Jihokorejská automobilka Kia Motors v pátek spustila u slovenské Žiliny sériovou výrobu nového modelu Hyundai ix35. Z výrobních linek by letos mělo sjet 70.000 těchto vozidel. Celkem chce letos firma na Slovensku vyrobit 210.000 vozů.
Viete čo tuším sa dám zlomiť na tieto nové SUV s Žiliny. Manželka stále otravuje, že chce SUV. Ja jej hovorím, že v meste je jej SUV na hov.. ale ona chce veľké a auto s vyšším posedom. A kúpiť jej X60, GLK alebo X3 dosť drahý špás. Nato, že bude jazdiť len po meste jej to bohate bude stačiť. A keď ma nase.. kúpim je Traktor. ;-)
Rada: TAk ji kup kolo a vysuňte sedadlo na maximum. A kvůli pocitu bezpečí na řidítka - vlaštovky - polystyren. Do špajchlí kousek kelímku od jogurtu kvůli zvuku. >:D
Lenze zeny takto nerozmyslaju. Najprv vidia farbu a potom image a nejaky stahovak bez dobreho vyzoru ignoruju. Dost som sa zapotil, kym si ta moja vybrala to, co jej srdce chce a moj rozum schvaluje.
No to je pravda. Az na to ze som teda hladal striktne v kategorii SUV, aj ked ta hranica medzi triedami co sa tyka crossoverom a malych SUV je skoro neviditelna. 3008 ka ma paradny interier, pekny exterier, az na jednu vec, myslim si, ze az sa po facelifte zmeni predok, bude to fakrt bomba...
I20 překonává Yaris. Motory, vzhled interiér.
I30 překonává ZlatoCorollu, vzhled, diesly, kombík místo sedanu.
I40 prohraje
IX35 překoná Ravku, interiér, malý diesel
IX55 nemá co překonat,
Za deset let to bude ještě horší.
To ze se mnou nesouhlasis, jeste neznamena, ze nemuzu mit pravdu. Nerikej, ze je pro tebe Hyunday, nebo Kia stejne kvalitni auto, jako Toyota..Nevis nahodou na co je tam to tlacitko MAX A/C ? Uz jsem kvuli tomu udelal novej topic..
To víš, tunááá na českém auto.cz je jen jedna pravda, a to:
1. buď je nejlepší cokoliv od VW,seč to nemá ani kloudný motor
nebo
2. cokoliv, co korejcům načmárali měmci, ale dělá se to tunááá v českoslovinsku
Vše další jsou šmejdy....normálka,už to pochop.
Hlavně ta korea je nekritizovatelná,to je taková místní modla.Něco jako oltář v kostelíčku, jak říkáme my ateisté.
Kámoš se už těší-je chirurg-jak začne lidem dělat plastiku očí, hezky stylově,aby to pasovalo k ventilům korejských motorů. :-!
Nechci se nijak navážet do Toyoty, ale když jsem viděl ten ubohej interiér Aurise, tak jsem se nestačil divit. Plasty vypadaly jako z 5 let starýho Korejce. Toyota prostě zaspala dobu.
buď na rýchle vychladenie interiéru alebo jeho rýchle vyhriatie, ale je to aj v iných autách Focus II to má tiež a je to dobré, hlavne keď je pri tom vyhrievanie čelného skla, sedíš a čakáš, za ľ-š minúty ide voda preč. V Hyundai to bude len rýchle vyhriatie alebo vychladnie. A keby si vedel, ako rýchlo Santa 2 kúri, a že nežerie olej a kufor oproti RAV je oveľa väčší ( pôdorys d x š 110 x 113 cm medzi podbehmi a RAV dĺžka 85 cm,pôdorys ako vo Focuse, 500 litrov iba ak japonských.
Ma este niekto pocit, ze takto by mala vypadat trebars Kuga? Ja mam, a tiez si myslim, ze ta kuga s prekombinovanym exterierom a lacne vypadajucim interierom na ix35ku proste nema. Tak isto nudny tiguan zaostava co sa tyka estetiky.
