"Akorát je vidět, že ty kryty jsou součástí auta a nejsou oddělávací"
podle posledniho fota [odkaz] je videt ze soucasti auta rozhodne nejsou a je to tam jen nejak nacvaknute/uchycene
Design takoveho razu se hodi do Japonske Metropole, kdo se obleka a zije Manga trendem. A toto si dokazu predstavit stojici ci projizdejici u moderni budovy z ocele a skla.
Postavto do ceskeho mesta kde je architektura od renesance, baroka, 60-70 leta slavne rude architektury a nakonec k ceske chalupe a u citis, ze to auto (na to jak vypada) se proste nejak vybec nehodi k nasemu prostredi! Je to prilis nadcasove (neznamena skvele) a uplne mimo misu prumerneho spotrebitele v Evrope.
Sice ten Prius vypadá hnusně, ale musí se ocenit že japonce konečně napadlo zakrýt zadní kola. To znamená, že konečně při optimalizaci aerodynamiky dospěli k velmi účinnému a levnému řešení, které Citroen používal už před půl stoletím. Akorát je vidět, že ty kryty jsou součástí auta a nejsou oddělávací, z toho by asi majitel neměl moc radost při výměně kola ;-)
Osobně se divím, že překrytí zadních kol není součástí většiny dnešních aut, je to laciný detail který vylepší aerodynamiku a sníží spotřebu. Potom by to chtělo ještě zakrytovat celý spodek auta, ale to už bysme asi chtěli po automobilkách moc - taková úprava by nebyla vidět a přesto by stála něco navíc. Taky kola se zcela hladkými poklicemi zlepšují aerodynamiku, ale to zase nevypadá moc dobře...
...to nevyzera vobec dobre. Po aerodynamickej strane mozno skvely vytvor, ale po vzhladovej je to hrozne a pripomina mi to pokus o futuristicke auto z 90. rokov. Ale mozno sa to niekomu pacit bude. No ja byt sefom dizajnerov v Toyote tak, navrh hentakeho dizajnu si dam k ranajkam a zapijem ho napalmem... :no: