Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Morgan Stanley radí Mercedesu: zbavte se Smartu

Analytici Morgan Stanley radí Mercedesu, aby se zbavil značky Smart. Podle nich je zbytečnou přítěží a stojí víc, než vydělá.
Zpět na článek
15. 2. 2005 09:08
neregistrovaný "Wik"
15. 2. 2005 10:09
neregistrovaný "Driver"
15. 2. 2005 10:26
neregistrovaný "Marko"
15. 2. 2005 16:45
neregistrovaný "markus"
15. 2. 2005 18:51
neregistrovaný "Marko"
15. 2. 2005 22:29
neregistrovaný "markus"
15. 2. 2005 23:29
neregistrovaný "Marko"
15. 2. 2005 22:04
neregistrovaný "Znalek"
16. 2. 2005 11:09
neregistrovaný "mr.modena"
16. 2. 2005 11:30
neregistrovaný "Marko"
16. 2. 2005 15:07
neregistrovaný "prekladys"
16. 2. 2005 15:20
neregistrovaný "Marko"
neregistrovaný "Wik"
15. 2. 2005 09:08
smart?
Ono hodně lidí je co se týče designu celkem konzervativní,cena je taky o něco vyšší,takže dle mýho názoru v takové podobě smart nemá pro mercedes budoucnost.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Driver"
15. 2. 2005 10:09
Re: smart?
Máš recht, to auto je úspěšný jen v Itálii, kde s tím jezděj mladý lidi v úzkejch uličkách měst.
neregistrovaný "Marko"
15. 2. 2005 10:26
Smart
no, jedina zmena, ktora sa deje je ta, ze bol pozastaveny vyvoj modelu ForMore. Ja by som ten Smart nechal plavat, pretoze akakolvek zmena si vyziade obrovske investicie a to iba prehlby stratu. Naviac to na com oni stavaju, Fortwo, bude vzdy narazat na masivnu konkurenciu francuzskych microauticiek prave na tych trhoch kde to ma najvacsiu sancu uspiet. cely projekt Smart bol problemovy uz od cias "spoluprace" s Nicolasom Hayekom, a je cas to dat k ladu. Navic, nemyslim si ze Mercedes potrebuje taketo auta - skor by potreboval kupyt nejaku tradicnu znacku aby mal co pustit priamo proti Golfu a Polu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "markus"
15. 2. 2005 16:45
...
mercedes uz udelal velkou chybu ze koupil chrysler, ktery sice velmi uspesne (drasticky) z restauroval, ale stahnul sam sebe do kvalitativni krize. Mel si vzit priklad z BMW, ktery Rovera vcas vyhodil, nebo Porsche ktere se koncentruje jen na svoji vyrobu a uz 10rok za sebou prekonava v USA prodejni rekordy.
Podle Financial Times analystu nakup jine automobilky vzdy poskodi vyvoj vlastnich aut.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Marko"
15. 2. 2005 18:51
Re: ...
Ten Chrysler je uplna pravda. MB a Chrysler sice mozu technicky budovat jednotne auta, ale uplny synergicky efekt nikdy nedosiahnu (alebo ak, tak za 50 rokov). Su to totiz dve diametralne odlisne spolocnosti, kt. posobia na inych zakladoch, v inych kulturach, reprezentuju ine hodnoty a ich partnerstvo ide iba tazko vnimat tak prirodzene ako napr VW a Skoda. Nehovoriac uz, ze museli v MB tahat Chrysler Group vyvojovo a kvaliatativne (aj produktivitou) co ich dost poskodilo. MB ako znacku mam rad a podla mn by tiez mala posobit samostatne (a napr. tiez neponukat nic pod strednou triedou) + vlastnuit znacku Maybach.
neregistrovaný "markus"
15. 2. 2005 22:29
Re: ...
jo, jinac byvali uspesny sarnirovaci manager Chrysleru- Wolfgang Bernhard, ktery je znami tvrdou linii nastoupil minuly tyden u VW a ma postupne nahradit (ca 2006) Pischetsriedera.
Jsem zvedavy na vysledky v americe byl vyhlasen jako nejlepsi manager roku
neregistrovaný "Marko"
15. 2. 2005 23:29
Re: ...
Bernhard je vraj klasa. Inak, on bol tesne pred zvolenim za sefa DCX, ale sposob akym bol na poslednu chvilu "zlikvidovany" sucasnym vedenim, bol nielen nechutny, ale ukazuje aj na dost nezdravy stav managementu DCX.
neregistrovaný "Znalek"
15. 2. 2005 22:04
a nemel by se jmenovat 'stupid'?
mi teda moc 'smart' nepripada...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mr.modena"
16. 2. 2005 11:09
Mini = smart ?
Když bylo BMW tak chytrý a zbavilo se Rovera, tak proč si nechalo Mini?????? Když může mít BMW Mini, tak proč ne MB smarta? Vždyť jsou to podobný výrobky, mají podobný image..... Proč tam to jde a tady ne? asi moc otázek.....
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Marko"
16. 2. 2005 11:30
Re: Mini = smart ?
Odpovede : 1.) BMW si nechalo Mini hlavne preto, ze tato znacka ma obrovsku tradiciu (co ma aj Rover, ale Mini az kultovu). Na tej tradicii sa dalo nieco budovat, naviac Mini po dobrej reinterpretacii (co sa aj na 100% stalo) sa hodi ako imidzovy doplnok vyrobneho programu BMW. Naviac u Rovera islo o to vytvorit tzv. mainstreamovu znacku, lezne vzhladom k sile libry to akosi neslo, naviac doslo k zlemu rozhodnutiu vyvijat nastupcu velkeho auta. Mal sa najprv vyvinut kompakt. To vsetko polozilo projekt BMW-Rover na lopatky. 2.)MB moze mat Smarta, to mu nikto neberie - lenze ide o tzv. virtualnu znacku, vytvorenu za istym cielom, a tu v EU taketo znacky lahky zivot nemaju ani mat nebudu. Proste nema historiu - a ani napad nestacil, naviac znacka bola od zaciatku uvedenia sprevadzana problemami, co ju dost poskodilo. Priechodne by este bolo, keby ponukali jediny imidzovy vyrobok ForTwo (ktory sa aj "najlepsie" predava) -lenze pri tej cene by nesmeli mat velke oci a cakat predajnost,ktoru cakaju. Dalsou chybou teda bolo rozvinutie znacky dalsimi modelmi (ktore na trhu pohoreli) - tieto naviac vytvaraju dojem, ze smart nie je ani tak imidzovy produkt, ako chce byt skor (predrazeny) konkurent vsetkym znackam, ktore ponukaju male auta. Co MB aj zamysla, ale zjavne to je na prd strategia. Mini je teda evidentne znacka ponukajuca jediny sportovy IMIDZOVY produkt s vynikajucimi jazdnymi vlasostami a historiou, kdezto smart je dost nejasna zalezitost v akomkolvek pohlade. Naviac draha. Preto to u BMW ide, a u MB nie...
neregistrovaný "prekladys"
16. 2. 2005 15:07
Re: Mini = smart ?
Zkrátka výsledek ten, že Mini nestačí vyrábět a Smartů plný dvůr.
neregistrovaný "Marko"
16. 2. 2005 15:20
Re: Mini = smart ?
tak jest!