Testy
Oficiální evropští dealeři se jako vždy chtějí nakapsovat. Za tu cenu bych si stokrát raději koupil Infiniti FX35 z šedého dovozu. Něvěřím, že auto se mi rozsype jen proto, že na dálnici pojedu místo 100 těch 130. 1600 změn je spíš lákadlo pro hloupé Evropany s despektem před zbožím americké provenience.
v tomhle nemas pravdu. musis pripocist clo a dph, coz ti cenu FX 35 vyzene vic, nez je libo. jinak ale Infiniti jsou samozrejme bomba
Ne. Nechci tu dělat reklamu, takže budu psát jen obecně. Jistý brněnský šedý importér nabízí nové FX35 za 1 110 000 bez DPH. Přičtu-li 19 procent, jsem stále na 1 320 900 Kč. Clo a DPH tedy v ceně a stále se to vyplatí.
v USA je zname, ze kdyz chce dobreho benza tak si pro neho zajed do stuttgartu!
americky trh ma vysoke naroky na luxus, optiku a vysoce znejici cisla 8valec, 400HP atd.. co je skutecne v aute a jak jezdi je moc nezajima.
americky trh ma vysoke naroky na luxus, optiku a vysoce znejici cisla 8valec, 400HP atd.. co je skutecne v aute a jak jezdi je moc nezajima.
Ty upravy se ale nedelaji kvuli nasi 130, ale kvuli limitum na nemeckych dalnicich. Podobnou kurou proslo i Zetko nez ho zacali prodavat v Evrope.
130 km/h? Hmm a proč si nekoupíš Favorita? Ten jede i 160 km/h...
a s tím "pro hloupé Evropany" jsi nás tu všechny rozesmál AMERIČANE
jinak bych šel taky radši do Infinity, vypadá nádherně, jedno potkávám ráno při cestě do práce a je to nejkrásnější SUV co znám.
a s tím "pro hloupé Evropany" jsi nás tu všechny rozesmál AMERIČANE
jinak bych šel taky radši do Infinity, vypadá nádherně, jedno potkávám ráno při cestě do práce a je to nejkrásnější SUV co znám.
Srovnáváš neporovnatelné, aby jsi shodil můj příspěvek. Ve Favoritu jsem jel 130 a je to hrůza!!! Nejde jen o to, kolik auto jede, ale jaký má člověk z toho pocit. Tohle FX i Murano zvládnou jet víc jak 130km/h a jsou stále tiché a komfortní i bez těch 1600 změn. A o tom mluvím. A nepiště pořád všichni to "Infinity" s tvrdým Y na konci. Je tam úmyslně měkké I. Stejně jako Lexus se nepíše Luxus.
Nesrovnávám neporovnatelné, jen jsi nepochopil můj příspěvek - byl myšlen tak, že nikoho moc asi nezajímá jak se auto chová ve 130km/h ale v daleko vyšší rychlosti (nebo ano?). Dojížděl jsem do Prahy každý den 120 km a jezdil jsem fávem a stále 150-160 km/h po dálnici a nemyslím si, že by to bylo nějak hrozné, hlučné ano, ale hrozné ne. Proto mě rozesmál tvůj přízpěvek a rozdíl mezi 100 a 130 km/h A samozřejmě s Infiniti máš pravdu, ale dovozu bez úprav bych se raději vyvaroval, my EVROPANÉ jezdíme totiž opravdu rychleji než vy amíci...
mali by ta zavriet. ist s favoritom 160kmph sa da kvalifikovat ako trestny cin vseobecneho ohrozenia
Taky si myslím. Když si to tu kalí lidi třeba 160 na dálnici s takovou šunkou, jako je Favorit, tak nevidím problém jezdit tolik v neupraveném Muranu či Infiniti a zážitek to bude dozajista o dost lepší.
