Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nissan Murano: naše první jízdní dojmy

Jeden zážehový V6 motor, jedna luxusní výbava a celé to nepatří do žádné třídy? Je to Murano, jeden z prvních crossoverů na českém trhu. Jaké opravdu je jsme se snažili zjistit během krátkého svezení s prvními oficiálně dovezenými kusy.
Zpět na článek
16. 2. 2005 10:45
neregistrovaný "Michal"
16. 2. 2005 11:09
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
16. 2. 2005 11:14
neregistrovaný "yo"
16. 2. 2005 13:35
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
16. 2. 2005 13:40
neregistrovaný "Michal"
16. 2. 2005 19:41
neregistrovaný "Petr"
16. 2. 2005 20:13
neregistrovaný "Tydyt"
16. 2. 2005 13:59
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore"
16. 2. 2005 11:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 2. 2005 13:46
neregistrovaný "Michal"
16. 2. 2005 16:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 11. 2005 14:36
neregistrovaný "SEAWD"
16. 2. 2005 13:52
neregistrovaný "PePe2001"
16. 2. 2005 13:56
neregistrovaný "jan"
16. 2. 2005 14:02
neregistrovaný "briza"
16. 2. 2005 14:36
neregistrovaný "Jirka"
16. 2. 2005 16:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 2. 2005 12:57
neregistrovaný "Jirka"
17. 2. 2005 18:22
neregistrovaný "benQ"
17. 2. 2005 20:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 16:58
neregistrovaný "Jirka"
17. 2. 2005 01:56
neregistrovaný "Milo"
16. 2. 2005 13:53
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 16:53
neregistrovaný "Jakub"
16. 2. 2005 16:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 2. 2005 17:17
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 18:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 2. 2005 20:10
neregistrovaný "pepe lopez"
16. 2. 2005 22:07
neregistrovaný "TRUCKER"
16. 2. 2005 22:20
neregistrovaný "pepe lopez"
17. 2. 2005 18:25
neregistrovaný "benQ"
17. 2. 2005 20:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 2. 2005 22:59
neregistrovaný "TRUCKER"
16. 2. 2005 23:28
neregistrovaný "Patrik"
17. 2. 2005 09:38
neregistrovaný "GTI"
17. 2. 2005 11:59
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 19:19
neregistrovaný "Patrik"
17. 2. 2005 19:54
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 13:59
neregistrovaný "jan"
16. 2. 2005 14:02
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore"
16. 2. 2005 15:10
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2005 15:53
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore"
17. 2. 2005 09:13
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2005 15:10
neregistrovaný "JP"
16. 2. 2005 22:09
neregistrovaný "koumes"
17. 2. 2005 00:55
neregistrovaný "TRUCKER"
17. 2. 2005 00:56
neregistrovaný "TRUCKER"
16. 2. 2005 22:14
neregistrovaný "Miro"
17. 2. 2005 02:12
neregistrovaný "Milo"
17. 2. 2005 09:26
neregistrovaný "Ondra"
17. 2. 2005 17:58
neregistrovaný "yo"
18. 2. 2005 01:39
neregistrovaný "jan"
17. 2. 2005 11:44
neregistrovaný "Paja"
17. 2. 2005 18:14
neregistrovaný "Bobb"
17. 2. 2005 18:32
neregistrovaný "benQ"
17. 2. 2005 20:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2005 01:56
neregistrovaný "markus"
18. 2. 2005 12:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2005 02:01
neregistrovaný "markus"
18. 2. 2005 07:48
neregistrovaný "Bobb"
22. 10. 2005 14:38
neregistrovaný "miki"
26. 3. 2005 15:16
neregistrovaný "Peter"
5. 12. 2005 18:16
neregistrovaný "švihák"
30. 4. 2007 13:17
neregistrovaný "Flatron"
neregistrovaný "Michal"
16. 2. 2005 10:45
No moc jsem se toho o jizde nedozvedel
Cekal jsem vic info jizde - zajima me zvuk motoru (stejny jako u 350Z?), dal zda CVT udržuje motor spis ve vyšších otackách (resp. působí CVT vůbec přirozeně?) a konecne zda navigace funguje i v ČR
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
16. 2. 2005 11:09
Re: No moc jsem se toho o jizde nedozvedel
Doplníme.
neregistrovaný "yo"
16. 2. 2005 11:14
Re: No moc jsem se toho o jizde nedozvedel
Pozri si americke stranky, ako carandriver, alebo consumerguide, to auto tam uz jazdi skoro dva roky, najdes tam kopec informacii
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
16. 2. 2005 13:35
Re: Motor+CVT+navigace
S 350Z jsem nejel, takze nemohu porovnávat, Murano je každopádně komfortněji naladěno, změny na motoru (viz jiné parametry výkonu a točivého momentu) se jistě dotkly i zvukového projevu. Kolegové co jeli s 350Z mluvili o umirněné verzi bez mohutného rykotu. Stejný motor nakonec používá i Renault ve svých velkých vozech.

