Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia zahájila u Žiliny výrobu nového Hyundai ix35

Jihokorejská automobilka Kia Motors v pátek spustila u slovenské Žiliny sériovou výrobu nového modelu Hyundai ix35. Z výrobních linek by letos mělo sjet 70.000 těchto vozidel. Celkem chce letos firma na Slovensku vyrobit 210.000 vozů.
Zpět na článek
18. 1. 2010 08:45
18. 1. 2010 09:12
18. 1. 2010 15:29
18. 1. 2010 10:36
18. 1. 2010 11:04
18. 1. 2010 11:41
18. 1. 2010 13:28
18. 1. 2010 13:56
18. 1. 2010 14:53
18. 1. 2010 16:03
18. 1. 2010 16:11
18. 1. 2010 18:47
neregistrovaný "exctenar"
18. 1. 2010 18:56
neregistrovaný "exctenar"
18. 1. 2010 10:20
18. 1. 2010 13:31
18. 1. 2010 15:47
18. 1. 2010 17:02
18. 1. 2010 17:11
18. 1. 2010 19:09
neregistrovaný "exctenar"
18. 1. 2010 15:42
18. 1. 2010 15:55
18. 1. 2010 16:08
18. 1. 2010 16:38
31. 3. 2010 18:19
neregistrovaný "diskuter74"
18. 1. 2010 16:12
18. 1. 2010 16:35
18. 1. 2010 16:41
18. 1. 2010 16:14
18. 1. 2010 16:37
18. 1. 2010 17:43
18. 1. 2010 18:35
18. 1. 2010 17:23
18. 1. 2010 17:29
18. 1. 2010 17:45
18. 1. 2010 18:32
18. 1. 2010 18:50
18. 1. 2010 19:21
18. 1. 2010 19:51
18. 1. 2010 21:18
18. 1. 2010 21:29
18. 1. 2010 21:54
19. 1. 2010 00:05
18. 1. 2010 19:57
18. 1. 2010 20:14
18. 1. 2010 20:22
18. 1. 2010 20:24
18. 1. 2010 21:12
18. 1. 2010 21:26
18. 1. 2010 21:31
18. 1. 2010 21:53
18. 1. 2010 22:44
18. 1. 2010 22:11
18. 1. 2010 23:07
18. 1. 2010 23:31
19. 1. 2010 00:47
19. 1. 2010 01:20
18. 1. 2010 18:13
18. 1. 2010 18:18
18. 1. 2010 18:29
18. 1. 2010 19:03
18. 1. 2010 19:21
18. 1. 2010 19:22
18. 1. 2010 19:38
neregistrovaný "honzas7"
18. 1. 2010 19:55
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 22:02
19. 1. 2010 00:13
19. 1. 2010 10:02
19. 1. 2010 14:33
19. 1. 2010 19:56
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 18:01
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 17:54
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 20:23
29. 1. 2010 19:15
29. 1. 2010 19:13
Avatar - freeman
18. 1. 2010 08:45
OK
Viete čo tuším sa dám zlomiť na tieto nové SUV s Žiliny. Manželka stále otravuje, že chce SUV. Ja jej hovorím, že v meste je jej SUV na hov.. ale ona chce veľké a auto s vyšším posedom. A kúpiť jej X60, GLK alebo X3 dosť drahý špás. Nato, že bude jazdiť len po meste jej to bohate bude stačiť. A keď ma nase.. kúpim je Traktor. ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2010 09:12
Re: OK
Rada: TAk ji kup kolo a vysuňte sedadlo na maximum. A kvůli pocitu bezpečí na řidítka - vlaštovky - polystyren. Do špajchlí kousek kelímku od jogurtu kvůli zvuku. >:D
Avatar - kopamt
18. 1. 2010 10:36
Re: X1
by manželke spravila určite radosť ;-)
18. 1. 2010 11:04
Re: X1
Veľké s vyšším posedom je aj MPV...taký Scenic dostaneš aj za 15 tisíc... ;-) >:D
18. 1. 2010 11:41
Re: X1
Lenze zeny takto nerozmyslaju. Najprv vidia farbu a potom image a nejaky stahovak bez dobreho vyzoru ignoruju. Dost som sa zapotil, kym si ta moja vybrala to, co jej srdce chce a moj rozum schvaluje.
Avatar - pelikoš
18. 1. 2010 13:28
Re: X1
jasná volba:NISSAN QASHQAI ;-)
Avatar - saldy
18. 1. 2010 13:56
Re: X1
bezmála 2tunový mastodonti a udělat z nich nákupní tašku, to může vymyslet jen ženská.
18. 1. 2010 16:03
Re: X1
Co Peugeot 3008? Alespoň to nemá (pro ni zbytečný, těžký a drahý) pohon 4x4 a je za rozumné peníze s dobrými motory a parádním vnitřkem...
18. 1. 2010 16:11
Re: X1
No to je pravda. Az na to ze som teda hladal striktne v kategorii SUV, aj ked ta hranica medzi triedami co sa tyka crossoverom a malych SUV je skoro neviditelna. 3008 ka ma paradny interier, pekny exterier, az na jednu vec, myslim si, ze az sa po facelifte zmeni predok, bude to fakrt bomba...
neregistrovaný "exctenar"
18. 1. 2010 18:47
Re: X1
Kup jí T815,nebuď troškař a kdyby,tak H3 by taky nebyl marný. Tu začínají městská autíčka. >:D :yes:
Avatar - KANKUNEN
18. 1. 2010 09:33
Hyundai x Toyota
I20 překonává Yaris. Motory, vzhled interiér.
I30 překonává ZlatoCorollu, vzhled, diesly, kombík místo sedanu.
I40 prohraje
IX35 překoná Ravku, interiér, malý diesel
IX55 nemá co překonat,
Za deset let to bude ještě horší.
Rozbalit vlákno
10
18. 1. 2010 11:47
Re: Hyundai x Toyota
Jak muzes porovnavat Toyotu a Hyunday? Toyota je automobilka produkujici auta. Hyunday je spolecne s Kii jeden velkej kompromis.
18. 1. 2010 12:03
Re: Hyundai x Toyota
A takú "múdrosť" máš skade? :*) Človeče, ty čím ďalej tak viac perlíš...
18. 1. 2010 12:15
Re: Hyundai x Toyota
To ze se mnou nesouhlasis, jeste neznamena, ze nemuzu mit pravdu. Nerikej, ze je pro tebe Hyunday, nebo Kia stejne kvalitni auto, jako Toyota..Nevis nahodou na co je tam to tlacitko MAX A/C ? Uz jsem kvuli tomu udelal novej topic..
neregistrovaný "exctenar"
18. 1. 2010 18:56
Re: Hyundai x Toyota
To víš, tunááá na českém auto.cz je jen jedna pravda, a to:
1. buď je nejlepší cokoliv od VW,seč to nemá ani kloudný motor
nebo
2. cokoliv, co korejcům načmárali měmci, ale dělá se to tunááá v českoslovinsku
Vše další jsou šmejdy....normálka,už to pochop.
Hlavně ta korea je nekritizovatelná,to je taková místní modla.Něco jako oltář v kostelíčku, jak říkáme my ateisté.
Kámoš se už těší-je chirurg-jak začne lidem dělat plastiku očí, hezky stylově,aby to pasovalo k ventilům korejských motorů.
:-!
18. 1. 2010 19:12
Re: Hyundai x Toyota
Nechci se nijak navážet do Toyoty, ale když jsem viděl ten ubohej interiér Aurise, tak jsem se nestačil divit. Plasty vypadaly jako z 5 let starýho Korejce. Toyota prostě zaspala dobu.
18. 1. 2010 19:40
Re: Hyundai x Toyota
Auris je vseobecne propadak a Toyota to moc dobre vi!