Jel jsi někdy po dálnici? Asi ne, protože jinak bys nenapsal výše uvedené. Teď mám e46 330d a práskám to po dálnici stále přes 200 a vůbec si nepřipadám nebezpečně a s fávem to také nebezpečné nebylo - zabrzdí ze 160 na 90 vcelku v klidu, ano pravda, pokud máš brzdit hned po sobě z velké rychlosti tak brzdy zvadnou, ale rozhodně to není žádná tragédie, e46 z 200 na 90 potřebuje PODSTATNE delší dráhu a je tudíš nebezpečnejší, ale nad tím se nikdo nepozastaví, protože to je BMW a fávo je fávo. O autech hochu nic nevíš, kolik ti je? Řídíš už vůbec? Vyznáš se v amerických autech, ale máš to pouze vyčteno, jak jsi již několikrát dokázal. Až vyrosteš, poznáš co je zač německé a co americké auto. A pokud už řídíš, tak jsi prachobyčejný hlupák a zabedněnec. Ale nic ve zlym
MURANO vypadá zepředu, jak Ferenc Futurista s lichejma vypadlejma zubama. Že si suverénně vypujčí zadní blinkry od Micry chápu poté, co jsem nahlédl do interiéru. Ještě si pamatuji, jak se proháním na Matějské v elektrickém autíčku. Mělo lepší přístrojovku. Fakt. Pokud si někdo nalepí na boční okna černou folii - asi nejspíš aby mu nebyly vidět zvenku bradavice - tak by mněl vědět, že to autu nesluší. Oblé tvary. To se ještě dělá? Cením velké výřezy na kola, jen nevím, zda je 30palců povoleno na osobáka. Prostě můj typ - evropskej propadák.
Jo taky si myslím že v Evropě se moc kusů neprodá
Jste oba vedle jak ta jedle FX a Murano se velmi silně dovážely už jako šedý import. Takový byl o ně zájem, že si našly cestu k mnoha evropským majitelům, i když se tu oficiálně neprodávaly!
Myslím, že vedle nejsme. Znovu jsem přečetl článek (na fotky radeji už nekoukám - jsem po obědě). Co to je za auto? Tváří se, že mě chce sežrat a trávu má zakázanou. To miluju. Hodinky co netikaj, sejry, co nesmrděj. Kdo po tomhle touží, že inspiruje šedé dovozce?
Okecal jsi to pěkně, ale pravda je očividně na mé straně. Šedí dovozci momentálně prodávají FXek více, než čehokoliv jiného. Muran o něco míň, ale taky se jich tu po Praze hemží docela dost, na to, že jde o novinku, která se tu navíc zatím vlastně oficiálně neprodávala. SUV, co nejsou určená do terénu ale na silnice holt momentálně frčí.
Fakt jo? No já jsem měl štěstí bohužel pouze na jedno (Infiniti- všimni si, že písu s I ) a to jsem jenom projížděl kolem a nemohl jsem si ho ani pořádně prohlídnout . No možná to bylo i dobře, protože sice i z jeho fotek jsem dost hotový, ale kdybych i v reálu pořádně viděl, na jakou krásku opět nemám, asi by mě to hodně rozladilo. Fakt, jedno z nejkrásnějších SUV, jestli ne úplně nejkrásnější. Zato na Murana jsem měl štěstí dost. Taky moc pěkný, ale ta přístrojovka je celkem tragédie. A vůbec i nabídka motorů (nebo spíš motoru), převodovek (ky) a výbavy je hodně znevýhodňujícím faktorem pro evropský trh. Ale souhlasím, že i tak asi bude relativně úspěšné. Jo, Lonestarstate, nevíš, kde se Murano vyrábí, jestli u Nissana v USA nebo v Japonsku (nebo snad ještě někde úplně jinde)? A to samé to FX-ko. I když vím, že Infiniti jako takové je stále japonské, ale....
Murana a FX pro severní Ameriku se vyrábí stoprocentně v Japonsku. A nepředpokládám, že kvůli menším evropským odbytům tu někde v EU nově otevřeli továrnu. Ve zmiňované Anglii skoro stopro ne. Odtamtud jsou Micry a jiná víc evropskému miniaturizačnímu vkusu poplatná vozítka.
Sleduji Te uz delsi dobu . Moje prizpevky sice nejsou az tak caste , ale kdyz mam zrovna naladu se vyjadrit , tak to udelam . Ted mam zrovna i duvod . TY JEDNO " GETEICKO " POMATENY !!! To co z tebe leze se uz ale opravdu neda " poslouchat " , vzdyt to co pro Tebe neni VW je uplny * na odepsani . Jo naposledy jsi se chtel vykroutit z toho , ze se Ti ve finale libi C Max , ale to ti bastim jenom proto , ze se do Tebe obuli jini hosi . Mas stesti , ze nase technologie neni jeste tak daleko , ze internet neni INTERAKTIVNI na 100 % . To uz bych musel na tebe nekolikrat vlitnout a dat Ti ani ne par ale nekolik facek . Co si o sobe vubec myslis Ty presidente zemekoule . Kazdy mame nejaky vkus , ale tobe neni nic dobry . Kdyz tak nad vsim ohrnujes nos , tak si nejakou tu karu smontuj doma . A kdyz si takovy perfekcionalista , tak Ti homologaci projde jiste na poprve . Jiz ted se na Tvuj zebrinak tesim !!! Doufam , ze bude mit tu spetku , ktera podle Tebe chybi vetsine aut . Az budes hotov , dej ten Tvuj vytvor panum z redakce na test at se taky virtualne povozime . A zajdi si k doktorovi pro nejake antidepresiva , jde z Tebe citit blba nalada !!!