CVT je jako vždy specifická záležitost. Subjektivně je chování vozu s převodovkou CVT méně dynamické než se srovnatelnou převodovkou stupňovou, ale to je do značné míry dáno zvykem na větší změny zrychlení při přeřazování stupnů (v manuální nebo automatické převodovce). Murano s CVT zrychluje plynule, právě bez těch rázů. Když jedete konstantní rychlostí otáčky motoru jsou udržovány nízko s ohledem na spotřebu, sešlápnutí pedálu plynu je povelem ke zvýšení otáček do pásma kolem 4000 ot./min, kde je pak motor udržován v průběhu celého zrychlování. Otáčky motoru tedy nerostou se zvyšující se rychlostí jízdy, což je nepřirozené, ale lze si na to zvyknout. Šestiválec má samozřejmě značnou sílu, takže po prvních kilometrech za volantem působí Murano dojmem dynamického vozu.

S automobilem jsme měli možnost ujet jen několik kilometru, takže zásadnější závěry budou až v testu.

Navigace má zatím k dispozici jen DVD pro západní Evropu, bez mapy České republiky.
neregistrovaný "Michal"
16. 2. 2005 13:40
Re: Motor+CVT+navigace
Děkuji za doplněné info. skoda te navigace. CVT je podle me slepa ulicka. radsi bych mel DSG nebo neco.
neregistrovaný "Petr"
16. 2. 2005 19:41
Re: Motor+CVT+navigace
CVT urcite neni slepa ulicka, budes-li mit moznost se autem s ceveteckem svezt urcite to udelej. Je to naprosto genialni. Auto plynule zrychluje, otacky jsou temer vzdycky optimalni, zadne prodlevy pri razeni, protoze CVT de facto neradi. Mel jsem moznost svezt se s auty vybavenymy klasickym automatem a sekvenci. Dobre automaty moc nehazeji, sekvence cuka jak stary mestsky autobus. CVT se ani nepohne. Jen motor divne toci, proste nedela zvuky, na ktere jsme zvykli, kdyz prevodovka radi, trosku to vypada, jako kdyz klouze spojka. CVT dokonce v nekterych pripadech umoznuje to, ze otacky motoru jdou dolu a auto jeste zrychluje. Ale po prvnich 50 kilometrech jsem si zvykl. CVT fakt muzu jen doporucit!
neregistrovaný "Tydyt"
16. 2. 2005 20:13
Re: Motor+CVT+navigace
CVT rulez .... je to asi nejlepsi prevodovka co znam (ridil sem jam vsechny tronic nemeckych vyrobcu, tak stare automaty v amerikach) ... naprosto plynuly rozjezd perfeknti do mesta a v sekvencnim razeni je rychlejsi nez mnohe "zavodni" sekvence. Jinak momentalne mam CVTcko v Primere a mlaskam.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore"
16. 2. 2005 13:59
Re: Motor+CVT+navigace
no pokud je stejnej zvuk jako u 350z tak to auto má asi problém s vnějším hlukem ...
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 2. 2005 11:37
Cena
Oficiální evropští dealeři se jako vždy chtějí nakapsovat. Za tu cenu bych si stokrát raději koupil Infiniti FX35 z šedého dovozu. Něvěřím, že auto se mi rozsype jen proto, že na dálnici pojedu místo 100 těch 130. 1600 změn je spíš lákadlo pro hloupé Evropany s despektem před zbožím americké provenience.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Michal"
16. 2. 2005 13:46
Re: Cena
v tomhle nemas pravdu. musis pripocist clo a dph, coz ti cenu FX 35 vyzene vic, nez je libo. jinak ale Infiniti jsou samozrejme bomba
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 2. 2005 16:52
Re: Cena
Ne. Nechci tu dělat reklamu, takže budu psát jen obecně. Jistý brněnský šedý importér nabízí nové FX35 za 1 110 000 bez DPH. Přičtu-li 19 procent, jsem stále na 1 320 900 Kč. Clo a DPH tedy v ceně a stále se to vyplatí.