Sice nie som zastanca SUVomanie, ale toto auto je proste pekne, zaujimave, ale este vkusne linie, a interier tiez na urovni. :yes:
...sa asi vyškolili u Fordu ;-) Kuga - to ma napadlo ako prvé a S-Max ako druhé, taka nejaká ich kombinacia, ako keby si to títo dvaja cez noc rozdali v garaži a o par mesiacov bola na svete ix35-ka 8-s
Kazdopadne si mysliet, ze design ukradli od fordu by bola hlupost uz aj pre to, ze to auto sa vyvyjalo neaku dobu, a usit nove saty za posledny rok co je kuga na trhu tiez nejde... ix35ka jasne odzrkadluje novy designovy smer znacky, a v podstate ide o zmenseny a upraveny exterier ix55ky. Co som s tou podobou povedat chcel, ze znacka s takou tradiciou ako ford, by nemala z ruky vypustat take paskvily, ako Kuga, proste prekrocili hranice dobreho vkusu, kzm Hyundai nie.
Kuga ujde, horšie vyzerá Tiguan, bez emócií. A to si nevidel asi KOLEOS. A nový čumák Outlanderu, to musel byť v dizajne strašný žúr, keď to takto dopadlo. Oni japonci veľa neznesú...
Akt nastal v garážach Hyundaiu v Soule :).
Ano, aj moja prva reakcia na prve spy foto zhrube spred roka - roka a pol, bola však to je Kuga. Hneď som si pootvaral fotky Kugy a oni sa tie auta vobec nepodobaju, len proste prvy pohlad to evokuje.
Už sa teším na prevezenie so 184 naftovými koňmi.
Ty mas nejaky divny nazor na dizajn.
Zjavne odlisny od vacsiny europskej populacie. Nie si ty Vietnamec z Mileticky (ci ako sa ta ulica vola)? 8-s
Kuga je sportovo dynamicka a Tiguan je konzervativne esteticky, obe v sulade s europskou elganciu.
Napriek tomu, ze tento ix35 je o hoooodne krajsi ako predosla verzia, tak stale je to len azijska vsadekrivka bez zmyslu.
Ale ked uz sa ti tak paci, tak "americky" Focus III bude podobneho raznia. 8-s:-(
Kuga mi pride ako sportovo dynamicky vypadajuci kus bordelu na 4 kolesach... Tiguan je nudny ako zvysok produktov od VW... Nie som vietnamec, ale na rozdiel od eurostada mi tiez nevadi ak sa mozem odlisit od vacsiny a uz zasadne nemam selektivny vkus ci vyber aut, zamerany na povod daneho auta. Toto sa mi paci to je vsetko, a ver mi ze sa este najde vela ludi v Europe, ktori budu patrit do kategorie "odlisnych"... A co sa tyka interieru, aspon zatial z vizualneho hladiska jednoznacne najzaujimavejsie a pri tom este moc vkusne.
To som nikde nenapisal. Pisem, ze argument typu, "nebrat, lebo sje to ine ako europske modely" mi pride blby. A ked sa cloveku nieco paci, tak si to kupi bez ohladu toho, ci to ma hyundai na kapote, alebo nie.
Evidentne si nevystihol podstatu prispevku provocateura, ktory narazal priamo na znacku Hyundai...
Na rozdiel od inych ludi, si nic dokazovat nemusim, a NEVADILO by mi, si nasadnut do tohto auta, aj ked je designovo iny ako zvysok europskej produkcie, a LEN PRETO aby som vynikol z davu, ci nieco chcel dokazat nemam potrebu kupit "PREMIOVE" auto, aj za to cenu, ze by sa mi nepacil...
nie, suhlasit mozem s teobu jedine s tym interierom...
to auto vypada ako lacna cina...pride mi ako kopia fordu (hlavne predok), zadok je tiez celkom nechutny, pripomina mi tie hnusne ssangyongy... 8-s
TO hovoris kvoli podobe s Fordom, ale ak sa nad tym zamyslis, tak sam vies ze toto auto uz malo byt z 90% hotove ked odhalili konecnu podobu fordu.. takze o kopirovanie ist nemoze, najme aj kvoli tomu, ze v je jasne vidiet spolocne geny s veracruzom.