Klid. Je to jinak Patriku. Z tvé reakce dovozuji, že také miluješ auta. Jako já. Mimochodem, tan C MAX se mi opravdu líbí, a nejen on, a nejen od VW. Líbí se mi i tvá reakce. Je upřímná, to cením.
Uffff, to teda bylo od srdicka Jen doufam, ze se ti opravdu ulevilo Nic si z GTI nedelej, ja s nim diskutuju docela rad. Musis to brat, ze kazdej jsme nejakej. Aspon mu nechybi slusnost i kdyz obsahove to je obcas s ? Taky mam z nekterych lidi obcas pocit, ze bych chtel vyblit vic nez dokazu snist, ale GTI je celkem v pohode Musis si nektery prispevky umet prelozit a pak to takovy blbosti nejsou. GTI bude hodne humanisticky zalozeny, tak proto asi tolik omacky kolem Jak to rika ten vorech v TV - "slunce v dusi"
Mne se totiz libi zdrava kritika . Taky se mi libi ostra diskuse a vymena nazoru , ale nemuzu donekonecna cist , ze jenom jedno je NEJ , zivot je jeden velky kompromis . Jenom proste nemuzu nekdy zkousnout nazory nekterych lidi a to neni jen GTI . Proste mi vadi tenhle typ perfekcionalistu , kteri kdyby dostali za ukol vymodelovat z hliny kulicku , tak ve finale to bude beztak kybl . To neznamena , ze z toho nejak buhvijak silim , jak rikas kazdej jsme nejakej i ja mam urcite neco , zkratka musime tu spolu nejak zit a to ne jenom " tady " . Ale jak rikas , jeste ze je slusnej . Ma zvraceny vkus , ale je porad slusnej . To se o jinych frajerech rict neda , sprosti a huba plna hovadin . ja tu pohodu rikam jinak - B U D T E D O B R I ! ! !
jinak infi fx nejni špatný ....
jen je zajímavý že nissan nenabízí odpočet a šedí dovozci jo .. čímpak to asi bude
jen je zajímavý že nissan nenabízí odpočet a šedí dovozci jo .. čímpak to asi bude
..šedí dovozci nemůžou legálně nabízet odpočet DPH.. To prostě nejde, protže to auto musí plnit určitý limity atd.. schválený přímo z fabriky.. takže DPH je otázka importera a fabriky.... a taky o kolik se zvýší prodej.. nebo jakej vlastně bude aby se vyplatilo to hologovat jako N1...?!? Tohle není off-road, ale crossover a tam si myslím, že přepážka není to pravý ořechový... ale 19% je 19%..!! Jinak když s tím kořen přijel před rokem a pul tak jsme tady (v CZ) na to s kamošem hleděli jako na projekt z NASA.. byl stříbrnej, velkej, měl kola, volant... bylo to auto..! Ale nevím nevím, šel si kupovat Land Rovera...
Jinak pěkný auto, ale Infi mi je sympatičtější.. takový kompaktnější... větší mazel...
Jinak pěkný auto, ale Infi mi je sympatičtější.. takový kompaktnější... větší mazel...
ti právě můžou .... viz třeba zde : [odkaz] ... nebo koukni u nich na nabídku grand cherokee .. taky nabízej odpočet i když oficielní dovozce to nenabízí .. a proč ? protože to dělaj podvodem ....
jinak když je N1 i třeba focus nebo fábka tak tohle může bejt taky ....
Jinak souhlasím že to je krásný auto, nezvyklý, i když nevím s tím CVT, nikdy jsem s tím nejel . S FX jsem jel co mi u něj vadilo bylo tupý řízení. nevim esi je FX kompaktnější ale rozhodně má taky něco do sebe. Jiank s tím že si šel koupit LR tak za tím je buď to že chtěl offroudit nebo mu třeba nebyhovovaly jízdní vlastnosti který občas bejvají slabší než u evropských aut.
jinak když je N1 i třeba focus nebo fábka tak tohle může bejt taky ....
Jinak souhlasím že to je krásný auto, nezvyklý, i když nevím s tím CVT, nikdy jsem s tím nejel . S FX jsem jel co mi u něj vadilo bylo tupý řízení. nevim esi je FX kompaktnější ale rozhodně má taky něco do sebe. Jiank s tím že si šel koupit LR tak za tím je buď to že chtěl offroudit nebo mu třeba nebyhovovaly jízdní vlastnosti který občas bejvají slabší než u evropských aut.
