niektore dizajnove prvky (napr. predok) su dost zaujimave - nebolo by vobec odveci, keby sa (v mierne pozmenenej podobe) objavili na buducej generacii Pajera - aj ked vertikalne hlavne svetlomety v takej vyske a s takym zakrivenim by asi tak lahko nepresli. Inak tento koncept asi bude skor na stanku ItalDesign-u, nez Mitsu. Je to totiz primarne Giugiarov koncept, Mitsu a Linde "iba" spolupracovali.
Ale tenhle Mitsu je určitě nejpovedenější SUV- kupé,že? Nicméně Infinity FX nemusí být kupé na to, aby jako kupé působil. Snad je víc na ženský, tenhle Mitsu bude na chlapy.
Nissan Patrol ve dvoudvéřovém provedení je typický SUV tudor (two-door). Proč, Nickone, nepřispěješ něčím podnětným, místo abys jen shazoval trapně jiné diskutéry?!
Nikoho úmyslně neshazuji. Pouze nesouhlasím s původním příspěvkem - nechápu důvod, proč by RAV4 měla být považována za kupé? Co kdybys mi to zkusil vysvětlit, místo toho, aby ses do mě navážel?
No je sice opravdu hezké, že Mitsubishi chce obohatit ženevský autosalon o designově celkem dost povedenou studii s velice zajímavým pohonem, ale v případě této značky bych se na nějaké studie raději z vysoka... a radši "faral" na sériových modelech, se kterými to není žádná sláva. A přitom jsou to technicky skoro dokonalé káry (omlouvám se jistou pozitivní zaujatost, ale když Vás auto prakticky nikdy nenechá na holičkách, to se musí ocenit a k takovému autu si snad ani nejde nevytvořit velice intenzivní citový vztah ). Ovšem modelová paleta a její design....no skoro katastrofa- Colt je celkem zajímavý a zcela jistě pěkný a sympatický, ovšem faktem je, že náš Lancer se ještě stále nedočkal odpovídajícího nástupce (současnou generaci prostě neuznávám a připadá mi dost nezajímavá a tak nějak zastaralá už v době svého příchodu- mnozí si jistě vybavujete z nejrůznějších testů a předvádění celkem sportovně pojatý interiér vč. palubky a volantu, ovšem to je pouze u verze sport nebo jak ji označují. Základní verze má přístroje úplně jiné a kdybyste je viděli, tak se fakt zhrozíte, náš 10-ti letý Lancer je oproti tomu úplné BMW!) Carisma končí a jak jsem četl, tak snad bez nástupce, nový Galant se asi někde zasekl, ovšem asi ani není čeho litovat, protože jeho US verze mě nechala zcela chladným, no snad Outlander je příjemným zpestřením nabídky, Pajero, tak to je klasika, to naštěstí zůstává stále od výrobce "udžované" snad až na Pinin, to je fujtabl. Grandis je taky pěkný, ovšem na cestě jsem ho ještě neviděl, no asi se není čemu divit- žádná propagace, jediný motor,.... hvězda Space star už taky nějak uhasíná,....no chce to oživení jako sůl!!!!! Byla by škoda nechat Mitsubishi upadnout v zapomnění!!!! Velká škoda!!!!
Hezky se to čte. Vrátil ses z dovolený? Tejden nic a najednou ta zpověď. Já čekám, že napíšeš něco nahoře, ke Careře. Tam to potřebuje trochu podpořit. Na klasu Porsche a na můj vkus, by si zasložila příspěvky od známejch firem. Třeba i od tebe.
No jo, z takového prodlouženého víkendu. Jsem vysokoškolák (a zrovna to studium nějak extra nežeru), takže si volna dopřávám celkem dost. Jak je to možné, zdrhám z města a od compu dalo by se říct skoro mimo civilizaci. Dobrá, beru Tě za slovo a k tomu "poršátku" snad něco smysluplného napíšu, teda doufám .