No první studie Kugy byly k vidění asi 3 roky zpátky, takže času bylo víc než dost...
Inspirace Hyundaie i Kie kinetickým designem se nedá popřít. Ale Ford kinetický design po novým Focusu opustí, takže otázkou je, zda Korejci nepřišli s křížkem po funuse.
Hm, toyota svoj povodny corolloidny design opustil, a potom prisla kia s ceedom, ktory vypadal asi tak, ako by nova corolla mala...
K tomu Focusu... no zial oustil, ten novy Focus proste... no... nie moc vydareny, co sa tyka exterieru.
Nemuzu si pomoct, ale tenhle novy designovy smer, jak rika Beekey, se mi ani za mak nelibi. :no: Auto je fungl novy a kastle vypada jak v pradavne sloni reklame na peugeota 206 (207?). Vsude nejaka kulatost, promacklina. Nejsem zastancem nemecke usedlosti, ale tohle je zas prilis. To i IX55 je mnohem vkusnejsi.
Odvážnější nebo usedlejší to se těžko soudí, ale není tam nic extranevkusného. Žádné sklo v jiných výškách, zadek z minulého Megana 5D, tlama z Peugeota a bohužel i z Mazdy a pod. I budíky nejsou málem u spolujezdce.
Design, za kterým se otočíte. Pouze malé změny nebyly dostačující. Novým modelem Hyundai se kompletně inovuje vzhled jejich SUV. Promlouvá na nás „fluidním“ designérským jazykem prostřednictvím ladných jemně zakřivených linií karoserie, šestiúhelníkové masky chladiče či agresivní linie spodní hrany bočního prosklení. Hyundai nám takto představuje nový dynamický sportovní vzhled.
Souhlas, tohle vidím na tvarové šlápnutí HODNĚ vedle. Dal bych (z hlediska designu, ne techniky) přednost dokonce i končícímu Tucsonu, a ten jsem nepokládal za žádnou velkou krásu.
Problém vidím v naprosté překombinovanosti ix35 - no schválně si spočítejte, kolik se na boku nebo na předku toho auta potkává, kříží, splývá a tluče různých linií a prolisů. Jen si v paměti promítněte pár aut, která byste označili za krásná (schválně nenapovídám ;-)). Nedá se tvar každého z nich definovat jednou nebo dvěma základními linkami?
Tipol bych si, ze to bude nieco ako "klima na plne gule". Na rychle ochladenie auta do ktoreho si nasadol po tom, co stalo par hodin v lete na slnku...
Ale ked som uz pri tom, ten stredovy panel je podla mna otrasny, nesurody. "Biju" sa tam okruhle tlacitka s plochymi, cierne so striebornymi, zapustene s vystupujucimi. Nemozem si pomoct, pripada mi to hodne lacne.
Klima jede vzdy na plno, jen si ji prihrejvas, pro rychlejsi ochlazeni interieru preci slouzi kombinace klimatizace a vnitrniho okruhu, ze by to melo jen funkci kombinace techto 2 ovladacich prvku,.... kvuli tomu dalsi tlacitko?
Tlačítko Max A/C zapne kompresor klimatizace, nasměruje vzduch "na hlavy", přepne na vnitřní okruh a ventilátor pustí na plný pecky. Smyslem je maximálně zchladit interiér v co nejkratším čase.
Vzhledem k tomu, ze se to cele tvari ne zrovna jako automaticka klimatizace, tak je to asi fajn, aspon chudaci nemusej kroutit volicem teploty, ventilatoru a jeste k tomu mackat vnitrni okruh.
