Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C1: podrobné informace o autě z Kolína

Server KM77.com zveřejnil podrobné informace o Citroënu C1, který spolu s dalšími kolínskými novinkami oslaví světovou premiéru v Ženevě. Podrobné informace a rozsáhlá fotogalerie odhalují, kde se fracouzsko-japonskému konsorciu podařilo ušetřit.
Zpět na článek
25. 2. 2005 14:49
neregistrovaný "Johnny Knoxville"
25. 2. 2005 18:30
neregistrovaný "JP"
25. 2. 2005 16:04
neregistrovaný "Pavel Vaníček"
25. 2. 2005 16:13
neregistrovaný "Pavel Vaníček"
26. 2. 2005 01:26
neregistrovaný "TRUCKER"
26. 2. 2005 10:10
neregistrovaný "prekladys"
26. 2. 2005 10:46
neregistrovaný "Pavel Vaníček"
26. 2. 2005 11:54
neregistrovaný "IT"
26. 2. 2005 13:08
neregistrovaný "Regat"
26. 2. 2005 13:38
neregistrovaný "IT"
26. 2. 2005 23:38
neregistrovaný "TRUCKER"
27. 2. 2005 09:14
neregistrovaný "Atom"
26. 2. 2005 12:01
neregistrovaný "IT"
26. 2. 2005 14:28
neregistrovaný "prekladys"
26. 2. 2005 16:49
neregistrovaný "Mike"
26. 2. 2005 16:58
neregistrovaný "prekladys"
26. 2. 2005 19:18
neregistrovaný "radio"
26. 2. 2005 19:36
neregistrovaný "radio"
26. 2. 2005 20:01
neregistrovaný "radio"
26. 2. 2005 18:11
neregistrovaný "multiplex"
27. 2. 2005 00:05
neregistrovaný "TRUCKER"
27. 2. 2005 09:52
neregistrovaný "anonym"
27. 2. 2005 11:47
neregistrovaný "prekladys"
27. 2. 2005 13:00
neregistrovaný "IT"
27. 2. 2005 16:00
neregistrovaný "radio"
27. 2. 2005 16:24
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2005 10:47
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 2. 2005 13:31
neregistrovaný "Povalec"
28. 2. 2005 14:07
neregistrovaný "VOČKO"
2. 3. 2005 09:50
neregistrovaný "andy"
3. 3. 2005 09:05
neregistrovaný "IT"
3. 3. 2005 12:13
neregistrovaný "Kolík"
3. 3. 2005 20:59
neregistrovaný "pe"
7. 3. 2005 13:34
neregistrovaný "pallas"
neregistrovaný "Johnny Knoxville"
25. 2. 2005 14:49
Humus
Humus, hlavne verze s 5 dvermi.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JP"
25. 2. 2005 18:30
Re: Humus
Souhlas. Skoro to vypada, ze do kufru se vejde tak maximalne slozka s papirama a to jeste na stojato. Kdyz si nahodou ridic za tebou pak nevsimne, ze stojis na cervenou, tak jen doufej, ze maji tvi spolujezdci na zadnich sedadlech uzavrenou dost vysokou zivotni pojistku. O ostatnich nehodach v tehle mikroautech ani nemluvim.
neregistrovaný "Pavel Vaníček"
25. 2. 2005 16:04
Super
Super, hlavně ta verze s 5 dveřmi.
Má to šarm a šmrnc ála Smart, ale i 5 dveří pro typickou (a bohužel typicky nemajetnou)českou rodinu.
Kdyby to mělo i 5 míst tak jako Panda, asi bych o tom do budoucna uvažoval víc, jak o tý Pandě.
Žádný zbytečný plasty,ovládací prvky na středový konzoli je super. Je vidět, že když se páčky pojmou vtipně, nemusí to být anachronismus.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pavel Vaníček"
25. 2. 2005 16:13
Re: Super
Super, hlavně ta verze s 5 dveřmi.


Má to šarm a šmrnc ála Smart, ale i 5 dveří pro nemajetnou českou rodinu.
Kdyby to mělo i 5 míst tak jako Panda, asi bych o tom do budoucna uvažoval víc, jak o tý Pandě.
Žádný zbytečný plasty,ovládací prvky na středový konzoli jsou super. Je vidět, že když se páčky pojmou vtipně, nemusí být páčkový mechanismus anachronismem.
neregistrovaný "TRUCKER"
26. 2. 2005 01:26
Nestačím zírat!
