Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda: přípravy konkurenta Loganu zahájeny

Šéf domácí automobilky minulý týden v rozhovoru pro německý magazín Automobilwoche připustil, že Škodovka připravuje model, který bude konkurovat lidové Dacii Logan. Základem se má stát nejméně oblíbená karosářská varianta Fabie - tříprostorový sedan.
Zpět na článek
7. 3. 2005 09:51
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2005 10:04
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2005 10:10
neregistrovaný "Marko"
26. 3. 2005 20:28
neregistrovaný "arnesvensson"
7. 3. 2005 10:16
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 11:07
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2005 11:23
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 11:39
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2005 12:08
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 12:42
neregistrovaný "IT"
7. 3. 2005 13:51
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 15:34
neregistrovaný "mates"
7. 3. 2005 15:43
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 16:16
neregistrovaný "mates"
7. 3. 2005 16:55
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 17:07
neregistrovaný "mates"
7. 3. 2005 17:26
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2005 18:25
neregistrovaný "mates"
7. 3. 2005 18:49
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2005 18:52
neregistrovaný "mates"
7. 3. 2005 19:00
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2005 21:04
8. 3. 2005 01:00
neregistrovaný "kedyson"
8. 3. 2005 08:18
8. 3. 2005 09:28
neregistrovaný "ciello"
8. 3. 2005 12:04
neregistrovaný "GTI"
21. 4. 2005 11:25
neregistrovaný "jan"
8. 3. 2005 22:04
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 3. 2005 12:44
neregistrovaný "kedyson"
8. 3. 2005 13:18
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 14:18
neregistrovaný "kedyson"
8. 3. 2005 16:14
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 17:44
neregistrovaný "kedyson"
8. 3. 2005 20:59
8. 3. 2005 17:39
neregistrovaný "Honza"
8. 3. 2005 18:56
neregistrovaný "Hooligan 49"
8. 3. 2005 19:50
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2005 21:03
8. 3. 2005 22:11
neregistrovaný "TRUCKER"
18. 5. 2005 10:26
neregistrovaný "anonym"
8. 3. 2005 09:31
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 11:59
neregistrovaný "radio"
8. 3. 2005 12:02
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 12:10
neregistrovaný "radio"
8. 3. 2005 12:48
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 12:11
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 22:18
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 3. 2005 12:32
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2005 22:23
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 3. 2005 15:58
neregistrovaný "Ondra"
8. 3. 2005 16:05
neregistrovaný "mates"
7. 3. 2005 11:10
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2005 11:25
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 11:31
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 10:29
neregistrovaný "Davo"
7. 3. 2005 11:01
neregistrovaný "JP"
7. 3. 2005 11:25
neregistrovaný "Davo"
7. 3. 2005 12:45
neregistrovaný "IT"
7. 3. 2005 13:34
neregistrovaný "Jirka"
7. 3. 2005 14:18
neregistrovaný "Davo"
7. 3. 2005 14:53
neregistrovaný "IT"
7. 3. 2005 15:44
neregistrovaný "Davo"
7. 3. 2005 16:23
neregistrovaný "xsarahdi"
7. 3. 2005 18:00
neregistrovaný "IT"
7. 3. 2005 18:02
neregistrovaný "mark"
7. 3. 2005 18:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 3. 2005 18:49
neregistrovaný "mates"
7. 3. 2005 18:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 3. 2005 22:33
neregistrovaný "TRUCKER"
16. 3. 2005 13:33
neregistrovaný "Tom"
7. 3. 2005 18:16
neregistrovaný "Peťa"
7. 3. 2005 18:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 3. 2005 21:00
neregistrovaný "Peťa"
8. 3. 2005 22:37
neregistrovaný "TRUCKER"
13. 3. 2005 16:53
neregistrovaný "austin"
7. 3. 2005 21:05
neregistrovaný "Mlock"
8. 3. 2005 07:46
neregistrovaný "IT"
8. 3. 2005 19:51
neregistrovaný "Mlock"
8. 3. 2005 09:57
neregistrovaný "ciello"
8. 3. 2005 12:44
neregistrovaný "Jarek"
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2005 09:51
Fabia sedan
je už tak hnusná a když bude jěště hnusnější, tak se tím opět posunou hranice... ať víme, že se tak neděje jen ve směru ke zlepšení.. Moc si ji ještě hnusnější nedovedu představit... To bude dvojka vedle sebe na semaforech... Thalie a Fabie - se sloganem " co bys chtěl za ty prachy..!!"...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2005 10:04
Re: Fabia sedan
Ale to asi bude II. gen Fabie od 2006. To sa este nevie ako bude vyzerat, aj ked pekny sedan odvodeny z dolnej triedy som este nevidel (naviac ak sa to odvodzuje z HB, u tak maleho auta to ani snad pekne urobit nejde).
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2005 10:10
Re: Fabia sedan
Eh...sorry. Teraz ma napadlo, ze ked ma byt vyroba na UA, mozno sa tam doda linka, urobia sa upravy na stavajucom modely,a po spusteni Fabie II sa to tam bude vyrabat ako v Polsku Astra Classic. Aj to je cesta.
neregistrovaný "arnesvensson"
26. 3. 2005 20:28
Re: Fabia sedan
hnusnej seš ty, ty *posranej!!!! vyliž si *, *
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 10:16
AUTA PRO KRÁTKOZRAKÉ
Pánové. Ve slušné společnosti se téma malých sedanů přechází velkoryse mlčením (souhlasím, Marko). Postačí jen lehce pozvednout obočí I když ta Thálie, Ciello, tak ta mě teda esteticky ničí.