Vykon klimatizace je porad stejny, kompresor zna akorat povel zapnuto a vypnuto. Automaticka klima znamena, ze elektronika ridi otacky ventilatoru, klapky usmernujici vzduch k vydechum klimatizace a pomer ochlazeneho vzduchu z klimatizace/ohraty vzduch.
Lenze ked hovorime o "klimatizacii", myslime funkciu regulacie teploty interieru ako celok. Nie len samotny kompresor. A vykon co sa tyka rychlosti ochladzovania interieru sa samozrejme da regulovat.
Elektronicky rizena klimatizace ti zacne do prehrateho interieru vzdycky foukat na plno, na to nepotrebujes tlacitko, to proste automaticke klimatizace delaji. Uvnitr mas 40, nastaveno 24 a zacne to foukat na plno.
Jestli teda prepnes na automatiku. Ja si myslim, ze kazde sofistikovanejsi auto ma automatickou klimatizaci, kde se muze regulovat jak vzduch, tak intenzita... a pak tam mas moznost prepnout do rezimu, kde kabinu ochladi na nastavenou hodnotu za co nejkratsi dobu...
Vzdycky se system snazi dosahnout zadanou teplotu co nejdriv, at uz ohrivat, ci chladit, samozrejme mluvim o automaticke klimatizaci, jine me nezajimaji :-) .
Tak to jsi poradne vedle. Treba se koukni na automatickou klimatizaci v Civicu, zapnes klimu, nastavis teplotu, a taky si muzes zvolit intenzitu... Primitivni systemy, kde se intenzita neda regulovat neznam...
Co je to sofistikovanější auto?Opak nesofistikovanějšího?A ony se dělají nesofistikované konstrukce? Se ptám,ať vím...neb tohle slůvko před časem vytáhli naši pologramotní novináři z tištěných médií a najednou je vše sofistikované.Já má problém si představit to nesofistikované.
Je to asi jako "v tuto chvíli"..."vlastně"..."v podstatě"...aj. psedudo pojmy.Připomíná mi to slovo "nejoptimálnější",přitom např. konstrukce, nebo řešení může být optimální,že? Nejoptimálnější sotva. Nejlepší...možná, ale zase z jakého úhlu pohledu....sory za OT, ale sofistikovaná konstrukce je prostě jedna velká PY**ovina. :-!
Jako jo, dobrý, stačilo ale jen prostě říct, že na víc... nemáš.
Oceňuji snahu o svébytnost, kteroužto zatím shledávám ovšem velmi neoriginální. Přesto (a je to fajn) Kia přichází s poměrně inspirativním modelem, který jistým sociálním komunitám pomůže překonávat noční poty z mistrů silnic - BMW 1, XC60, GLK, Q5, případně TIGUAN, YETI.
Je čím dál těžší přijít s designovým průlomem. Možná snad by však mělo být pravidlem přejímat z designových konkurenčních prvků důsledně jen to nejlepší. Jenomže. Auto to nejsou jednotlivosti, to je harmonie celku. A dokázat stvořit z jednotlivostí právě ten harmonický celek, to je vořech pro mistry. Bangle, Schrayer, D´Artagnan Silva a pět šest dalších. Na světě, ne u vás v ulici.
Takže na lowend dost dobrý. Lowendová auta kupují lowendoví lidé, tak to už na světě chodí, myslím, že z tohoto pohledu se bude muset majitel hodně snažit, aby to v životě dotáh´ aspoň na svý auto...
ix35 bude jistě cenově nasazen proti Yeti, tak pochopim ještě ty poty např. z X1, ta je ve stejné výbavě o čtvrt mega dražší ale proč by se měl potit z Yetiho to nevim, Yeti se bude potit z novýho Tucsona, pokud splní sliby tak jistě ano.
jj, su ti co minu peniazky na auto alebo cosi ine a tak si znizuju svoj komplex (specialne VW, Skoda, Audi) alebo ti co si dopraju porovnatelne auto za rovnaky peniaz a za zvysok radsej chodia na dovolenky, alebo si kupia pravidlene novsi byt, dom ako napr. ja.
nic v zlom, ale preco by som mal byt taky blbec aby som si kupil yeti alebo tiguan o 4.000 euro drahsie v porovnatelnej vybave ?
