Volkswagen se v Ženevě prezentoval novým passatem. Jelikož se předchozí generace v České republice uchytila, studovali jsme přímo na výstavišti, s čím přichází nástupce.
Vypadá dost dobře a to po všem možných stránkách...Už nynéjší Passat je špica a ten nový, to už je bomba....je fakt dost slušný autíčko a doufám, že se ani jeho cena nezvedne a bude mít lepší jízdní vlastnosti, ale ty má už teď...kurňa..dejte mi toto auto a velice rád mu budu dělat reklamu....Je fakt dost pěkný...
ty ještě spíš ne...??!!?? Ani pod nátlakem bych nemohl napsat o nynějším Passatu že je .... špica... (sakra..!!).... Hele víš že existujou i jiný auta...???
jo existuji ale jen drazsi- BMW 3er, audi a4, eklasse a tu to pro obchodni zastupce, kteri najezdi 100tisic rocne konci. Konkurence je spis pro tatinky, kteri vyjedou z autem o vykendu na chatu
Současný Passat a špica? Odkdy se on vlastně už vyrábí? Nejsem odborník na VW a tak se radši zdržím konkrétních dat, ale těžko lze najít na evropském trhu zastaralejší vůz střední třídy. Tenhle Passat měl přijít nejmíň už před 4 lety.
máš pravdu.. současnej passat je konstrukčně asi tak 8 let starej.. (+/-) proběhl jen facelift... konstrukčně se ani od počátku nezměnil podvozek, takže odtud moje tvrzení obohacené zkušeností, že passat prostě nezatáčí a je to jen dálniční auto kde jede člověk jen rovně a nemusí nic řešit...
co by jsi jako chtěl od auta s dlouhým rozvorem...tyto auto jsou prostě takové...není to na ježdění ve městě...Je to starší auto,ale kvalitní...německá preciznost je prostě znát..
A nebyli to zrovna Němci, kdo všechny ostatní přinutil zkrátit život jedné generace na 5 let? Myslím, že příkladů bych vyjmenoval spousta (jen z poslední doby samozřejmě), ale po ránu jsem líný myslet
No proč jsem se ptal b5 je z roku 1997 tedy pokud v roce 2005 bude nový model je to po 8 letech což je zcela normální nedá se tedy mluvit o zastaralosti. Myslím, že v roce 97-98 nebylo moc lepších aut než B5 a pokud by se místo B6 dělalo tohle (asi B7) Tak by to bylo dost postavené na hlavu. Jinak máš pravdu B5 patří k době kdy bylo "kulaté" mondeo, které bylo faceliftem předchůdce - "staršný šrot"
bo už mám v Passat v tom nynějším cosi najeto,takže vím jak se v něm jezdí a jak se chová a o tom novém bych se chtěl dozvědět víc..snad bude šance v květnu..to je totiž něco skvělého..
není to žádný zázrak co se týče designu,ale furt je to slušné autíčko a na cestách díky své mohutnosti budí i nějaký respekt...proč si myslíš, že Passat se prodává více než náš Superb
Ja si tiež myslím že je toto fáro velmy vydarené.Ja mám B3(1991)a od tohto madelu sa len zlepšujú.B7-ka sa mi strašne páči.Dajte mi ju na 5 sekund a už ma bikto neuvidí...Keď budú takto pokračovať nevie čo bude na budúce.BMW sa može strčiť aj so všetkými ostatnými!!!!!!
Tak přesně tohhle, na co teď koukáte s lehce zdviženým obočím a říkate si - tohle?, tak přesně tohle budete příštích pět let okoukávat od rána do večera na silnicích. Jo, Vectry, Mondeové, cépětkové, laguny, čtyřistasedmáci ti všichni šilhaj teď očima. Je to tak. Sám jsem trochu rozpačitej. Dřevěný obložení vnitřku snad ocení jen pasák, to je tragedie. Kevlar, hliník, to jo, ale dřevo do auta, to si muže dovolit jen Jag (Mates Vám to vysvětlí) Tak to válcuj, Pasate.
Noo..ten Passat je nejaky "surovy". Na povodnych studiovych fotkach bol asi o 10% lepsi. Ale nepacil sa mi moc uz ani tam. A ta zadna cast vypada, ze tam nieco chyba.
víš co mu marko chybí ? je to jednoduché - KOUZLO, je to zkrátka chladný německý kalkul, a mrzí mne, že to GTI vidí tak jasně, já dávám šanci novému mondeu a nové laguně, ale chtělo by to něco udělat s tou vectrou, ta je po A sloupky úplně lichá
Ved to, ved to. Co s tyka laguny, aj davam sancu stale tej svojej-doterajsej . A Opel? Bude to lepsie ked pride modernizovana (to bol ten koncept Saturn Aura). A treba zabit Signum.
sanci muzes davat, vsadim 1000euro ze passat bude stejne jak Golf nejprodavanejsi auto v EU (ve svoji tride) a prodejnymi cislami se mu nepriblizi nikdo
ale marku, už jsme tady párkrát diskusi na téma prodejní čísla vedli, to není výpovědní hodnota, to je o obchodování, marketingu, brandech, PR, ale také o zvyklostech nakupujících, služebních autech atd. šanci jim dáváme po designové a technické stránce, když už jim Passat tak nahrál do karet
máš naprostej recht.. a nejprodávanější.. hmm.. taky je potřeba se podívat na čísla jednotlivých trhů.. z toho vyplývá že jako domácí Německo má sakra vysoký číslo... (tak jako Škoda v ČR).. A v současné době není problém vyrobit dobrej a kvalitní produkt, ale je problém ho dobře prodat... to je otázka PR a marketingu atd. v tom jsou dobří..!
