce, ať jdeš s těmahle zpráva jinam, že tady nikoho nezajímá co koupíš přítelkyni atd." No ale vždyť ti z klávesnice něco podobného vypadlo. Onen můj příspěvek, mě, moji přítelkyni sis vzal na paškál. Neříkám, že moje zkontrování Fiesty a Clia bylo nějak mýty bořící. Ale nacházím v něm více smyslu, než tvoje třístránkové rozjímání nad mraky. Tvé příspěvky nejsou o ničem, co by se nějak tématu týkalo. Jde o vylhané představy inspirované časopisy. To snad budeš mít soudnost přiznat. Proto jsem se zeptal, zda je problém udělat si na MotorCafé rubriku třeba "Dojmy" a do ní podobné kraviny psát. Bohužel abych byl upřímný, touto nikam nevedoucí debatou za5íráme diskusi stejnou měrou, čili navrhuji ohleduplné přesunutí ringu buď na MotorCafé, kde to můžeme pojmenovat např. Ismo vs. GTI, nebo na emailovou poštu. P.S.: Nediv se že tě mám za školáka, když si zde kasáš triko nějakou imaginární převahou za použití slovních spojení např. "jednu chytíš a chytils", "To že tě pak šlehnu" apod. Tímhle si možná získáš srdce svých podobně vyspělých přátel, ovšem mě příbuzná anonymní hrdinství zanechávají poněkud chladným.
20. 3. 2005 08:33
Re: ale jo
Ismo, já se do tvé zprávy k Fiestě o tvé přítelkyni navezl až tehdy, co tys nemístně se navážel do mého Proseku. Jinak bych tvůj vztah s přítelkyní samozřejmě nechal bez povšimnutí, že. Pokud ses těď po pěti létech osmělil a předhodils nám příspěvek, ok. Nahoře jsem ti psal, že bys něměl diskuze začínat krvežíznivou konfrontací se zprávou, která nebyla určená tobě. A to je všechno. Proč jsi tak pobouřený tím, že někdo ventiluje své názory na auta způsobem jiným, než je budeš asi ventilovat ty? To, jak jsi napadal mé příspěvky je sprosté a navychované. A ismo, já se přece nekasám, já ti odpovídal na tvé zprávy. To "jednu chytíš a chytils", to je přece ta má reakce na tvou přítelkyni, protože kdybys takhle znenadání na mně zautočil verbálně, tak snad uznáš bys musel fakticky ode mně jednu chytit. Tohle se prostě, Ismo, ve slušné chlapské společnosti nedělá. Těším se na tvé zprávy, na tvé postřehy. Tedy nemyslím k mé osobě, myslím k autům.
neregistrovaný "ismo"
21. 3. 2005 08:26
Re: ale jo
To je jednoduchý alibismus, to ti taky vůbec nemusím věřit, že bys můj příspěvek nechal bez povšimnutí. Sprosté a nevychované bylo stejně tak to, cos předváděl ty. Omlouvám se, ale stále jsi mne nepřesvědčil, že bys do nějaké chlapské společnosti (ještě k tomu slušné) mohl patřit, tak si ji neber do úst jako berličku. Podobnými způsoby se zkrátka nevyjadřuje někdo, komu je více než dvacet. Nápodobně se těším na tvé příspěvky, myslím však pouze ty krátké, tak do pěti řádků a s jasným smyslem vzhledem k tématu.
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 09:34
Re: ale jo
Tvou omluvu přijímám. Vzhůru na auta.
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 10:29
Re: ale jo
Zkraťto...je nuda to číst..
19. 3. 2005 21:18
Re: ale jo
Už toho nechme, Ismo. Netrvám na tom, aby ses za tu sprostotu, cos tu předvedl omluvil. Pokud máš něco k Fiestě (mimo teda tvé přítelkyně), tak to tu napiš a můžem seriozně diskutovat. Tak Ismo, hlavu vzhůru
neregistrovaný "ismo"
19. 3. 2005 21:52
Re: ale jo
Jak jsem řekl, škola už volá, na učení máš již jen neděli, tak hybaj na kutě.