neregistrovaný "SEAWD"
23. 11. 2005 14:36
Re: Cena
Ide len o to ci ta cena je za nove alebo pouzite auto. ja mam MO SE AWD a kupil som si ho este v US. Ak Vam nevadi vek a 1 - 2 rocne auto je tiez akceptovatelne, mozem Vam zohnat lacne podla vasich prani. Prihlasenie v SR je tiez moznostou.
neregistrovaný "PePe2001"
16. 2. 2005 13:52
Re: Cena
To, o čem mluvíš poznáš tak po 150000 km. Jinak Infiniti
neregistrovaný "jan"
16. 2. 2005 13:56
Re: Cena
v USA je zname, ze kdyz chce dobreho benza tak si pro neho zajed do stuttgartu!
americky trh ma vysoke naroky na luxus, optiku a vysoce znejici cisla 8valec, 400HP atd.. co je skutecne v aute a jak jezdi je moc nezajima.
neregistrovaný "briza"
16. 2. 2005 14:02
Re: Cena
Ty upravy se ale nedelaji kvuli nasi 130, ale kvuli limitum na nemeckych dalnicich. Podobnou kurou proslo i Zetko nez ho zacali prodavat v Evrope.
neregistrovaný "Jirka"
16. 2. 2005 14:36
Re: Cena
130 km/h? Hmm a proč si nekoupíš Favorita? Ten jede i 160 km/h...
a s tím "pro hloupé Evropany" jsi nás tu všechny rozesmál AMERIČANE
jinak bych šel taky radši do Infinity, vypadá nádherně, jedno potkávám ráno při cestě do práce a je to nejkrásnější SUV co znám.
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 2. 2005 16:56
Re: Cena
Srovnáváš neporovnatelné, aby jsi shodil můj příspěvek. Ve Favoritu jsem jel 130 a je to hrůza!!! Nejde jen o to, kolik auto jede, ale jaký má člověk z toho pocit. Tohle FX i Murano zvládnou jet víc jak 130km/h a jsou stále tiché a komfortní i bez těch 1600 změn. A o tom mluvím. A nepiště pořád všichni to "Infinity" s tvrdým Y na konci. Je tam úmyslně měkké I. Stejně jako Lexus se nepíše Luxus.
neregistrovaný "Jirka"
17. 2. 2005 12:57
Re: Cena
Nesrovnávám neporovnatelné, jen jsi nepochopil můj příspěvek - byl myšlen tak, že nikoho moc asi nezajímá jak se auto chová ve 130km/h ale v daleko vyšší rychlosti (nebo ano?). Dojížděl jsem do Prahy každý den 120 km a jezdil jsem fávem a stále 150-160 km/h po dálnici a nemyslím si, že by to bylo nějak hrozné, hlučné ano, ale hrozné ne. Proto mě rozesmál tvůj přízpěvek a rozdíl mezi 100 a 130 km/h A samozřejmě s Infiniti máš pravdu, ale dovozu bez úprav bych se raději vyvaroval, my EVROPANÉ jezdíme totiž opravdu rychleji než vy amíci...
neregistrovaný "benQ"
17. 2. 2005 18:22
Re: Cena
mali by ta zavriet. ist s favoritom 160kmph sa da kvalifikovat ako trestny cin vseobecneho ohrozenia
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 2. 2005 20:09
Re: Cena
Taky si myslím. Když si to tu kalí lidi třeba 160 na dálnici s takovou šunkou, jako je Favorit, tak nevidím problém jezdit tolik v neupraveném Muranu či Infiniti a zážitek to bude dozajista o dost lepší.
