Tu je zoznam aut, ktore este maju byt v Zeneve predstavene a doteraz neboli uvolnene ich fotky: ALFA ROMEO 159, oficialne: ASTON MARTIN V8 VANTAGE, BERTONE-CADILLAC SRX based crossover, oficialne: CHEVROLET SPARK, FORD "sport activity vehicle concept" (nieco medzi C-Max a Galaxy), HONDA CIVIC 5D concept, HYUNDAI TG (nastupca XG350), 5 modelov moznych buducich Jaguarov od studentov dizajnu sponzorovanych Jaguarom v ramci projektu The Missing Jaguar, novy LEXUS IS, oficialne: MAZDA MX5, facelift Renault Vel Satis, SEAT LEON CONCEPT, !!!SKODA CONCEPT (ma to byt predobraz buduceho design-direction Skody - mohlo by ist o skoro seriovu podobu Roomstera, ale nie je vylucene, ze to bude nieco uplne ine)!!!
Prva veta: "Tu je zoznam aut, ktore este maju byt v Zeneve predstavene a doteraz neboli uvolnene ich fotky." To, ako vyzera Passat uz vieme najmenej 1,5 mesiaca. Ale bude tam...ako aj niektore auta, ktore uz boli zverejnene, ale na AUTO.CZ sa este neobjavili: KIA RIO HB, NISSAN NAVARRA PICK-UP, MITSU COLT CABRIO,... (cim nekritizujem redakciu, pretoze neviem kolko maju casu na pisanie clankov, vyhladavanie noviniek, ani to ako rychlo im importeri/automobilky poskytuju podklady, atd...)
Díky. Je dobře vědět co nemusím vidět. Ze židle by mně dokázal zvednout jedině ten Aston Martin. Na Alfu a Mazdu mrknu tady na stránky, a na toho Hyundaie se nepujdu ani podívat, až pojede kolem mý kanceláře. To budu psát tyhle svý názory. Jo, a ta škodovka, ta mě zajíma čistě z vlasteneckejch pozic. Jako auto to neberu. A co takhle takovejhle seznam:
Škoda Superb v liftingovaným kabátě s osmiválcem od mámy. Nebo ta crossovka od pana Krále, co tu nad ní jen tečem? To byste jeli?
Ten Aston mozem aj aj. Aj na Alfu som zvedavy (aj ked obe auta sa uz objavili pri testoch v podobe, kde bolo vidiet ako budu vyzerat - a Aston aj ako predseriovy koncept). Cisto s faktickych dovodov som zvedavy na Civic (ma to byt nieco ako Jazz - poloMPV - takze chcem vidiet ako to zas domrsili, lebo ja od Hondy stale cakam ostre, zaujimave HB v style Alfy 147 ako odkaz na ich program F1 a technologie), aj Ford SAV (co zac to bude, ten crossover, ktory uz avizuju dva roky - ze to bude nieco inovativne) Hyundai sic nemusim, ale ma to vraj mat EU dizajn a korejci tvrdia ze tym chcu utocit na Lexus(?) - naviac to ma byt entry-level model novej luxusnej znacky ktoru pripravuju prave proti Lexusu v USA (v zahranici sa hovori o znazve znacky: Zircon). Samozrejme som zvedavy aj na MX5 (ale tam si to uz teraz viem predsatvit, ako bude vyzerat na zaklade tvarov RX-8). U Seatu ma bude zaujimat, ci bude novy Leon naozaj len 3 model sz predkom z Altea/Toledo + HB zadok. No a Skoda ma zaujima, lebo chcem uz konecne vidiet novy dizajnovy smer a aj nejakerozsirenie programu...Inak do Superbu by mohli narvat aj hot-rod motor a ja by som nan kaslal aj tak, naopak pre pana Krala Skodu by som kludne zavital aj do showroomu - to by bol dovod ist tam pozret. Inak, na Autosalon jazdim iba do Frankfurtu (z roznych dovodov) a najrdsej na novinarske dni - to sa tam clovek nemusi mantat medzi detmi a pocuvat furt: Nein. To sa tam clovek dostne k dost dobrym materialom v tie dni...
Paráda. Ještě pár tvejch zpráv a pojedu do tý Ženevy. Fakt. Ten novinářskej den, to je dobrej tip. To ale jako kvůli tomu mám vystudovat fakultu žurnalistiky, nebo stačí propiska za uchem? Na těch výstavách je možné si do aut i sednout, aniž by mně dirigoval nějakej náhončí?