19. 3. 2005 22:24
Re: ale jo
Hele, nevím jaký seš lingvista, ovšem teď se mýlíš. Ten akcent na slovo - NIC - je tam záměrně, aby smysl té věty byl umocněn. Nevím teď jestli mě zkoušíš tím - lepší lépe - nebo je to napsané v rychlosti, tak to přecházím, jo.
neregistrovaný "ismo"
20. 3. 2005 00:48
Re: ale jo
"Lepší lépe" moje chyba- uznávám, měnil jsem slova a tohle tam ponechal přehlédnuté.
neregistrovaný "audi"
20. 3. 2005 19:43
Re: ale jo
nejako ste sa rozhicovali
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 3. 2005 19:56
to Marko
Tak už mám pro tebe zprávy, co bude nového na NY AutoShow. Chevy představí varianty SS od tří modelových řad: Trailblazer, Malibu, Malibu Maxx. Poslední dva jmenovaní na fotu zde: [odkaz] Trailblazer dostane motor z Corvetty V8 6,0 a Malibůčka dostanou V6 3,9. ps: to Ismo: doufám, že jsi nedostal infarkt z dalšího příspěvku, která není o Fiestě ST. Na MotorCafé kvůli tobě utíkat nebudu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JiriM"
19. 3. 2005 21:50
Konkurence pro Fabiatiky
Tohle autíčko se mi líbí zvenku i zevnitř a myslím že je to skvostná výzva pro divoké RS Fabiatiky. Fiesta ST i Fabia RS mají jednoduchý podvozek leč patřičně upravený, takže by to byla férovka a ne hraní kočky s myší. Já bych vsadil na Fiestu, protože mám mnohem raději točivé zážehové motory.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "radio"
20. 3. 2005 01:02
Re: BLÁZÍNKU
ST a RS jednoduché podvozky ? četl si ten článek ? jaké mají změny na přední a na zadní nápravě, tlumiče, pružiny, stabilizátory , ... ? jel jsi někdy s RS ? koukal jsi někdy na podvozek RS ? změna u RS oproti normální Fabii je jen v jiné tvrdosti tlumičů a pružin, nic dalšího, ještě jednou pro pochopení - NIC DALŠÍHO. a to moc, setsakramensky moc, dobře vím o čem mluvím, teda píšu. tak sem netahej tlačenku ve verzi RS, když je zde humr ST.
neregistrovaný "JiriM"
20. 3. 2005 16:54
Re: BLÁZÍNKU
Změny proti podvozku standartního modelu u obou zmíněných aut jsou skutečně pouze kosmetické, protože oba vozíky mají maximálně jednoduché podvozky. Vpředu McPhersony a vzadu zkrutná příčka je zcela identická koncepce a jestli se domníváš že je na tom něco extra tak jsi trochu zaspal dobu.
