Praktičtější Audi A6 lze již nyní objednávat u českých dealerů, poprvé také s adaptivním pneumatickým podvozkem. Proti limuzíně musíte na kombi připlácet 78 tisíc korun.
no jasně.. je to kombi.. ale z fotek skoro není poznat jestli to je A4 nebo A6.. Krásný čistý linie a přetažená kapota přes kufr.. přesně jako kdysi u žigulika sedan a kombi.. Moc se mi nelíbí... je to docela šedej průměr...
Běhám tu jak lev v kleci. Jakej žigulík? Kdo to píše? Jistě Ciello. Jak jinak. Šedý průměr. Jistě. Tohle je nějakej slepeckej klub? Bílé hole prodávaj za rohem, můj vážený kolego. Ctím tě. Čtu tě. Registruju tě. Tohle ale ne. To je na souboj. Já přijedu v kombi A6. Přicouvám, neboť tohle auto je hezčí zezadu. Je šíleně dokonalé. Je tak dokonalé, že ti kolem musí vymýšlet jiné tvary. Jenže. Jenže ony vymyslet vlastně už nejdou. Cielo, vyber si vůz. Tohle nemohu nechat bez odezvy. Házím Ti rukavici.
co tě tak rozhodilo..? To, že když to auto jednou projede, podruhé už se za ním neotočím, že si ho iž ani nevšimnu, protože je to malinko obyčejný auto, s konzumním designem, jen v kabatě kterej je prostě "konfekční".. Že se nadchneš zrovna pro tuhle hromadu železa.. Proč myslíš (když jsi zmínil slepce), že je to vyfocený tak aby to auto nebylo pořádně vidět..?? Aby nebylo vidět že tam není na co koukat..!! A když budeš couvat, tak asi proto, aby jsi v tom provozu aspoň něčím byl zajímavej.. Jo snad kdyby jsis na to nechal dát fialovou barvu.. a na střeše vozil nahou ženskou.. pak tipuju, že bych se možná otočil ještě podruhé..! Hlavně mi neříkej, že tam sedí každej šroubek... aby ne v autě za 2 mil. V současnosti vážně skoro nepoznám rozdíl mezi (nyní již) téměř odpudivou A4 a A6... zvenku..! Jen jsem se znovu podíval na fotky.. přežil jsem to.. a opravdu mě na tom autě nic nenadchlo.. Chceš vůz..?? Krásný kombi dělá Volvo, Alfa Romeo, ale když chceš vůz tak prosím... Land Rover Discovery III......!! A věř tomu, že s tímhle autem nebudu couvat aby jsi si mě všimnul, a rozhodně mě uvidíš hned, zato co já tě budu hledat pul dne mezi záplavou konfekčních... však víš..
Ok. Z duelantů je úspěšný vždy jen jeden, to jsem nedomyslel. Nerad bych přišel o někoho, jehož texty rád čtu. Já se dívám na to A6 a tak nějak mě uklidňuje, hledám chyby (na autě) a nacházím jen drobnosti. Větší problémy mám s combi Volvo. Dodnes jsem nezkousl zadní blinkry, jinak samozřejmě cením bezpečnost a nadčasovost. Combi Alfa je Combi Alfa, v tom bych to umněl. Tu A6 beru. A tebe také.