Proc si myslis, ze oteze prevzal tento rok Toyoduv vnuk, jez sam priznal, ze po svezeni v VW Sciroco je plny zavisti!
Avatar - petrumr
18. 1. 2010 20:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2010 20:09
Re: Hyundai x Toyota
Samozrejme, že nesúhlasím, lebo trepeš blbiny. :-!
18. 1. 2010 23:01
Re: Hyundai x Toyota
buď na rýchle vychladenie interiéru alebo jeho rýchle vyhriatie, ale je to aj v iných autách Focus II to má tiež a je to dobré, hlavne keď je pri tom vyhrievanie čelného skla, sedíš a čakáš, za ľ-š minúty ide voda preč. V Hyundai to bude len rýchle vyhriatie alebo vychladnie. A keby si vedel, ako rýchlo Santa 2 kúri, a že nežerie olej a kufor oproti RAV je oveľa väčší ( pôdorys d x š 110 x 113 cm medzi podbehmi a RAV dĺžka 85 cm,pôdorys ako vo Focuse, 500 litrov iba ak japonských.
Avatar - petrumr
18. 1. 2010 19:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2010 10:20
No. 1
Ma este niekto pocit, ze takto by mala vypadat trebars Kuga? Ja mam, a tiez si myslim, ze ta kuga s prekombinovanym exterierom a lacne vypadajucim interierom na ix35ku proste nema. Tak isto nudny tiguan zaostava co sa tyka estetiky.
Sice nie som zastanca SUVomanie, ale toto auto je proste pekne, zaujimave, ale este vkusne linie, a interier tiez na urovni. :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - kopamt
18. 1. 2010 10:34
Re: korejskí dizajneri...
...sa asi vyškolili u Fordu ;-) Kuga - to ma napadlo ako prvé a S-Max ako druhé, taka nejaká ich kombinacia, ako keby si to títo dvaja cez noc rozdali v garaži a o par mesiacov bola na svete ix35-ka 8-s
18. 1. 2010 11:07
Re: korejskí dizajneri...
Kazdopadne si mysliet, ze design ukradli od fordu by bola hlupost uz aj pre to, ze to auto sa vyvyjalo neaku dobu, a usit nove saty za posledny rok co je kuga na trhu tiez nejde... ix35ka jasne odzrkadluje novy designovy smer znacky, a v podstate ide o zmenseny a upraveny exterier ix55ky. Co som s tou podobou povedat chcel, ze znacka s takou tradiciou ako ford, by nemala z ruky vypustat take paskvily, ako Kuga, proste prekrocili hranice dobreho vkusu, kzm Hyundai nie.
18. 1. 2010 23:05
Re: korejskí dizajneri...
Kuga ujde, horšie vyzerá Tiguan, bez emócií. A to si nevidel asi KOLEOS. A nový čumák Outlanderu, to musel byť v dizajne strašný žúr, keď to takto dopadlo. Oni japonci veľa neznesú...
18. 1. 2010 11:40
Re: korejskí dizajneri...
Akt nastal v garážach Hyundaiu v Soule :).
Ano, aj moja prva reakcia na prve spy foto zhrube spred roka - roka a pol, bola však to je Kuga. Hneď som si pootvaral fotky Kugy a oni sa tie auta vobec nepodobaju, len proste prvy pohlad to evokuje.
Už sa teším na prevezenie so 184 naftovými koňmi.
18. 1. 2010 11:48
Re: korejskí dizajneri...
Ty mas nejaky divny nazor na dizajn.
Zjavne odlisny od vacsiny europskej populacie. Nie si ty Vietnamec z Mileticky (ci ako sa ta ulica vola)? 8-s
Kuga je sportovo dynamicka a Tiguan je konzervativne esteticky, obe v sulade s europskou elganciu.
Napriek tomu, ze tento ix35 je o hoooodne krajsi ako predosla verzia, tak stale je to len azijska vsadekrivka bez zmyslu.
Ale ked uz sa ti tak paci, tak "americky" Focus III bude podobneho raznia. 8-s :-(
18. 1. 2010 15:44
Re: korejskí dizajneri...