Designově na mě fakt udělal dojem. Paráda! Moc sympatický, moderní, skoro až futuristický design. Podle prvních fotek bych ani neřekl, že se hoši z TPCA takhle odvázali. Ovšem vnitřek, to už je něco jiného. Otáčkoměr na "stopce" mimo přístrojový štít, tak to je i u takového prcka, kde se designérům zpravidla popustí uzda fantazie a tvořivosti mnohem více než u větších modelů, pořádná pěst na oko! Tohle bych fakt nesnesl! Kdybych sháněl auto této kategorie a podle nejrůznějších kritérií by mi zrovna tento Citroen vyšel jako nejlepší, asi bych ho bral, ovšem první co bych udělal, a to už v prodejně, že bych popadl ruční pilku a ten otáčkoměr jednoduše ufikl, dal ho prodejci a nechal si ho proplatit. Ne, jako vážně, kdyby tam žádný otáčkoměr nebyl, vůbec by mi to nevadilo, 100% lepší než tohle stupidní řešení! Další věc- příliš plechová "výplň" zadních dveří. Beru třeba horní část těch dveří- u auta této kategorie to pochopím, ale ten zbytek....A ještě navíc, nevím, kolik bude stát C1, ale pokud stejně jako Peugeot, tak za takovou cenu už by tam mělo být i polstrování. Faktem sice je, že než hnusný nekvalitní plast, to radši pěkně lakovaný plech a možná, že až se do toho posadím, snad se mi i zalíbí, ale ta cena opravdu není na tuto kategorii zrovna nejnižší. Airbag nabízí snad už veškerá konkurence, ABS chválím, ale i tak by tato cena měla být vyvážena poněkud kvalitnější a bohatším provedením interiéru. A u 5D zadní okna pouze výklopná? Tak to už je vážně špatný vtip!!!! Myslím, že u nás to s prodeji těchto trpaslíků nebude nijak slavné a Panda může zůstat v klidu. A ve zbytku Evropy....holt uvidíme.
Rozbalit vlákno
43
neregistrovaný "prekladys"
26. 2. 2005 10:10
Re: Nestačím zírat!
Lze předpokládat, že toto bude citrónův top. V základu za 230 nejspíš nebude otáčkoměr, elektrika předních dveří, ABS. Jestli má být lvíče dražší, možná že na dveře nějaký hadřík dostane. Rozhodně ne plast, to by byly vidět záslepky... Takto holé duté dveře jen podpoří přenos hluku do interiéru při jízdě. Co se týče motoru, má to být upravený původní litr z Yarise. To už bych ženské ani do ruky nedával, vždyť s tím vyletí ze silnice Průšvih téhle trojky je nákladová kalkulace kolem roku 2000. Dnes je všechno jinak. Pokud si dobře vybavuji, tak se odbyt těchto prdítek předpokládá hlavně v západní části Evropy, vzhledem ke specifikám našeho trhu tu budou určitě i nadále převažovat trochu větší auta očesaná až na holý plech (Fabia, Logan...) V daném okamžiku jsem rád, že jsem nečekal a koupil do města jiné miniauto, které o proti C1 vypadá téměř jako mercedes...
neregistrovaný "Pavel Vaníček"
26. 2. 2005 10:46
Re: Nestačím zírat!
A jakýpak jiný vozítko? Že by to byla Panda...
neregistrovaný "IT"
26. 2. 2005 11:54
Re: Nestačím zírat!
Taky by mne zajímalo, co je v této kategorii "Mercedesem". Smart?
neregistrovaný "Regat"
26. 2. 2005 13:08
Re: Nestačím zírat!
Možná myslel áčkovej mercedes.
neregistrovaný "IT"
26. 2. 2005 13:38
Re: Nestačím zírat!
Pak měl napsat M-B třídy A.Ještě se dělají nějací malí korejci, ale ti vypadají dost, ať nenapíši ošklivě, tak to řeknu jinak: není to můj šálek kávy a žena se také netvářila moc nadšeně...nějaká Kia. Nebo Twingo? Tak co jsi to koupil?
26. 2. 2005 14:52
Re: Nestačím zírat!
Neznám jediné miniauto, které v kontrastu k tomuhle vypadá jako Mercedes. Ono to přirovnání víc vypovífá o kupcí, než o tom miniautu. Upřímně, ten kupec by mně zajímal víc, než to miniauto. Možnbá že v kontrastu k ferdovi mravencovi vypadá ja Brad Pitt. Já doteď žil v domnění, že miniauta si kupujou lidi, co chtěj miniauta. Teď poučen vím, že jsou i tací, kteří koupí miniauto a připadají si jak v Mercesedu. Zajímavé. Ale protože jinde píši, že "všichni máme devětsetjedenáctky", tak tuhle zprávu beru. Prostě, koupil miniauto, co vypadá jak Mercedes. Stejně to je blbost . Jo a to miniauto z Kolína, to je povedené. Nehraje si na Mercedes a JE to miniauto. Otáčkoměr bych Trakere neodřezával. Já bych o ukous
neregistrovaný "TRUCKER"
26. 2. 2005 23:38
Re: Nestačím zírat!