neregistrovaný "radio"
20. 3. 2005 23:33
Re: TAK JEŠTĚ JEDNOU, BLÁZÍNKU
tak ti nevím, jestli si opravdu ten článek četl a zda si s tím eReSem jel. v článku píšou o změnách na přední i zadní nápravě (Přední pružiny jsou proti běžné Fiestě (16,5 N/mm) tužší (24 N/mm) a tomu odpovídá také nové naladění tlumičů, obdobná úprava postihla i zadní nápravu, jejíž zkrutná příčka je z původních 520 Nm/° přitvrzena na 720 Nm/° . Geometrie přední nápravy s negativním odklonem zlepšuje trakční schopnosti Fiesty ST. Řízení má o deset procent strmější převod a působí i subjektivně velmi sportovně. Ovládání Fiesty ST se nám líbilo kvůli jednoznačné, rychlé a nekompromisní odezvě na pohyb volantu. Podílí se na tom mj. dále vyztužený pomocný rám přední nápravy.Brzdový systém Fiesty je poprvé v této řadě dodáván s kotouči na zadní nápravě. Přední brzdy pocházejí z Focusu ST 170.) Takže ještě jednou speciálně pro TEBE - pomocný rám, negativní odklon přední nápravy, strmější řízení, tlumiče, pružiny, přitvrzená zkrutka, brzdy. Navíc, to vše testováno a děláno pro těch 150 PS. Fabie RS je oproti standardu "vybavena" pouze jinými tlumiči a kratšími pružinami. Opět ještě jednou pro TEBE - nic víc. To, že tady napíšeš o "pouze" kosmetických změnách a pojmenuješ přední a zadní nápravu, je dost slabé. To, že mají stejnou koncepci neznamená, že mají vše stejné, každý k tomu přistoupil trochu jinak a proto má každé jiné jízdní vlastnosti. Je to jako bys napsal, že každé auto, které má uvedenou koncepci, musí stejně jezdit - to se mýlíš. každý totiž i při stejné koncepci dělá tak, jak nejlépe umí. v tomto případě umí Ford s Fiestou o mnoho, daleko mnoho, víc. tak se probuď, abys nezaspal TY
neregistrovaný "anonym"
22. 3. 2005 23:29
Re: TAK JEŠTĚ JEDNOU, BLÁZÍNKU
Možná jsi nezaregistroval, že sázím na Fiestu, ale sdělení, že má "dokonce" kotoučové brzdy na zadní nápravě, a ta " přitvrzená zkrutka" no to jsou skutečně zásadní změny. Synku podle tvého slovníku jsi asi studoval techniku v lahůdkářství, tak napiš něco k věci třeba o sýrové roládě.
neregistrovaný "JiriM"
22. 3. 2005 23:40
Re: TAK JEŠTĚ JEDNOU, BLÁZÍNKU
Pardon že jsem se nepodepsal, ale tak jsi mne rozjařil milý Radio. A myslím že je zbytečné citovat původní článek, číst snad umíme všichi. Pokud ti některé pojmy nejsou jasné, tak se se můžeš klidně zeptat, to není žádná ostuda.
neregistrovaný "radio"
27. 3. 2005 13:53
Re: TAK JEŠTĚ JEDNOU, BLÁZÍNKU
Ale Jirko, tušil jsem, že číst umíš, netušil jsem však, že ty informace nezpracováváš. A právě proto jsem Ti to dal do příspěvku ještě jednou, a zase nic. Tvoji sázku na Fiestu jsem zaregistroval (já zpracovávám , překvapilo mne však srovnávání s Fabií RS. To přece nejde, ta auta mají pouze podobnou cenu, tím to končí. Nevím jak si přišel na lahůdkářství, ale zřejmě to souvisí s tím Tvým nezpracováváním informací a už vůbec bych si vyprosil oslovení synku, nechápu, kde se v Tobě bere ta drzost stavět se do role udílejícího se rady, trochu soudnosti a skromnosti by Ti rozhodně neuškodilo. Probuď se už z toho !
neregistrovaný "básník Pluhař"
21. 3. 2005 00:12
Alžběta (1)