No ja prave do Zenevy nejazdim z casti pre to, ze je dost velky problem ziskat akreditaciu. Musis mat novinarsky preukaz, inak sa tam tazko dostat. Naviac je tam bordel v prihlasovani ako v Brne, ak aj dopredu avizujes svoj prichod faxom/ mailom casto sa stava, ze to tam dotycna osoba na akreditacii nema - takze Ta spoveda a okolo vsetkeho spekuluje. To vo Frankfurte odpada...oni su nemecky pedantni. Do aut si sadnut mozes (aj zatrubit, niekde aj urobit brm-brm) dokonca aj do Ferrari, Lambo, Aston & spol.. a nikto ta nebuzeruje. Akurat, ze kym si na nieco podobne vystojis radu, tak mas pocit ze by si si sadiol uz kamkolvek... Inak, da sa na velkoseriove novinky zapisat aj na skusobne jazdy - co je ale dost zlozite, lebo ked sa nevyznas v meste, moze sa Ti lahko stat, ze bud to niekde opres, alebo Ta daju hladat modro-bielym autam s napisom POLIZEI . A necakaj ze Ta pustia do niecoho extra- to je len pre vybranych typkov zo spickovych svetovych magazinov - a aj tak pred dvoma rokmi expert z USA zrusil vo Frankfurte Continental GT
rád bych se podíval i do Ženevy, kamarád mě přesvědčuje, že si to musíme jednou dopřát (teda jako pořádnej autosalon), ale já mu říkám proč ? dříve jsem si vybudoval dobrý kontakt na BVV, takže i když novinář nejsem tak se na novinářské dny dostanu a vždycky vjedu do areálu, v klidu zaparkuju, auta si taky prohlídnu bez dětí, křičících nein, není to takový luxus jako má Marko, ale taky to jde
já to mám těžký, Alfa se mi líbí (tradice, styl, linie, čistota, duše), královnou je pak sport nebo cross, SAAB je to samý, králem 9-3 Aero, pokračujeme Landy, Disco je 5*, ale mám slabost i pro toho starouše Defendera (jen jednou jsem se s ním svezl, žádnej velkej cross, ale chytne), dále ještě Espace, ale tam hraje roli i rozum (rodinné důvody), jenže jedinou značkou, která je pro mne celou svou škálou modelů na vrcholu je zkrátka BMW, to skvěle navazující MINI, ta zcela jiná jednička ve své kategorii, sice trochu konzarvativnější než poslední nové modely, ale stále stylová trojka, pětka, 7, nestíhám ikska, zetko, no prostě BMW - pro radost z jízdy
pokud je BMW day nebo nějaké představení nového modelu, mám to štěstí okusit, pak už jen malý krůček udělat, koupit si to domů a v tom to přijde, proč ? nejlevnější auto (myslím na provoz) je služební, no ale ještě uvidíme, v koutku duše to pořád hryže...
Moje sny konci na nejmenovanem ostrovnim kralovstvi Dopis uz mam v hrubych obrysech hotovy. Nejak me dohnala prace, takze se venuju jinym vecem. Pocitam, ze tak ve stredu ti to poslu.
To jsem semozřejmě nechtěl, a vím, že to ode mně bereš, proto jsem si dovolil. Nějak mě (a to nikdy, a to je let) ten Espace nevzal. Vím, Renault vymyslel, renaut umí. Nemá pro mně nějak kouzlo. A ten současnej, tomu vůbec v těch křivkách nerozumím. Tak omluva za razanci
Renault nevymyslel. Dodge vymyslel, Renault napodobil (o to jsem se tu pohádal už mockrát). Ale poslední generace Espace se mi vzhledově líbí. Jen ten obrovský ohavný kus plastu na zadním nárazníku nechápu.
..no řekl bych, že americká MPV resp. van jsou jedny z nejhezčích... Voyager a spol.. Jen ty motory do evropy... ten benzín žere i trávu u silnice.. oproti Espace jsou mnohem hezčí..
Benzín nežere zas tak moc. Máme v rodině dlouhou verzi s 3,3 V6. A udáváná průmerná spotřeba okolo 12,5 litru odpovídá. Čím větší objem motoru, tím více samozřejmě záleží na stylu jízdy. Hlavní výhoda a důvod proč se tu tak dobře prodávají je ale vnitřní prostor. Na prodlouženou verzi (plus 30cm) nemá ani prodloužený Espace (plus 15 cm).
