Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Bertone Villa

Cestou výstředního luxusu se vydala nejnovější kreace originálního italského stvořitele.
Zpět na článek
neregistrovaný "Marko"
2. 3. 2005 14:30
Re: krása
OK, posielam Ti maila
neregistrovaný "radio"
2. 3. 2005 10:48
Re: krása
jestli to teda není tajné, čo robíš ? pokud ano, tak promatesa@centrum.cz a tam to zůstane
neregistrovaný "Marko"
2. 3. 2005 10:32
Re: krása
Ked ho vymyslim, snad do konca tyzdna. Musim aj pracovat
neregistrovaný "rasto"
2. 3. 2005 05:39
Re: krása
bravo maestro!!!!
kedy je pokracovanie??
caf
neregistrovaný "radio"
1. 3. 2005 21:29
Re: krása
pěkné, takový malý mrazíček mi z toho jezdil po zádech po dočtení, čekám na další, mrazíčky mám rád GTI i já jsme psali vždy jen takové rychlovky - krátké povídky (kromě Bertoňáka) k názorům té naší bandy, ale ty s Lonestarstate (ja to dokázal napsat) jste tomu dali další rozměr, je to takové dospělé, může i nemusí to mít pokračovaní, navíc ta slovenčina tomu dává takový skvělý nádech, TAKŽE: JE TO SKVĚLÉ a myslím to po grossovsku tzn. upřímně
neregistrovaný "Marko"
1. 3. 2005 19:44
Re: 1. diel
Vidiiis, to meno pouzijem! Dik.
neregistrovaný "kilroy"
1. 3. 2005 19:41
Re: 1. diel
aha... takze z tvojho oblubeneho bangla bude vrazdiaci nekrofil??
neregistrovaný "kilroy"
1. 3. 2005 19:39
Re: 1. diel
drogy su politicky nekorektne, niektori designeri by to mohli vziat osobne... takze v story o autach byt nemozu to vies automobilova lobby v hollywoode...
neregistrovaný "Marko"
1. 3. 2005 19:02
Re: 1. diel
mozno to v 2. diele napravim
neregistrovaný "Marko"
1. 3. 2005 19:01
Re: 1. diel
to bude asi tym ze nie som uspesny intelektualny literat
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 19:00
Re: 1. diel
musím se přidat k pokárání. žádný drogy.... to byl samozřejmě vtip
neregistrovaný "Marko"
1. 3. 2005 18:59
Re: 1. diel
Mne tym teda radost nepokazis, akurat spravis
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 18:58
Re: 1. diel
A je to. Pokračování mého příběhu najdeš na diskusi pod Ford SAV koncept.
neregistrovaný "kilroy"
1. 3. 2005 18:55
Re: 1. diel
hehe... no tak som to docital

Vypadli ti tam vsak take tie bezne ingrediencie uspesneho intelektualneho literata - krv a sex.
neregistrovaný "mates"
1. 3. 2005 18:46
Re: 1. diel
Dik
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 18:45
Re: 1. diel
Dobrá. Odteďka vás začnu postupně zasazovat do mé povídky. Máš předplacený první místo. Ještě dnes večer.
neregistrovaný "mates"
1. 3. 2005 18:34
Re: 1. diel
... a nejen s egem, ale i s pravopisem Omlouvam se
neregistrovaný "mates"
1. 3. 2005 18:33
Re: 1. diel
Jiste ze si to preju! Vis co to dela s mim egem, byt v povidce Dokonce bych rekl, ze jeste parkrat me tam nekdo uvede, tak to zacnu vyzadovat
neregistrovaný "mates"
1. 3. 2005 18:30
Re: 1. diel
Ten taky a ty kraaaasnyyyyyyy Jagy i ten Thunderbird byl skvelej
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 18:22
Re: 1. diel
A který to bylo? Aston?
neregistrovaný "Marko"
1. 3. 2005 18:22
Re: 1. diel
Tak fajn . Ked vymyslim 2. cast - dodam.
