Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bentley v Ženevě: luxus s lidskou tváří

Bentley sice není to co Rolls-Royce nebo Maybach, ale taky tolik neodlehčí vašemu švýcarskému kontu. osobní setkání se smečkou Bentleyů na stánku v Palexpu patří k největším zážitkům, které jsme si minulý týden ze Ženevy odvezli.
Zpět na článek
9. 3. 2005 09:28
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 09:54
neregistrovaný "Marko"
9. 3. 2005 10:15
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 14:50
neregistrovaný "Regat"
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 09:28
STOJÍM V ÚŽASU
Dal by se o tom napsat román. Bylo by v něm všechno, co má v pořádným románu bejt. Ono ale postačí napsat jen - smekám.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
9. 3. 2005 09:54
The Courage To Be Different
Keby to bolo trebars o rok v Zeneve takto: Bentley ohlasil dva dni pred zaciatkom, ze na stanku bude NIECO predstavene. Od otvorenia autosalonu az do 12.00 je na stanku Bentley zahalene nieco do umelej hustej hmly. Ze tam NIECO je, sa da iba tusit. O 12.00 "vypnu" hmlu a objavuju sa obrysy NIECOho. Je to Bentley (pochopitelne ). Ale aky?! Mohutny ponton karoserie, ale na nom nic. Dva oddelene kokpity, chranene iba dvoma bezramovymi poleelypsovymi stitmi. Vpredu dve okruhle lampy, po bokoch iba naznaky blatnikov a pod nimi obrovske vypletane kolesa. Proste: reinkarnacia 1929 Bentley 6 1/2 Litre Le Mans. Moderna reinkarnacia. A farba? Jedina. V katalogu napisane: "Tak tmavo zelena, ze zelensia uz nie je" A nijake ABS, ASR,....proste "mechanicky stroj". A airbagy nie su. Kto rozbije toto auto, nema pravo zit. Udaje o vykone a maximalke sa nevedia. Naco. Dostatocne! Spotreba? To je fuk. Vyroby sa rucne - dajme tomu - 500 kusov. Nech zakaznici rataju. A cena? Nech cteni klienti rataju, ze firma na kazdom aute zarobi nekrestanske peniaze. Samozrejme mimo obvyklich vyrobnych nakladov. To je vsetko.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 10:15
Re: The Courage To Be Different
Jo,
neregistrovaný "Regat"
9. 3. 2005 14:50
bez titulku
Tenhleten novej se mi nejak nelíbí. Takovej moc německej, hlavně ve vnitř. To se mi spis libi ten starej, dokonce bych rekl že má hezci citlivěji navrhnutej interier. Zvenku by se mi novej libyl kdyby byl klasicky usporadanej (krátkej predek, dlouhá kapota, zadní pohon,...) ale i motor.
Rozbalit vlákno
0