Kuga mi pride ako sportovo dynamicky vypadajuci kus bordelu na 4 kolesach... Tiguan je nudny ako zvysok produktov od VW... Nie som vietnamec, ale na rozdiel od eurostada mi tiez nevadi ak sa mozem odlisit od vacsiny a uz zasadne nemam selektivny vkus ci vyber aut, zamerany na povod daneho auta. Toto sa mi paci to je vsetko, a ver mi ze sa este najde vela ludi v Europe, ktori budu patrit do kategorie "odlisnych"... A co sa tyka interieru, aspon zatial z vizualneho hladiska jednoznacne najzaujimavejsie a pri tom este moc vkusne.
18. 1. 2010 16:56
Re: korejskí dizajneri...
Chápu potřebu někoho se odlišit od ostatních, ale nevím, jestli se ti to podaří právě Hyundaiem >:D
18. 1. 2010 17:07
Re: korejskí dizajneri...
Ja som hovoril obecne. Ale ak uz sme pri autach, ten kto si musis nieco dokazovat prave autom, musi na tom byt celkom zle...
Avatar - Falco
18. 1. 2010 17:24
Re: korejskí dizajneri...
A co si dokazuješ ty, když se musí tvůj automobil odlišovat od ostatních? 8-s
18. 1. 2010 17:49
Re: korejskí dizajneri...
To som nikde nenapisal. Pisem, ze argument typu, "nebrat, lebo sje to ine ako europske modely" mi pride blby. A ked sa cloveku nieco paci, tak si to kupi bez ohladu toho, ci to ma hyundai na kapote, alebo nie.
Evidentne si nevystihol podstatu prispevku provocateura, ktory narazal priamo na znacku Hyundai...
Na rozdiel od inych ludi, si nic dokazovat nemusim, a NEVADILO by mi, si nasadnut do tohto auta, aj ked je designovo iny ako zvysok europskej produkcie, a LEN PRETO aby som vynikol z davu, ci nieco chcel dokazat nemam potrebu kupit "PREMIOVE" auto, aj za to cenu, ze by sa mi nepacil...
18. 1. 2010 13:31
Re: No. 1
nie, suhlasit mozem s teobu jedine s tym interierom...
to auto vypada ako lacna cina...pride mi ako kopia fordu (hlavne predok), zadok je tiez celkom nechutny, pripomina mi tie hnusne ssangyongy... 8-s
18. 1. 2010 15:47
Re: No. 1
TO hovoris kvoli podobe s Fordom, ale ak sa nad tym zamyslis, tak sam vies ze toto auto uz malo byt z 90% hotove ked odhalili konecnu podobu fordu.. takze o kopirovanie ist nemoze, najme aj kvoli tomu, ze v je jasne vidiet spolocne geny s veracruzom.
18. 1. 2010 17:02
Re: No. 1
No první studie Kugy byly k vidění asi 3 roky zpátky, takže času bylo víc než dost...
Inspirace Hyundaie i Kie kinetickým designem se nedá popřít. Ale Ford kinetický design po novým Focusu opustí, takže otázkou je, zda Korejci nepřišli s křížkem po funuse.
18. 1. 2010 17:11
Re: No. 1
Hm, toyota svoj povodny corolloidny design opustil, a potom prisla kia s ceedom, ktory vypadal asi tak, ako by nova corolla mala...
K tomu Focusu... no zial oustil, ten novy Focus proste... no... nie moc vydareny, co sa tyka exterieru.
18. 1. 2010 11:17
Zmuchlany papir
Nemuzu si pomoct, ale tenhle novy designovy smer, jak rika Beekey, se mi ani za mak nelibi. :no: Auto je fungl novy a kastle vypada jak v pradavne sloni reklame na peugeota 206 (207?). Vsude nejaka kulatost, promacklina. Nejsem zastancem nemecke usedlosti, ale tohle je zas prilis. To i IX55 je mnohem vkusnejsi.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - KANKUNEN
18. 1. 2010 11:31
Re: Zmuchlany papir
Odvážnější nebo usedlejší to se těžko soudí, ale není tam nic extranevkusného. Žádné sklo v jiných výškách, zadek z minulého Megana 5D, tlama z Peugeota a bohužel i z Mazdy a pod. I budíky nejsou málem u spolujezdce.
Avatar - saldy
18. 1. 2010 14:16
Re: Zmuchlany papir
tobě nic neříká fluidní designérský jazyk? >:-[]
18. 1. 2010 15:43
Re: Zmuchlany papir
Ani ne hele... to je nejaka choroba??? >:D
Avatar - saldy
18. 1. 2010 15:59
Re: Zmuchlany papir
nevim, píšou to na jejich webu:

Design, za kterým se otočíte. Pouze malé změny nebyly dostačující. Novým modelem Hyundai se kompletně inovuje vzhled jejich SUV. Promlouvá na nás „fluidním“ designérským jazykem prostřednictvím ladných jemně zakřivených linií karoserie, šestiúhelníkové masky chladiče či agresivní linie spodní hrany bočního prosklení. Hyundai nám takto představuje nový dynamický sportovní vzhled.
18. 1. 2010 16:13
Re: Zmuchlany papir
Souhlas, tohle vidím na tvarové šlápnutí HODNĚ vedle. Dal bych (z hlediska designu, ne techniky) přednost dokonce i končícímu Tucsonu, a ten jsem nepokládal za žádnou velkou krásu.

Problém vidím v naprosté překombinovanosti ix35 - no schválně si spočítejte, kolik se na boku nebo na předku toho auta potkává, kříží, splývá a tluče různých linií a prolisů. Jen si v paměti promítněte pár aut, která byste označili za krásná (schválně nenapovídám ;-)). Nedá se tvar každého z nich definovat jednou nebo dvěma základními linkami?
29. 1. 2010 19:24
Re: Zmuchlany papir
Někdo to prostě nedokáže posoudit... co třeba F. Kuga ??? Ten se líbí? Křivky jsou v pořádku?
18. 1. 2010 11:27
Tlacitko Max A/C
K cemu to tlacitko slouzi? Je videt na druhe foto vedle tlacitka A/C. Dekuji za odpoved.
Rozbalit vlákno
18
18. 1. 2010 12:15
Re: Tlacitko Max A/C
Tipol bych si, ze to bude nieco ako "klima na plne gule". Na rychle ochladenie auta do ktoreho si nasadol po tom, co stalo par hodin v lete na slnku...

Ale ked som uz pri tom, ten stredovy panel je podla mna otrasny, nesurody. "Biju" sa tam okruhle tlacitka s plochymi, cierne so striebornymi, zapustene s vystupujucimi. Nemozem si pomoct, pripada mi to hodne lacne.
18. 1. 2010 12:55
Re: Tlacitko Max A/C
Klima jede vzdy na plno, jen si ji prihrejvas, pro rychlejsi ochlazeni interieru preci slouzi kombinace klimatizace a vnitrniho okruhu, ze by to melo jen funkci kombinace techto 2 ovladacich prvku,.... kvuli tomu dalsi tlacitko?
18. 1. 2010 13:01
Re: Tlacitko Max A/C
Myslím, že nie. Manuálne ovládaná ide naplno - to máš pravdu, ale elektronicky ovládaná môže regulovať výkon klímy, bez prikurovania.
Avatar - Stephen
18. 1. 2010 13:08
Re: Tlacitko Max A/C
Tlačítko Max A/C zapne kompresor klimatizace, nasměruje vzduch "na hlavy", přepne na vnitřní okruh a ventilátor pustí na plný pecky. Smyslem je maximálně zchladit interiér v co nejkratším čase.
18. 1. 2010 13:52
Re: Tlacitko Max A/C
Takze to, co jsem psal vejs. OK, pekna blbost, dela to to, co je v kazdem manualu popsane a vsichni to delame tak nak automaticky :).
18. 1. 2010 15:51
Re: Tlacitko Max A/C
Byla by to blbost kdybys to pak musel vypinat, ale predpokladam, ze kdyz si klimu nastavis na 23 C, tak se to vypne, az bude v kabine 23...
18. 1. 2010 17:36
Re: Tlacitko Max A/C
Vzhledem k tomu, ze se to cele tvari ne zrovna jako automaticka klimatizace, tak je to asi fajn, aspon chudaci nemusej kroutit volicem teploty, ventilatoru a jeste k tomu mackat vnitrni okruh.
18. 1. 2010 13:54
Re: Tlacitko Max A/C
Vykon klimatizace je porad stejny, kompresor zna akorat povel zapnuto a vypnuto. Automaticka klima znamena, ze elektronika ridi otacky ventilatoru, klapky usmernujici vzduch k vydechum klimatizace a pomer ochlazeneho vzduchu z klimatizace/ohraty vzduch.
18. 1. 2010 14:37
Re: Tlacitko Max A/C
Lenze ked hovorime o "klimatizacii", myslime funkciu regulacie teploty interieru ako celok. Nie len samotny kompresor. A vykon co sa tyka rychlosti ochladzovania interieru sa samozrejme da regulovat.
18. 1. 2010 15:20
Re: Tlacitko Max A/C
Elektronicky rizena klimatizace ti zacne do prehrateho interieru vzdycky foukat na plno, na to nepotrebujes tlacitko, to proste automaticke klimatizace delaji. Uvnitr mas 40, nastaveno 24 a zacne to foukat na plno.
18. 1. 2010 15:55
Re: Tlacitko Max A/C
Jestli teda prepnes na automatiku. Ja si myslim, ze kazde sofistikovanejsi auto ma automatickou klimatizaci, kde se muze regulovat jak vzduch, tak intenzita... a pak tam mas moznost prepnout do rezimu, kde kabinu ochladi na nastavenou hodnotu za co nejkratsi dobu...
18. 1. 2010 17:33
Re: Tlacitko Max A/C
Vzdycky se system snazi dosahnout zadanou teplotu co nejdriv, at uz ohrivat, ci chladit, samozrejme mluvim o automaticke klimatizaci, jine me nezajimaji :-) .
18. 1. 2010 17:56
Re: Tlacitko Max A/C
Tak to jsi poradne vedle. Treba se koukni na automatickou klimatizaci v Civicu, zapnes klimu, nastavis teplotu, a taky si muzes zvolit intenzitu... Primitivni systemy, kde se intenzita neda regulovat neznam...
neregistrovaný "exctenar"
18. 1. 2010 19:09
Re: Tlacitko Max A/C
Co je to sofistikovanější auto?Opak nesofistikovanějšího?A ony se dělají nesofistikované konstrukce? Se ptám,ať vím...neb tohle slůvko před časem vytáhli naši pologramotní novináři z tištěných médií a najednou je vše sofistikované.Já má problém si představit to nesofistikované.
Je to asi jako "v tuto chvíli"..."vlastně"..."v podstatě"...aj. psedudo pojmy.Připomíná mi to slovo "nejoptimálnější",přitom např. konstrukce, nebo řešení může být optimální,že? Nejoptimálnější sotva. Nejlepší...možná, ale zase z jakého úhlu pohledu....sory za OT, ale sofistikovaná konstrukce je prostě jedna velká PY**ovina. :-!
Avatar - petrumr
18. 1. 2010 20:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2010 13:58
Re: Tlacitko Max A/C
Opisoval si túto pristrojovku? [odkaz]
18. 1. 2010 15:22
Re: Tlacitko Max A/C
Tiguan ten nesmysl take? Jinak opoved na tvoji otazku zni NE, mluvim o tomto Hundayi, prekvapko co ;-) .
18. 1. 2010 15:09
Re: Tlacitko Max A/C
hyundai accent (manualna klimatizacia) pri max a/c zapne vnutorny okruh a vzduch ide tak sa mi zda na tvar.
18. 1. 2010 15:42
KUGOLEX
Jako jo, dobrý, stačilo ale jen prostě říct, že na víc... nemáš.