Probudil jsem se v osm hodin. Chladný vánek procházející polootevřeným oknem symbolizoval lehké snížení teploty. I pohled na teploměr mne v tom utvrdil, bylo devět nad nulou. To je počasí jak dělané pro mne i pro mou Alžbětu. Osprchoval jsem se vodou, jen o málo studenější než vzduch, což mne dokonale probudilo. Ne, dnes přece nemůžu jít do školy. Sucho a devět stupňů, to v člověku mého kalibru nemůže probudit závodnické srdce. Ovšem byl jsem také hladový, čili po rychlém oblečení jsem se vydal na kratší výlet městem směrem k samoobsluze. Obloha byla jasná, ptáci mi křičeli do ucha: "Závoď, závoď!" Však se dočkáte, pomyslel jsem si blaženě, kráčeje přes rozestavěné parkoviště. V obchodu bylo docela hodně lidí, nato kolik ukazovaly mé zlaté hodinky. Jo, čerstvé pečivo. Zabalil jsem si do pytlíku čtyři rohlíky, a cestou k nim přidal dvě vajíčka. To se panečku najím. Prodavačky mě moc nevnímaly, nemohly tušit, že po snídani půjdu s Alžbětou závodit. Dobře jim tak, až se bude o mě psát v novinách, nebudou se mít čeho chytat. Devět korun, padesát? Zlodějko! Příště budu muset vyrazit závodit hladový, mám štěstí, že jsem se včera nenechal přemluvit na druhé pivo. Již by mne nezbylo na kusovku. Ano, onu vítěznou kusovku, kterou si zapálím po závodě. Cesta domů. Mraky se stále neukazovaly, vzduch se trochu provoněl palivem z projíždějících Ikarusů a já stihl na římse panelákového okna pohladit malé, mourovaté kotě. To si mě jistě pamatovalo z minulého klání. Ach živote, je tak příjemné tě plnými doušky prožívat. Díky ti. Díky Alžběto! Jakmile jsem dorazil domů, rozdělal jsem na plotně oheň a jal se smažit vajíčka. Jedno z nich se ukázalo být pukavcem, ovšem mne v očekávání věcí příštích nedokázalo rozhodit již nic. Najedl jsem se. Jeden rohlík jsem si ovšem ponechal na pozávodní občerstvení. Teď už nic nečekalo v cestě, abych se převlékl. Nové kalhoty, nové tričko, nová kšiltovka. Speciální závodnické boty vlastní výroby. Jsem vážně kus chlapa. Vzal jsem si klíčky od Alžběty a pomalu se přesunul ke garáži. Obešel jsem ji, a tam pod padákem stála. Svinul jsem padák, znalecky propéroval tlumiče a schumacherovsky vizuálně srovnal Alžbětu s okolním světem. Život je báječný. Odemkl jsem si dveře a usedl dovnitř. Sedačky mne obklopily a mé nohy spočinuly na kovaných pedálech. Jemně jsem pohladil celou palubku a mile naťukl z palivoměru předělaný otáčkoměr. Lahoda. Sundal jsem závoru z volantu, odemkl Defend-lock z řadící páky, otevřel zámek pedálů a pod palubkou zmáčkl tajemný spínač. Nešlo dál čekat. Alžběta mne nabudila k nastartování. Napoprvé nechytla. Jemně jsem ji pošimral na tykadlech (ovladače stěračů a blinkrů) a zkusil to znovu. Nic. Nevadí Alžbětko, ten měsíc stání se na tobě podepsal, to není nic, za co by ses měla stydět. "Strejdo, nemáš startovací kabely?" Náhodný kolemjdoucí na mě zagestikuloval že nemá čas, sedl do svého ubohého Lexusu a bez závodního soundu zmizel. *. "Chceš pomoct?" zeptala se mě parta nějakých zubožených školáků. Nechal jsem se přimluvit a kluci se jali mne tlačit. Po deseti minutách jsem již stál na vrcholu kopce, děkoval klukům za formalitu (i formule se musí občas tlačit) a připravoval se na cestu ke startu. Ručka šla dolů jako po másle, Alžběta se rozjela a po chvíli mého snažení ze sebe vydala pořádnej sound! Plynovým pedálem jsem ručku palivoměru poslal do plné a začal se přibližovat ke startovní čáře. Stanul jsem na místě. Teplota se mohla zdvihnout tak o dva stupně, a já očekával prvního soupeře. Dostavil se. Nějaká ubohá přetížená Fabie s tatíkem za volantem, rodinou uvnitř a rakví na střeše. Já ti ukážu sprinty, fotříku! Na semaforu se objevila žlutá, plyn šel k podlaze, palivoměr opět na plnou, za jedna...sakra...ještě jednou... za jedna, spojku jsem pustil a se zelenou vyrazil zběsile vpřed. Zprava se mě sice držel Ikarus, odjíždějící z autobusové zastávky, ovšem fotřík ve fábii zkolaboval a zastavil s vyhozeným levým blinkrem uprostřed křižovatky. Z hrdla se mi vyřinul ven vítězný výkřik. Hodil jsem Ikarusu frajersky myšku a úprkem se vzdaloval od křižovatky. Nemám za potřebí se honit třeba s policajtama, maj totiž foťáky a mohli by mě vyblejsknout....