ono totiž audi nemůže experimentovat.. snaží se stale byt technicky vyspělý, konzervativní sportovní vůz pro vyšší třídu.. z toho důvodu je takové jaké je, není to výstřelek, proto se mi nelíbí.. V podstatě je taková filosofie celého VW. Snad jen Seat "má dovoleno" experimentovat s designem, ale to taky proto, že je to relativně mladá automobilka co se ještě nemusí držet nějakých tradic a očekávání tak jako právě audi, nebo Mercedes... Designově propracovaní jsou právě švédi. Skvělá je XC 90, jejich kombíky mají styl a důraz na celek, kterej plní i jené funkce než Audi.. Volvo má svoji tvář a styl a v tom může jít jinam než audi.. moc se mi třeba líbí A3.. a méně už řada 40/50 od Volva.. ale třeba stará V40 je stále skvost.. Toho LR Disco jsem řekl záměrně, protože v současnosti je to opravdu jedno z nejlepších aut celkově. Design, technika, tvář atd.. právě to audi v celku je daleko za ní..! Opravdu. A jsou cenově srovnatelná.. vhodil si mi rukavici a já odpověděl Discoverou, protože jsem věděl, že soudnej člověk potom musí vhodit do ringu jen ručník.. Co mi třeba přijde na nové A6 prapodivné, tak přisuzování kokpitu a palubky retro stylu.. to je hloupost protože "klasické" retro je ještě o pár let zpět než saoučasná palubka inspirující se ve vozech 100/200 před 15-20 lety..! Designově se mi líbí PT Cruser.. jsem ten co je asi mimo řadu, takže to auto je tak škaredý až je nádherný.. a to hlavně zepředu v černé barvě na velkých kolech prostě nemá konkurenci..
Tahle otazka plati i pro GTI. Jak se vam libi combi Jaguar X-type? Trochu OT, ale to je cela debata Je to hodne kontoverzni auto, tak by me zajimal vas nazor.
Jaguára miluji jen v temně zelené. Jako sedan. Combi prostě ne! Je mi jedno, jak vypadá, combi ne! Kdo nemiluje Jaguára, ať přečte od Simela Láska je jen slovo.
Zajimal me tvuj nazor, protoze me zezadu strasne pripomina Volvo. Zajimalo me, jestli patris k tem, kteri striktne odmitaji u Jagu combi a naftu. Mas problem s timhle combi nebo s combi u Jagu obecne?
Myslím, že jaguar proste nemá mít potenci na dopravu vany z Ikei na jeden zátah. Ale vážně. Myslím, že Jaguár nemá mít potenci na dopravu vany... Tak teď už vážně. Jaguary nechávám frčet vedle mně a vnímám je jen periferně jako klasiku, co to má těžké. Oceňuji zadek toho menšího,předek toho většího a jako celek toho největšího (ten by tu vanu koneckonců odvezl, viď). V combi, jak trefně píšeš, se przní značka. Já vlastně nevím, proč to dělaj, možná mladá šlechta teď ty vany vozí taky. Jako my. Nemám jaguár combi.
Zajima me nazor lidi na tohle auto, tot vse, bez spekulaci o vanach Asi i na slechtu (mysleno Jag) dolehl kapitalismus a musi vydelavat, proto to rozsireni spektra modelu. Proc je to vnimano tak negativne, kdyz ty auta splnuji vse co se od znacky ocekava? U ostatnich (MB, BMW, Audi) to nevadi?
Jaguar je, teda než šel do combi byl aristokrat. Myslím, že tuhle ambici nemaj jiná auta. Proč také. Je tu Rolls, Bentley, a přístupný (asi) Jaguar. Od kombi je jen krůček k náklaďáku (u nás vlastně už Jaguary montéři jezdí - můžeš odpočítat DPH). Daj tam pevnou přepážku a je to. To jsou konce...
Jag ale neni srovnavatelny s RR a Bentley. Me totiz zarazi, proc je E-klasse combi OK a Jag ne? To combi ze sve aristokraticnosti (fuj to je slovo) totiz nic neztraci. Materialy jsou stejny jako u sedanu, servis stejny, sluzby stejny atd. Nejak to nemuzu pochopit a doufal jsem, ze treba budes mit nejakou teorii proc to tak je.
Jen pocitově. Eklasse combi je možné, jag ne. Totiž, v combi je potence té vany. To si přece s jagem nemúžeš přát. U jaga jde o to, že kolem tebe všichni ví, že vanu si necháž zásadně přivézt. U toho éčka (které teda v combi nebaštim) tu vanu jakoby přopouštíš. Taková nuance.