Ja jsem osobne zive videl Murano teprve pred nekolika tydny a byl jsem dost prekvapen. Ve skutecnosti vypada vazne mohutne a mne osobne to fakt nadchlo. Zvuk urcite odpovida motoru a CVT, takze zadne extra prekvapeni, zadne kvileni a docela uchu lahodici duneni. Moc se mi ale nelibi to, ze clovek nema zadny vyber motoru a temer zadnou volbu pri vyberu vybavy. S timhle autem asi i bez toho bude clovek dost velkym individualistou, ale i tak si myslim, ze nejakou volbu by si Evropa zaslouzila. S dieslem by to byl o poznani zajimavejsi vuz.
...nejel jsem v tom, neviděl jsem takže srovnání těžké, ale za ty prachy je krásný Land Cruiser 3.0D. Viděl a řídil. Fantazie bez hranic...
By ma zaujimalo, preco bude Nissan importovat len tuto luxusnu vybavu. V Canade je rozdiel medzi touto a SL verziou skoro 10.000CAD rozdiel. Keby vozili sem aj tu lacnejsiu /s nekozennym calunenim/ myslim, ze konkurencia by nemala sancu. Skoda, uvidime. V takom pripade by som si to pravdepodobne kupil namiesto noveho Passatu.
Som fakt zvedavy kolko z vas jazdilo dost americkymi autami aby mohlo porovnavat. Ako prikla😜 tento tyzden som mal na 2 dni Chevy Colorado, 3.5L, 220k. Je to uplne normalny americky pick up: perfektne spracovany interier (aj ked design nic moc), a na ceste drzi ako pribity aj ked mam zapnutu len zadnu napravu. 220k je mozno malo na 3.5L motor, ale silu ma to auto stale, aj ked idem do hociakeho kopca. Vy si robite srandu z americkych aut, ale ja by som akurat tak plakal ked si uvedomim co stoja auta v amerike a aku maju vybavu a vykon. Je milion faktorov preco sa v amerike robia take auta ako sa tam robia.
Taky jsem v lednu jezdil 14 dní v Kalifornii, s novým Chryslerem Pacifica 3,5 ltr. Hezký a velmi pohodlný koráb, ale motorově zdechlina se 4 stupňovým! automatem. A spotřeba při ukázněné jízdě kolem 70 mil cca 14 ltr/100km. Také si myslím že je Infiniti fx jiná káva a dovážet sem takové auto v jediné výbavě a bez nabídky kvalitního dieslového motoru je dle mého názoru hodně zvláštní "marketingový" tah.
Věta: "na horších okreskách ale tvrdší odpružení snižuje komfort cestujících na zadních sedadlech" mě teda DOST překvapila. Čekal bych od tohoto auta pohodlí za všech okolností. Jesli to s tím přitvrzením podvozku pro Evropu nepřehnali...
V USA tenhle vuz stoji v nejlepsi verzi SE 29.450,- USD, cili asi 680 tisic. U nas (ale i jinde v EU) stoji 1,4 mega, tedy v USA je o 50% levnejsi. Clem to neni, vuz se dela v Japonsku a clo do USA je sice nizsi, nez do z Jap do EU, ale o par procent. Tomuhle rikam globalni zlodejina. Musel bych byt vul abych si ten vuz koupil a nenechal si ho dovezt z USA se zarukou u nejakyho seriozniho importera (par uz jich tady je). Za cenu podobnou Muranu v CR se da dovezt Infiniti FX45 s osmivalcem, tahle kara je uz uplne nekde jinde a nejezdite nissanem, ze...
podobny pripad. Ford Mustang v USA +-20000 USD - cca 600000SK, u nas /SR/ od dovozcu okolo 1,2mega. trosku rozdiel, ze?
O tom tu mluvím furt. Evropští oficiální dealeři kradou tak, že se vyplatí dokoce i re-importy evropských aut pro US trh! Nejvíc se to vyplácí u luxusních vozů jako Cayenne, Phaeton, velká BMW a M-B...A to ty auta vlastně projdou dvojím clem a dvakrát platí i za cestu!!! A stále jsou levnější. Prohlídněte si někdy ceny na amerických stránkách. Jsou sice většinou uváděny bez VAT (DPH), ale druhou věcí je, že v USA se ještě často dá i o cenu nového auta smlouvat. Cayenne S: u ofic. dealera: cca 2,2 milionu (snad mám aktuální údaj, pokud ne, opravte mne) a u re-importu z USA: 1 900 000 Kč (s DPH!) V případě, že by si člověk zařídil re-import sám a neplatil tak přirážku, kterou samozřejmě nějakou musí mít i šedý dovozce, tak ušetří ještě mnohem víc.
nevim jestli jsou dealeri navine, ale pokud vim tak cenu aut urcuji a diktuji automobilky. To znamena Golf je nejdrazsi v nemecku protoze VW vi, ze ma verne zakazniky, ktere auto koupi i za vyssi cenu. Mnozi tak zacali jezdit do holandska a polska kde je vw az o 30% levnejsi. Nato zareagoval VW a zakazal (neoficialne) tamnim dealerum prodavat nemcum auta, za to dostal z Bruselu vysokou pokutu.