neregistrovaný "Jirka"
28. 2. 2005 16:58
Re: Cena
Jel jsi někdy po dálnici? Asi ne, protože jinak bys nenapsal výše uvedené. Teď mám e46 330d a práskám to po dálnici stále přes 200 a vůbec si nepřipadám nebezpečně a s fávem to také nebezpečné nebylo - zabrzdí ze 160 na 90 vcelku v klidu, ano pravda, pokud máš brzdit hned po sobě z velké rychlosti tak brzdy zvadnou, ale rozhodně to není žádná tragédie, e46 z 200 na 90 potřebuje PODSTATNE delší dráhu a je tudíš nebezpečnejší, ale nad tím se nikdo nepozastaví, protože to je BMW a fávo je fávo. O autech hochu nic nevíš, kolik ti je? Řídíš už vůbec? Vyznáš se v amerických autech, ale máš to pouze vyčteno, jak jsi již několikrát dokázal. Až vyrosteš, poznáš co je zač německé a co americké auto. A pokud už řídíš, tak jsi prachobyčejný hlupák a zabedněnec. Ale nic ve zlym
neregistrovaný "Milo"
17. 2. 2005 01:56
Re: Cena
FX uplne milujem. Vyzera super a ten motor ma taaaaaak krasny zvuk.
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 13:53
Píšu a třesou se mi po včerejšku ruce
MURANO vypadá zepředu, jak Ferenc Futurista s lichejma vypadlejma zubama. Že si suverénně vypujčí zadní blinkry od Micry chápu poté, co jsem nahlédl do interiéru. Ještě si pamatuji, jak se proháním na Matějské v elektrickém autíčku. Mělo lepší přístrojovku. Fakt. Pokud si někdo nalepí na boční okna černou folii - asi nejspíš aby mu nebyly vidět zvenku bradavice - tak by mněl vědět, že to autu nesluší. Oblé tvary. To se ještě dělá? Cením velké výřezy na kola, jen nevím, zda je 30palců povoleno na osobáka. Prostě můj typ - evropskej propadák.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Jakub"
16. 2. 2005 16:53
Re: Píšu a třesou se mi po včerejšku ruce
Jo taky si myslím že v Evropě se moc kusů neprodá
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 2. 2005 16:59
Re: Píšu a třesou se mi po včerejšku ruce
Jste oba vedle jak ta jedle FX a Murano se velmi silně dovážely už jako šedý import. Takový byl o ně zájem, že si našly cestu k mnoha evropským majitelům, i když se tu oficiálně neprodávaly!
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 17:17
Re: Píšu a třesou se mi po včerejšku ruce
Myslím, že vedle nejsme. Znovu jsem přečetl článek (na fotky radeji už nekoukám - jsem po obědě). Co to je za auto? Tváří se, že mě chce sežrat a trávu má zakázanou. To miluju. Hodinky co netikaj, sejry, co nesmrděj. Kdo po tomhle touží, že inspiruje šedé dovozce?
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 2. 2005 18:19
Re: Píšu a třesou se mi po včerejšku ruce
Okecal jsi to pěkně, ale pravda je očividně na mé straně. Šedí dovozci momentálně prodávají FXek více, než čehokoliv jiného. Muran o něco míň, ale taky se jich tu po Praze hemží docela dost, na to, že jde o novinku, která se tu navíc zatím vlastně oficiálně neprodávala. SUV, co nejsou určená do terénu ale na silnice holt momentálně frčí.
neregistrovaný "pepe lopez"
16. 2. 2005 20:10
Re: Píšu a třesou se mi po včerejšku ruce
jj šedí dovozci podváděj na fx víc na čemkoliv jiném teď ....
neregistrovaný "TRUCKER"
16. 2. 2005 22:07
Re: Píšu a třesou se mi po včerejšku ruce
Fakt jo? No já jsem měl štěstí bohužel pouze na jedno (Infiniti- všimni si, že písu s I ) a to jsem jenom projížděl kolem a nemohl jsem si ho ani pořádně prohlídnout . No možná to bylo i dobře, protože sice i z jeho fotek jsem dost hotový, ale kdybych i v reálu pořádně viděl, na jakou krásku opět nemám, asi by mě to hodně rozladilo. Fakt, jedno z nejkrásnějších SUV, jestli ne úplně nejkrásnější. Zato na Murana jsem měl štěstí dost. Taky moc pěkný, ale ta přístrojovka je celkem tragédie. A vůbec i nabídka motorů (nebo spíš motoru), převodovek (ky) a výbavy je hodně znevýhodňujícím faktorem pro evropský trh. Ale souhlasím, že i tak asi bude relativně úspěšné. Jo, Lonestarstate, nevíš, kde se Murano vyrábí, jestli u Nissana v USA nebo v Japonsku (nebo snad ještě někde úplně jinde)? A to samé to FX-ko. I když vím, že Infiniti jako takové je stále japonské, ale....