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 18:19
Re: 1. diel
No já zatím do svého příběhu zdejší diskutující nezasazoval, aby se třeba někdo neurazil. Navíc si myslím, že vás neznám dost dobře na to, abych mohl zasvěceně plkat o vaší roli v roce 2015. Pokud si to ale někdo vyloženě přejete.........
neregistrovaný "mates"
1. 3. 2005 18:13
Re: 1. diel
No panove vim, ze vam trochu pokazim radost, ale ja s Yaroukhem sdilime nazor (tedy vetsinovy), ze nejlepsi auto obsazeni bylo v zatim poslednim dile 007
1. 3. 2005 18:12
Re: 1. diel
Marko, člověče. Já to prečítal a ještě mě brněj konečky prstů. ...chladný vetrný poryv... budoucnost si pamatovat nemohu... Sedím, čumím na monitor a přivřenejma očima dosnívám tvuj sen. Tvůj sen, Marko. Tobě se to povedlo. Vnutit mi sen. Tak já ti upřímně děkuju a tvrdím, žes to napsal moc, moc dobře.
neregistrovaný "mates"
1. 3. 2005 18:11
Re: 1. diel
Teda vazne ocenuju, ze i kdyz nejsem clenem vaseho PEN klubu, tak na me zadny z vas nezapomene ve sve povidce!!! Je videt, ze mate dobry vkus a cich na lidi Takze spisovatele cile dal do psani je to prima (kdyz tam budu i ja) a hlavne nezapomente obdivne zminovat "velkou kocku"
neregistrovaný "Marko"
1. 3. 2005 18:03
Re: 1. diel
Virus "matrix" ma obisiel - tiez ma to moc nebavilo a v skole som bol chvilo out, kedzye som o tom nevedel rozpravat. Minority report som ani nevidel. Snad by ma bavilo sci-fi kde je ako zaklad kopec realnych udajov.Ze by to vychadzalo z reality, a nebolo by to komplet posunute v case.
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 17:59
Re: 1. diel
No byla to jen taková prdlá komedie a před lety mě docela pobavila. Samozřejmě žádný "vysoký žánr". Pátej element docela dobrej. Já, robot skvělej, ale trpím averzí vůči představeteli hlavního hrdiny a Audi. Nad obojí bych ještě postavil Matrix (super Cadillac) a Minority Report (pěkný Lexus).
neregistrovaný "Marko"
1. 3. 2005 17:48
Re: 1. diel
Viem, ze ten film existuje, videl som aj ten DeLorean, ale film som nepozeral. Moc ma nebavil. Celkovo sci-fi nie je moj oblubeny zaner. Aj ked to co si napisla Ty a GTI ma atmosferu (co sa da povedat aj o 5th Element, aj I, Robot). A Back to future? zakladna myslienka bola snad dobra, ale ten dej ma fakt nebral
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 17:41
Re: 1. diel
No na kladné recenze je tu spíš GTI, ale musím uznat, že se to moc povedlo. ps: viděl si někdy Návrat do budoucnosti s M.J.Foxem a jeho DMC ?
neregistrovaný "Marko"
1. 3. 2005 17:31
1. diel
Poslednych sedem vecerov som odpocitaval dni, ako dieta cakajuce na Jeziska, a myslel som si, ze to trva vecnost. Teraz, ked stojim pred tym autom a mam este 15 min. cas, spominam si na vsetky udalosti, ktore predchadzali tomuto ranu. Spominam si, ako som pred viac ako pol rokom pred zenevskym autosalonom 2005 prvy krat zachytil informaciu o tajnom navrhu Ferrariho ex-inziniera Maura Forghieriho s nazvom „Project 1221“. V tej chvili este nebolo zname nic konkretne, iba to, ze to bude superstroj postavany s jedinym cielom: porazit Bugatti Veyron. Spominam si, ako som si najprv kladol otazku naco bude dalsia tak superrychla zbytocnost (ved uz s tym Veyronom je dost problemov), aj na to ako mi postupne ta informacia v navale kazdodennych povinnosti „vyfucala“ z hlavy. A spominam si aj na ten zlom o pol roka neskor: bolo to v utorok, 13. 