Rozbalit vlákno
49
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2005 11:07
Re: AUTA PRO KRÁTKOZRAKÉ
tomu co jsi napsal moc nerozumím... hodnotí se sand auta.. a ne jen tlachy o těch "nejlepších".. o těch není potřeba taky mluvit..to v lepší společnosti všichni vědí. A mnohým místo pozvednutýho obočí leží brada na zemi... a to beze slov.. A co tvoje "vložení někam do diskuze.."...???
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 11:23
Re: AUTA PRO KRÁTKOZRAKÉ
OK, přijímám tu výtku. Vstupuji tedy do diskuze: Především nepovažuji Fabiu za hnusnou. Škodovka napumpovala silnice Fabiema, tedy autama, co si je musej koupit tátové na chatu i mladí nadržení bejci, co to chtej zkoušet na kdekoho a zvolej Fabui RS. Je tedy otázka, zda z tohohle pohledu není ta fabka střižená vlastně dobře. Pokud ji nepovažuji za hnusnou, nepovažuji ji současně ale ani za stylutvornou. Přiznávám ji nadčasové tvary, které jsou pro mně ovšem bez jiskry. Z té trojice je mi nejmilejší krátkej Hatch. Jede-li dlohá kolem mně, přivírám oko. Jede-li sedan, mám zavřená obě dvě. I když v kontrastu k thálii je tenhle sedan od fabie skvostem. Sám jsem zvědav, zda u nové fabie bude Škoda postupovat jak v případě Octavie. Myslím, že to, co se u Octavie povedlo, tedy dotažení stylu, tak to u Fabie půjde velmi ztěžka. Mít ambici konkurovat Loganu, je těžké, zejména z hlediska imidge. Pocitově se bráním to vůbec připustit. Jenže, je to Renault, doba Dacií jako pokus o vtip na Renault 12 je zapomenuta, a pak ta cena Loganu, a pak ten kufr Loganu... Takže jinak to asi nejde. Ale číst to, jako majitel Fabia RS, tak mi ta brada fakt padá.
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2005 11:39
Re: AUTA PRO KRÁTKOZRAKÉ
To s tym privieranim oci nad kombikom a zatvaranim oci pred sedanom - tak to presne viem o com hovoris. A v podstate s vacsinou toho co si povedal o Fabiach tiez. Co sa tyka buducej Fabie (vo verzii sedan), teraz som si spomenul, ze som niekde cital, ze sedan uz nebude (ale neviem uz kde, takze netusim aka je relevantnost tejto info).A s Loganom tiez suhlasim - vcera som ho obchadzal a tiez sa mi to tazko hovori, ale svojim sposobom sa mi paci. Plni dokonale tu ulohu pre ktoru bol postaveny. A tvari sa pri tom, ze si veri. (Na rozdiel od Fabky sedan.) Akurat, ze by som v tomto segmente trhu nespominal slovo imidz. Skor nieco ako ten "celkovy dojem". (Ale aby sme boli spravodlivy: Fabia je iba karosarska verzia HB - a tam toho uz asi moc robit neslo. Na rozdiel od Loganu, kt. je postaveny cielene ako samostatny model).
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 12:08
Re: AUTA PRO KRÁTKOZRAKÉ
Jo, souhlasím.
neregistrovaný "IT"
7. 3. 2005 12:42
Re: AUTA PRO KRÁTKOZRAKÉ
On si musí někdo Fabii kupovat? Hm, podle jakého § ? Ať se přiučím
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 13:51
Re: AUTA PRO KRÁTKOZRAKÉ
Ty máš nějaké jiné, rozumnější řešení, než je Fabia?
neregistrovaný "mates"
7. 3. 2005 15:34
Re: AUTA PRO KRÁTKOZRAKÉ
Ja myslim, ze v teto tride je primo naslapano rozumnejsima resenima. Co je na Fabii tak vyjimecnyho, ze by nebyla jina rozumna volba?
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 15:43
Re: AUTA PRO KRÁTKOZRAKÉ
Podívej, jak je prefabiováno na silnicích - to je ta volba. Já fabii neprotěžuji, dokonce mě na silnicích lehce obtěžuje svým zjevem, ale já to psal na tu racio-volbu pro lidi, co nepotřebujou kapesník, když viděj lahvovězelenýho jaga Mimochodem v Lánech nemusíš na snidani jen s presidentem, mrkni do musea sport aut. Tam jsou. Jagy.
neregistrovaný "mates"
7. 3. 2005 16:16
Re: AUTA PRO KRÁTKOZRAKÉ
Jak vis, jaky mam auto a dokonce i barvu? No prave ze je "prefabiovano" a pritom existuje spousta jinych a plne srovnatelnych! To je ukazka velmi dobreho marketingu skodovky a potazmo celeho VW Bavili jsme se o moznosti jine volby nez je Fabia a ta tu rozhodne je!