pokračování příště...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ismo"
21. 3. 2005 08:18
Re: Alžběta (1)
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 3. 2005 09:39
Re: Recenze
Text nese neklamné rysy parodie. Pisatel nemá odvahu konkretizovat, co je "Alžběta" za typ vozidla. Sám tak nepřispívá do diskuse o tom, co je jeho "srdeční vůz". Jen se vysmívá zcela upřímně (jak zprofanované slovo, že?) míněné snaze ostatních. Charakter jeho vítězství také navozuje absurdní atmosféru, když poráží méněcenná vozidla jako je Ikarus a Fabie. V parodování byli Češi vždycky jedničky. Je to totiž mnohem snažší, než začít něco vlastního. ps: Chybí tu už jen óda na "Eleanor"
neregistrovaný "anonym"
21. 3. 2005 12:06
Re: Recenze
super!! . mě se to líbí . A GTI to může zabalit
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 10:32
VY VOLOVÉ
Tady není slohovka a ani seminárka..ty váše dlouhé a trapné citové výlevy si strčte DO *...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 10:42
Ať žije Fiesta
Tohle je přesně dle mého gusta. Žádný přehnaný výkon motoru, skvělé "svižné" tvary. Pro mne je to paráda
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 18:36
Re: Ať žije Fiesta
Tome a neříkej že by sis nedal říct i lepšími auty...Ford je byl a bude vždycky zaostavát za VW..za ty prachy si raději kupím jiné auto..Je pěkné,to snad jo..ale toto stejně div na trhu neudělá..fiesta už není to co bývala a ani žádná imagovka ji nezachrání..Na 2,0l motor je výkon fakt dost mačka...je fakt že nemůže mít Fiesta výkon větší než ST170 Focus,ale tak tam mohli dát slabší kubatury,bo pojistka je tady dražší a tam by ten výkon na 1,8l byl adekvátní...
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 18:50
Re: Ať žije Fiesta
Ano, lepšími auty bych určitě nepohrdal. Jenže já nepatřím mezi náročné řidiče. Pro mne je tato Fiesta prostě skvělé auta, a ono určitě skvělé je Ale máš pravdu, jsou určitě lepší motory.
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 19:21
Re: Ať žije Fiesta
Taky neem náročný,ale za prachy bych si raději kupil Fabii RS a nebo v lepším případě,ale musel bych o něco přidat Ibuzu Cupra..je určitě lepší než nejaké jiné auto,ale to bych si raději kupil něco jiného než toto..
neregistrovaný "ozojik"
21. 3. 2005 11:41
bez titulku
tak neviem.podla dlzky fora som myslel ze sa tu bude diskutovat o fieste,lebo vyzera ze ja fakt cool,miesto toho ale sa tu dost dlhy cas mlatil ismoo s GTI.ale neva,bola to dost sranda.jen do toho,hosani,jen do toho..!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 16:26
FIESTA JE FIESTOU, BLBEC BLBCEM
Tak sem to prohlédl. Cením Tu Fiestu. Děkuji kolegům, kteří mně bránili, z nich pak Mates a Lones napsali tak elegantní příspěvěk, že doporučuji všem si jej přečíst. To je škola diplomacie. I když, přečíst, mám dojem, že tak jako Alcides neumí psát tak taky neumí číst, takže Alcidese z toho čtení velkoryse vypusťme. Jinak, pánové, když jsme u Alcidese, doporučuji Vám jeho texty u trojky BMW, ne že by vám mohl vnutit nějakou novou myšlenku, na myšlenky je Alcidés velice nesmělý, ale lépe snad pochopíte jeho lidský rozměr. Tu poměrně dlouhou stať v podobě parodizujícího textu (jsem potěšen) jsem důkladně přečetl, s hodnocením počkám až na čtvrté pokračování. Tak děkuji, LONESI, MATESI, Aliksi, Joe, Peťo, Petrklíči, Yaroukhu, a koneckonců i tobě, Ismo, myslím, žes pochopil. Zadupejme ty primitivy typu Alcides. Zadupejme je argumenty. Výrazivo Alcidésů tady nemá přece co pohledávat.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 16:31
Re: FIESTA JE FIESTOU, BLBEC BLBCEM
Bud trochu tolerantni! I tobe bylo cca 11 A nevysiluj se, cokoliv psat takovymu tvorovi jako je Alcides je hazeni perel svinim!