Ale to je stejne jako by Oktavka mohla byt combi a Golf ne. Koneckoncu Jag prece neznamena, ze jsi nejak extra bohaty. Ceny jsou stejne , a leckdy nizsi, jako u MB, BMW a Audi. Ja teda majitele Jagu nevnimam jako slechtu, ktera je konzervativni az za hrob a naprosto ingnoruje situaci kolem. Proc nikoho nepohorsuji sportovni combi od Audi (tim je nehanim), ale podle takove filozofie by to bylo zverstvo
Výchozí situace. Audi na sobě pracuje a někam se dere. I v combi. Jag se nemá nikam drát. Má důstojně být. Sedan. Na jaga má člověk mít nejen peníze. Na audi stačej jen ty peníze. Pokračuju zítra.
Takhle to chapu. Bohuzel za dustojne byti jim dneska nikdo nezaplati Doba je takova, prodavej nebo pojdi A nechat pojit Jag, to radsi 10 combi modelu a klidne v nafte
na vsechno stacej jenom penize. jiste, jaguar znamenal vzdy neco vic, ale v dnesni dobe tradice ztracej svuj puvab. jaguar musi neco udelat jinak proste skonci tradice netradice. bez dieselu se by v zapadni evrope jenom dal ztracel.vem si porsche. kdyby spolehalo jen na 911 tak by dnes taky uz mozna nebylo. zachranil ho boxter a cayenne /btw hnusny auto/...
Jo, ještě k tomu golfu. Kombi golf, to je vizuální trága. Octávka může být i za traktor. Zvládl se její nástup. Zapadla. Myslím až neočekávaně. Perfektně stanovená cena.
to jo, je to ten švédskej design, 9-3 celkově taky jedno z nepřekonatelných aut a to Aero jednoznačně... ale to je na diskuzi.. až uvidím kombi naživo, pak budu moct mluvit konkrétně.. já to ještě neviděl.. kdybych se měl bavit o SportHatch v té původní verzi tak je to bomba.. která vedle A6 bude vypadat mnohem líp.. Ale Discovery jsem řekl záměrně, aby odpadla ta diskuze.. Disco je totiž opravdu někde jinde... dál.. a to auto znám tak můžu hodnotit...
no nové disco je pěkné to bez pochyby, takové klidné, harmonické, sladěné, ale zdá se mi, že se až moc přiblížilo RR, to však není na škodu, škoda je, že si nemohu některý z těch mý snů splnit a proto chtě nechtě musím koukat do konfekce
to Ciello: musim ti dat za pravdu, LR Discovery III je neuveritelny vuz, rekl bych v kategorii do 2 mil. Kc, absolutne nevsestranejsi a pro posadku nejprijemnejsi. Sam jsem absoloval predvadeci jizdy celkem trikrat a jeste jsem s tak prijemnym vozem nejel. Kdo nezkusil vzduchove perovanani a system Terrain response, tak neuveri. Asi ho nutne potrebuji v garazi.
To velké volvo beru i s blinkrama. 40/50 je krátké. Disco mě uchvacuje ze předu svou jistotou - úžasně jistý designér, drze to střihne a vnutí mi tu krásu.. PT neberu vůbec. A3 je bez kazu. Vadí mi, že v něm jezdí ženský. Ten PT... To bych do tebe neřekl. Černá barva, jasně, kola, jasně. Ale ten PT, nevím, nevím. Na něj nemám. Myslím pocitově. Vlastně i... no to je jedno.