No dělej, jak myslíš, ale já už si pilu brousím.
neregistrovaný "Atom"
27. 2. 2005 09:14
Re: Nestačím zírat!
Já už na to přišel : Není ten minimercedes VW Polo 5D v 1.9 TDI Highline 96 KW v zákl. ceně 577900 Kč - výroba 03-04 ( zdroj: IBS ) ?
neregistrovaný "IT"
26. 2. 2005 12:01
Re: Nestačím zírat!
Žena bude potřebovat nové malé autíčko a C1(ale i P106,Aygo či Panda) se jí líbí, chce 5 dveřové.Obecně. Ta stopka a na ní budík otáčkoměru je vtipné a originální. My bychom to neřezali, ani náhodou...a jsme u relativnosti a neměřitelnosti designu.Ceny vycházejí z nákladů a návratnosti investice, to nesouvisí s platy v ČR. Takže je to v relaci.
S tím se už smiřme. Auta se nedělají "na české platy".
neregistrovaný "prekladys"
26. 2. 2005 14:28
Re: Tak mě kamenujte!!!
Pravděpodobně podnítím zanícenou diskuzi mezi znalci všeho možného, sypu si popel na hlavu a přiznávám, že jsem koupil Korejce (auto, kuchařku mám, sluhu už neutáhnu ) Nepopírám, že mé představě nejlépe odpovídal Yaris, nakonec jsem si ale řekl, že na popojíždění po městě stačí i něco levnějšího. Auto jsem vybral po půlročním sledování jeho vstupu na trh a reakcí všeho druhu na internetu v němčině, angličtině a italštině. Dnes musím říci, že pro městské pojíždění je dobré jakékoliv miniauto, snad jen v C2 mě bolel zadek... Až půjde Korejec za 5 let z domu, koupím ho zase. Zůstatková hodnota mě tak nebolí, počáteční investice byla nízká. Jen tak mimochodem, tak jak se chlapi ohléžejí po mém embéčku, tak se ženské ohlížejí za mým Korejcem.
26. 2. 2005 14:55
Re: Tak mě kamenujte!!!
Tak Yaris. Hm. Tak k tomu nemám co dodat. Snad jen že ten tedy rozhodně v kontrastu nevypadá jak Mercedes. Ale možná, že Mercedes vypadá, jak Yaris . Nic ve zlém. Chápu tě.
neregistrovaný "Mike"
26. 2. 2005 16:49
Re: Tak mě kamenujte!!!
prekladys: "mé představě nejlépe odpovídal Yaris, nakonec jsem si ale řekl, že na popojíždění po městě stačí i něco levnějšího"

To bych videl na Daewoo/Chevrolet Matiz, ale spis na KIA Picanto. Tak s pravdou ven, co to bylo
neregistrovaný "prekladys"
26. 2. 2005 16:58
Re: Tak mě kamenujte!!!
Trefa. EX.
26. 2. 2005 19:09
Re: Tak mě kamenujte!!!
Picanto. Být tvá manželka, tak tě s tím ženu . V Matizu bych tě nechal i odjet . Řekl bych, že vztah k ženě se nemusí odrážet jen ve špercích. I auto může být krásné. Jo, a při koupi auta nekoukej na cenu. To je lepší chodit pěšky. Ať totiž máš peněz kolik máš, tak ti vždycky na auto, které bys chtěl stejně chybí 15%
neregistrovaný "radio"
26. 2. 2005 19:18
Re: Tak mě kamenujte!!!
skol gétéíčko, už sis nalepil samolepku ? tak kde budeme dnes psát ?
26. 2. 2005 19:25
Re: Tak mě kamenujte!!!
Já myslel, že ses dal na ponorky, tejden ani písmeno. Tady už nepíšu, tady kupujou manželkám Pikanty. Budem u Tudora. Znáš souvislosti s Cielovou novelou? Od prvního dílu, jak s Jardou tuninguju po tom, co jsem konečně udělal papíry?
neregistrovaný "radio"
26. 2. 2005 19:36
Re: Tak mě kamenujte!!!
jasan, já to sledoval, ale fakt nebylo k čemu psát, poslední pořádnej odvaz byl u ALFY
26. 2. 2005 19:45
Re: Tak mě kamenujte!!!
Jsem tady, ale na žádnej vodvaz to tady zatím není. Akorát Tracker by tu piloval otáčkoměr
neregistrovaný "radio"
26. 2. 2005 20:01
Re: Tak mě kamenujte!!!
nejdříve jsem tě sem lákal, ale teď mizím, ozvala se chuť na zrzavou vodu, nápoj intelektuálů, nezlob se GTI, ti to vynahradím zítra zde krásnou povídkou
26. 2. 2005 20:11
Re: Tak mě kamenujte!!!