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 16:59
Re: FIESTA JE FIESTOU, BLBEC BLBCEM
Máš pravdu.
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 18:23
Re: FIESTA JE FIESTOU, BLBEC BLBCEM
To má pravdu že jsi totální vymazanec..
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 18:38
Re: FIESTA JE FIESTOU, BLBEC BLBCEM
Hele GTI já se ti teda omlouvám za moje hlody,ale ty už se sklidni s těmi tvými slohovkami,bo chcu vidět člověka,který si to bude čist...Jinak můj názor si tady najdi na toto auto...takže sorry týpku..
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 18:21
Re: FIESTA JE FIESTOU, BLBEC BLBCEM
Matesu když někdo neví co to je diskuze,tak at mi políbí *...a hošanům je asi tak 8..ne to em přidal..tak 5...možná vypadájí na 15,ale v hlavě to jste batolata...GTI at už se sklidní s těmi svými slohovkami,bo takové * tady nepotřebujeme...

FIESTA JE FIESTOU, BLBEC BLBCEM a TY JSI *..
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 3. 2005 18:44
Re: FIESTA JE FIESTOU, BLBEC BLBCEM
Zajímal by mě psychologický profil člověka, který používá označení mužského přirození jako nadávku...
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 18:47
Re: FIESTA JE FIESTOU, BLBEC BLBCEM
Hmm..zajimavé..a co povíš dál..
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 20:03
Re: FIESTA JE FIESTOU, BLBEC BLBCEM
Vnimam nazory ostatnich a rad se necham poucit co je diskuse! Sem s tou definici at nezustanu hloupy.
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 20:14
Re: FIESTA JE FIESTOU, BLBEC BLBCEM
Hmm...zajimavý přístup....když se to tak veme,tak to nejsou ty vaše trapné slohovky či seminárky...no a je to určitě názory na dané téma...sorry..já em tento bod zrovna taky nesplnil...spokojen..
neregistrovaný "ismo"
21. 3. 2005 22:14
Re: FIESTA JE FIESTOU, BLBEC BLBCEM
Nijak se neztotožňuji s výrazovými prostředky, které zde Alcides tak hojně využívá, nicméně to není důvod využívat můj nick jako alibi. Mě tvoje statě také přijdou středoškolské, milý GTI, ovšem nadále to nehodlám rozvádět. Myslím, že jsme si vše o sobě již napsali, nadále si naše příspěvky patrně budou vadit, ovšem za5írat diskusi osobními názory na přispěvatele již nehodlám. Můžu tě jen potěšit s názorem, že Alcides je patrně *, který ač je s tebou stejně nespokojen jak já, nezná základní pravidla slušného chování. To je naopak zatím jediná věc, kterou na tobě dokáži ocenit. Pokud tebe beru jako středoškoláka, Alcides je vedle tvé maličkosti neurvalý fakan.