neregistrovaný "pepe lopez"
16. 2. 2005 22:20
Re: Píšu a třesou se mi po včerejšku ruce
nevim jak murano ale fx se dělá v japonsku
neregistrovaný "benQ"
17. 2. 2005 18:25
Re: Píšu a třesou se mi po včerejšku ruce
nissan ma/mal zavod aj v anglicku. mozno tam
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 2. 2005 20:16
Re: Píšu a třesou se mi po včerejšku ruce
Murana a FX pro severní Ameriku se vyrábí stoprocentně v Japonsku. A nepředpokládám, že kvůli menším evropským odbytům tu někde v EU nově otevřeli továrnu. Ve zmiňované Anglii skoro stopro ne. Odtamtud jsou Micry a jiná víc evropskému miniaturizačnímu vkusu poplatná vozítka.
neregistrovaný "TRUCKER"
20. 2. 2005 22:59
Re: Píšu a třesou se mi po včerejšku ruce
Díky všem třem nade mnou za info!
neregistrovaný "Patrik"
16. 2. 2005 23:28
Re: Píšu a třesou se mi po včerejšku ruce
Sleduji Te uz delsi dobu . Moje prizpevky sice nejsou az tak caste , ale kdyz mam zrovna naladu se vyjadrit , tak to udelam . Ted mam zrovna i duvod . TY JEDNO " GETEICKO " POMATENY !!! To co z tebe leze se uz ale opravdu neda " poslouchat " , vzdyt to co pro Tebe neni VW je uplny * na odepsani . Jo naposledy jsi se chtel vykroutit z toho , ze se Ti ve finale libi C Max , ale to ti bastim jenom proto , ze se do Tebe obuli jini hosi . Mas stesti , ze nase technologie neni jeste tak daleko , ze internet neni INTERAKTIVNI na 100 % . To uz bych musel na tebe nekolikrat vlitnout a dat Ti ani ne par ale nekolik facek . Co si o sobe vubec myslis Ty presidente zemekoule . Kazdy mame nejaky vkus , ale tobe neni nic dobry . Kdyz tak nad vsim ohrnujes nos , tak si nejakou tu karu smontuj doma . A kdyz si takovy perfekcionalista , tak Ti homologaci projde jiste na poprve . Jiz ted se na Tvuj zebrinak tesim !!! Doufam , ze bude mit tu spetku , ktera podle Tebe chybi vetsine aut . Az budes hotov , dej ten Tvuj vytvor panum z redakce na test at se taky virtualne povozime . A zajdi si k doktorovi pro nejake antidepresiva , jde z Tebe citit blba nalada !!!
neregistrovaný "GTI"
17. 2. 2005 09:38
Re: Patrikovi, co to prožívá
Klid. Je to jinak Patriku. Z tvé reakce dovozuji, že také miluješ auta. Jako já. Mimochodem, tan C MAX se mi opravdu líbí, a nejen on, a nejen od VW. Líbí se mi i tvá reakce. Je upřímná, to cením.
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 11:59
Re: Patrikovi, co to prožívá
Uffff, to teda bylo od srdicka Jen doufam, ze se ti opravdu ulevilo Nic si z GTI nedelej, ja s nim diskutuju docela rad. Musis to brat, ze kazdej jsme nejakej. Aspon mu nechybi slusnost i kdyz obsahove to je obcas s ? Taky mam z nekterych lidi obcas pocit, ze bych chtel vyblit vic nez dokazu snist, ale GTI je celkem v pohode Musis si nektery prispevky umet prelozit a pak to takovy blbosti nejsou. GTI bude hodne humanisticky zalozeny, tak proto asi tolik omacky kolem Jak to rika ten vorech v TV - "slunce v dusi"
neregistrovaný "Patrik"
17. 2. 2005 19:19
Re: Patrikovi, co to prožívá
Mne se totiz libi zdrava kritika . Taky se mi libi ostra diskuse a vymena nazoru , ale nemuzu donekonecna cist , ze jenom jedno je NEJ , zivot je jeden velky kompromis . Jenom proste nemuzu nekdy zkousnout nazory nekterych lidi a to neni jen GTI . Proste mi vadi tenhle typ perfekcionalistu , kteri kdyby dostali za ukol vymodelovat z hliny kulicku , tak ve finale to bude beztak kybl . To neznamena , ze z toho nejak buhvijak silim , jak rikas kazdej jsme nejakej i ja mam urcite neco , zkratka musime tu spolu nejak zit a to ne jenom " tady " . Ale jak rikas , jeste ze je slusnej . Ma zvraceny vkus , ale je porad slusnej . To se o jinych frajerech rict neda , sprosti a huba plna hovadin . ja tu pohodu rikam jinak - B U D T E D O B R I ! ! !