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 16:55
Re: Re:
Jaká? Punto, Clio, 206, Polo? Co bys teda preferoval? Mini, já vím
neregistrovaný "mates"
7. 3. 2005 17:07
Re: Re:
Ty ktere jsi zminil urcite (mimo Pola, to je prevlecena Fabie), ale jsou tady i jini: Fiesta, Getz, Kalos, C3.... Na vsechny si nevzpomenu Mini zrovna ne, to je kapitola sama pro sebe. Myslis, ze vsechny ty , ktery jsme tady vyjmenovali nejsou moznym ekvivalentem k Fabii? Me zarazi, ze Fabia ma , stejne jako Octavka a Superb, v nasich koncinach punc neceho vyjimecnyho. To je to, co mi neni jasny
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2005 17:26
Re: Re:
Ta vynimocnost asi spociva v tom, ze to je domaca znacka, nejaka hrdost, nejak nostalgia, + dobre pokrytie servismi a mytus o lacnych a rychlo dostupnych nahr. dieloch. Plus treba ratat s tym, ze skodovka je cielene robena podla poziadaviek "priemernych" zakaznikov v tomto regione(co jej ako plus nejde zobrat). Kamarat si pred 4 rokmi kupoval Octaviu- ked som sa ho pytal preco, v podstate uviedol podobne dovody. Je dost ludi, kt. sa nechce do "neznama", tak kupia nieco co "poznaju". A potom su tu "normalny" ludia, kt. sa o auta zaujimaju tak tzden, dva pred tym ako podpisu kupnu zmluvu. A tym vcelku lahko ide povedat: Skoda je "domaca" znacka, takze je lacnejsia. A oni uz maju casto blok skumat a dopracovat sa k faktu, ze za PODOBNE VYBAVENE ine auto zaplatia + - podobnu cenu.
neregistrovaný "mates"
7. 3. 2005 18:25
Re: Re:
To co uvadis ja vim. Jen nechapu, ze se skodovce dari trvale udrzovat lidi "v nevedomosti" Jsme zeme extremu, bud Skoda za +- stejne penize jako jina (a mozna lepsi) auta nebo jdeme slepe po cene a pak nikdo neresi co si vlastne koupil (Logan, Matiz...) Stejny problem je nafta vs benzin. Vzdycky si muzu ukroutit hlavu kdyz vidim "dedouska" v cepici v nalesteny Skodovce, ktera je patrne hyckana vic nez domaci mazlicek a na kufru ma cedulku TDI. Deda najede 5k km rocne, ale je zmasirovany, ze nafta se vyplati
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2005 18:49
Re: Re:
No ano. Ale to sme vlastne pri sterotypnom chovani sa vseobecne. Asi je jednoduchsie zit si v tom stereotype (kt. je podoporovany od tych, ktorym to vyhovuje), ako vyvynut iniciativu, co predpoklada aspon nejaku namahu vo forme rozmyslania, a zistovnia si info. Takze mozno to ani neni tak v Skodovke (alebo inej firme), ale v ludoch...ze su proste taki.
neregistrovaný "mates"
7. 3. 2005 18:52
Re: Re:
Ty v...e, ty jsi lepsi nez GTI Takze me vlaste lezou na nervy lidi, ktery se chovaj jako stado a ne Skodovka Asi na tom neco bude Je radost pohovorit s nekym, kdo ma rozum! Dik
neregistrovaný "Marko"
7. 3. 2005 19:00
Re: Re:
Radost je obojstranna
7. 3. 2005 21:04
Re: Re:
Pěkná idylka na můj účet V Německu také jezdí nejvíc golfů, to je přece, pánové, přirozený patriotismus. Ja se Matase ptal, co je lepší volba než fabie. Podle mně - Punto - ne,trága zezadu, 206 - krásné, krásné, auto pro ženu, ne pro rodinu. c3- nevím ani jak vypadá tak nehodnotím, Fiesta, moc levná na pohled,lehoučká, jakoby drnčí plechy, přerostlá světla, Getz-povedený, evropský, moc působí jako "malývelký" Clio-malé,malé, Takže nejdospěleji vyzerá Fabia. A pak jak tvrdí Radio (pamatujete, kdysi psával) umění prodat zvládl VW. A oni prodávají dobré výrobky, že jo. Tak to musí fungovat.
neregistrovaný "kedyson"
8. 3. 2005 01:00
Re: Re:
Tvrdíš, že 206 není auto pro rodinu. A fábka snad ano??? strávil jsem v ní jako spolujezdec několik tisíc kilometrů. trpím v ní klaustrofó(á)bií! a kufr má srovnatelný s konkurencí. vnitřním prostorem je na tom 206 téměř stejně, nevidím tedy důvod proč jí srážet. a pokud jde o ostatní tvoje výroky o konkurentech: C3 je bonbón, místa je v něm na rozdávání a vypadá neotřele. O fiestě bych mluvil jen v tom nejlepším smyslu, jízdní vlastnosti i zpracování jsou velice solidní. a tím se dostáváme k prvnímu místu mého hodnocení: Getz nejen, že se tváří, že je malý-velký. On opravdu je. I při 200kmh (s motorem 1,6) člověk nemá pocit, že jede v menším autě. Navíc vypadá dobře. Pro mě by to byla jasná volba. Ke cliu a puntu se nemůžu vyjádřit, nejel jsem v nich.
8. 3. 2005 08:18
Re: Re:
Getze ti chválím. Osobně bych si Korejské auto nekoupil zásadně a nikdy, ovšem znám ho a umím pochopit motivaci. 206 je krásná, proto pro ženu. Přece nejde, aby chlep vylejzal z 206. to je šperk pro dámu. Vůbec 206 nesrážím, koneckonců roky nejprodávanější z dovozu. Hodnotíš jako jedničku Getze, hlavním důvodem bude to, že ho máš a hlavním důvodem byla jeho cena, vid. Objektivně vzato nemáš šanci ho jako jedničku v téhle konkurenci obhájit. Getz v Evropě, resp. i nás zapadá. Ale není to žádná jednička. Ani dvojka. Jo, a nefandi mu tak. Víc než 185 z toho nemúžeš dostat. Pokud ses teda navracel zrovna z Alp. A je to v tomhle autíčku hazard. Přeji ti ať tě hezky povozí.