Zde pozor, Lube, tohle zkratkovité uvažování je mi cizí. Skutečnost, že tak jako auta existují lowendoví, mainstreamoví prémioví i lux lidé má s majetkem společného pramálo...
P.S. Pokus se tu vypsat, jak to podle tebe na světě chodí. Mohla by to být zajímavá studie. Zejména s odkazem na tvůj horní příspěvek...
z toho Vašeho kastování společnosti se mi dělá zle a je úplně jedno, jestli je to rozdělení založeno na velikosti vlastněného majetku nebo třídě/stáří/prémiovosti vlastněného auta, vůbec nic to totiž nevypovídá o povahové kvalitě toho daného člověka, a o to jde (tedy alespoň mně) v životě především
No vždyť právě - jsou charakterově, povahově, lowendoví, mainstreamoví, prémioví i lux lidé. Nebo se snad domníváš, že v životě je to opravdu jako v pohádce?
Právě proto, že život narozdíl od pohádky není jenom černý a bílý, tak je to kastování úplně mimo mísu. To jako když je někdo vyčůránek zahleděný do sebe (takže pro mně lowendový člověk), tak musí jezdit v Hyundai, protože to je podle Vás lowendové auto? Nebo snad člověk, který sedlá BMW je za každou cenu "prémiový" člověk, protože sedlá prémiové auto. A jak pak posuzovat lidi, kteří auto vůbec nevlastní? Nepřízpůsobiví? A co když auto nepotřebují a své finance investují do úplně jiných věcí? A kdo určí, který člověk je lowend, a který highend? Pro mně jsou třeba lowendové názory ty Vaše a přes to nepředpokládám, že jezdíte Hyundai. Kdo nás tedy rozsoudí, zda jsem lowend já nebo Vy?
Všechno špatně, supersoule. Nepiš tu pohádky... ;-)
Právě proto, že život není černobílý existují lowendoví, mainstreamoví (supermainstreamoví), subprémioví, prémioví i lux... lidé. Tak to je, s tím nic nenaděláš.
Písně o majiteli Ikei, který, seč boháč, sedlá octávku tu již odezněly dávno... :-)
P.S. Abych ti to jemně zkomplikoval, pak ber na vědomí, že v životě je to opravdu černobílé. Jen menšina totiž není barvoslepá...
Jen pro zajímavost, kam bys řadil dejme tomu lékaře ve státní nemocnici nebo vysokoškolského pedagoga na státní VŠ, který je ve svém oboru dobrý nebo přímo skvělý, ale vzhledem k platu a třeba i početné rodině má jen na lowendové auto (Dacii, Hyundaie, Kiu...). Skutečně je to podle tebe taky lowendový člověk? Nebo snad z tvé poučky "Lowendová auta kupují lowendoví lidé" existují i výjimky?
Hodláš-li se mnou diskutovat o lowendových lidech, budeš v sobě muset zapudit pokřivené představy o úspěšných pedagozích na vysokých školách, žebrajících na nárožích o kůrku chleba... Beaumonte, časy Ch. Dickense jsou nenávratně pryč. Tímhle tu dojmeš jen nějakého prosťáčka.
Ano, jsou lowendeoví, mainstreamoví, supermainstremoví, subprémioví, prémioví i lux... lidé. S potentním lékařem ve státní nemocnici to ovšem společného nemá nic.