9. 2005, v prvy novinarsky den frankufrtskeho autosalonu. Prechadzal som prave pri stanku Suzuki a iba okrajovo vnimal novu GrandVitaru, ked sa v spleti zvukov ozvalo tlmene: “...please, welcome Mr. Mauro Forghieri!“ V tom momente som si spomenul! Pozrel som sa vlavo a na vyvysenom podiu stali dve postavy pred niecim nizkym, prekrytim bledou plachtou. Chvilu som vahal ci sa zastavit (obvykle malovyrobcom nevenujem vela pozornosti), alebo pokracovat k Mercedesu, kde uz na mna cakala Lindy Reddingova z McLarenu. Vedel som, ze ked tam zastanem, zo slubeneho stretnutia s Kimim a Juanom uz nic nemusi byt. V svetle tohto faktu by som pokracoval, nebyt toho, ze bleda plachta rychlo sklzla. V momente som zabudol na Mercedes a ostal ohromene stat. V bleskoch fotoaparatov sa crtala nizka silueta auta s prekrytymi kolesami, nie nepodobna Audine s filmu „Ja, Robot“. Na velkoplosnej LCD obrazovke zaroven blikal nazov auta: Mauro Y.2005. A blikal tak rychlo, ze fotograf stojaci blizko mna sa zosunul na zem. Ten tupy uder ma prebral z prekvapenia. „Epileptik“, pomyslel som si, „a nedal si pozor, aj ked to mal cakat.“ Opatrne som ho prekrocil a postavil sa do radu na PR-material. Kym som dostal do ruky krabicku formatu A5 vyrobenu z umeleho ladu, uplynulo asi 30 minut vyplnenych pohladmi na blede tvare tych, ktori uz citali prospekt. Konecne som ju otvoril aj ja, a pri citani bookletu sa mi roztriasli ruky. Pisalo sa tam o dvoch rychlostnych modoch: „bezny do 350km/h a ten druhy....linaerna akceleracia az do rychlosti kde dochadza k zakriveniu casopriestoru. Znamenalo to dve veci. 1.) toto auto dokaze cestovat v case 2.) Forghieri na rozdiel od Piecha objavil zmysel inak absurdnej cestovnej rychlosti. A co viac, vzhladom k astronomickej cene vozu ponukala Forghieriho firma aj moznost komercneho „vyletu“. Zrazu ma zo spomienok prebral zavan chladneho veterneho poryvu. Pozrel som sa na hodinky. Do odjazdu ostavalo este 5 minut. Stale som este rozmyslal, ci ten moj „vylet“ nie je blby napad. Predsa len, „tym smerom“ este nikto nesiel. Znovu som si spomenul – vsetci chalani z diskusky na AUTO.CZ cestovali do buducnosti. A vsetci to stihli uz v priebehu 2 mesiacov po predstaveni Maura Y.2005, len ja som stale vahal. Spomenul som si ako sme utesovali Lonstarstate-a po tom co sa vratil z roku 2009 a bol prvykrat trochu sklamany z noveho velkeho Buicku (bude to model Lausanne). Mates a Yaroukh nadsene rozpravali o m.y. 2012 Jaguare XJ, vsetkych novych krasnych modeloch od Jaguaru, aj o Jamie Greenovi, ktory prave v GP Iraku 2012 ziskal pre Jaguar F1 prvy titul majstra sveta od navratu znacky do serialu GPWC. A tiez na GTI, ciella a radia, ktori isli na Zenevsky autosalon 2018 a rozpravali o vsetkych tych buducich novinkach (– akurat, ze na niektore si spominaju iba postupne, lebo GTI stratil tuzku spoza ucha tak si ich nemohli spisat). To len ja som dostal napad vratit sa v case na GP Svajciarska 1939, aby som videl moje milovane „silberpfeile“ v akcii. Tak som napisal mail do Forghieri Engineering SpA. s otazkou ci by to islo. Odpoved znela: ano, so zaradenou spiatockou. A s dovetkom, ze na rozdiel od ciest do buducnosti si v roku 1939 nebudem pamatat odkial som prisiel. Logicke: buducnost si pamatat nemozem. A to ma trochu desilo. Aj preto som si so sebou zobral pripomienku na veci buduce. Bolo to