neregistrovaný "ciello"
8. 3. 2005 09:28
Re: Re:
Do jednoho příspěvku je těžký napsat vše.. ale.. Opět čtu ty řeči o chlapech a tak.. To bys (nepřenes přes EGO GTI) kdyby jsi musel jezdit 206 (jako chlap..?) a jakej je rozdíl mezi Fabii a cliem, nebo polem..atd. Vždyť v podstatě to jsou stejný auta.. Getz je pěknej, ale nevím jestli bych do něj šel.. Clio - mám averzi na Renaulty a na Clia zvlášť (znám pár lidí co jezdí Cliem nebo jezdili a všichni do puntiku to jsou paka..!) Polo.. nic zvláštního spíš už moc usedlé, 206 moc pěkná i pro chlapa, Corsa - zajímavá a taky všední, Matiz - NIKDY..!, C3 je skvělá "avantgardní" hračka (ty barvy..), ale vítězně pro mě z toho vychází Punto, i když ten poslední model hmmm... ty přední světla... ale má říz. A bavím se o autě pro chlapa, takže černý a třídveřový a pěkný kola a uvnitř trocha hliníku....
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 12:04
Re: Re:
Pro mně je prostě 206 přesně zacílená na ženskou. A je to šperk, to tvrdím. Mrkni na přístrojovku, to je téma pro holky. Zadky opěradel v omývací kožence, když veze děti ze školky atd.atd. Punto po těch faceliftech neví vlastně už co je. Jinak barva, kola, hliník, jo, souhlas. Jinak už od Una je to pojem, teď holt ztrácí dech. Jinak na to Fiat má. C3, jo,jo, vlastně souhlasím. (možná pro mně nejpovedenější citroen). Chlapa v 206? To by musel být třídveř, také tmavá a v tom dvoulitru, přesto bych volil z těch prcků pro chlapa asi polo GTI (nesměj se, mrkni do katalogu na POLO, tam je fotka třídveře z nadhledu a to tě porazí). Zkusil jsem jet asi 30km tu omezenou serii 206 co měla velkej přední nárazník, to bylo ostré.
neregistrovaný "jan"
21. 4. 2005 11:25
Re: Re:
A co takhle Renault Clio Sport 182 Cup ? Normálně bych clio nemusel, ale sport je moc pěknej a verzi Cup s titanově šedivými 17 ráfky, hnědo oražovou metalkou a bílym pruhem vypadá fakt ostře. Ještě pěknej je Mistchubishi Colt CZT, jenže tam se mi líbý akorát motor a ne design.
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 3. 2005 22:04
Re: Re:
Nechceš tím ale říct, že Clio neuznáváš jen kvůli tomu, že pár tvých vymatlaných známých si vybralo právě jeho???!!! Mi se Clio naopak moc líbí, svezení v něm je příjemné (sice jsem absolvoval pouze krátké trasy po městě) a abych jej mohl porovnat s Fabií, musel bych si v něm sednout za volant a trochu jej protáhnout i po dálnici. Já spíš nic zajímavého nevidím na Puntu. Jinak ale souhlas až na Matize, kterým jsem nejel, tak ho nemůžu takhle odsoudit (designem už mě teda nijak moc nebere) a navíc je o třídu níž.
neregistrovaný "kedyson"
8. 3. 2005 12:44
Re: Re:
Getze nemám. Jako student nemám ani vlastní auto (než mít schade nebo podobnej střep, to radši nic), ale často jezdím s octávií 1,8. Pokud jde o mé kladné hodnocení Getze, vycházím ze zkušenosti. Známý ho má už rok. Maximálně vybavený s motorem 1,6. Mimochodem, musím tě vyvést z omylu, při jízdě na plno tachometr ukazuje 205kmh, při předpokládané odchylce do 15kmh je to pořád přes 190 a o nervózním chování nemůže být řeč. Jezdíme často do Prahy fábií, ta při tachometrových 170 poskakuje a rozhodně nevzbuzuje důvěru. Ale i tak netvrdím, že je getz jednička. Určitě jsou v segmentu lepší auta. Jenže já jsem pochopil tvůj příspěvek tak, že "hledáš" auto pro rodinu. A tuto roli fábka prostě nemůže hrát. Proč jsem tedy dal getze na pomyslé první místo? Je to bezesporu kvalitně vyrobené auto (předsudky stranou) a hlavně nabízí nejvíc prostoru. K tomu za solidní peníze, což hraje v naší zemičce taky velkou roli.
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 13:18
Re: Re:
Kedysone. Cením, žes student. Studu, studuj, studuj. To má cenu. Auta počkaj. Stejně je auto ta nejhorší inestice, kterou budeš po zbytek života opakovaně vynakládat. Co se týče rychlosti, mám dva nezapomenutelné zážitky. 280 v Toyota supra bez omezovače, o tom se mi ještě dnes zdaj sny. A pak 170 ve Favoritu. Ta supra to udělala na rovince, Favorit z kopce o sklonu střechy Svatýho Víta. Vlastně nevím, kterej zážittek byl hlubší Kedysone, 205? že by měla Korea kratší kilometry? Prosím tě, už to nezkoušej. A studuj. Jednou si koupíš přesně takový auto, o jakém teď sníváš. Vzpoměň si na mně. Přeju ti to.
neregistrovaný "kedyson"
8. 3. 2005 14:18
Re: Re:
Nebudu se hádat, že je getz nejlepší auto. Během čtyř let, co mám papíry už jsem řídil mnohem lepší auta, o těch, ve kterých jsem jel jako spolujezdec nemluvě. Ale stojím si za tím, že i 205 tachometrových (na 8 km dlouhém úseku D1) je v getzu mnohem příjemnějších, než 170 ve fábce. Samozřejmě, že s výbornými auty se to nedá srovnat. Třeba minulý víkend jsem strávil 400km na trase Brno-Trutnov-Brno ve VW Bora 2.8 V6 4motion. To je samozřejmě jiné svezení...
