Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Mercedes-Benz SL 400 CDI a SLK 320 CDI Triturbo

Vznětové motory do roadsterů Mercedes-Benz! Ne nebojte se zatím jsou to jen vize, ale kdo ví. Dvoustupňové přeplňování umí vyrobit i ve Stuttgartu a moderní vznětový osmiválec je v novém provedení zase na špici...
Zpět na článek
8. 3. 2005 12:32
neregistrovaný "Paja"
8. 3. 2005 13:12
neregistrovaný "Toman"
8. 3. 2005 16:37
neregistrovaný "JP"
8. 3. 2005 13:37
neregistrovaný "JOE"
8. 3. 2005 14:06
neregistrovaný "Ace2"
8. 3. 2005 14:34
neregistrovaný "Ozzy"
8. 3. 2005 15:59
neregistrovaný "Regat"
8. 3. 2005 15:40
neregistrovaný "Jirka"
8. 3. 2005 16:00
neregistrovaný "Regat"
8. 3. 2005 16:22
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2005 20:32
neregistrovaný "Regat"
9. 3. 2005 09:11
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2005 17:04
neregistrovaný "Jarda Aleš"
8. 3. 2005 17:52
neregistrovaný "zigi"
8. 3. 2005 19:40
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2005 22:03
neregistrovaný "Jarda Aleš"
9. 3. 2005 00:02
neregistrovaný "TRUCKER"
9. 3. 2005 12:01
neregistrovaný "Free"
10. 3. 2005 00:34
neregistrovaný "TRUCKER"
9. 3. 2005 00:25
neregistrovaný "CLSir"
9. 3. 2005 08:51
neregistrovaný "merc"
9. 3. 2005 11:56
neregistrovaný "Baldi"
9. 3. 2005 19:11
neregistrovaný "AMG"
23. 3. 2005 20:08
neregistrovaný "Thomas"
neregistrovaný "Paja"
8. 3. 2005 12:32
Nafta
patří do kamen....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Toman"
8. 3. 2005 13:12
Copa blbnou?!?
Kam všude ještě tu naftu nacpou? Do sporťáků fakt nepatří. Joo, bude to mít tah jak něco, ale co zvuk? A vůbec celý charisma auta pujde do háje. Tečka!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JP"
8. 3. 2005 16:37
Re: Copa blbnou?!?
Nafty je vsude vic a vic. V Evrope uz se je lidi naucili kupovat, na rade je Amerika a potom jeste Asie. Za par let se je nauci kupovat vsude a potom pujdou do vyvoje naftovych motoru 2x vetsi penize, nez jdou dnes a urcite to ponese jeste vetsi vysledky. Jen at je klidne davaji i do tehle aut a at si zakaznik klidne vybere sam, co je mu vic po chuti.
neregistrovaný "JOE"
8. 3. 2005 13:37
Lak
Tohle je standardní mercedesácký lak??? Je takovej zvláštní v pozitivním slova smyslu. Neuvěřitelně tomu autu sedí.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ace2"
8. 3. 2005 14:06
Re: Lak
MB má v nabídce 4 druhy laků.
1. nemetalický
2. metalický + cca 30 tis
3. lepší metalický + cca 99 tis
4. Chromaflair + cca 199 tis.

no takže tam klidně může být některý z těch dražších laků z příplatkové výbavy.
neregistrovaný "Ozzy"
8. 3. 2005 14:34
Re: Proč nebojte se??
Já osobně se těsim,hlavně na nový 400 cdi 315 ps
neregistrovaný "Regat"
8. 3. 2005 15:59
Re: Proč nebojte se??
Ale ty si ho nekoupíš, tak proč?
neregistrovaný "Jirka"
8. 3. 2005 15:40
bez titulku
Ty motory sou uzasny.Ale do takovych aut nepatri.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Regat"
8. 3. 2005 16:00
Re: bez titulku
Přesně. za chvíli povolí i ferrari a bude popo***i.
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2005 16:22
Re: bez titulku
A jaky duvod by podle tebe mel byt cpat naftu do sportaku? Teda krome toho, ze se ti to libi?
neregistrovaný "Regat"
8. 3. 2005 20:32
Re: bez titulku
Neřekl jsem že se mi to líbí. To by byla katastrofa kdyby ve sportáku byl diesel. Ferrari Enzo 6.3JTD Triturbo 440kw@4800, 1450Nm@1100-3800.
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2005 09:11
Re: bez titulku
Aha, tak to sorry, spatne jsem te pochopil. Tyhle naftovy zazraky jsou technicky zajimavy, ale me to pripada jakoby se nekdo usilovne snazil predelat lzici na nuz i kdyz ma perfektni kudlu na stole
neregistrovaný "Jarda Aleš"
8. 3. 2005 17:04
SL 400 CDI
Ja mam SL 500 a diky naftovymu SL jestě prodělam proto zě bude zádanější nez benzín
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "zigi"
8. 3. 2005 17:52
Re: SL 400 CDI
tvoje starosti bych chtel mit...
jinak myslim ze jsi prodelal uz pri koupi tak co resis?
