Nejrychlejší ze státnických limuzín jede nejvíce 314 km/h a je to Maybach. Z 0 na 100 km/h zrychluje za 4,9 sekund. Je to stále ještě komfort? (doplněna fotogalerie)
Pekne auto. Len co sa stane s managerom ked si pracije na pocitaci v 250 a bude potrebne skocit na brzdu a spomalit na 100 ? Nechcem si to ani predstavit kde mu skonci klavesnica.
Toto mi pride trochu úchylné. Načo je to komu dobré? Ešte tak do múzea alebo ako reklama na Brabus.Neviem si dosť dobre predstaviť jebúcha čo ide so 6 metrovým, 2.5 tonovým autom 300km/h. Kde? Čo bude ďalšie? Začne Brabus upravovať aj autobusy zn Mercedes? Ale ináč nech sa chlapcom darí. Som zvedavý kto to kúpi ( okrem brunejského sultán, snáď - ten má tuším aj Ferari komby).
S tým komby to je fakt. Neviem ako sa ten model volal, ale bolo to začiatkom 90-tych rokov robilo ferari GT-čko, s motorom vpredu a on mal z toho spravene komby. Videl som jeho autopark na nete. Ma rozlohu asi ako fotbalové ihrisko
Tohle auto si podle mě koupí někdo, kdo je fakt prachatej a kdo s tím stejně nebude jezdit 300 (ostatně opravdu, kde chcete jezdit s 6metrovým drobečkem 300) a bude akorát moct říct, hele to je můj Maybach a jede 314. Prostě jde čistě jen a jen o image a o to Brabusu jde. Věřím, že lidi, kterým na image opravdu záleží si ho koupí.
Ja osobne bych si tuhle raketovou kancelar na kolech neporidil ani omylem. Predstavit si, ze potrebuju pracovat a nekdo se mnou zkousi 0-100 z 5 sekund, tak bych se asi zblaznil. No nastesti se mi nikdy neprihodi, ze bych na tohle auto nebo jemu podobne nekdy mel.
Ale porad je na svete dostatek lidi, kteri sve ego potrebuji uspokojit tim, ze ukazuji, ze na to maji ...
...nic proti Brabusu, ale niekto by im mal vysvetlit vyznam slova absurdnost. Lebo vyssie stadium od tohto je tam narvat uz iba Pratt&Whitney, a dat to do starostlivosti firme O´Gara, Hess & Eisenhardt.
...mne to ani nikto nenuti, ani nemam pocit ze som zacal "drzkovat" (ver mi, ze by to vyzeralo inak, keby som zacal). Len som vyjadril neobycajnym sposobom svoj nesuhlas s niecim, co je absoluuutna blbost (a zjavne som tu nebol sam). Ak sa niekto chce hnat cez 300, ma na to "kopec" sportakov, a nie 2,5tonovu limuzinu, ktorej poslanim je mimochodom nieco uplne ine. A ak Ti z nejakeho dovodu vadi to ze su tu aj prispevky, ktore jaksi reprezentuju iny nazor ako mas Ty, tak doporucujem uchylit sa do bezpecia nejakeho skanzenu rkov 80tych. No a aby bolo jasne aj inym: Mercedes je sice moja oblubena znacka (aj ked vzhladom k tomu co v sucasnosti vystraja, hlavne svojou minulostou), ale urcite nie som nekritickym uctievacom vsetkeho co od nich pochadza.
I přesto, že M6 vypadá úplně brutálně a je to pekelný stroj, tak buď přesvědčený o tom, že by ses z ní jen potupně díval na koncové světla M6ky.Měl jsem možnost jet v SL55 AMG = 500hp a to, co v tom autě zažíváš se nedá popsat...je to raketa a to myslím doslovně.Auta kolem jsou jako zpomalené hračky, které míjíš s neuvěřitelným klidem a nadhledem v jakékoliv rychlosti.Takže si ani dost dobře nedovedu představit, co umí SL 65 AMG s 612hp AMG Rulez!
Jo mas samozrejme pravdu SL 500 AMG je BLBOST.Bud SL 500 = 306hp a nebo SL 55 AMG = 500hp a nakonec SL 65 AMG = 612hp.BTW, myslím, že to nebude jen na dálnici.SL 65 má větší torque, což znamená, že by měla býr teoreticky rychlejší i v pružném zrychlení.Dle mého názoru by bylo SL 65 AMG vítěz, ale taky samozřejmě nemůžu znevažovat M6.Souboj, o kterém tady mluvíme je ze říše snů a miliónových kont.M6 je určitě vynikající auto(supersport), kterému nebude dělat problémy 99% aut na silnicích.SL 65 AMG však tvoří část toho zbývajícího 1%
Vidim ze su tu ludia mojej krvi...