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 16:14
Re: Re:
Jo, i když si nejsem jistej, že tenhle motor cpou do Bory
neregistrovaný "kedyson"
8. 3. 2005 17:44
Re: Něvěříš?
Chlape, ty mi vůbec nevěříš! No jak myslíš, ale v tom případě byla ta jízda s Borou opravdu nádhernej sen. Je fakt, že někdy mi to připadlo skoro neskutečný. Ten zátah v každých otáčkách, předjíždění klidně i na šestku, díky náhonu na všechny to jelo jak po kolejích... Vidím, že jsi nevěřící Tomáš, takže ti posílám link na recenzi toho drobečka: [odkaz]
8. 3. 2005 20:59
Re: Něvěříš?
Doprčic proč bych ti neměl věřit? Ja šrouboval na ten motor, neuvědomuji si, že ten 2,8 cpali do bory. Podle mně ne. Mrknu na to. Dávaj to do Pasata o do VR6, o boře nevím.
neregistrovaný "Honza"
8. 3. 2005 17:39
Re: Něvěříš?
Asi nejsem takový znalec malých aut, ale jelikož si chci zakoupit menší auto, absolovoval jsem postupně zkušební jízdu se Suzuki Ignis, Pandou, Puntem, Getzem i Fabií a vybral si Ignise 1,3 GLAC jako maximálně vybavené auto s prostorem a cenou 312 tisíc? Může mne někdo ještě od teto akce zradit?
neregistrovaný "Hooligan 49"
8. 3. 2005 18:56
Re: Něvěříš?
Kdo by tě měl odrazovat??? Jednou si se rozhodl, tak si to stejně vymluvit nenecháš - mám pravdu??? Já takový jsem.
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2005 19:50
Re: Něvěříš?
Je tak. Kazdyho vec , co si vybere. Hlavne ze je spokojenej!
8. 3. 2005 21:03
Re: Něvěříš?
Ne, ale gratuluju ti, žes to celé přežil Ale vážně. Jestliže uvažuješ o Ignis 1,3 a přitom se orientuješ v modelech od jiných automobilek, tak hergot si z nás děláš srandu, nebo ses zbláznil.
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 3. 2005 22:11
Re: Něvěříš?
Tak to já nesouhlasím. Mně právě těch 170 ve fábce přišlo jako naprostá pohodovka, jel jsem s ní i víc a rychlost v ní skoro nejde cítit. Právě jsem spíš měl problémy v obci, když jsem nehleděl na tacháč, jel jsem si v pohodičce kilo i víc a vůbec mi to nepřišlo. Getze ale soudit a porovnávat nemůžu- nejel jsem s ním ani v něm a snad jsem v něm ani neseděl. Jen chci říct, že s Fabií se mi jelo hodně dobře a asi bych jí z jízdy nic nevytkl, snad, že je možná trochu tvrdá, ale aspoň dobře sedí.
neregistrovaný "anonym"
18. 5. 2005 10:26
Re: C3
Ano, naprosto souhlasim, vzadu v C3 jsem si na nedostatek prostoru nikdy nemohl stezovat. Beznohy pasazer
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 09:31
Re: C3
Ano, zcasti som pisal aj o tom patriotizme, ale...myslim si,ze to plati naozaj len pre cast zakaznikov Fabie (aj ked je mozno pravda ze pre tu vacsiu). A ani v pripade Golfa v D to nie je iba vec patriotizmu (poznam ludi, ktori autam nerozumeju, a ked si ho kupovali fungovali podla toho, ze ked sa niecoho predava tak vela - musi to byt predsa dobre. Co je podla mna naprosta stadovitost a lenivost vyvynut aktivitu) Ja som z Matesom hovoril skor o pricinach toho, preco tolko ludi nevidi alternativy. Co sa tyka vyberu medzi tymi alternativami....no ak je na trhu X maluch aut, tak pre mna je to X dovodov preco nekupit male auto. V tejto situacii.Fiesta plati co si povedal, C3 je neotrele, ale ta vyssia kastla asi jazdnym vlastnostiam neprispieva, 206 mele z posledneho, Fabia uz skoro tiez (a nepripadami o nic dospelejsia ako ostatne), Clio, Punto - uvidime po Frankfurte co nova gen. (sucasnu uz ani nejde brat vazne), Polo je pre mna nejake nemasne neslane, sucasna Corsa tiez neni to co bola minula gen. (a do roka tu je nastupca) ForFour? To je dobry for. Takze mozno by som sa poobzeral u Japoncov - Micra je pekna (az vo vyzname dievcensky), Zaujimava je aj Mazda 2, ale asi by som cakal na novy Yaris (v japonsku ho uz maju ako Vitz). Ale hovorim, z malych aut jedine Aston DB9. A Radio? Kde je?!
neregistrovaný "radio"
8. 3. 2005 11:59
Re: Jsem TADY
žiju kucííí, nebojte se ! jen jsem si musel trochu odskočit kvůli zdravotním problémům do H, ale už jsem zpět, jen mě nechte chvilku rozkoukat, musím dočíst toho šílenýho Lexuse a tak. co se týká aktuálního článku, tak je pro mne nejlepší volbou ta Fiesta - jízdní vlastnosti jsou pro mne hodně důležité ! černou a třídveřovou, s hliníkem uvnitř, s 1,4 nebo 1,6 dělají taky (ciello). děda si chtěl na starý kolena udělat radost a koupit si jednou za život nový auto, samo, že nejdříve Fabii, ale pak jsem si ho vzal s bratránkem do parády a prolezli kde co, nikam jsme ho netlačili, jen jsme mu chtěli ukázat, že není jen Fabia. Svezli a zkoukli Polo, Getze, Kalose, 206, Clio, C3, Fiestu, Punto, Corsu, a hádejte co si vybral ? tak už pište a zítra ve 12 dám odpověď
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 12:02
Re: Jsem TADY
Tak sa drz!
neregistrovaný "radio"
8. 3. 2005 12:10
Re: Marko
zapomněl sis tipnout
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 12:48
Re: Marko
Jaaj.., zeby zas Fabiu? No ale vazne neviem (to by som striela odboku) - takze napr. Polo? Ale to by si potom zle odviedol pracu pre ten Ford Fiesta?!