Oceňuji snahu o svébytnost, kteroužto zatím shledávám ovšem velmi neoriginální. Přesto (a je to fajn) Kia přichází s poměrně inspirativním modelem, který jistým sociálním komunitám pomůže překonávat noční poty z mistrů silnic - BMW 1, XC60, GLK, Q5, případně TIGUAN, YETI.

Je čím dál těžší přijít s designovým průlomem. Možná snad by však mělo být pravidlem přejímat z designových konkurenčních prvků důsledně jen to nejlepší. Jenomže. Auto to nejsou jednotlivosti, to je harmonie celku. A dokázat stvořit z jednotlivostí právě ten harmonický celek, to je vořech pro mistry. Bangle, Schrayer, D´Artagnan Silva a pět šest dalších. Na světě, ne u vás v ulici.

Takže na lowend dost dobrý. Lowendová auta kupují lowendoví lidé, tak to už na světě chodí, myslím, že z tohoto pohledu se bude muset majitel hodně snažit, aby to v životě dotáh´ aspoň na svý auto...

Takže (takové tišší) - bravo kia.
Rozbalit vlákno
49
Avatar - jazva
18. 1. 2010 15:55
Re: KUGOLEX
že ťa radšej neutreli do ponožky :-(
Avatar - saldy
18. 1. 2010 16:08
Re: KUGOLEX
ix35 bude jistě cenově nasazen proti Yeti, tak pochopim ještě ty poty např. z X1, ta je ve stejné výbavě o čtvrt mega dražší ale proč by se měl potit z Yetiho to nevim, Yeti se bude potit z novýho Tucsona, pokud splní sliby tak jistě ano.
18. 1. 2010 16:38
Re: KUGOLEX
Tím obrazně naznačuji, že jsou premianti a ti co premianty... nejsou.
neregistrovaný "diskuter74"
31. 3. 2010 18:19
Re: KUGOLEX
jj, su ti co minu peniazky na auto alebo cosi ine a tak si znizuju svoj komplex (specialne VW, Skoda, Audi) alebo ti co si dopraju porovnatelne auto za rovnaky peniaz a za zvysok radsej chodia na dovolenky, alebo si kupia pravidlene novsi byt, dom ako napr. ja.

nic v zlom, ale preco by som mal byt taky blbec aby som si kupil yeti alebo tiguan o 4.000 euro drahsie v porovnatelnej vybave ?
18. 1. 2010 16:12
Re: KUGOLEX
to auto ve článku je HYUNDAI, sesterska Kia bude vypadat takhle [odkaz]
18. 1. 2010 16:41
Re: KUGOLEX
Ac nemam rad hledani toho, co kdo obslahnul, neda mi to - jestli v tom nekdo nevidi tiguana, je slepej jak patrona :-) No, snad to jeste poopravi
18. 1. 2010 16:14
Re: KUGOLEX
Nocni poty mas Ty, maximalne z toho, ze se porad snazis auta typu "TIGUAN, YETI" nacpat do kategorie "BMW 1, XC60, GLK, Q5"...
18. 1. 2010 16:37
Re: KUGOLEX
Udělej si jasno v kvalitativním třídění a v třídění velikostním. Můžeš začít u mozků ;-)
18. 1. 2010 17:43
Re: KUGOLEX
No jo, s blbcem se da leda tak hadat, argumentovat moc ne. Dekuji, s mozkem mam na rozdil od Tebe vsechno v pohode.
18. 1. 2010 18:35
Re: KUGOLEX
Jo, můžeš klíďo zkusit se tu pod Hyundaiem hádat sám se sebou. Častokrát zde ostatně ani nic jiného neděláš...
18. 1. 2010 17:23
Re: KUGOLEX
lowendoví lidé...proč nenapíšeš rovnou socky? 8-s :no:. ještě že mám jinou představu o tom, jak to na světě chodí..
18. 1. 2010 17:29
Re: KUGOLEX
Zde pozor, Lube, tohle zkratkovité uvažování je mi cizí. Skutečnost, že tak jako auta existují lowendoví, mainstreamoví prémioví i lux lidé má s majetkem společného pramálo...