dedove vyznamenanie, ktore dostal ako CS pilot Spitfiru na zapadnej fronte a nasiel som ho vo vrecku stareho anglickeho obleku, ktory som si skusal aby som v „ich“ roku neposobil podozrivo, aby som... „Bondzorno“ ma vytrhlo zo spomienok. Bol to sam Mauro Forghieri a natahoval ku mne pravacku. Po pevnom stisku mi odovzdal moje „krycie“ doklady: listok na vlak do Bernu, pozvanku od Mercedesu podpisanu Neubaerom, Daily Telegraph s datumom 27.6.1939 (a titulkou „British Mercedes driver Dick Seaman died yesterday at Spa after horrible accident“), novinarsky preukaz a britsky pas na meno George Monkhouse. A hlavne mapu s pokynmi pre spiatocnu cestu. Ta chvila, na ktoru som cakal je konecne tu. Urobil som krok smerom k cervenemu Mauru Y.2005 a za chvilu uz za mnou zaklapli dvere. Na pristrojovke blikal datum 24.12.2005 a po zaradeni spiatocky a zoslapnuti plynu sa pohol aj tachometer. S hlavou otocenou k zadnemu sklu som sledoval ubiehajucu runway modenskeho letiska a pripominal si Maurove slova: „...obmedzovac stlacit presne v rychlosti 10 154, 32 km/h. Inak sa netrafis do datumu 19.8.1939 a budes mat velky problem.“ Podarilo sa, a s vedomim, ze za dva dni sa tu znova uvidim s Maurom som pozrel na pristrojovku, kde sa uz odratavali roky...
(Vacsina udalosti, datumov, projektov a mien sa zhodovala, zhoduje a bude zhodovat s realitou. Podobnost teda nie je cisto nahodna!)
neregistrovaný "Marko"
1. 3. 2005 17:30
Re: Deja Vu
No vsak prave ... mam sice vymysleny koniec, ale bezprostredne pokracovanie tiez nemam. Vcera som to pisal ma to tiez taky jemne temny feeling, takze to co mam sem davam.
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 17:27
Re: Deja Vu
To určitě udělej. Já jsem si teď zavařil. Uvažuju jak pokračovat dál v satiricky odlehčeném tónu, když jsem si zadělal na apokalypsu....Snad z toho nějak vybruslím
neregistrovaný "Marko"
1. 3. 2005 17:22
Re: Deja Vu
To neni moc. Ani kusov, ani penazi. Ale kseft z toho nebude. Ale mam 1.cast "svojho" pribehu. Mozno ju hodim sem...
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 17:17
Re: Deja Vu
Tady čtu, že 3 363. Docela dobrá stránka: [odkaz] Jinak, kdybys chtěl jeden koupit, tak na www.autoscout24.de je moc pěknej kousek za 10 000 Euro.
neregistrovaný "Marko"
1. 3. 2005 17:04
Re: Deja Vu
No vsak prave. Bertoneho som nikdy nemal rad - bud robi divne veci, alebo mi nesadol jeho styl. Alebo oboje. (A to iste vacsinou plati aj pre ID) Na rozdiel od Pininfariny - ten fakt robi krasne a "pouzitelne" auta. Btw. Allanté - kolko sa ich nakoniec transatlanticky vyrobilo? Nie je to dnes tak trochu exkluzivna vec, vlastnit ho?
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 16:54
Re: Deja Vu
No to, že je to postavený na platformě Sigma bych netipoval ani omylem. Ještě, že Cadillacy dneska nedesignuje Bertone. Kam se tohle hrabe na Allante od Pininfariny.
neregistrovaný "Marko"
1. 3. 2005 15:06
Deja Vu
Pamatam si casopis Automobil z 1986. A mam Deja Vu. To iste miesto, to iste dizajnove studio. Koncept Bertone Genesis (cervena farba, podivny monospace). Ta iste myslienka v pripade Villy skoro o dvdsat rokov neskor. Naviac aj vyber platformy je rovnako nezvykly: - vtedy Lambo, dnes Caddy.
Inak, ked som sa dozvedel ze to ma byt nieco na podvozku SRX cakal som nejake rozvynuti myslienky serioveho SRX na crossover. Toto by ma fakt ani nenapadlo...