Tak to se mám na co těšit. S tím pivem to nepřeháněj, moc nevydržíš
neregistrovaný "multiplex"
26. 2. 2005 18:11
Re: Tak mě kamenujte!!!
Jen se chci poptat co to máš za miniauto, když tě v C2 bolel zadek? Já s ní občas jezdím a zadek mě z ní rozhodně nebolí.....
neregistrovaný "TRUCKER"
27. 2. 2005 00:05
Re: Tak mě kamenujte!!!
No tak Picanto...ehm...no jo, když se Tobě i ženě aspoň trochu líbí a vyhovuje a hlavně na něj máš, tak proč ne. Jako já dokážu pochopit lidi, kteří si to koupí vyloženě kvůli ceně. Navíc když je to pouze na potahování po městě, možná to je lepší řešení než si za stejné peníze koupit nějakou ojetinu, navíc je s tím snadná manipulace, nízká spotřeba, atd....chápu, když někdo řekne: "koupil jsem si Picanto, protže jsem chtěl fungl nové auto a na lepší zkrátka nemám", chápu lidi, kteří si to koupí kvůli ceně a nakonec jej i přestanou brát tak nějak s despektem, protože jim dejme tomu dobře slouží a začnou ho mít rádi, ovšem nikdy v životě nepochopím, jak někdo o Picantu může prohlásit, že je něco jako Merc mezi minivozy nebo alespoň oproti C1. To fakt ani v té nejbujnější fantazii. Picanto je pro mě vyložený humus. Vím, že máme každý jiný vkus, ale opravdu nechápu, jak se někomu může Picanto líbit hodně a tohle vůbec. To mi hlava nebere!
neregistrovaný "anonym"
27. 2. 2005 09:52
Re: Tak mě kamenujte!!!
Nejde jen o vnější design. Ten si vybrala manželka. Mě na exteriéru zaujaly třeby plastové kryty prahů. Posuzuji-li celek, musím říci, že se mi exteriér nakonec taky zamlouval nejvíc (nikoliv bez výhrad). Ono v téhle třídě zase takový výběr není. Ale na mysli jsem měl především pocit z interiéru. A právě ten mi připadal z těchhle čtyřdveřových prdítek nejdospělejší, zkrátka jsem se s ním po této stránce okamžitě sžil. (kdo z diskutující v Pikantu skutečně jel, co?) A pochopitelně je to otázka peněz, protože auto řeším především nákladově, tj. kolik výdajů skutečně potřebuju. Racionálně vzato vyšlo Picanto nejvýhodněji.
27. 2. 2005 10:52
Re: Tak mě kamenujte!!!
Racionálně vzato vyjde nejoptimálněji radvanec. Principiálně je podle mně tvůj postoj nepřijatelný. Co twingo, to neohromuje svou genialitou? Stylově lze vystupovat i z 2CV, Renaultu 4, třeba, to má obsah. Jezdit v Pikantu, to je o ničem. Přirovnal bych to k tomu, jako bych tu četl - koupil jsem tepláky na trhu od rákosníka a dal je manželce aby v nich chodila, byly levný, maj pěkný kapsy a to je hlavní. Postrádám postoj, postrádám obsah, postrádám styl, postrádám vědomí kontinuity evropského designu, tradic. Musím ovšem přiznat, že potkávám tady v té kotlině dost lidí v teplákách...A ten citron nahoře? Znovu na něj koukám, to je, resp. bude - styl, střih. Sedí na zemi a ví to. Pikanto, to je scvrklý kiwi.
neregistrovaný "prekladys"
27. 2. 2005 11:47
Re: Tak mě kamenujte!!!
Právě takoví kecalové, jako jsi ty, příteli, mě odrazují psát cokoliv do domácích fór. Nejdřív si pořádně přečti příspěvek, zamysli se nad motivy postojů pisatele, a teprve pak něco vypusť. Naposledy tedy: výběru auta jsem věnoval asi půl roku (už to nikdy tak důkladně dělat nehodlám, neočekávám kvality rollse), závěr je ten, že mým potřebám nejlépe vyhovovala KIA. Uvažoval jsi třeba někdy nad nabídkami leasingu, zárukou, servisem... tohle u mě hraje dost významnou roli. Až budeš starší, možná budeš auto vybírat taky jinak. Tepláky si beru na jogging se psem, do společnosti nosím oblek. Kapišto?
neregistrovaný "IT"
27. 2. 2005 13:00
Re: Tak mě kamenujte!!!