Já fakt netuším, v jakém světě to žiješ... ;-\ Zkus se někdy zeptat na nějaké VŠ kromě informatiky, ekonomky a práv, kolik tam berou třeba asistenti, jakou mají šanci si vydělat něco "bokem" (myslím samozřejmě legálně, ale mimo školu) a v kolika letech je tak asi reálné dosáhnout na docenturu a tím na solidní plat...
Rikas, ze charakterove lowendeovi lidi musi jezdit v lowendeovych autech. Jestli to tak opravdu myslis, tak pak je to nesmysl nad nesmysly. Ja osobne znam pedagoga, trenera, ktery cely zivot vzdelaval na VS nas, dalsi ucitele, trenoval atleticky hvezdy nejenom v CSR, ale i v zahranici. Je to clovek ferovej, vzdelanej a hlavne lidskej. Presto jezdi cely 3 roky co jsem na skole Loganem. Chces mi tvrdit, ze nejaky debilni zarazeni jeho auta je opravdu znamka kvalit daneho cloveka??
Mám známé, kteří jezdí BMW M3, VW Golf, Kia Ceed, VW Touareg, jiní mají obyčejnější auta a své prachy investují do dvou kol, ať už s motorem nebo bez, a někteří dokonce chodí pěšky, resp. jezdí MHD nebo ČD, v lepším případě oranžové SA, ale fakt nejsem schopen určit, kdo z nich je lowend, mainstream, supermainstream, prémie nebo lux. A zároveň jsem od nikoho z nich nikdy neslyšel, že bych měl snad být nějaký lowend já jenom proto, že jezdím v ojeté Primeře. Asi máme priority položené někde jinde. A pokud jde o barvy, tak s tou barvoslepostí jste to trefil, patřím k národnostní menšině žijící v ČR, tak asi proto vidím barevně. Jako člověk schopný vnímat barevně si tedy dovolím zařadit si Vás do kategorie podle barev a automobilových tříd - nejste Vy řidič hnědého supermainstreamového lowendu VW Fox?
V podstatě máte pravdu s tím jedním příspěvkem, bohužel jste nám tady nebyl důkladně schopen vysvětlit tu paralelu mezi lowendovými auty a lowendovými lidmi, tak se pak nedivte, že se snažím původní myšlenku vyvrátit jako pro mně nepřijatelnou. Jo a Bůh opravdu nejsem, nemusíte mně tak oslovovat, nedělá mi to dobře. A kamarádi s emtrojkama mi rozhodně v žaludku neleží. Nejsem závistivý. Takže pokud jste schopen formulovat nějakou polopatickou definici té paralely lowendový člověk vs. lowendové auto, žádám Vás o ní. Možná pak budu schopen uznat, že jsem přece jenom ten lowendový človíček, a Vy jste víc než jen Brouk Pytlík (čti lowend snažící se býti supermainstreamem).
Odporuješ sám sobě. Na jednu stranu tvrdíš, že jsem lowendový či supermainstreamový člověk, na druhou, že takovéto členění neexistuje. Co má společného mé kalitativní zařazení jakožto člověka s tím, že zařazení dle tebe neexistuje? Nezdá se ti tvůj postoj poněkud neurovnaný?
O tom, cos zač právě vypovídá tvůj akcent na ty kamarády s BMW M3. To ty hledáš odpovědi tímto směrem, to ty máš potřebu se tu obhajovat, že nikomu nikdy nic nezávidíš. Máš v tom dokonalej brajgl. A to se tě raději ani neptám, co by sis o sobě myslel, kdybys tu emtrojku měl ve vlastní garáži... Hrozné, supersoule. Hrozné.
Možná ti představa, že diskutér GTI je dokonalý lowend pomůže v tom, alespoň o takovýchto věcech popřemýšlet, zatím se motáš jen v kruhu velkého kulaťáku, na němž se to hemží emtrojkařema a ty všem kolem vysvětluješ, že v životě není důležité čím jezdíš nýbrž čím nejezdíš. Zajímavé, supersoule.
