Apina umi peknej vzhled ... co se tyce maximalky myslim, ze je to jen otakza odblokovani 250 u M5 ... asi bych vice veril tovarni praci M5 ... i kdyz Alpina taky bude jiste peknej mazec
Musim souhlasit s tou tvární M5, ale vyhledově je podle mě nejlepší klasická 5, možná, že se budete divit, ale ta llišta pod předked B5 se mi tam mc nelíbí a u M5 je ta díra taky taková...
proc vznikaji auta jako B5, kdyz existuje M5? mozna by bylo zajimavejsi preplnovat V10 z M5. jinak tohle auto nema smysl. snad jen to kombi je opodstatnene, jinak ne.
Je to krasny kousek. Interier je dokonaly. Ale M5 je proste M5. Proste neverim tomu, ze muze byt v "petkovem bavoraku" motor s jeste lepsim zvukem. Nedavno sem se v M5 vezl a mel jsem k tomu odborny komentar. Proste neverim tomu, ze muze byt neco lepsiho (samozrejme u tohoto auta).
abyste se z těch BMW ne***i. FURT BMW,proboha proč, vždyť jsou to debilní hnusná auta, která se stejně za chvíli poserou. TUV je tomu důkazem !! HAHAHAHAHAHAHAHA
No dobře Omega nebo Senator možná zvládli 300, ale taky se podívej na kvalitu zpracování pohodlí, jízdní vlastnosti, image a já nevím co všechno ještě. Prostě M5 je ten nejlepší rychlej sedan. To mi nikdo nevezme.
Ja som fanušik BMW sledujem značku Alpina už nejaky ten rok môj model bol a bude B 10 Biturbo už ma sice nejaky rok zasebov ale doposial maloktore kombi ide 290 km/h . Lotus omega bol sice dobrý ale krok s Alpinov nema šancu udržať dokonca B 10 Biturbo je niektorých momentoch lepšia ako testarosa a to už je čo povedať. Alpiny su favotiti či v benzinových alebo v dieslových motoroch. čau
tak se podívej na výsledky TUV což je statistika poruchovosti vozidel. BMW se vyskytovali skoro na samém konci tabulky, s dost velkým procentem poruch !
TUV znám a výsledky také, ale já se opírám o prktické zkušenosti. Když třeba porovnám BMW se zmiňovanou Omegou (od Opela)... Opět ale musím přiznat, že přímo s typem MV6 zkušenost nemám.
bude asi znit veta u importera od zakaznika ktery byde pokukovat po Alpine...je to trosku "vylepsena" M5..bude trosicku exotictejsi..ale myslim si ze M5 je klasika..
asi je to mrhani meho casu vas presvedcovat,ale mel jsem moznost ze skoly pracovat ve vyzkumaku a dilnach bmw mnichov-oddeleni M a na zkusebnich stolicich motoru 3 patra pod zemi.Ty motory jsou na ten vykon stavene(snesly by i vice-na stolicich davali i seriovkam V6 kratkodobe pres 8000 ot/min. , aby urychlili test)ale reknu vam,ze jezdit s takovym, jeste navic upravenym motorem nez je M uz neni moc legrace,navic pokud si obycejny clovek zaplati vypinani prokluzu a ASP.Takova auta uz cloveka pri prudkem rozjizdeni spise muci(ma zkusenost s V8 640i,totalni uz to bylo u V 10 4995 ccm,M6 507k).jestli se navic v beznem provozu clovek lekne,tak je to s nasledky 2x hruza...
rekl bych, za takto zbytecne vysokym vykonem si jen nekteri leci mindraky.