Chce to klid, pokud se memýlím, byla někde statistika prodejů aut v Itálii v roce 2004 a těch malých KIA se prodalo asi 40 tis? nebo 30 tis,nevím přesně, ale vím, že relativně se prodalo hodně.
27. 2. 2005 14:45
Re: Tak mě kamenujte!!!
Tipnu si, že je dvouřadovej a že máš u něj rozepnutý sako. Klid. Je krásné, že se tu mohou střetávat názory a postoje. Kolega tě tu hájí, v Itálii se prodalo asi 30 nebo 40 tisíc těchhle Pikantů. Pokud tě to uklidní, tak obdobný pohled na auto pro manželku má ještě hodně Italů. Já ne. Nejsem také ital. Polemice o mém věku moc nerozumím, nechám ji tedy bez reakce. Auto na leasing bych nikdy nekoupil. Kupuji si vždy jen to, na co mám. Má to tu výhodu, že když ráno zabloudim k zrdcadlu, abych se oholil, tak nějak se sobě můžu ještě podívat do očí. Tlak trhu, tedy kupuj, kupuj, před tím půjčuj, půjčuj, to mě nechává chladným. Nebo-li míra vlastní zadluženosti je nepřímo úměrná schopnosti udržet povrchní touhy na řetězu.
neregistrovaný "radio"
27. 2. 2005 16:00
Re: GTI GTI GTI GTI GTI
jojo, každej máte kus pravdy, mě je bližší názor GTI, ale je to věc každého, co člověk, to názor, to myšlení, to chování.

GTI: povídka se objeví dnes ve 21:00, tady !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
neregistrovaný "GTI"
27. 2. 2005 16:24
Re: GTI GTI GTI GTI GTI
Klid, jo. Vypadá no ta supráckej text - 48 vykřičníků, už se těším. Máš to těžký, Ciello nasadil vysokou laťku
neregistrovaný "radio"
27. 2. 2005 22:37
Re: příběh pro GTI, vlastně pro GTA (budeš si muset změnit n
drrr, drrrrr, drrr, drrrrr, ách jo, tak je tady zase pondělí, hrůza, zase pracovní den. no nedá se nic dělat a tak nakonec stejně vstávám, sice s donucením, ale vstávám. něžně líbám manželku, aby se taky probudila a jdu vzbudit děti. po společné snídani se oblékám a balím věci do práce, o víkendu jsem bohužel musel pracovat, zkrátka napsat nějaké malé povídky do titulu, za který mám zodpovědnost - SPEED, fajnový časopis pro fajnové chlapy( teda spíš metrosexuály . tenkrát, když jsem ho od Yaroukha přebíral, byl náklad mizerný, ale docela se nám podařilo ho oživit a tak jsme teď já i majitel spokojeni, aby ne, když jsem tak dobrej . ale vždycky tak dobře nebylo, ještě když jsem bydlel spolu s Jardou, mým velkým kamárádem a spolužákem ze základky, tak jsme neměli moc peněz, ale protože jsme byli zapálení tuneři, museli jsme leccos obětovat pro náš společný koníček a tak jsme třeba chodili do práce v noci, abychom doma mohli být ve dne a tak ušetřit za elektriku. šetřili jsme i za vodu, ale pak k nám přestali létat ptáčci do budky za okno, pořád jsme nevěděli proč tak najednou, létali k nám spoustu let, no nakonec jsme na to nikdy nepřišli, i když jednou jsme šli z naší tunerský garáže a těsně před domem začalo pršet a my dokonale promokli, taková pořádná sprcha to byla, přijdeme do bytu, a najednou zase začali létat, ale po chvilce pak zase ne, do dalšího pořádného deště, pak zase chvilku jo a pak zase ne, ale když to takhle píšu, tak mi to začíná docházet, no ještě že je ta doba dávno pryč, nepotkat radia, tak se z toho snad nikdy nevyhrabu a jsem dnes pořád zaměstnanej v tý zaplivaný prodejně s náhradními díly na Cadilac, kam mimochodem nikdo nechodil a dělaly se tam dost velký pavučiny na vstupních dveřích, poněvadž já chodil do prodejny zadními jako můj šéf Lonesaještěněcotambylo ( to byl taky případ, moc se nám nevedlo, ale optimismus neztratil ani po každoroční ztrátě, prostě zapálený fanoušek amerik). když jsme se jednou zase s Jardou vraceli z garáže, šel radio zrovna na