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 19:54
Re: Patrikovi, co to prožívá
S tim kyblem jsi me fakt dostal! Jinak 100% souhlas!
neregistrovaný "jan"
16. 2. 2005 13:59
..
podobne jak u 350zx hrozne zpracovany interier. Neporovnatelne z konkurenty
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore"
16. 2. 2005 14:02
bez titulku
jinak infi fx nejni špatný ....
jen je zajímavý že nissan nenabízí odpočet a šedí dovozci jo .. čímpak to asi bude
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2005 15:10
Re: bez titulku
..šedí dovozci nemůžou legálně nabízet odpočet DPH.. To prostě nejde, protže to auto musí plnit určitý limity atd.. schválený přímo z fabriky.. takže DPH je otázka importera a fabriky.... a taky o kolik se zvýší prodej.. nebo jakej vlastně bude aby se vyplatilo to hologovat jako N1...?!? Tohle není off-road, ale crossover a tam si myslím, že přepážka není to pravý ořechový... ale 19% je 19%..!! Jinak když s tím kořen přijel před rokem a pul tak jsme tady (v CZ) na to s kamošem hleděli jako na projekt z NASA.. byl stříbrnej, velkej, měl kola, volant... bylo to auto..! Ale nevím nevím, šel si kupovat Land Rovera...
Jinak pěkný auto, ale Infi mi je sympatičtější.. takový kompaktnější... větší mazel...
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore"
16. 2. 2005 15:53
Re: bez titulku
ti právě můžou .... viz třeba zde : [odkaz] ... nebo koukni u nich na nabídku grand cherokee .. taky nabízej odpočet i když oficielní dovozce to nenabízí .. a proč ? protože to dělaj podvodem ....
jinak když je N1 i třeba focus nebo fábka tak tohle může bejt taky ....
Jinak souhlasím že to je krásný auto, nezvyklý, i když nevím s tím CVT, nikdy jsem s tím nejel . S FX jsem jel co mi u něj vadilo bylo tupý řízení. nevim esi je FX kompaktnější ale rozhodně má taky něco do sebe. Jiank s tím že si šel koupit LR tak za tím je buď to že chtěl offroudit nebo mu třeba nebyhovovaly jízdní vlastnosti který občas bejvají slabší než u evropských aut.
neregistrovaný "ciello"
17. 2. 2005 09:13
Re: bez titulku
..on si ho nakonec nekoupil.... asi si chtěl jen porovnat svýho mazal...
neregistrovaný "JP"
16. 2. 2005 15:10
osobni dojem
Ja jsem osobne zive videl Murano teprve pred nekolika tydny a byl jsem dost prekvapen. Ve skutecnosti vypada vazne mohutne a mne osobne to fakt nadchlo. Zvuk urcite odpovida motoru a CVT, takze zadne extra prekvapeni, zadne kvileni a docela uchu lahodici duneni. Moc se mi ale nelibi to, ze clovek nema zadny vyber motoru a temer zadnou volbu pri vyberu vybavy. S timhle autem asi i bez toho bude clovek dost velkym individualistou, ale i tak si myslim, ze nejakou volbu by si Evropa zaslouzila. S dieslem by to byl o poznani zajimavejsi vuz.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "koumes"
16. 2. 2005 22:09
no nevim, teda
...nejel jsem v tom, neviděl jsem takže srovnání těžké, ale za ty prachy je krásný Land Cruiser 3.0D. Viděl a řídil. Fantazie bez hranic...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "TRUCKER"
17. 2. 2005 00:55
Re: no nevim, teda
Jo, ale Landcruiser je v podstatě pravý off-road (alespoň se to o něm tvrdí), takže tahle 2 auta jsou asi pro celkem rozdílné skupiny zákazníků. Jinak Ti ale dávám za pravdu, že Landcruiser je fakt krásný a clekm Ti tu jízdu s ním i závidím!
neregistrovaný "TRUCKER"
17. 2. 2005 00:56
Re: no nevim, teda
Sorry, překlep: celkem. Už skoro chrápu .
neregistrovaný "Miro"
16. 2. 2005 22:14
Preco len tato vybava?