SL to je...to sa neda popisat...
btw. neviete kedy uz vymenia aktualny motor 500 za novsi?zda sa mi uz trochu stary ked ma 306 koni a nova 350 ma 272koni.je trochu zbytocny... ale aj tak MB forever
pry by měla být nová 500 v nové S-klasse, nicméně by mě zajímalo zda hned ze začátku či až někdy. Jinak výkon i dosavadní 500 je OK, zapomínáte, že má velmi vysoký krouťák 460Nm. Jinak SL i se starou 350 jelo 260 s otevřenou střechou a zapoměli jste ještě na verzi SL600
Auf der IAA 2005 präsentiert Mercedes die neue S-Klasse (W221). Danach wird sie als S 350 (272 PS) und als S 500 debütieren. Er soll mehr als 5,0 Liter Hubraum haben und ca. 380 PS leisten. Es scheint aber noch nicht die neue M273 mit 2 DOHC zu sein. Ich vermutet es könnte ein M113 E 55 sein (verkappter AMG-Motor zB wie im C 55 zu haben). Die neuen M273 Triebwerke die nach dem Konzept der neuen V6 M272 (zB CLS 350) entwickelt wurden kommen nicht vor 2006. So ist auch zu verstehen, dass der S 450 mit ca. 325 PS im Spätsommer 2006 erscheint. Grob gesagt ist das ein 350er V6 mit gleichen Hub/Bohrung nur als V8. Somit ergeben sich 4,6 Liter Hubraum (M273 E46). Im Herbst 2006 wird dann der S 600 V12 nachgeschoben. Ebenso wie der S 63 AMG (M156 E63 V8-Sauger) und der S 65 AMG (V12-AMG M275). Bei den CDI's wird der neue 320 CDI (V6 OM642) mit 224 PS und 510 NM erscheinen. Später könnte unter Umständen ein S 280 CDI mit 190 PS und 440 NM folgen. Des weiteren wird der S 400 CDI modernisiert. ER wird dann 314 PS und 730 NM leisten. Seit 2000 experimentiert Mercedes auch mit einem 6.0 Liter V12-CDI (zwei V6-CDI OM642 hintereinander). Ob ein V12-CDI kommt hängt wohl letztlich nur von der Nachfrage ab.
je tam napsany, že to jsou v podstate dva V6 CDI hintereinander. takže mi to vychází minimálně na 450 PS a 1020 Nm...
akorat mi nejka unia smysl toho motoru..
Padouchu,neda mi to a jen par poznamek.na sportovni jizdu mimo dalnici potrebujes vykon,kroutak ti muze byt uplne ukradeny,potrebujes otacky.sportovec radi,a tak je mu uplne jedno jaky je kroutak pod 5000 otacek.a na "souboje" po normalnich cestach spis potrebujes at auto drzi a brzdi,pri hmotnostech m6 i sl myslim ze to nebude zadna slava u ani jednoho,motor sportak nedela,a supersportu tohle nejsou uz vubec
Á jéje, nekritický uctívač všeho amerického se zase projevil Jinak lidi, srovnávat V8 s kompresorem (cokoli 55AMG)a V10 atmosferickej(M6) je trochu blbost. Obě auta jsou extrarychlá, ale podle mě nejsou srovnatelný. U obou aut jde o něco jinýho. Je to jako srovnávat M3 a STI. Každý auto jde svou vlastní cestou ke zhruba stejnému cíli. Ale žádnej majitel SL 55AMG si asi nekoupí M6. A protože pořádnej motor je atmosferickej a né nějaká foukaná V8 u mě vítězí M6. A poslední argument: na silnici si to ti dva budou moci rozdat jen v jedné disciplíně a tou je, kterej řidič je větší psychopat. Na okruhu se stejně nikdy M6 a SL55AMG nepotkají(alespoň ne u nás). A proto vivat BMW!! Mercedes si koupím až budu starej páprda.
Výše uvedený příspěvek není ode mne! Objevil jsem ho až nyní, protože články o Brabusech mě moc nezajímají. Chci jen vzkázat tomu "někomu": Jsi ubožák a nauč se podepisovat vlastním nickem. Pro ostatní: Já vulgarismy nepoužívám. Tak jednoznačně poznáte falešné příspěvky.
vim že teď budu trochu mimo....
Měl jsem tu možnost svézt se ve Ferrari 360CS! Nepopsatelný pocit....zvuk, který vydává motor za hlavou se téměř zmotní a pohltí tě....to zrychlení ti téměř láme žebra...je to auto s obrovským charakterem, kterému se SL55AMG nemůže rovnat!!!
Jo asi máš pravdu! SL55AMG je rychlejší (až na maximálku). ALE: Jízdu v Mercedesu si zrovna nevychutnáš! Je to typické MB! Řídit se dá téměř bez ruky...je chladný. Za to Stradale je plná emocí a za volentem si připadáš daleko rychlejší! Auta nejsou jen o rychlosti, ale i o pocitech!