pivo, já jen smutně koukal, jelikož jsme ušetřené peníze zrovna investovali do nožní pumpičky, protože se nám poslední dobou dělalo strašně špatně z foukání gum. ale radio je fakt skvělej kluk a tak řekl, že na pět mě zve. pravda je, že jsme se docela krásně kousli, páč měli jen 12°, kterou když došla nahradil náš milovaný rum, a já začal povídat o tom, co se mi občas zdá, radio byl z toho docela odbouranej, strašně moc se mu tu líbilo a řekl, že má nějakýho kamaráda s vysokým čelem (nevím jak to přesně bylo, ale myslím, že říkal něco o čelu, i když mi pak psal na papírek s telefonem ciello, tak fakt nevím), který by to mohl vydávat jako povídky, v nějakým časopisu, který mu už moc nenesl. No a pak už to šlo jak po másle, brnkačka, já psal své sny, které jsem měl už od školky, on to vydával, lidi to kupovali, penízky jsem dostával (na rozdíl od Lonesaještěněcotambylo), tiskárna se rozšiřovala, víc se vydávalo, víc se kupovalo, více penízek jsem dostával a tak pořád víc a víc. postavil jsem baráček, seznámil se svou manželkou, zplodil dvě děti, i když se docela podobaj radiovi, ale to je náhoda, protože vím, že když jsem byl 9 měsíců před porodem služebně na autosalónu v Jekatěrinburku, tak byl radio nemocnej a nemohl jet se mnou. ale zpátky k dnešku, mates (to je náš sluha z anglie, sice mladší, ale přehled má, holt dobrá anglická škola) mě i manželce připravil auta a tak žena dává děti do sedaček v našem novém Espacu (discovery musí jet mates umýt, včera jsme ho ušpinili, když jsme zase Jardu s Markem - Marko je nový kamarád Jardy - tahali z pole s jejich už skoro dokončenou 120, a saaba aero nechce řídit, protože si stěžuje, že to moc lítá). a já usedám do své červené, lehce zaprášené, alfy. těším se na ty emoce a na ten zážitek, moje alfa už mě zná, ví, že moje přezdívka GTA není jen tak pro nic. vzhůru do práce ! GTA
27. 2. 2005 23:06
Re: příběh pro GTI, vlastně pro GTA (budeš si muset změnit n
Pár dobrejch krátkejch textů jsem v životě četl. I výborný texty znám. Za nejlepší jsem považoval "Krátké štěstí Francise Macombera" od Hemingwaye. Dokud jsem ovšem, Radio, nečetl tebe. Člověče, to je nějaký zachycený proud vědomí. Miluji mnohovrstvé texty. Miluji jinotaje Je to špičkové. Od Matese to schytáš Cením, že držíš slovo. Jo, a pozor na Yaroukha, je nějakej netykavej (mrkni na Tudora). Tím Espacem mně neprovokuj. Zaprášenou Alfu beru všema deseti. To spojení - krásně jsme se kousli, tak to je kouzelné, jako bych tam s tebou byl. A že to umím. Tak dnes - scol, Radio
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 00:11
Re: příběh pro GTI, vlastně pro GTA (budeš si muset změnit n
máš napsaný špatný nick, GTA - pamatuj si to už a neboj, někdy se kousneme
neregistrovaný "Marko"
28. 2. 2005 09:25
Re: příběh pro GTI, vlastně pro GTA (budeš si muset změnit n
Dik, ze zas figurujem v nejakom pribehu . Chova to vo mne nadej, ze raz to vydate knizne - a potom uz budem aj v knihe. Doteraz som totiz byval (v blahej pamati na strednej skole) spomenuty iba v pribehoch na konci triednej knihy...
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 10:47
Re: příběh pro GTI, vlastně pro GTA (budeš si muset změnit n
Pěkné...ale svojí budoucnost si raději naplánuji sám. A teď hodina amerického výraziva: Cadilllac (2 L), Caddy (2 D - to hlavně pro GTI). A teď to nejdůležitejší: "můj nevímjakdál". Pro jednoduchost si ho rozdělíme na tři části Lone Star State. ps: možná bych mohl napsat vlastní povídku, ale nevím, zda se vyrovnám vašim talentům a nechci se zbytečně ztrapňovat. uvidíme.....