Oprostím-li se od tvých naivních sociologických autopředstav, pak ti musím zopakovat jednu ze zásadních myšlének o existenci lidských komunit. Ano, s auty, bez aut, s velbloudy, bez velbloudů, s tříkolkami, bez tříkolek, supersoule, jsou prostě ve společnosti lowendoví, mainstreamoví, supermainstreamoví, subprémioví, prémioví i lux... lidé. Tak trochu mě nudí tu diskutovat o notoricky známých věcech. Možná, až přehoupneš dvacátý rok, počneš pozvolna chápat souvislosti.
Teda hrozne jen a jen to tve. To, co je v tomto tvem prispevku nejsou nic jineho nez absolutni slataniny a blbosti, argument zadny...gti, ty bys prodal i mrtvemu zimnik, jak ti ta huba jede, ale pravda nikde
Cloveka poznas nejlepe podle jeho zachodu u znameho, souseda budouci pritelkyne...atd
A to same u mne plati u autech ktere vidim, co zakaznik priveze do garaze! Bez ohledu kolik stoji udelam si lehky obrazek o cloveku komu to auto patri, a reknu Vam panove do nekterych aut se stitim vsednout a nema tu nic spolecneho s vekem ci cenout nebo znackou toho auta!
:yes: Jj, já nepochybuji o lowendovosti, mainstreamovosti či prémiovosti lidí, i když za prvé bych použil trochu jiné kategorie a za druhé, každý máme jiná kritéria hodnocení. Nedokážu ale souhlasit s rovnicí "Lowendová auta kupují lowendoví lidé". A mr. ži-ti-ár... oops, pardon ži-ti-aj ;-) ...mi nedokáže vysvětlit, proč by mělo být to tvrzení pravdivé ;-\ No ale nevím, proč mně to překvapuje, když za těch x-let, co čtu jeho příspěvky, tak nebyl schopen vysvětlit a obhájit snad žádné ze svých tvrzení ;-) Btw budiž mu ke cti, že je to jediný diskutér, jehož názory si pamatuju a dokonce i vyhledávám, abych se mohl nechat kvalitně vytočit >:D No a taky, aby bylo o čem mluvit u piva, když už se probralo ženské a politiku ;-)
tak já si už zase připravoval vidle a tady se to mezitim zvrhlo ve filozofickou debatu >:D Jsem rád, že jsou zde i milovníci moudrosti.Tomáš Halík by ale z té naší diskuzní idilky tady asi radost neměl.
Každý se dívá na život jinou optikou,tou vlastní, jestli gti posuzuje lidi skrze své představy o autech, je to v pořádku, má s tím zřejmě pozitivní zkušenost-tedy ta "určitá" volba auta přeci dotváří "ten určitý" charakter a pozici, auto a charakter jsou spojené nádoby, neni sám, mnoho lidí takto škatulkuje a nejen podle aut, dnešní doba tomu velmi nahrává, gti se však k charakteru či postavení lidí nevyjadřuje, pouze konstatuje jak se věci -jeho optikou- mají ;-)
No možná bych taky chtěl mít v životě ten komfort nahlížet na svět takhle jednoduše, bohužel jsem se od kolegy GTI nedočkal žádného návodu, jak přejít na jeho stranu. Tož mně trochu mrzí, že se budu muset dále trápit ve svém komplikovaném světě >:D
Je to skutečné štěstí pro čtenáře auto.cz, že člověk s takovým intelektem je ochotný sdílet své názory s ostatními. Smím se zeptat za jakého člověka se osobně považujete? Supermainstreamového, prémiového nebo snad lux?
A proč tě zajímá právě tohle? Připadáš mi nějakej šáhlej, nezlob se. To jako když tu napíši, že jsou lidé loudaví, pomalí, rychlejší a pak ti nejrychlejší, co dělají sto metrů pod deset sekund, tak se také začneš ošívat a snažit se hledat odpověď, jak který diskuzní kolega umí běhat? 8-s a jestli náhodou (nedej bože) já nedělám tu stovku pod deset?