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 12:11
Re: Marko
Na pondělí Kalos, jen tak na rozkoukání, v úterý jede děda Getze, na nákup, ve středu v Puntu na patanque, aby hoši mrkali, ve čtvrtek v Corse babičku vyveze na dortík a aby si nemusela sundavat klobouček, v pátek v Cliu do divadla, a v sobotu a v neděli tě proklína, protože musí prohánět tu nadupanou Fiestu s pruhama
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 3. 2005 22:18
Re: Marko
No jak Tě tak čtu, tak tipuju, že jsi ho pod psychickým nátlakem a pohrůžkou fyzického násilí "přesvědčil" o té Fiestě. Mám pravdu? Mi ale Fiesta nic neříká. Strašná nuda!!!!
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2005 12:32
Re: Marko
Tak pod tenhle prispevek se s chuti podepisu! Jsi vazne dobrej- kdyz maly auto tak DB9
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 3. 2005 22:23
Re: Marko
Ale hoši....mějte na paměti, že se tady bavíme o MALÝCH VOZECH!!!!!Držme se tématu! Takže já říkám V8 Vantage !
neregistrovaný "Ondra"
8. 3. 2005 15:58
Re: Re:
Ale je dobře, že si takoví dědoušci tyhle TDI kupují, protože když to potom někdo prodává tak je to docela výhodná koupě
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2005 16:05
Re: Re:
Ono to sice zni lakave : 1,9TDI 20k km stari 7 let, ale i kdyz je to malo jety, tak uz je to stara plecka To musis mit vylozene kliku, ze to nekdo proda. Vetsinou to potesi nejakeho dedice
neregistrovaný "ciello"
7. 3. 2005 11:10
Re: Re:
a ještě.. každej nemá "zrak natolik v pořádku" aby si byl schopen koupit drahý luxusní auto... Nebo hodnotíme lidi podle toho "kolik mají peněz" a auta kolik stojí..??
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 11:25
Re: Re:
Ježiši, ty mi to nandaváš. Nahoře jsem teď napsal článek do diskuze.
neregistrovaný "GTI"
7. 3. 2005 11:31
Re: Re:
Mezi tím, co jsem tady psal předhodila nám redakce článek o Loganu. Tak já no toho stříbrňáka koukám a říkám si - to auto má pěknou kušnu. A Fabia to bude mít těžký. Je jich tu moc.
neregistrovaný "Davo"
7. 3. 2005 10:29
8.500 euro
8.500 euro je asi 250.000Kč. Logana jsem někde viděl dokonce za cenu kolem 200.000Kč. Pokud má být rozhodující cena, tak očesaná fabie bude pořád asi o 25% dražší. Tak kde je ta konkurenceschopnost? Osobně bych si žádné z těchto aut nekoupil. Koupím raději slušné, ojeté auto, které má lepší jízdní vlastnosti a výbavu než tyto "lidové" vozy. Je to ale můj názor. Chápu, že je spousta lidí, kteří dají raději přednost autu novému.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "JP"
7. 3. 2005 11:01
Re: 8.500 euro
Kdyz se o levne verzi Fabie mluvilo poprve, tak zminovana cena byl 220 az 225k. Konkurenceschopnost bude v tom, ze skodovka nastesti uz ma lepsi renome nez Dacia, i kdyz je pod kridly Francouzu.
neregistrovaný "Davo"
7. 3. 2005 11:25
Re: 8.500 euro
Pokud by byla "lidová" fabie v cenách, které jsi napsal (220 až 225 tis.), bylo by to už o něčem jiném. Pořád by to bylo víc jak za logan, ale zase ne o tolik a spousta lidí by asi dala přednost fabii (podle mě je konstrukčně jinde než logan). Teď trošku odbočím - osobně je mi velkou záhadou, kdo bude kupovat "mrdky" z TPCA za cenu kolem 230 tisíc???
neregistrovaný "IT"
7. 3. 2005 12:45
Re: 8.500 euro
Davo: tohle neřeš, pokud nejsi nanařér z PSA či Toyoty.
neregistrovaný "Jirka"
7. 3. 2005 13:34
Re: 8.500 euro
Kdo bude kupovat "mrdky" z TPCA? Přemýšlíš o tom co napíšeš nebo ne? Pochop, že "mrdky" z TPCA se líbí ženám, jsou to malá a pro někoho krásná auta a určitě po nich bude u nás větší poptávka než po ošklivé Fábii sedan nebo po Loganu. O cenu nejde, je jedno jestli auto stojí 200 000 nebo 230 000 Kč, jde o to, jestli se auto líbí a Logan ani Fabia sedan se bohužel nelíbí...už je to jasné?
neregistrovaný "Davo"
7. 3. 2005 14:18
Re: 8.500 euro
To co jsem napsal je jenom a jenom můj názor. Nevím jak Ty máš ženy rád, ale já raději té svojí nechám do města svoji astru, která má určitě daleko lepší doformační zóny, je bezpečnější než trojka aut z TPCA. Nerad bych ji totiž viděl ve zprávách na nově v krvi pod nějakou liazkou. Je mi jasné, že se někteým lidem auta z TPCA líbit budou, ale já rozhodně auto jenom podle vzhledu nekupuji.