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 11:15
Re: příběh pro GTI, vlastně pro GTA (budeš si muset změnit n
Lone star state, no jo ono to fakt jde, není to tak těžký
piš, nikdo ti hlavu neutrhne, mě ji taky GTI, teda GTA, neutrhl
neregistrovaný "TRUCKER"
27. 2. 2005 23:19
Re: příběh pro GTI, vlastně pro GTA (budeš si muset změnit n
Očividně jsi asi nepochopil, o čem jsem tady psal. Takže znovu. Ano, chápu, že v rámci jisté cenové kategorie se Picanto může někomu zamlouvat, zkrátka mu celkem sedí a snad se dokonce i líbí (pro mě nepochopitelné, ale 100 lidí, 100 chutí). Ale ať mi tady nikdo netvrdí, že Picanto naprosto suverénně s velkým odstupem kraluje (teď nemyslím prodejností, mám na mysli celkové provedení auta) kategorii minivozů, jak se dalo odvodit z přirovnání k Mercedesu mezi minivozy!!! Osobně bych taky asi sáhnul např po Twingu, jak níže zmínil GTI, bohužel bych si zároveň musel sáhnout i poněkud hlouběji do kapsy. Je mi jasné, že za zhruba 200 tisíc toho na výběr moc není, ale Picanto naštěstí není jediné a jeho protivníci by museli být ve všech ohledech velmi špatní, abych nakonec sáhnul po něm, protože se mi fakt vyloženě hnusí. A to ani tak nějak moc netrpím předsudky vůči Korejcům, protože v posledních modelech (Getz, Tucson, Cerato, Sportage, Sorento,....) už je vidět jistý posum v kvalitě provedení hlavně interiéru i když se tam nějaké mouchy stále najdou, ale posun kupředu je jasně patrný. A co se týče kvality techniky a spolehlivosti- nemůžu říci, osobní zkušenosti nemám, ale moc bych je nezavrhoval, protože dneska vycházejí pěkné * i z evropských továren a bojím se, že brzo už snad nebude k dostání pořádné auto. A nebo možná právě Korejci to celé Evropě ještě nandají a pánové inženýři z vyhlášených automobilek se budou do Koreje jezdit učit, jak se dělá pojízdné auto. A že nákup snad každého auta (s výjimkou vyloženě luxusních modelů, kde jsou majitelé daleko za vodou a nějaké rozdíly v řádu stovek tisíců korun mezi jednotlivými značkami, modely, výbavami, a ostatními náklady je nebudou nijak trápit) je vždycky otázkou peněz je mi naprosto jasné. Nejsem žádný zazobaný frajírek a ani si na něj nehodlám hrát a můžete mi všichni věřit, že opravdu vím, jaký vítr v rozpočtu udělá nejen nákup, ale i následný provoz auta.
27. 2. 2005 23:36
Re: příběh pro GTI, vlastně pro GTA (budeš si muset změnit n
Dobře jsi to napsal. Ten posun v kvalitě a poevropštěnější design také registruju. Nedávno jsem si dokonce musel zakázat koukat na třídveřovýho Getze, protože se mi líbil (tuším ale, že jim ho pomáhal šít giugaro). Za druhý světový sekali tam v těch končinách australskejm vojákum, když je vylovili z vod oceánu hlavy mečema. Přímo na palubě. Jezdím zásadně evropskejma autama. Tady jste mně naučili koukat třeba na Alfu a Lones... na Ameriky. A já musím říci, že pokud se lepší designově Korea, pak my tady to ženem jěště víc dopředu. Až vyleze staronová pětistovka Fiátek, tak snad naispiruje i ty ignoranty, co jogingujou psa ve dvouřaďáku.
neregistrovaný "TRUCKER"
28. 2. 2005 00:19
Re: příběh pro GTI, vlastně pro GTA (budeš si muset změnit n
Designově je Evropa naprosto bezkonkurenční, o tom není pochyb (aspoň minimálně my 2 o tom nepochybujem), dále se mi líbí někteří Japonci (Mazda, některé Hondy-hlavně baštím současného Accorda v černé hauuuu to chci!), Ameriky se mi líbí více méně jen výjimečně (snad Dodge Caravan z těch "lidovějších", co se mi líbí fakt moc je předešlá corvetta, ta současná mi přijde jako facelift s tím, že co na ní oproti předchůdci předělali, tak vše jen k horšímu, o technice ale nemluvím, protože ve srovnávačce AMS se "Tvoje" 911 pořádně zapotila, aby se dostala na 1. místo, ale z designu prostě tak odvařenej nejsem). Korejci se zatím fakt jen přibližují. Jen mě prostě pořádně s*re, jak furt někde čtu a slyším o hromadném svolávání evropských modelů do servisu, jak neustále poslouchám a čtu story o tom, jak se původní radost z nového (evropského) auta zanedlouho proměnila v noční můru a neustálé návštěvy servisů a kopu dalších problémů. Už jsem to tu kdysi psal. Evropani co se týče vývoje techniky hodně "popojeli" a chtějí se v čele udržet stále, ale kvalitní provedení už poněkud nezvládají. Nevím čím to je, ale kvalita jde prostě do háje a člověk aby měl fakt hrůzu, když u prodejce vysolí fůru peněz, na které vydělával snad celou věčnost, jestli s tím autem bude moct normálně jezdit a ne pouze na odtahovce směr servis.