P.S. Pokus se tu vypsat, jak to podle tebe na světě chodí. Mohla by to být zajímavá studie. Zejména s odkazem na tvůj horní příspěvek...
18. 1. 2010 17:45
Re: KUGOLEX
z toho Vašeho kastování společnosti se mi dělá zle a je úplně jedno, jestli je to rozdělení založeno na velikosti vlastněného majetku nebo třídě/stáří/prémiovosti vlastněného auta, vůbec nic to totiž nevypovídá o povahové kvalitě toho daného člověka, a o to jde (tedy alespoň mně) v životě především
18. 1. 2010 18:32
Re: KUGOLEX
No vždyť právě - jsou charakterově, povahově, lowendoví, mainstreamoví, prémioví i lux lidé. Nebo se snad domníváš, že v životě je to opravdu jako v pohádce?
18. 1. 2010 18:50
Re: KUGOLEX
Právě proto, že život narozdíl od pohádky není jenom černý a bílý, tak je to kastování úplně mimo mísu. To jako když je někdo vyčůránek zahleděný do sebe (takže pro mně lowendový člověk), tak musí jezdit v Hyundai, protože to je podle Vás lowendové auto? Nebo snad člověk, který sedlá BMW je za každou cenu "prémiový" člověk, protože sedlá prémiové auto. A jak pak posuzovat lidi, kteří auto vůbec nevlastní? Nepřízpůsobiví? A co když auto nepotřebují a své finance investují do úplně jiných věcí? A kdo určí, který člověk je lowend, a který highend? Pro mně jsou třeba lowendové názory ty Vaše a přes to nepředpokládám, že jezdíte Hyundai. Kdo nás tedy rozsoudí, zda jsem lowend já nebo Vy?
18. 1. 2010 19:21
Re: KUGOLEX
Všechno špatně, supersoule. Nepiš tu pohádky... ;-)

Právě proto, že život není černobílý existují lowendoví, mainstreamoví (supermainstreamoví), subprémioví, prémioví i lux... lidé. Tak to je, s tím nic nenaděláš.

Písně o majiteli Ikei, který, seč boháč, sedlá octávku tu již odezněly dávno... :-)

P.S. Abych ti to jemně zkomplikoval, pak ber na vědomí, že v životě je to opravdu černobílé. Jen menšina totiž není barvoslepá...
18. 1. 2010 19:51
Re: KUGOLEX
Jen pro zajímavost, kam bys řadil dejme tomu lékaře ve státní nemocnici nebo vysokoškolského pedagoga na státní VŠ, který je ve svém oboru dobrý nebo přímo skvělý, ale vzhledem k platu a třeba i početné rodině má jen na lowendové auto (Dacii, Hyundaie, Kiu...). Skutečně je to podle tebe taky lowendový člověk? Nebo snad z tvé poučky "Lowendová auta kupují lowendoví lidé" existují i výjimky?
18. 1. 2010 21:18
Re: KUGOLEX
Hodláš-li se mnou diskutovat o lowendových lidech, budeš v sobě muset zapudit pokřivené představy o úspěšných pedagozích na vysokých školách, žebrajících na nárožích o kůrku chleba... Beaumonte, časy Ch. Dickense jsou nenávratně pryč. Tímhle tu dojmeš jen nějakého prosťáčka.

Ano, jsou lowendeoví, mainstreamoví, supermainstremoví, subprémioví, prémioví i lux... lidé. S potentním lékařem ve státní nemocnici to ovšem společného nemá nic.
18. 1. 2010 21:29
Re: KUGOLEX
Já fakt netuším, v jakém světě to žiješ... ;-\ Zkus se někdy zeptat na nějaké VŠ kromě informatiky, ekonomky a práv, kolik tam berou třeba asistenti, jakou mají šanci si vydělat něco "bokem" (myslím samozřejmě legálně, ale mimo školu) a v kolika letech je tak asi reálné dosáhnout na docenturu a tím na solidní plat...
18. 1. 2010 21:54
Re: KUGOLEX
Ty bys rozbrečel i negramotnýho... >:D ;-)
19. 1. 2010 00:05
Re: KUGOLEX
Rikas, ze charakterove lowendeovi lidi musi jezdit v lowendeovych autech. Jestli to tak opravdu myslis, tak pak je to nesmysl nad nesmysly. Ja osobne znam pedagoga, trenera, ktery cely zivot vzdelaval na VS nas, dalsi ucitele, trenoval atleticky hvezdy nejenom v CSR, ale i v zahranici. Je to clovek ferovej, vzdelanej a hlavne lidskej. Presto jezdi cely 3 roky co jsem na skole Loganem. Chces mi tvrdit, ze nejaky debilni zarazeni jeho auta je opravdu znamka kvalit daneho cloveka??
Avatar - Blue Sun
18. 1. 2010 19:57
Re: KUGOLEX
Ještě, že můj život může být barevný. Černá a bílá jsou nudné. No jo! Přece pro fanouška VW ideální barvy!
18. 1. 2010 20:14
Re: KUGOLEX
Ty ešt žiješ, kámo? >:D
Avatar - Blue Sun
18. 1. 2010 20:22
Re: KUGOLEX
Zapomínáš, že jsem nesmrtelný? >:D
Jo, žiju, i když na to dnes ani trošku nevypadám.
18. 1. 2010 20:24
Re: KUGOLEX
Mám známé, kteří jezdí BMW M3, VW Golf, Kia Ceed, VW Touareg, jiní mají obyčejnější auta a své prachy investují do dvou kol, ať už s motorem nebo bez, a někteří dokonce chodí pěšky, resp. jezdí MHD nebo ČD, v lepším případě oranžové SA, ale fakt nejsem schopen určit, kdo z nich je lowend, mainstream, supermainstream, prémie nebo lux. A zároveň jsem od nikoho z nich nikdy neslyšel, že bych měl snad být nějaký lowend já jenom proto, že jezdím v ojeté Primeře. Asi máme priority položené někde jinde. A pokud jde o barvy, tak s tou barvoslepostí jste to trefil, patřím k národnostní menšině žijící v ČR, tak asi proto vidím barevně. Jako člověk schopný vnímat barevně si tedy dovolím zařadit si Vás do kategorie podle barev a automobilových tříd - nejste Vy řidič hnědého supermainstreamového lowendu VW Fox?
18. 1. 2010 21:12
Re: KUGOLEX
Supersoule, je to dokonale k pláči... Připadá mi, jako bych tu nenapsal více než jeden příspěvek...