Rozdíl je v tom, že argumentujete tím, že jsou na světě lidé různých povah a vlastností, z čímž nikdo nepolemizuje. Problém je v tom, že jste napsal "Lowendová auta kupují lowendoví lidé", takže když použiju paralelu s lidmi loudavými, pomalými, rychlejšími a nejrychlejšími, zněla by ta věta "Loudavá auta kupují loudaví lidé", a logicky pak "Pomalá auta kupují pomalí lidé", "Rychlejší auta kupují rychlejší lidé", "Nejrychlejší auta kupují nejrychlejší lidé"... V čem asi tak jezdí Usain Bolt? Ve Veyronu? V SSC? Koenigsegg?
Milý GTI, děkuji Ti, že jsi mě tak hezky zaškatulkoval. Troufám si totiž předpokládat, že za lowendová auta považuješ všechny HYUNDAIe, nejen zde diskutovanou ix35.
Vždy jsem oceňoval Tvou schopnost psát. Ale tohle je drobet přes čáru, nemyslíš?
Od člověka Tvojí inteligence bych takovéto "škatulkování" nečekal, je to hodně hluboko pod úroveň alespoň průměrně vkusného člověka. Holt jsem přišel o iluze o Tvé osobě. Člověk se pořád učí.
Ja som nemohol inak, ale musim reagovat. Ty to v tom mozocku mas naozaj dost spatne pospajane. Svojimi nazormi mi je uz z teba v poslednej dobe naozaj do smiechu. Sorry za uprimnost, ale svojimi nazormi sa radis jednoznacne v rebricku magorov medzi super mainstream... Necudoval by som sa ak by si vo volnom case strkal svojho pipika do vyfuku svojho tatosa z produkcie koncernu VW, co ma na tvoju inteligenciu asi vyrazne zly vplyv... :no::no::no:
Dekuji, nemusim. Yeti vypada (az na ty kelimky a nesmyslne dlouhou sklenenou strechu) MNOHEM, MNOHEM LEPE! Tohle je jen takova korejska kvaska. Mne tyhle asiatske tvary opravdu neberou.
Jen jedno plus je treba priznat - diky za kazde dalsi auto, ktere nevlaci bricho po zemi a ma 4x4.
BTW: Dnes jsem videl starou dobrou kachnu od Citroenu. Takova reseni potrebuje svet zitrka.
Hochu, ty máš porušený cit pro design, téměř nikomu se to nelíbí, zejména ne z boku - je to katastrofa, nemluvím o vnitřku a jízdních vlastnostech, je to prostě "sklaní typ- YETI" ...
Podle zdejší diskuze by si člověk myslel, že nejeden doktor, právník, daň poradce atd. u nás zásadně jezdí lowend (Dacii, Kia, Hyundai atd.). Upřímně, neznám žádnýho takovýho. Samozřejmě, že auto nevypovídá o charakteru jeho vlastníka. Ale u výše zmíněných profesí je auto měřítkem jeho úspěšnosti. Takhle to chodí nejen u nás. Samozřejmě, že ne každý má potřebu vozit se prémií nebo luxusem, ale alespoň mainstream je potřeba. Kdo z vás by šel k neznámému doktorovi, který má před ordinací Dacii, když doktor vedle parkuje BMW?
Pánové z některých příspěvků se mi chce zvracet, jen namátkou " srovnávat RAV se Santa Fé či IX nelze, RAV je nejhorší SUV jaké jsem kdy řídil, po 60 km rychlé jízdy nebrzdilo, ve 180km kmitala přední kapota mezi panty, že to vypadalo, že uletí, dozadu se nikdo nevejde, atd, To jen k jednomu příspěvku. Je fakt, že do toho možná s kámošem půjdem, neboť záruka 5 let je k nezaplacení a pak snad budem jezdit na "elektřtinu", protože nevíme co s ropou ti židáci udělají !!!