Navine jsou hlavne zakaznici v USA si lide presne zpocitaji na co davaji penize i Ferrari se musi bat asijskych kopii jako stary nissan 250sx (eu-200sx) v EU nebo rusku to nikdo kdo ma penize nekoupi uz z principu ze je to nissan proto se Ferrari, Porsche, mercedes, BMW nesnazi slevnovat
Navine jsou hlavne zakaznici v USA si lide presne zpocitaji na co davaji penize i Ferrari se musi bat asijskych kopii jako stary nissan 250sx (eu-200sx) v EU nebo rusku to nikdo kdo ma penize nekoupi uz z principu ze je to nissan proto se Ferrari, Porsche, mercedes, BMW nesnazi slevnovat
ten rozdil je tak velky diky padu dolaru. Kdyby stal dolar 35-40korun jak drive tak by cena vypadal jinac. Dovazejici automobilky musi rozdil vyrovnavat, pronas se dovoz samozrejme oplati, ja uz ted nakupuji v us-ebay jak se jen da ) ale dovezt auto ma stat okolo 6-8tisic euro!
Naklady jsou doplatit dph a clo (19😖, prevoz auta z vychodniho pobrezi stoji do Brem kolem 1500 Eur, pak jeste nejaky administrativni poplatky atd. Nevim, jaky dane vam v USA vrati, emisni urcite. Importer na tom vyrejzuje taky par desitek tisic. Cili, nejlepsi vec - koupit si za 10t letenku do NY, zajet za mesto, najit nejakou karu v akci, koupit, poslat sam do Evropy, a tady si zaridit. BTW., koupit superba na Slovensku znamena usporu proti CR az statisice, a to i v nejprodavnejsim modelu TDI. A je to uplne easy, z Brna mate prodejce hodku jizdy po dalnici.
Pani neviete mi niekto poradit kde sa da na Slovensku kupit Infi FX?? Inac je dost zaujimave ze infi stoji cez 1.900.000SKK a Murano 1.799.000SKK....skoda keby bol nejaky predajca infi na slovensku ale lacnejsi
Tahle diskuse je už dávno mrtvá, ale pokud sem někdo zabloudí stejně jako já, když jsem Murano sháněl, můžu přidat zkušenosti. Mám zrovna ten oranžový, hlavně evroský model. Celkově to auto vypadá dobře. Je strašně moc pohodlný, má perfektní muziku. Jízda připomíná tichý let, 3,5 V6 je supermotor. Mám výhrady- Murano nemá teploměr vnějšího vzduchu, a v marastu se rychle špiní boční okna včetně zrcátek. Couvací kamera se musí po jízdě na mokru utřít, aby se dalo bezpečně parkovat. Jestli někdo nad Muranem přemýšlí, je to výborná volba, rychlík mezi SUV. Spotřeba odpovídá potěšení z jízdy, ale kvůli tomu si snad Murano nekupuješ, co?
CVT je jako vždy specifická záležitost. Subjektivně je chování vozu s převodovkou CVT méně dynamické než se srovnatelnou převodovkou stupňovou, ale to je do značné míry dáno zvykem na větší změny zrychlení při přeřazování stupnů (v manuální nebo automatické převodovce). Murano s CVT zrychluje plynule, právě bez těch rázů. Když jedete konstantní rychlostí otáčky motoru jsou udržovány nízko s ohledem na spotřebu, sešlápnutí pedálu plynu je povelem ke zvýšení otáček do pásma kolem 4000 ot./min, kde je pak motor udržován v průběhu celého zrychlování. Otáčky motoru tedy nerostou se zvyšující se rychlostí jízdy, což je nepřirozené, ale lze si na to zvyknout. Šestiválec má samozřejmě značnou sílu, takže po prvních kilometrech za volantem působí Murano dojmem dynamického vozu.
S automobilem jsme měli možnost ujet jen několik kilometru, takže zásadnější závěry budou až v testu.
Navigace má zatím k dispozici jen DVD pro západní Evropu, bez mapy České republiky.