21. 3. 2005 23:08
Re: FIESTA JE FIESTOU, BLBEC BLBCEM
Mýliš se ve dvou věcech. pokud budeš mít styl psaní, myslím originální, budeš mít na vtip a na myšlenku, (a já tipuju, že jo) pak proč bys mi měl vadit? Naopak. Jsem rád, žes pochopil, že to jiskření tady musí mít úroveň, jinak to tu zakopou Acidesové. A mýlíš se i u Alcidese. To není patrně *, to * je. Primitivní člověk. Žel nelze mu upřít právo svůj primitivismus křičet do světa. Je mi svým způsobem sympatické, že mě pasuješ na středoškoláka, věř, že bys byl nepochybně udiven v jakých pokročilých létech je možné "vklouznout na sedadlo, pohladit řadičku, zvednout pohled šikmo vpravo, seřídit zpětný, abys pak v zatáčce spatřil, jak tvé gumy vyryly do asfaltu křivku tvé rozkoše..." Ano, Ismo, to jsem v podstatě já. Život se nemusí skládat jen ze znalostí plnících tlaků turbodmychadel. To je to krásné tady, že každý uchopujeme auto jinak a jinak také o něm píšem. Mně by ani nenapadlo napadat třeba Lonese za to, že má Ameriky v malíčku. Obohacuje mně to. Možná, že on si přečte s radostí zas výpověď o lásce. O lásce k autům jiné, než je láska jeho, ale nepochybně opravdové. Oba dva pohledy vyžadují určitou kvalitu člověka. Pokud máš zájem, tady je dost těch, kteří kvalitu tvou obohatí. Nemyslím teď sebe. Ty svobodně rozhoduješ koho zvolíš. Budeš-li psát déle, vnikneš i do vztahů. To je svébytná kultura. Myslím, že správně píšeš, že už nebudeš zahajovat diskuzi napadáním někoho. Myslíš tím asi někoho, kdo má jinou představu o příspěvku, než ty. Jo, to je dobré předsevzetí. Tak hodně štěstí. Člověk má žít (a psát, viď) tak, aby, když se ohlédne za sebe, se za to co uvidí nemusel stydět. V tomto zorném úhlu je dobře přistupovat i k tomuhle psaní. Jo, a prosím tě, Ismo, už mě nikdy nekonfrontuj s tím blbečkem, to bys mně fakt naštval, byť jsem vyšel z toho klání vítězně. V tomto případě je vítěz jasný, ovšem to vítězství tak nějak nehřeje
neregistrovaný "Tomino"
22. 3. 2005 12:24
Re: FIESTA JE FIESTOU, BLBEC BLBCEM
Možná máš pravdu. Alcides to včera dost přehnal, ale nelze hodnotit člověka a jeho inteligenci podle příspěvků na auto.cz. Hm, ale to je jen můj názor a vy mi ho tady určitě hned "seberete"
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 18:44
Teda čekal em lepší..
Už se o ní mluví dlouho,ale nevěděl em že tam nacpou 2,0l..je fakt že tam je velké rezerva pro tuning motoru...raději bych byl za 1,8l ale Ford v tomto je trochu pozadu za VW...za ty prachy bych si raději přišetřil a koupil Golfa GTI bo tomu říkám autíčko..toto je taková malá slečinka na cestě..Neměla mít nahodou Fiesta na kapotě dva bílé pruhy??No nic..vypadala aspoň o něco víc sportovněji..Aby z toho bylo pořádna kára,tak by se do toho auta musel vrazit dalších mnoho a mnoho desetitisíců korun...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 18:52
Re: Teda čekal em lepší..
Čekal jsi lepší? Co by jsi ještě vylepšil Radku? To mě moc zajímá
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 19:22
Re: Teda čekal em lepší..
No určitě ten motor...
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 19:34
Re: Teda čekal em lepší..
Mi se zdá jako vyhovující. I když těžko něco takové tvrdit, když jsem v tom nejel
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 20:12
Re: Teda čekal em lepší..
Na dvou litr je takový průměr..má tam rezervu..Taky em v tom nejel a ani to nemám v plánu,bo toto auto bych si určitě nekupil..ale když by mi ho někdo dal,tak bych ho vzal...ale jinak ne..
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 20:18
Re: Teda čekal em lepší..
Náhodou, já bych se hned svezl
neregistrovaný "Alcides"
22. 3. 2005 11:39
OMLUVA...