A TEĎ TO NEJHLAVNĚJŠÍ, CO JSI ASI NEPOCHOPIL: Mnou položená otázka se designu auta vůbec netýkala, ale spíš jsem ji položil v návaznosti na stanovování prodejních cen nový aut.
PS: to že jsem ty auta nazval "mrdky" neznamená, že je nějak haním, jen mi to k nim prostě pasuje, páč jsou fakt moc malinké
neregistrovaný "IT"
7. 3. 2005 14:53
Re: 8.500 euro
Davo, žena jezdí buď Lag2 nebo fabkou, jak kdy a mám pocit, že v případě liazky je to úplně jedno, vč. C1 &. Uvidíme, co nezávislá Euro NCAP.Konečně, auta z roku 97 jsou na tom s bezpečností tragicky a mohou být i velká...a že jich tu a mnohem starších jezdí.Prostě, nějaký argument "proti" se musí najít.Cena je ekonomická kategorie, která zahrnuje veškeré náklady+ zisk. Co s ní máš za problém? Prostě takové ABS stojí řádově 20 tis a je fuk, jak velké auto to je. Podobně vaky. Podle mne je velmi příznivá, řek bych, až nízká.
neregistrovaný "Davo"
7. 3. 2005 15:44
Re: 8.500 euro
Myslím, že se shodneme na tom, že logan udělal trošku průvan v cenách nových aut v ČR. Zákazníci to samozřejmě vítají a je teď na nich, které z nabízených aut si vyberou. Nemá smysl tady porovnávat jednotlivé levné auta, protože každý od něho čeká něco jiného. Mladá rodina si asi spíš koupí logana a připlatí si 8.000,-Kč za airbag spolujezdce a 16.000,- za ABS a bude se v tom autě cítit líp, než ve vozítku z TPCA byť za stejnou cenu. Zase úspěšný podnikatel koupí maželce do města raději Peugeota z TPCA. Tím bych to pro dnešek ukončil. S nikým jsem se nechtěl hádat, nikoho jsem nechtěl urazit, jen jsem psal své názory.
neregistrovaný "xsarahdi"
7. 3. 2005 16:23
Re: 8.500 euro
no o tej bespecnosti sa mozme este dlho bavit.ked tie auticka budu vychadzat z koncepcie peugeotu 1007 tak sa nemame o com bavit !!! euroncap 5 hviezdiciek Peugeot 1007
neregistrovaný "IT"
7. 3. 2005 18:00
Re: 8.500 euro
No ta 1007 na tom asi bude o tošičku líp, ale u té malé trojky bych to na tragédii neviděl. Mohlo by to být lepší než souč. Panda.Uvidíme.Zatím jsou to spekulace.
neregistrovaný "mark"
7. 3. 2005 18:02
Re: 8.500 euro
muze mit i 50 hvezdicek podobne jak smart, ale kdyz do tebe vrazi cayenne tak z toho jezdiciho kresla nezustane nic.
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 3. 2005 18:41
Re: 5 hvězdiček
Ovšem má 5 hvězdiček jen v případě, že se srazí se stejně lehkou konzervou. A to bys musel mít sakra štígro. I Fabie je těžší.
neregistrovaný "mates"
7. 3. 2005 18:49
Re: 5 hvězdiček
Az to v Koline rozjedou, tak budou hrat roli i rohliky, ktery povezes z obchodu domu Ale vazne, je dobre, ze se otazka bezpecnosti resi! I ty blby kontrolky, ze nemas zapnuty pasy maji smysl. Jde spis o to, aby si lidi kupovali auta na to, na co je chteji pouzivat. Jestli potrebujes jezdit po cely republice, tak bys nemel mit mrchu, kterou delaji v Koline. Stejne tak, kdyz jezdis jen po meste je kravina mit Land Rover.
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 3. 2005 18:58
Re: 5 hvězdiček
Není to kravina mít Land Rover. Mnohem větší ekologická zátěž je IMHO mít 2 auta. Jedno do města a jedno na větší cesty. Ono navíc i v Praze vidím dost často pěkně ohavný havárky. Ještě že mám už autoškolu ve Felicii nějaký ten čas za sebou. Vzpomenu si vždycky na ty tenoučký dvířka...a jak se jednou u mýho bočního okýnka objevil střed kola (jel tam Dodge Ram 3500 )
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 3. 2005 22:33
Re: 5 hvězdiček
No u nás se ty "mrdky" nijak masově prodávat nebudou. Na západě v té ceně ale nevidím moc velký problém, protože je v ní zahrnuta většinou už i relativně slušná bezpečnostní výbava, což jej u nás cenově znevýhodňuje. Na západě ale budou asi patřit k nejlevnějším, protože modely, které je tady cenově válcují se tam většinou prodávají s daleko bohatší základní výbavou, takže jsou i dražší. Jako 2. či 3. auto do rodiny tam budou určitě oblíbené. Pochybuji, že si nějaká žena, která si potřebuje párkrát do týdne zajet na nákup, ke kadeřníkovi, na kosmetiku atd. bude kupovat Logana nebo tuto Fabii. Logan a spol jsou dělány speciálně pro východní trhy, kde bude sloužit většinou jako jediné auto v rodině, proto musí být relativně prostorný a velký, tak se cena musí srazit holt nějak jinak (materiály, výbava,...).