Přihlaš se, až ti nebudou v žaludku ležet kamarádi v hnědých emtrojkách... bože.
18. 1. 2010 21:26
Re: KUGOLEX
V podstatě máte pravdu s tím jedním příspěvkem, bohužel jste nám tady nebyl důkladně schopen vysvětlit tu paralelu mezi lowendovými auty a lowendovými lidmi, tak se pak nedivte, že se snažím původní myšlenku vyvrátit jako pro mně nepřijatelnou. Jo a Bůh opravdu nejsem, nemusíte mně tak oslovovat, nedělá mi to dobře. A kamarádi s emtrojkama mi rozhodně v žaludku neleží. Nejsem závistivý. Takže pokud jste schopen formulovat nějakou polopatickou definici té paralely lowendový člověk vs. lowendové auto, žádám Vás o ní. Možná pak budu schopen uznat, že jsem přece jenom ten lowendový človíček, a Vy jste víc než jen Brouk Pytlík (čti lowend snažící se býti supermainstreamem).
18. 1. 2010 21:31
Re: KUGOLEX
Neboj, GTI zásadně odmítá cokoliv vysvětlovat a zejména dokazovat. Fakta, to je pro něj cosi zcela irelevantního a pod jeho důstojnost.
18. 1. 2010 21:53
Re: KUGOLEX
Odporuješ sám sobě. Na jednu stranu tvrdíš, že jsem lowendový či supermainstreamový člověk, na druhou, že takovéto členění neexistuje. Co má společného mé kalitativní zařazení jakožto člověka s tím, že zařazení dle tebe neexistuje? Nezdá se ti tvůj postoj poněkud neurovnaný?

O tom, cos zač právě vypovídá tvůj akcent na ty kamarády s BMW M3. To ty hledáš odpovědi tímto směrem, to ty máš potřebu se tu obhajovat, že nikomu nikdy nic nezávidíš. Máš v tom dokonalej brajgl. A to se tě raději ani neptám, co by sis o sobě myslel, kdybys tu emtrojku měl ve vlastní garáži... Hrozné, supersoule. Hrozné.

Možná ti představa, že diskutér GTI je dokonalý lowend pomůže v tom, alespoň o takovýchto věcech popřemýšlet, zatím se motáš jen v kruhu velkého kulaťáku, na němž se to hemží emtrojkařema a ty všem kolem vysvětluješ, že v životě není důležité čím jezdíš nýbrž čím nejezdíš. Zajímavé, supersoule.

Oprostím-li se od tvých naivních sociologických autopředstav, pak ti musím zopakovat jednu ze zásadních myšlének o existenci lidských komunit. Ano, s auty, bez aut, s velbloudy, bez velbloudů, s tříkolkami, bez tříkolek, supersoule, jsou prostě ve společnosti lowendoví, mainstreamoví, supermainstreamoví, subprémioví, prémioví i lux... lidé. Tak trochu mě nudí tu diskutovat o notoricky známých věcech. Možná, až přehoupneš dvacátý rok, počneš pozvolna chápat souvislosti.

Zatím to u mne dokonale prohráváš.
18. 1. 2010 22:44
Re: KUGOLEX
Teda hrozne jen a jen to tve. To, co je v tomto tvem prispevku nejsou nic jineho nez absolutni slataniny a blbosti, argument zadny...gti, ty bys prodal i mrtvemu zimnik, jak ti ta huba jede, ale pravda nikde
18. 1. 2010 22:11
Re: KUGOLEX
No vidíš, u GTI-ho dokonale prohráváš... takže budeš asi fajn chlap :-)

Vítej do klubu :-) :yes:
18. 1. 2010 23:07
Re: KUGOLEX
Dovolim si reagovat z vlastni zkusenosti!

Cloveka poznas nejlepe podle jeho zachodu u znameho, souseda budouci pritelkyne...atd