no skřípal neskřípal.. to je fakt a není dobrý někoho hanit když je v něčem dobrej a to oni jsou... myslím tím probůh to PR a marketingový oddělení..!!!!!!!!!
já je nehaním, jen skřípu, pže je mi líto, že tak dobře nedělají u fordu, pežotu, fiatu a je nevím kde ještě, pže pak by lidi více přemýšleli a hledali kvalitu a nenechali by se nakrmit jen od VW, jenže když krmí jeden, tak ...
U bohatších panáků, marku, musíš se vyjadřovat přesně. Už jsem tu psal, že jsou lidi, co maj na televizi vyšívanou dečku a na ni jelena. Myslim keramickýho.Tak tyhle lidi mohou preferovat dřevo v autě. Jinak Může být než dřevěný volant, nejlépe u zaprášený, červený Alfy a pak Jag tam může nacpat kořenové dřevo. Mořenej smrk je pro panáky.
Tak ja si taky rejpnu, exterier je moc robustni, hlavne boky a zad vypada mohutne...zkratka moc plechu, alespon koncova svetla mohla byt vetsi a nejakej ten prolis z boku...prestoze nesnasim srovnani, tak si tentokrat nemuzu pomoct...v interieru se podle meho nazoru inspiroval VW tim nejlepsim z mercedesu, kaplicka (tachometr a spol) a konzole...a zaroven se nebal rozmachu designerovy tuzky v pripade vyplni dveri, ktere vubec nenavazuji na palubku jak to byvalo doposud zvykem a jdou si svou cestou...tze muj verdikt zvenku 2- uvnitr 1-....ted se do me pustte ....a jezis rekl "passat
"
predchozi pasat se mi libil moc ... tahle nova verze mi alespon podle fotek pripada divna ... jakoby na pul nedotazena ... jsem zvedav jak na me zapusobi v realu
tahle "hnusný" obložení dřevem jsem v autě ještě neviděl. Co ty budíky se dřevem? To je zlej vtip s nápisem passat v budíkách. To aby pan řidič neustále měl na očích a věděl, že jede v passatu a ne v nějaký hrůze.
2 hodiny nepíšu a Píčesrýdrovi vstávaj vlasy na hlavě. Hergot! Radio a spol to samozřejmě napsali dobře. To, že je mi to nemilé, neznamená, že tu budu za Pasáta být jak ten Nerudovo lev. Já taky psal, že jsem z něj rozpačitej. A to trvá. Štve mě to, mám obavu, aby Pasat nesklouzával k dobře živenejm padesátníkům. Ale vlastně co. Když to Píčes (Radio, ty boduješ) takhle střihnul, dobře mu tak. Prostě a jasně. Ten Pasat mě (zatím!!!!) nijak moc nevzal. A tou překližkou vevnitř to zabil. Pokud teď nesázím na Pasata, tak jěště mohu sázet na Wv. Zatím nevěřím, že to nezvládnou. I když proklínám kolegu Radia a spol, tedy ty kvůli kterejm se mi zdaj sny vo Alfách. To jsem teda dopad.
pasát nevzal ? mě se ulevilo, už jsem si myslel něco o šílenství ve spojitosti s Tebou překližka sedí dokonale, bych si tipnul na takovou tu samolepku (šetření je v kocernu přece povinné) jinak buď rád, že sníš o alfě, je jediná věrná, tradicím a emocím, nic si z toho nedělej mě taky tak trochu nakazil (ale jen malinko) Lone..., poslední nevímcotobylo mě mile překvapilo
Drevo v tom nevyzera dobre aspon na fotkach. Ja som ho videl v kove a tam je to o dost lepsie. Kritiky nanho bolo dost a tento clanok kritikov asi dost schladil. Uz len si s nim zajazdit a potom sa uvidi ci je OK (ja myslim ze bude). Uz len par tyzdnov a ide sa na to.
Ten předek to má pochromovanej, nebo se mi to z těch fotek jen zdá?...Jestli jo, tak se asi soudruzi z SRN opravdu pomátli - co měli, to dali (myslím volbu a mixáž materiálů)
Fuj to teda na těch prvních fotkách vypadalo líp..a nebo to redaktoři fotili přes mobil..ale tohle je nic moc. Zezadu to vypadá jak minulý Toledo a ten předek taky sliboval víc..a ty budíky?? Představím si céčkovýho mergla z r. 1980, ale tenkrát to byla bomba..není to jenom studie?
S Passatom jazdím( B6) 3 roky je to to naj čo som doteraz mal( a nemal som len soc Škodovky) okrem paliva so do neho neinvestoval ani korunu. Po zhliadnutí tohto som nadšený a dúfam, že že na neho nebude treba čaka toľko ako na Toarega
Kecáš..., nebo nejezdíš, ale i v tom případě je nutné vyměnit po 2 letech olej, chladící směs, brzdovou kapalinu, filtry atd. ..a to ví i moje žena, jinak naprostej antitalent na auta. Takže přeju hodně dalších let s passatem bez investic kromě paliva - jak uvádíš!