By ma zaujimalo, preco bude Nissan importovat len tuto luxusnu vybavu. V Canade je rozdiel medzi touto a SL verziou skoro 10.000CAD rozdiel. Keby vozili sem aj tu lacnejsiu /s nekozennym calunenim/ myslim, ze konkurencia by nemala sancu. Skoda, uvidime. V takom pripade by som si to pravdepodobne kupil namiesto noveho Passatu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milo"
17. 2. 2005 02:12
Amerika...
Som fakt zvedavy kolko z vas jazdilo dost americkymi autami aby mohlo porovnavat. Ako priklad: tento tyzden som mal na 2 dni Chevy Colorado, 3.5L, 220k. Je to uplne normalny americky pick up: perfektne spracovany interier (aj ked design nic moc), a na ceste drzi ako pribity aj ked mam zapnutu len zadnu napravu. 220k je mozno malo na 3.5L motor, ale silu ma to auto stale, aj ked idem do hociakeho kopca. Vy si robite srandu z americkych aut, ale ja by som akurat tak plakal ked si uvedomim co stoja auta v amerike a aku maju vybavu a vykon. Je milion faktorov preco sa v amerike robia take auta ako sa tam robia.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ondra"
17. 2. 2005 09:26
Re: Amerika...
Taky jsem v lednu jezdil 14 dní v Kalifornii, s novým Chryslerem Pacifica 3,5 ltr. Hezký a velmi pohodlný koráb, ale motorově zdechlina se 4 stupňovým! automatem. A spotřeba při ukázněné jízdě kolem 70 mil cca 14 ltr/100km. Také si myslím že je Infiniti fx jiná káva a dovážet sem takové auto v jediné výbavě a bez nabídky kvalitního dieslového motoru je dle mého názoru hodně zvláštní "marketingový" tah.
neregistrovaný "yo"
17. 2. 2005 17:58
Re: Amerika...
Sranda je v tom, ze ten motor a prevodovka su z mercedesu takze ziadna americka, ale nemecka sracka.
neregistrovaný "jan"
18. 2. 2005 01:39
Re: Amerika...
jo, jen ze stareho mercedesu a na mnohem lehci auto. Ale ma mit tu vyhodu, ze dostal otestovanou techniku ktera bude hodne drzet
neregistrovaný "Paja"
17. 2. 2005 11:44
POHODLÍ ?
Věta: "na horších okreskách ale tvrdší odpružení snižuje komfort cestujících na zadních sedadlech" mě teda DOST překvapila. Čekal bych od tohoto auta pohodlí za všech okolností. Jesli to s tím přitvrzením podvozku pro Evropu nepřehnali...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bobb"
17. 2. 2005 18:14
Zlodejina
V USA tenhle vuz stoji v nejlepsi verzi SE 29.450,- USD, cili asi 680 tisic. U nas (ale i jinde v EU) stoji 1,4 mega, tedy v USA je o 50% levnejsi. Clem to neni, vuz se dela v Japonsku a clo do USA je sice nizsi, nez do z Jap do EU, ale o par procent. Tomuhle rikam globalni zlodejina. Musel bych byt vul abych si ten vuz koupil a nenechal si ho dovezt z USA se zarukou u nejakyho seriozniho importera (par uz jich tady je). Za cenu podobnou Muranu v CR se da dovezt Infiniti FX45 s osmivalcem, tahle kara je uz uplne nekde jinde a nejezdite nissanem, ze...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "benQ"
17. 2. 2005 18:32
Re: Zlodejina
podobny pripad. Ford Mustang v USA +-20000 USD - cca 600000SK, u nas /SR/ od dovozcu okolo 1,2mega. trosku rozdiel, ze?
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 2. 2005 20:35
Re: Zlodejina
O tom tu mluvím furt. Evropští oficiální dealeři kradou tak, že se vyplatí dokoce i re-importy evropských aut pro US trh! Nejvíc se to vyplácí u luxusních vozů jako Cayenne, Phaeton, velká BMW a M-B...A to ty auta vlastně projdou dvojím clem a dvakrát platí i za cestu!!! A stále jsou levnější. Prohlídněte si někdy ceny na amerických stránkách. Jsou sice většinou uváděny bez VAT (DPH), ale druhou věcí je, že v USA se ještě často dá i o cenu nového auta smlouvat. Cayenne S: u ofic. dealera: cca 2,2 milionu (snad mám aktuální údaj, pokud ne, opravte mne) a u re-importu z USA: 1 900 000 Kč (s DPH!) V případě, že by si člověk zařídil re-import sám a neplatil tak přirážku, kterou samozřejmě nějakou musí mít i šedý dovozce, tak ušetří ještě mnohem víc.