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2005 19:40
Re: SL 400 CDI
Kupujes novy auto abys vydelal Dobrý for
neregistrovaný "Jarda Aleš"
8. 3. 2005 22:03
bez titulku
Rovnou můžou dát naftu do formilí
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TRUCKER"
9. 3. 2005 00:02
Pohled do budoucna
Myslím si, že v současné době by takový krok byl zcela neopodstatněný. Když se ale zamyslím a kouknu do budoucnosti (až dojde ropa), kdy budou automobilky se svými pohonnými jednotkami opět na začátku a úrovně dnešních benzinových dosáhnou v lepším případě až za několik dalších desetiletí (v lepším případě, zda vůbec budou kdy schopny plnohodnotně nahradit zážehové motory), bude takové CDíčko schopné spalovat i čistou bionaftu (v té době snad už i odpovídající kvality) opravdovým darem z nebes a diesely budou špičkovým pohonným systémem. Ovšem z představy toho Ferrari JTD či Lamba TDI nebo Astonu TDCI mám taky husí kůži. Tohle byla jen moje vize, zatím doufám a věřím v "zázrak", že se automobilky začnou už dnes v plné míře věnovat problematice aletrnativních pohonů, aby na krizi, která přijde s "vyschnutím" ropných nalezišť byly dobře připravené a nic je poté nezaskočilo!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Free"
9. 3. 2005 12:01
Re: Pohled do budoucna
Dovedeš si představit kolik řepky by se muselo vypěstovat - nedovedeš - a dovedeš si představit jak je půda zničená z pěstování řepky, asi taky ni. Takže výsledek je takový jestli nebude ropa nebude ani benzín ani nafta a řepka to nezachrání.
neregistrovaný "TRUCKER"
10. 3. 2005 00:34
Re: Pohled do budoucna
No však právě, možná jsem se nevjádřil moc jasně, ale myslel jsem to tak. Diesely nemohou nahradit veškeré dnešní spalovací motory právě kvůli tomu, že zemědělská výroba nebude schopna pokrýt potřebu veškerých dopravních prostředků, pracovních strojů a jiných mechanismů. Myslím ale, že hlavně pracovní stroje, tahče atd. ji budou používat a pak možná pár prémiových modelů osobních automobilů. Je ale jasné, že pro zbytek dopravy bude nutno vyvinout zcela jiný druh pohonu. A půda z pěstování řepky není zničená, jedná se zde o to, že už v současné době je zastoupení řepky na orné půdě na hranici, možná už i za hranicí optima a to má negativní důsledek právě na samotnou řepku, která je tím pádem více napadána chorobami a škůdci, jež se díky velkému zastoupení této plodiny budou v půdě hromadit a díky skutečnosti, že brzy na to zde bude zaseta opět řepka, která těmto škodlivým elementům poskytne útočiště a dobré životní prostředí, tyto nevyhynou, ale budou schopny úspěšně přežít a dále se rozmnožovat. Tak si tady moc nevyskakuj na zkušeného farmáře !
neregistrovaný "CLSir"
9. 3. 2005 00:25
SL je velká nádhera..
.se 400 CDI tuplovaná.Četl jsem že uvažujou i o CL v naftě.Je to otázka času kdy s tím příjdou do serie.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "merc"
9. 3. 2005 08:51
Re: SL je velká nádhera..
nechapu co mate proti dieselu ve sportovnim aute. Jsou to akorat neopodstatnene predsudky. Vyrobci reaguji pouze na poptavku, i kdyz ji mohou z casti sami vytvaret. Aby byli uspesni, musi mit nejakou komparativni vyhodu proti ostatnim, pokud to bude 400 CDI v SL nebo CL a oni diky tomu prodaji vice aut, tak to je opodstatnene. Jim jde ciste o vyrobu a zisk o nic jineho.
neregistrovaný "Baldi"
9. 3. 2005 11:56
Re: SL je velká nádhera..
No ja osobne mám minimálne 2 dôvody.
1. Zvuk
2. Naftu točíš tak max. od 1800- 4500 otáčok, benzín 2000- 7000 otáčok. Tých 2500 ot. navyše, sa u mňa rovná rozdielu medzi nebom a peklom.
neregistrovaný "AMG"
9. 3. 2005 19:11
Re: CLS 320 CDI
již brzy příjde do serie CLS 320CDI s 286 ps.Diesel je velmi dobrá pohoná jednotka,nevím čemu se tady někdo diví,je to trend dnešní doby.
neregistrovaný "Thomas"
23. 3. 2005 20:08
Mercedes
To je klasa, podívejte se na tuto klasiku, bez mezer: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0