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 00:50
Re: příběh pro GTI, vlastně pro GTA (budeš si muset změnit n
jj, je to tak, taky jsem tady někde psal jak to s tou kvalitou a obměnou modelů a prodeji aut a náhradních dílů je, souhlasím, že je to škoda, ale globalizaci (to slovo nemám rád), unifikaci a orientaci na zisk nezastavíme, zbyde nám jen ta alfa a jí podobné vozy, které se v daných mezích budou vytěžit maximum (myšleno design)
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2005 09:18
Re: příběh pro GTI, vlastně pro GTA (budeš si muset změnit n
Jo. A tenhle Acord. Já ho nanejprv zatratil a teď když ho vidím, vystupuju z tramvaje a zírám, jak se mi to nemohlo líbit. Sexy křivky.
neregistrovaný "TRUCKER"
26. 2. 2005 23:50
Re: příběh pro GTI, vlastně pro GTA (budeš si muset změnit n
No počkáme si ještě na ostatní 2 modely, možná tam ještě budou nějaké odlišnosti. Nicméně i tak si myslím, že C1 bude v této kategorii asi dobrá volba. Vnější vzhled naprosto super, motory taky, snad by to chtělo i nějaký slabší a 1 možná i silnější, s otáčkoměrem bych si poradil a na ty výplně si možná zvyknu. Líbí se mi o hodně víc než Panda, ovšem ta cena, to je celkem průser. Já ji tady nehodnotím ve vztahu k českým platům, ale v porovnání s některými konkurenty dané třídy a dokonce i o třídu výš (i Evropani). Na druhou stranu je ale pravdou, že se nedá říci, že by Peugeot svojí cenou nějak moc vyčníval. Každopádně jim přeji, ať se to prodává a určitě to budu na ulici potkávat raději než Pandy, Picanta nebo nějaké zrůdné VW Fox (nebo Lupo, nevím jak se to v Evropě bude jmenovat).
neregistrovaný "Lapy"
28. 2. 2005 20:07
Re: příběh pro GTI, vlastně pro GTA (budeš si muset změnit n
Tohle autíčko se mi opravdu líbí..pánové,uvědomte si konečně,že auta podobného typu jako C1 jsou především určeny ženám-a těm se velmi líbí.Připomíná mi trochu new beatla,ale v lepší cenové relaci.Interiér se opravdu povedl,otáčkoměr nevyjímaje,hlavně detaily a přístrojová deska.Ideální auto pro mladou ženu bez dětí, která chce být stylová a přitom nezkrachovat.Bohužel zatím studuji a ještě dlouho zřejmě studovat budu,takže si na tenhle model budu muset pár let počkat.C1 mi ale zato stojí.Miluju Citroeny!!!!!!
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2005 15:41
Re: příběh pro GTI, vlastně pro GTA (budeš si muset změnit n
Studuj, Lapy, to je cesta. Až vystuduješ, tak tohle autíčko koupíš dětem na hraní. Nenech se níčím odradit. Studuj. Má to cenu.
neregistrovaný "Povalec"
26. 2. 2005 13:31
co ten iPod?
Co ten ajpod naaranzovanej? To jeste nemelo namontonej displej nebo tim chtej naznacit, ze si prehravac neporadi s MP3?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VOČKO"
28. 2. 2005 14:07
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "andy"
2. 3. 2005 09:50
plechovica alebo konzerva?
je to humus mám 188 a do tej konzervy sa nornálny slovak nezmestí.
Aj rumunsky "zazarak" dacia ja plecháč ale za tie prachy je tam aspom dosť miesta a slušný motor.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
3. 3. 2005 09:05
Re: plechovica alebo konzerva?
Jedoduchá rada : kup si Touareg, tam by mohl vlézt každý. Existuje něco jako Gausova křivka i pro velikost populace a na to se "šijí" vnitřní rozměry aut. Jinak tohle je primárně určeno pro západní trhy EU, takže export na SK asi nebude prioritou, stejně jako export Touaregů do ČR.. Nebo-li, pokud znám legislativu SK tak vím, že neříká nic o povinnosti si auta z Kolína kupovat, takže zde bych nějaký velký problém neviděl.
neregistrovaný "Kolík"
3. 3. 2005 12:13
bez titulku
No je rozhodně hezčí než peugeot. Ale na Aigo teda nemá. Toyota je převálcuje ! ! !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pe"
3. 3. 2005 20:59
KONEČNE
FABIA KILLER!!!!!!!!!!!konečne
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pallas"
7. 3. 2005 13:34
Re: KONEČNE
Najkrajsie miniauto sucasnosti. Bez debaty. Napriklad ta spominana Panda je oproti tomuto krabica na topanky.