neregistrovaný "markus"
18. 2. 2005 01:56
Re: Zlodejina
nevim jestli jsou dealeri navine, ale pokud vim tak cenu aut urcuji a diktuji automobilky. To znamena Golf je nejdrazsi v nemecku protoze VW vi, ze ma verne zakazniky, ktere auto koupi i za vyssi cenu. Mnozi tak zacali jezdit do holandska a polska kde je vw az o 30% levnejsi. Nato zareagoval VW a zakazal (neoficialne) tamnim dealerum prodavat nemcum auta, za to dostal z Bruselu vysokou pokutu.
Navine jsou hlavne zakaznici v USA si lide presne zpocitaji na co davaji penize i Ferrari se musi bat asijskych kopii jako stary nissan 250sx (eu-200sx) v EU nebo rusku to nikdo kdo ma penize nekoupi uz z principu ze je to nissan proto se Ferrari, Porsche, mercedes, BMW nesnazi slevnovat
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2005 12:56
Re: Zlodejina
Jo. A tomu já říkám daň ze snobismus. Čím východněji, tím dražší auta. Zní to nesmyslně, ale je to tak.
neregistrovaný "markus"
18. 2. 2005 02:01
Re: Zlodejina
ten rozdil je tak velky diky padu dolaru. Kdyby stal dolar 35-40korun jak drive tak by cena vypadal jinac. Dovazejici automobilky musi rozdil vyrovnavat, pronas se dovoz samozrejme oplati, ja uz ted nakupuji v us-ebay jak se jen da ) ale dovezt auto ma stat okolo 6-8tisic euro!
neregistrovaný "Bobb"
18. 2. 2005 07:48
Re: Zlodejina
Naklady jsou doplatit dph a clo (19%), prevoz auta z vychodniho pobrezi stoji do Brem kolem 1500 Eur, pak jeste nejaky administrativni poplatky atd. Nevim, jaky dane vam v USA vrati, emisni urcite. Importer na tom vyrejzuje taky par desitek tisic. Cili, nejlepsi vec - koupit si za 10t letenku do NY, zajet za mesto, najit nejakou karu v akci, koupit, poslat sam do Evropy, a tady si zaridit. BTW., koupit superba na Slovensku znamena usporu proti CR az statisice, a to i v nejprodavnejsim modelu TDI. A je to uplne easy, z Brna mate prodejce hodku jizdy po dalnici.
neregistrovaný "miki"
22. 10. 2005 14:38
Re: Zlodejina
kupil som v usa nissan murano ,ale nemozem ho postavit na spz , lebo nesplna normi.
neregistrovaný "Peter"
26. 3. 2005 15:16
Infi FX
Pani neviete mi niekto poradit kde sa da na Slovensku kupit Infi FX?? Inac je dost zaujimave ze infi stoji cez 1.900.000SKK a Murano 1.799.000SKK....skoda keby bol nejaky predajca infi na slovensku ale lacnejsi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "švihák"
5. 12. 2005 18:16
SUV
Tahle diskuse je už dávno mrtvá, ale pokud sem někdo zabloudí stejně jako já, když jsem Murano sháněl, můžu přidat zkušenosti. Mám zrovna ten oranžový, hlavně evroský model. Celkově to auto vypadá dobře. Je strašně moc pohodlný, má perfektní muziku. Jízda připomíná tichý let, 3,5 V6 je supermotor. Mám výhrady- Murano nemá teploměr vnějšího vzduchu, a v marastu se rychle špiní boční okna včetně zrcátek. Couvací kamera se musí po jízdě na mokru utřít, aby se dalo bezpečně parkovat. Jestli někdo nad Muranem přemýšlí, je to výborná volba, rychlík mezi SUV. Spotřeba odpovídá potěšení z jízdy, ale kvůli tomu si snad Murano nekupuješ, co?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Flatron"
30. 4. 2007 13:17
Murano je pánové sen !
Tak pro všechny :-) - Já Muránko mám a je to opravdu, ve všem, jen samé potěšení.Flatron
Rozbalit vlákno
0