Na velmi rychlá překvapení od dánského úpravce vozů M-B, firmy Kleemann, jsme si již zvykli. Posledním vozem z jeho ušlechtilé stáje je Kleemann SLK 55K S8, který kombinuje kompaktní rozměry modelu SLK se výkonem téměř 600 k!
Tak to je bomba. V tomto by se dobre dala mucit tchyne. Ovsem na nasich dalnicich by se nam takovy Kleemann asi brzo rozsypal...asi jich u nas moc neuvidime. Ale bomba, naprosta. Technikum z holandska se zase neco povedlo! Gratuluju!!!!
AMG: srovnávat Kleemanna s Brabusem, to snad ne, Kleemann je technologická jednička, Brabus jen kamarádi Jardy s Bertoňákem
Don: Kleemann je z Dánska, nez Holandska, jo a levnější varianta na mučení tchýně je Matiz, nejezdi však s ní a nesmí vozit tvoje děti JA: záruka je stejná jako od výrobce, pokud dáváš už trochu jetý vůz k úpravě, tak jsou dvě možnosti, zjistí stav a za 1 vše odstraní a dají plnou nebo za 2 se sjedná individuální
Tady Bertoňák. Brabus neznám. Jarda jo. Asi taky tuninguje v jiný ulici než mi s Jardou. Asi moc dobrej není, to bych ho znal. Mám přece papíry na hlavu. Tuning forever
Hello radio, nesulasim s Tebou, Brabus je na tom technologicky lepsie...aj ked o rychlostne rekordy sa natahuje prave tito dvaja vid Brabus Maybach - prvy bol Brabus, az potom tovarny tuning, do Gcka dava 12valec len Brabus (ak sa nemylim), podobne predtym do Ecka atd. Inak nemyslim, ze taketo extremne upravy maju nejaky vyrazny zmysel, ide skor o to ukazat co je mozne... takyto exoti najazdia sotva par tisic km rocne...
s těmi kilometry máš pravdu, ale Kleemann je zkrátka dál, Brabus se honí za výkony a aero kity, Kleemann nedělá tak výrazný změny karoserie, ale vše je schováno uvnitř, kdo chce nejlepší jizdní vlastnosti nechá si auto upravit u Kleemanna, to je stará pravda, jo někdy i u Carlssona
...hm nepresvedcil si ma ale ak mas nejake linky na testy aut od Kleemana, tak ich zverejni osobne som sice nevidel ziadne priame porovnanie B a K, ale urcite je to aj otazka osobnych preferencii... a K podla mna robi napadnejsie aerokity vid [odkaz] a [odkaz]
ono to ani snad moc porovnat nejde, to se mezi úpravcema moc nedělá, kdo žádá úpravu od továrny (takové menší odlišení od ostatních M), ten zvolí AMG, kdo chce úpravu jen pro image, na oko, řízení M neprožívá a nechce nabízené AMG, ten zvolí Brabus (neupírám technický um), kdo autem žije a kdo chce víc, emoce za volantem a zároveň jistotu v rukou zvolí Carlsson, a ten, kdo chce zažívat orgasmus při řízení, volí Kleemann (Maybach nedělá jen Brabus, prvním byl Kleemann !)
tohle si clovek, kterej umi ridit nekoupi-ten sahne po necem úplne jinym. a to ze to ma skoro 600hp neznamena, ze si to nemuze koupit clovek, kterej neumi absolutne ridit. vetsinou to tak i bejva-milionari nejsou zrovna extra ridici-nektery ani nevedi, co tam maji za motor. samozrejme existujou vyjimky-jako vzdy
to je pro machyrky v Saudske Arabii a ti umi vsichni dobre ridit auta (cely zivot nic jineho nedelaji) Lancia Delta uz je stare auto a podobne jak audi quattro svoje slavne roky ma za sebou
paradicka,presne podle meho gusta.venku skoro nic pod kapotou peklo.presnej opak bertonaka,ale ten stejne nevi co je klemann tak jiste nehodnoti ( mimochodem toto je genialni obrat -gratuluju autorovi)