A to je právě věc, kterou majitelé MB naprosto ignorují. Chápu, že ne každej potřebuje emoce z dobrý projížďky k životu, ale protože maj dost peněz (nezávidím, každýmu kdo poctivě pracuje peníze přeju) tak si koupěj navyužitelný nesmysl jako SL 55 AMG a myslej si, že maj nejlepší auto pod sluncem. Ale tak to není F360CS i BMW M6 jsou lepší, než přemotorovanej nesmysl pro důchodce.
Jo. Vážně myslím že si na to kápnul! Proto čtu nejlepší časopis u nás CARAUTO (kdysi AUTOCAR) Jo podle mě je lepší než SL55AMG i BMW M5 a pecka by mohl být i TVR Sagaris.
tak rychlo sa da ist aj s obycajnou fabiou po okruhu a ak niesi zvyknuty na nieco take tak budes vybity aj z toho... ale : 1.ferrari ma uplne ale uplne ine ciele ako MB - vo ferrari sa zviezt napr. do Monaka na F1 to je o bolesti ale v napr. SL to by si bol prekvapeny...
2. rozpravame sa tu o veciach ktore (aspon ja) si nebudeme moct obstarat
3. s tebou sa tu o tomto hadat urcite nejdem takze ked budes mat nejake ferrari tak ti prajem aby si si ho uzil a aby ta nepredbehol ziaden MB(to by si asi neprezil )
nene! špatně si mě pochopil! Já se jen snažím vysvětlit, že "rychlost" auta není jen o číslech, ale i o pocitech. Vím, že kdybych potkal v F360CS SL55AMG nebo snad dokonce SL65AMG a rozdal si to s ním v přímce, tak dostanu jak pes. Ale podle mě to není jen o tom....to tu melu pořád dokola...a tobě přeju, kdybys vyhrál v nějaké loterii a pořídil si SL55nebo65AMG....ať seš ten nejrychlejší! ALE! jezdi opatrně
btw. v jednom SPEEDe alebo CARAUTO je clanok o tom ako vodic Audi A8 6.0 L isiel domov po dialnici a za nim sa ukazalo F 360 ale pred nim kamion a nedalo sa ho predbehnut tak pockal a pri vyjazde zosliapnul plyn a 360-ka stihala tak do 220kmh no potom sa uz zadychala a koniec...takze ZDANIE NIEKEDY KLAME ale keby vyhram loteriu tak si nekupim SL ale rovno SLR a potom Enzo...takze ja ferrari mam rad ale na ine ucely ako MB...chapeme?
Vím....kupuji každý CARAUTO. Jo ale ten článek je zase jen o přímce! No nic..nechme toho! Já bych měl Ferrari na okruh a na silnici bych si asi pořídil Alpinu B5. Jo jen tak mimochodem Enzo je vyprodané . Ale došli jsme téměř ke stejnému závěru a to je hlavní.....takže hodně zdaru
Ja to vidim na hromadny nakup zo strany podsvetia. Je tu luxusne, snobske, pre buranov, neviem si v tom predstavit racionalne zmyslajuceho maklera z Wall Street. Ja byt nejaky Don Corleone , tak si to asi zozeniem. Obcas sa zide zdrhnut trochu sviznejsie
ANO! Plně souhlasím! Moc se mi líbí BMW M5 - to je to malé líné jezdítko ...ale radši bych Alpinu B5! Ale všechna BMW jsou fajn...akorát mi trvalo než sem jsi zvykl na Bangelovský design
Myslíš že mafiáni sa až tak chcú ukazovať.Celkom im stačí Mercedes S65AMG(612K) ktorý ma podobné dynamické vlastnosti.Navyše nie je až taký nápadý.A je ľahší,musíš prirátať ešte opancierovanie.Mercedes stojí "len" 8mil.Maybach je auto skôr pre šejkov alebo ruských bohatierov nie pre mafiu.
To sedi. Predsa len Maybach je stale vacsi unikat ako S-klasse v akejkolvek uprave. Nehovorim, ze S65AMG parkuje na kazdom boxe pre vozickarov, ale malo kto si vsimne, ze ide prave o 65AMG. Proste, pre vacsinu Mercedes. I tak si ale viem predstavit, ako nejaky americky drogovy vymetenec prave chysta dalsi kontraband, aby si ho mohol dovolit. Na druhej strane, oni nepotrebuju vykon, hlavne nech to ma 22" hovada pod blatnikmi (v cene rovnajucej sa priemernemu ecku si a6). Tak mi vlastne napada, KTO SI TO TEDA KUPI?!?!?!
Tohle auto je prostě super! Škoda, že nějaký podobný nevytvořili z BMW 7, to by bylo absolut-good a stálo by to za koupi. Jen tak dál, chci víc podobných strojů!