Chtěl bych se omluvit všem za včerejšek,bo můj bratr využil mého nicku i emailu...Všim sem si že tady dost nadával...takže GTI a dalšímu se moc omlouvám za nadávky...a příspěvky,které on včera napsal..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Thomas"
23. 3. 2005 20:13
Ford
To je pilka, podívejte se na tuto klasiku, bez mezer: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hawk"
25. 3. 2005 10:49
Fiesta STx 206 RC
No Fiesta vypadá super ale coz jsem tak porovnával tak si myslím že lepší volba pro auto této kategorie je 206 RC
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RW"
11. 11. 2008 10:19
Re: Fiesta STx 206 RC
Kvalitou určitě, nevím teda jak jízdními vlastnosti.
neregistrovaný "Jan Jirka"
26. 3. 2005 14:48
ano, ale..
206 RC je výkonově trochu jinde (130 kW, 202 Nm, omezovač v 7 200 ot/min.). Je to spíš kompromisu zbavený vůz pro fandy Lví školy. Výbava je v porovnání s Fiestou výrazně lepší a jízdní vlastnosti patří k tomu nej (rozumějte ..zábavnějšímu, ...zběsilejšímu, nikoliv ale ...přátelštějšímu - vyžaduje zkušenosti na limitech podvozku). Jenže je o nepříjemných cca 140 000 Kč dražší
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "fukso"
27. 3. 2005 11:26
Re: ano, ale..
Do Fordu si musis najprv sadnut a hlavne sa previezt.Potom prestanes studovat nejake teoreticke parametre,ked zazijes ten nefalsovany pocit z jazdy.Mam Ford a viem o com hovorim.Mozno si nejaky tabulkovy teoretik,ale ten pocit z jazdy na Forde si fakt vyskusaj a prestan hltat literaturu.Jazda v aute je o pocitoch a nie o cislach az potom zistis ze aut je moc,ale Ford je proste FORD.
neregistrovaný "Jan Jirka"
27. 3. 2005 12:16
Re: ano, ale..
Jsem z oboru, není třeba, abys mě poučoval o pocitech, protože znalost pocitů za volantem je pro mě profesionální nutnost.. V podstatě každá značka umí naservírovat nějakou tu porci emocí a jako přílohu trochu pozlátkové image. Nemám nejmenší pochybnosti, žes 206 RC nikdy nezkusil. Svého času tu byla jedna v republice (měl jsem možnost a dosytosti jsem jí využil) ale pro fandu značky bude bude ten jeho plechový přítel vždycky srdeční věc.
27. 3. 2005 22:54
Re: ano, ale..
Jane Jirko, jedno v republice je Pendolino. Říkal mi to Jarda s Bertoňákem a ti to vědět musej. Kolik tady je 206 RC nevím, ale pokud tady byla jen jedna, tak jsme při tom lítání s ní museli sedávat vedle sebe. Já jí dal pěkně do trika. Byla stříbrná. Potvrzuji, co píšeš o jejím ovládání. Na cestu do supráče pro rohlíky bych ji nevolil. S Fiestou ti nezkysne mléko a můžeš ji i pěkně prohnat. Na 206RC už musí být člověk trochu vybavenej. Mladejm bejkům doporučuji Fiestu. Budou si připadat jak v 911 a po jízdě si nebudou muset měnit slipy.
neregistrovaný "Jan Jirka"
28. 3. 2005 10:19
Re: Pro GTI
V roce 2004 se u nás prodalo 7 kousků 206 RC. A navíc jeden modrý drobeček, který patřil dovozci a který teď prohání klučina z Prahy 10. Předváděcí vozy ale nikdo neměl, je to taková cash-flow ruinující raritka. Zbylých sedm statečných koupilo srdcem - naslepo (jinak to asi ani nešlo). Slipy jsem měnit sice nemusel, ale zásoba pamprsek na zadních sedačkách se může hodit. Se srdcem v krku a zůženým obzorem se pro rohlíky ale asi vážně nejezdí
neregistrovaný "fukso"
28. 3. 2005 13:10
pro Jana JIRKU
Klobuk dole pred tebou,nic som nepovedal.Vidim ze si znaly a objektivita je u teba na mieste.Nie som zatazeny na nijaku znacku,ale chvaly novinarov na nejaky model beriem s rezervou.Vela novinarov je viac basnikov a potom je clovek sklamany.Preto ta moja reakcia na tie parametre.To je vsetko.
Rozbalit vlákno
0