Porad tomu nejak nerozumim - proc bych jel na STK s porouchanym autem? Si prece pred tim nez tam jedu necham dat dohromady, ne?
Jak to tedy je?
Takova statistika je prece o nicem - vypovida jen o lidech, to jak se chovaji k autum, nic vic
0
ja jsem v nemecku jel z porouchanym autem k TUEV abych presne vedel co si mam dat opravit. Technik to zaznamena do papiru a do mesice + 10EURO priplatek, musis byt zpatky.
Je mi ale jasne, ze nekteri odevzdaji svoje auto do dilny, ktera auto opravi (i to co nemusi) a za priplatek odveze k tuevu
0
No prave, presne takhle to delam ja - zavezu auto do meho znackoveho servisu a oni to auto pripravi, zavezou na STK a na druhý den mi jej vrátí s STK A kde je potom objektivita?
0
Příteli, musíš umět číst mezi řádky. Jako ty neuvažují všichni, ale určité procento mobilní populace. Jedno auto slouží k tomu, jiné k onomu. Mercedes má v 10 letech x-tého majitele a natočeno hodně přes půl miliónu, malá Micra najvýše druhého majitele a stěží 100 000. Někde mezi těmito extrémy jsou všechna auta a ty si je musíš umět najít. Taky třeba vědět, co a jak TÜV hodnotí. Asi se ale shodneme, že např. Mercedes či Toyota je obecně spolehlivější než třeba Fiat či Renault, kde koupě i nového vozu je občas sázkou do loterie. Kdo se má vyznat mezi těmi pondělními, pátečními auty, povedenou či nepovedenou sérií, autem z období stávky...
Jak to tedy je?
Takova statistika je prece o nicem - vypovida jen o lidech, to jak se chovaji k autum, nic vic
Je mi ale jasne, ze nekteri odevzdaji svoje auto do dilny, ktera auto opravi (i to co nemusi) a za priplatek odveze k tuevu