neregistrovaný "Tom"
16. 3. 2005 13:33
Re: 5 hvězdiček
Pokud koupíš ojeté auto ,tak nikdy nevíš kdo ho vlastnil a kolik najezdil.Taky jsem se díval po novém levném autě .Radší menším a novém ,než ojeté a velké.Ale o fabii jsem neuvažoval.teď koupíš za 250 000 kč nové C 3 s dobrou výbavou .C3 je mnohem hezčí
Ahoj
neregistrovaný "Peťa"
7. 3. 2005 18:16
Výbava
Já si nedokážu představit, jak chudší může být jestě výbava! S každým novým modelovým rokem Fabie se nestačím divit, o co základní verze přichází a teď má přijít ještě něco očesanějšího? Asi nám chce automobilka připomenout Š 105 S či naštěsti nikdy nevyráběný Favorit 115 S (obrazně řečeno).
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 3. 2005 18:53
Re: Fabia Loganobijec
Tady je má vize: dvouválec 0,8 HTP, sedačky potažené látkou jak z kapesníčku, hnusný plasty (o kterých zas budou všechna média tvrdit, že jsou nejkvalitnější na světě), kola o průměru 11 palců, díra nejen před místem spolujezdce, ale i uprostřed volantu, všechna okna samozřejmě na kličky, pravý přední stěrač chybí, pravé zpětné zrcátko poloviční (ale to je u škodovek úplně běžné),.....prostě auto jak po nočním útoku zlodějů.
neregistrovaný "Peťa"
7. 3. 2005 21:00
Re: Fabia Loganobijec
Myslíš i kličky vzadu? Na ty zapomeň Tá zpráva je pro mě o to víc překvapující, když před pár měsíci automobilka ústy svého, tehdy nového, německého šéfa prohlásila , že na Logan nehodlá nijak reagovat, ikdyž je v jejich silách nabídnout cenově srovnatelný automobil, ale takto připravený(myšlena očesaná Fabia) vůz by neodpovídal filozofii značky.
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 3. 2005 22:37
Re: Fabia Loganobijec
Připlať a budou kličky i vzadu ! Navíc si myslím, že při slavnostním uvedení tohoto modelu na trh přijde taky časově omezená akce, kdy ty kličky i vzadu dostaneš zdarma !
neregistrovaný "austin"
13. 3. 2005 16:53
Re: Fabia Loganobijec
víte prd, klička je v plánu jenom u řidiče
neregistrovaný "Mlock"
7. 3. 2005 21:05
Re: Fabia Loganobijec
Jestli máš pravdu, tak to bude hrůza.
S tou 0,8HTP by to zrychlovalo na 100 km/h tak 2 týdny (ale jen pokud tam bude schopná převodovka).
Přístrojovka bude určitě shodná s těmi z modelů 1000MB až 135. Podle úrovně výbavy bude rozdílná přístrojovka. A kvůli úspoře bude "vyráběná" na vrakárně.

Teď trochu vážně:
Kdo uvažuje o takovém autě, tak s největší pravděpodobností najede ročně pár kilometrů, takže ho spotřeba tolik nebolí.
Z hlediska motoru je na tom Logan oproti Fabii dost dobře.
neregistrovaný "IT"
8. 3. 2005 07:46
Re: Fabia Loganobijec
Stále tomu nerozumím, co se zde řeší: přece ta Fabia má být určena na nečeský trh, tak ať si ji udělají jak chtějí.Ale konstruktivní kritika je zapotření, to říkal už soudruh Jakeš. Já bych to té Boleslavi napálil ještě víc, ať ví, že se o nich ví. Jo, shánějí konstruktéry, tak všichni co ví, jaké že to dělají *, tak hurá do konkurzu. Bude v angličtině, ale to jistě pohodička..
neregistrovaný "Mlock"
8. 3. 2005 19:51
Re: Fabia Loganobijec
Nemyslim si, že Škoda bude produkovat tento typ auta jen pro vývoz a nebude dodávat na trh, kde má většinu. Kupní síla obyvatel ČR je taková, že většina lidí nemá na jiné nové auto, než je Logan a jemu cenou podobné vozy. To ale neznamená, že na nelze na autech hledat "chyby". Co vyhovuje jednomu, tak druhému velmi vadí. Fabie je ale ve verzi 1,2HTP velmi slabá. To mi nikdo nevymluví.
neregistrovaný "ciello"
8. 3. 2005 09:57
Re: Fabia Loganobijec
..ale jestli to chtějí dělat na ukrajině, tak s těma levnějšíma plastama a trochu očesaná.. i když očesaná Fabka..hmm.. to bude asi bez oken a bez rezervy... ale navíc s pracovní sílou za pár šupů ta cena musí klesnout i bez výraznějších zásahů... si myslím...
neregistrovaný "Jarek"
8. 3. 2005 12:44
bez titulku
Fabie sedan je skareda to bez diskuze. kdo pozorne cte odborne clanky musi souhlasit s tim ze nehradni dily na skodovky jsou porad nejlevnejsi. Kazde auto vypada jak vypada doba je takova ze se palti za jinak vymackany plech pred dvaceti lety tady takovy vyber aut nebyl a byl klid jak auto vypadalo. Nejdulezitejsi veci dnes je cena a pomer toho co za to dostanu ja a asi dost lidi neni v pozici kdy si muze koupit auto ktere se mu libi ale na co ma ? takze diskuze o image auta mi prijdou smesne pokud nevezmu v potaz finance. pokud ma fabia konkurovat musi se povest jako octavia a s cenou jit k tem 200 tis
Rozbalit vlákno
0