mě by moc zajímalo, co bysis koupil, (nemyslím to ironicky) bez ohledu na peníze, vyber jen jedno auto, které je ti nejbližší, počítám s pěkným zdůvodněním
GTI: zajímalo by mne, jaké auto by sis koupil bez ohledu na peníze, jaké je ti nejbližší, docela se těším na tvoje zdůvodnění - nehledej v tom ironii, zajímá mě to, spíše teda to zdůvodnění
Ty mně teda naháníš. Tak tedy:
Svého času (k luxusu patřila barevná televize) jsem vlastnil Škoda 110 R Coupé. Červená barva, chromové nárazníky, chromové (originál) poklice na středech kol. Bylo bez opěrek hlav, jedno z prvních vyrobených. Klíček, to z něj, co máš v ruce, opatřený gumou pro lepší úchop. V šeru. No, spíš ve tmě - 911. Skoro. Miloval jsem ji. Střechu rámovala hliníková lišta, kterou jsem leštíval silichromem tak, dokud nebyla jako ty psí kulky. Boční okna byla bez rámů. Koženková anatomická sedadla v černé barvě. Všechno bylo uvnitř černé. Jen chromové rámečky kolem rychloměru, otáčkoměru, teploty vody, stavu benzinu a - a tlakoměru oleje, jo, jo, tak ty zářily do té černě. Krátká řadička (pak že na délce nezáleží)na ni dřevěná koule se čtyřlístkem z Tuxexu za 18 bunů, páka ruční brzdy a na ní - můj patent - navlečený jeden prst ustřižený z kožené rukavice. Z atrojky (ne audi, kazeťák) to prali Led Zepp - Whole lota love... ta dá da da ta, ta dá da da ta... Ručka otáčkoměru na 4apůl tisíce. Stopětepadesát (nebylo omezení) letím po betonce tam kolem Vltavy směr Slapy. A do toho rázy od přední nápravy (betonka) přesně do rytmu velkého bubnu Johna Bonhama. Točil jsem tam vždy těch 4apůl tisíce. Dole pod kopcem ve Štěchovicích zatáčím k pumpě, levou rukou tahám za páčku u levého kolena. Z předního blatníku vyskakuje zátka s logem výrobce, jištěná matičkou. Plnou. 32 litrů supru s olovem. Pumpař čistí přední sklo modrým hadrem. Platím o 3 koruny víc. To dělám vždy. Přichází ke mně nějakej týpek a říká, hele koupím to za 60tisíc. Můj život pane, si cením víc. Zavírám zadní boční výklopná okénka. Nasedám. V přihrádce pro spolujezdce mám kožené rukavice bez prstů. Ty si tady, pod kopcem navlékám vždy. Řadím a točím na 5tisíc. Lehce se zhoupnu na posledním hupu a začínám stopat těmi vlásenkami. Tu poslední jezdím vždy pod plynem v plné tři. K bezpečnému projetí je potřeba podřadit 100 metrů před zatáčkou. Řadím vždy v 60ti metrech. Jsme nahoře, teplota vody 110, přesně tolik kolik mám tep. Zastavuji, otevírám ty krásně vyklenuté dveře. Stojím s plným levým rejdem. Obejdu erko a špičkou boty jej lehce kopnu do levé přední, jo, zvláli jsme to. Vždycky to zvládnem. Příště zkusím podřadit v padesáti metrech.
Stačí? Nebo mám být konkrétnější?
báječné, unikátní, nenapodobitelné, famózní, ale už jsem se smířil, že odpověď nedostanu, nevadí, za ten zážitek to stálo. mám takový divný pocit, že za tvým nickem se někdo skrývá, mám 2 tipy, ale tady je psát nebudu, napiš mi, prosím, tvuj mail
..GTI nikdy neodpoví, nebo nikdy nechrlí fakta.. to on dokáže říct 1000 slov a ani jedno nic neznamená... a málokdy ho rozčílíš.. to jen když mu sáhneš na profíky a Coleyho jak se prohánění v Capri a hlavně na novou A6 combi... ha ha..!
Mám také smysl pro humor. Nicméně tu kouli řadící páky mám schovanou dodnes, dřevo na ní je úplně oleštěné... Napiš ty dva tipy, nějak elegantně (ne s mým krátkým životopisem) a taky tam včleň nějaký elegantní identifikační znak tvůj, to zas pro mé tipy. Dík.
souhlasim, ze audi je predrazena konfekce a ze VOLVO ma skvele kombiky, jen skoda, ze pod kridly PAG se na nove modely odklaneji od klasicke "cihly na kolech" a trochu zacinaji vypadat jako mazda. tak krasne kolmy zadek ma uz jen v70 a LRD3.
jestli jsou to ti samy novinary ktery vyhlasili za "Auto roku 2004" kram zvany Fiat Panda tak bych netvrdil ze oceneni "World Car of the Year" je nejdulezitejsi titul... pani novinary spis hlasuji dle toho, kolik jim ta-ktera automobilka nabidne penez...