..znám kvalitu těch aut.. v Kandě jsem jezdil jak Chryeslera tak Dodge, a tady v ČR jezdím mimo jiné 806 od Peugeota.. po mnoha stránkách jedinečný auta...
no abych pravdu přiznal, tak přestože se všemi tvými názory nesouhlasím, tak se mi tvoje povídky líbí, jsou takový donucovací, hezky donucovací - k snění, ke vzpomínkám, třeba na první lásku, na první kilometry v tátově autě, na první auto
Brno bych bral. Pokud mně pustěj za volant. Jen sednu, mrknu, stačej mi 3 vteřiny, zkusím další - a vím, co pak tady mám psát. Možná se přemluvím. Sednout, vmžiku seřídit sedák na míru stehenní kosti, aby koleno nenaráželo do středního panelu, pak nastavit výšku sedadla, abych si nemusel sundavat klobouk, pak sklon opěradla. A na závěr - logicky - seřídit volant. Čtyři úkony a přitom je málo vidět tenhle postup. Zažil jsem chlapa, co si nejdřív seřídil volant... Šeřizovací pedály nechci, bál bych se, že mně někde za dlouhý noci kousnou. Mimochodej, jak seřizujete sezení za volantem? Někam mi teď utekly myšlenky. Jo, už vím. Tak to by se mi líbilo, třeba v tom Brně to taklhle proběhnout. Pak bych psal o fous přitažlivější hodnocení. Určitě. A nezapomenout na hlavové opěrky. Kloboukáři maj smůlu.
.. skvělý.. hned mám lepší náladu.. první člověk co mě dnes rozesmál.... Nad textem příspěvku je máš naznačený všechny, tak na jeden klikni myší... a je to..
Píšu, píšu, chci to opepřit (někomu) a neumím ty ksichtíky. Ciello odmítl se podílet na mém učení. Je tu ještě někdo, kdo to nemá chráněný autorským právem a rád a zdarma mně to korespondenčně naučí?
- dopises slovo/vetu/pismeno za ktore chces dat xicht. Proste a jednoducho iba misou kliknes na Tebou preferovany - ten sa v okne objavy ako subor viac alebo menej psychodelickych znakov. Nezlaknes sa. Pises dalej a ked odkliknes "vloz prispevek" v diskusii sa to objavy ako xichtik
Nikde se mi to nestalo, neboť se mi to stát nemohlo. Nejsem z těch, co je odkojil Curt Cobain. Vyrůstal jsem na vlně Led Zepp. Třeba. Takže do tohohle motoristickýho ráje jsem vlezl asi před třema nedělema. Ty romány, jak říkáš, píšu pro to , abych vyvážil jiné příspěvky. Nemyslím teď ty tvé. Jestli chceš, jeden ti sem můžu hodit. Třeba na Volvo - Miluju soby. Teda jen něco z nich a pokud to visí na zdi horský chaty. A to vod tý doby, co jsem jednou začal vážně uvažovat, jestli by nebylo od věci nezkoušet jich patnact vytlačit najednou z dálnice svým parádním CX 90 s vyhřejvanejma koberečkama. To abych moh jezdit celoročně v ponožkách. Miluju těsnej kontakt... Koupil jsem ho v prosinci u nás zarohem, pár mílí od severní točny...
musim uznat ze se panum redaktorum podaril strucny ale obsazny clanek jak na vystavu. Sam v Zeneve ziju a vim jake to tu je komplikovane kolem palexpa v konani autosalonu. Asi bych dodal ze neni moc dobry napad spolehat se na parkovani kolem Palexpa. Spis bych doporucil zaparkovat nekde nedaleko obchodniho domu Balexert, coz je nakupni stredisko nedaleko letiste smerem do centra mezi ulicemi Avenue Louis-Casai a Carrefour Du Bouchet. Tam se da zaparkovat a pak je nejjednodussi vzit MHD autobus cislo 10 ktery vas vezme az na letiste a Palexpo je hned vedle. Jizdenka stoji 2.20CHF. My to tak delame a je to mnohem lepsi. Mrknete na www.geneva.ch kde maji dost dobrou mapu.