Porsche 911 Carrera Cabriolet, tradičně velmi úspěšné v Americe, se dočkalo nové generace, která se představí evropským zákazníkům na ženevském autosalonu. Rychlá jízda otevřeným Porsche prý bude opět o něco větším lákadlem.
Ciello mi bere myšlénky. Jenže, já jich mám jěště tisíc. Pro tohle auto. Co mám vybrat? Nevím. Opíšu zatím něco třeba z diskuze nad crosskou z Fabie - Ta Carrera, je krásná, nádherná, je super, jdu do toho, kdy ji budou prodávat, je to senzace, je to bez chyb (včetně té modelky, Ciello), kdo to designoval?, umí. Je tu jeden malej rozdíl. Na tuhle Carreru, tak na ní tohle všechno sedí. Tohle není ani konkurence pro Ferrari, nebo pro ti Zonga, nebo jak je to. Tohle je ta ikona, která vlastně konkurenci nemá. Nebo je tady snad někdo, komu se při prohlížení fotek nevyškrábal tep ke stoosumdesáti?
..jo máš pravdu, dokázal bych si se představit za tím volantem... asi opravdu ano.. musel jsem chvíli přemýšlet.. s tepovou frenkvencí jsem na tom dobře ani při běhu ji nemám stále na 180.. nicméně ani nyní.. No, je to pěkný auto... Jen pro info.. Saab má cx=0.29 také a sklápění střechy stejně tak... Tohle je asi rychlejší.. Nicméně nenadchne ani nepohorší, a jde s tradicí takže asi všichni vědí co od toho auta čekat.. takže dokázal bych se v tom představit..
Ciello, prosím tě. Prosím tě! Respektuji tě, ale když porcuju humra, nevybaluj přede mnou tlačenku z igelitky. Jinak samozřejmě Saab má můj respekt. Ale, prosím tě...
čeče, ale je to tak... kdyby to nebyla pravda, tak to nepíšu... konečně i jiný auto umí sundat střechu za jízdy.. a ten odpor¨vzduchu, to jen pro představu všem těm co si nad tímto kvalitním autem (porsche) ucvrknou... Jinak opravdu skvělý auto... který ale (mě) moc nenadchne.. není tak osobitě pichlavý, takový provokující.. (snad jen ta barva ala Telecom), agresivní.. je to rychlej sporťák s tím pravým názvem... už to asi bude jiný než v Carrera z let 80.. V tom když jsem jel, tak to byl rozdíl oproti normálnímu autu.. ty sedadla, ten volant, jen ty odpudivě krásný ovladače na rovné palubce.... Kdybych se projel v tomhle tak bych asi mluvil jinak, ale i ten vzhled mi připadal ostřejší a mrkavější... Ale opravdu nad tou fotkou sedím a rád bych seděl za tím volantem...
No tak tohle se mi u fotek nestává s tím tepem. Dokážu obdivovat, někdy mi padá brada, někdy mi tečou sliny, ale tep až v reálu. A nejlépe v sedačkách (u téhle krásky ale asi celkem utopie, tak bohaté známé nemám a ze snů o mé milionářské budoucnosti jsem se probudil už před pár lety) a úplně nejlépe za volantem, to tep letí k závratným výšinám! Je to prostě nádhera, ale i když vím, že Tě tím vůbec nepotěším, nemůžu ignorovat ten pocit, že tohle už jsem vlastně viděl mnohokrát a že takové Ferrari je prostě někde jinde a snad i blíž mému srdci. Ale neboj, až přijde Turbo, to už určitě zavřu hubu, pro ně jsem měl vždycky slabost, jsou prostě takové.....svalnatější, ta dravost z nich přímo srší. Už se těším, to zas bude pokoukáníčko!!!
Tak ta Carrera. Jsou chvíle, kdy mně nezajímá, jstli to co slyším je klapot jehlovejch podpatků na pramorový podlaze hotelu Hilton, nebo stanografickej záznam mýho doživotí. Přesně takhle jsem se cejtil, když na mně vyštěkla zpoza rohu. Byla stříbrná. Teda celá stříbrná. Kolem krku, žednej načinčanej límec, všechno, jak má bejt. Dobelhal jsem to akorát k přechodu, když jí, zrovna naskočila zelená. V lidskym životě hrajou hlavní roli jen vteřinový okamžiky, ty vo tobě rozhodnou. Jako tehdy vo mně. Lehce, jen lehce hrábla a spodnim tónem naznačila, kdo z nás bude mít vždy navrch. Za křižovatkou na mně počkala. To bylo nadějný. Trému jsem se naučil zvládat už dávno, no někdy se mi to jěšte vrací. Tak jsem celej rozechvělej do ní zajel. Jo, jo, tam na rohu pětapadesátý. Pár hošanů málem vypadlo z okolních oken. Kůži měla hladkou, ale ne zas úplně, tak to mám rád. Prostě jsem ji tam chvíli hladil. Vrněla lehce od spodu. A ty spodní tóny, tak to bylo něco. Jenže, znáte to, má-li to vo něčem bejt, no, to se pozná jen v letu. Tak jsem ji nakop. Jo, vzala to vode mně jako žádná jiná. A pánové, to BYLA jízda. To byl fakt let. Rovně to umí každej. Změnit polohu a vohnout to na suchym asfaltu kolem kandelábru už každá neumí. Tahle jo. S přehledem. Za chvíli jsem funěl víc než ona. Jsem bejk, tak se nenechám zahanbit, bušim do ní tři, čtyři a plná pět. To už to na mně lezlo. Úplný mrákoty. Musel jsem brzdit. Jo, jenže mám představu, poměrně rozsáhlou vo brzdách, ha, ha. Tohle šlo ale silně a sametově zároveň. Trhalo mi to kšandy, který jsem teda zrovna na sobě nemněl. Rozumíme si, ne? Vod tý doby jsem ji párkrát potkal. Zdá se, že po mně trochu ještě jede. Mám ale ukrutnej strach to na ni znovu rozbalit. Nerad bych se spálil.
..asi bys mě čeče přesvědčil.. jen kdyby měla dlouhý nohy... .. a místo stříbrné černá... ale zas tak si vybírat nemůžu... tak sem s ní jak je.. na chvíli.. Stejně se nejsem schopen ubránit pocitu, že je Porsche už trochu na každým rohu a ztrácí ten svůj lesk.. Bohužel jsme v takové době..
Prosím tě, chvíli mlč. A tiše popatři tu nádheru. (jinak jsem sjel tu diskuzi o ESP, připadal jsem si tam sice jak blbec, ale je to tam ok, i ten tvůj příspěvek). Jinak jasně, že tmavá, že se střechou v plechu. Kdybych tady shora napsal, že byla černá, tak mám oplejtačky s mravnostním, kapišto?