A to same u mne plati u autech ktere vidim, co zakaznik priveze do garaze! Bez ohledu kolik stoji udelam si lehky obrazek o cloveku komu to auto patri, a reknu Vam panove do nekterych aut se stitim vsednout a nema tu nic spolecneho s vekem ci cenout nebo znackou toho auta!
18. 1. 2010 23:31
Re: KUGOLEX
:yes: Jj, já nepochybuji o lowendovosti, mainstreamovosti či prémiovosti lidí, i když za prvé bych použil trochu jiné kategorie a za druhé, každý máme jiná kritéria hodnocení. Nedokážu ale souhlasit s rovnicí "Lowendová auta kupují lowendoví lidé". A mr. ži-ti-ár... oops, pardon ži-ti-aj ;-) ...mi nedokáže vysvětlit, proč by mělo být to tvrzení pravdivé ;-\ No ale nevím, proč mně to překvapuje, když za těch x-let, co čtu jeho příspěvky, tak nebyl schopen vysvětlit a obhájit snad žádné ze svých tvrzení ;-) Btw budiž mu ke cti, že je to jediný diskutér, jehož názory si pamatuju a dokonce i vyhledávám, abych se mohl nechat kvalitně vytočit >:D No a taky, aby bylo o čem mluvit u piva, když už se probralo ženské a politiku ;-)
Avatar - saldy
19. 1. 2010 00:47
Re: KUGOLEX
tak já si už zase připravoval vidle a tady se to mezitim zvrhlo ve filozofickou debatu >:D Jsem rád, že jsou zde i milovníci moudrosti.Tomáš Halík by ale z té naší diskuzní idilky tady asi radost neměl.
Každý se dívá na život jinou optikou,tou vlastní, jestli gti posuzuje lidi skrze své představy o autech, je to v pořádku, má s tím zřejmě pozitivní zkušenost-tedy ta "určitá" volba auta přeci dotváří "ten určitý" charakter a pozici, auto a charakter jsou spojené nádoby, neni sám, mnoho lidí takto škatulkuje a nejen podle aut, dnešní doba tomu velmi nahrává, gti se však k charakteru či postavení lidí nevyjadřuje, pouze konstatuje jak se věci -jeho optikou- mají ;-)
19. 1. 2010 01:20
Re: KUGOLEX
No možná bych taky chtěl mít v životě ten komfort nahlížet na svět takhle jednoduše, bohužel jsem se od kolegy GTI nedočkal žádného návodu, jak přejít na jeho stranu. Tož mně trochu mrzí, že se budu muset dále trápit ve svém komplikovaném světě >:D
18. 1. 2010 18:13
Re: KUGOLEX
"Beztřídní" společnost skončila listopadem 89. Ať se ti to líbi něbo ne, diferenciace společnosti je normální trend kapitalismu. :-!
18. 1. 2010 18:18
Re: KUGOLEX
diferenciace a kastovani mi prijdou jako dve zcela odlisne veci, ale mozna jsem jenom precitlively ;-)
18. 1. 2010 18:29
Re: KUGOLEX
Tyhle "problémy" řeší pouze ti, co nemají... ;-)
18. 1. 2010 19:03
Re: KUGOLEX
Radši budu lowend finanční než intelektuální >:-[]
18. 1. 2010 19:21
Re: KUGOLEX
Je lepší být zdravý a bohatý, než chudý a nemocný. ;-)
18. 1. 2010 19:22
Re: KUGOLEX
No... tos tedy objevil Ameriku :-)
neregistrovaný "honzas7"
18. 1. 2010 19:38
Re: KUGOLEX
Je to skutečné štěstí pro čtenáře auto.cz, že člověk s takovým intelektem je ochotný sdílet své názory s ostatními. Smím se zeptat za jakého člověka se osobně považujete? Supermainstreamového, prémiového nebo snad lux?
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 19:55
Re: KUGOLEX
supermainstreamovy premiant triedy lux ;-)
18. 1. 2010 22:02
Re: KUGOLEX
A proč tě zajímá právě tohle? Připadáš mi nějakej šáhlej, nezlob se. To jako když tu napíši, že jsou lidé loudaví, pomalí, rychlejší a pak ti nejrychlejší, co dělají sto metrů pod deset sekund, tak se také začneš ošívat a snažit se hledat odpověď, jak který diskuzní kolega umí běhat? 8-s a jestli náhodou (nedej bože) já nedělám tu stovku pod deset?

Kde ses v životě ztratil, honzíku?
19. 1. 2010 00:13
Re: KUGOLEX
Rozdíl je v tom, že argumentujete tím, že jsou na světě lidé různých povah a vlastností, z čímž nikdo nepolemizuje. Problém je v tom, že jste napsal "Lowendová auta kupují lowendoví lidé", takže když použiju paralelu s lidmi loudavými, pomalými, rychlejšími a nejrychlejšími, zněla by ta věta "Loudavá auta kupují loudaví lidé", a logicky pak "Pomalá auta kupují pomalí lidé", "Rychlejší auta kupují rychlejší lidé", "Nejrychlejší auta kupují nejrychlejší lidé"... V čem asi tak jezdí Usain Bolt? Ve Veyronu? V SSC? Koenigsegg?
Avatar - Stephen
19. 1. 2010 10:02
Re: KUGOLEX
Milý GTI, děkuji Ti, že jsi mě tak hezky zaškatulkoval. Troufám si totiž předpokládat, že za lowendová auta považuješ všechny HYUNDAIe, nejen zde diskutovanou ix35.
Vždy jsem oceňoval Tvou schopnost psát. Ale tohle je drobet přes čáru, nemyslíš?
Od člověka Tvojí inteligence bych takovéto "škatulkování" nečekal, je to hodně hluboko pod úroveň alespoň průměrně vkusného člověka. Holt jsem přišel o iluze o Tvé osobě. Člověk se pořád učí.
19. 1. 2010 14:33
Re: GTI na smiech
Ja som nemohol inak, ale musim reagovat. Ty to v tom mozocku mas naozaj dost spatne pospajane. Svojimi nazormi mi je uz z teba v poslednej dobe naozaj do smiechu. Sorry za uprimnost, ale svojimi nazormi sa radis jednoznacne v rebricku magorov medzi super mainstream... Necudoval by som sa ak by si vo volnom case strkal svojho pipika do vyfuku svojho tatosa z produkcie koncernu VW, co ma na tvoju inteligenciu asi vyrazne zly vplyv... :no: :no: :no:
neregistrovaný "misiak"
19. 1. 2010 19:56
Re: GTI na smiech
jeho prepustili z Bohnic, pretoze dosli k nazoru, ze jeho forma postihnutia by bola urazkou pre vsetkych poctivych blaznov ;-)
Avatar - Ada je zase tady
18. 1. 2010 17:24
Korejska krasa
Dekuji, nemusim. Yeti vypada (az na ty kelimky a nesmyslne dlouhou sklenenou strechu) MNOHEM, MNOHEM LEPE! Tohle je jen takova korejska kvaska. Mne tyhle asiatske tvary opravdu neberou.
Jen jedno plus je treba priznat - diky za kazde dalsi auto, ktere nevlaci bricho po zemi a ma 4x4.

BTW: Dnes jsem videl starou dobrou kachnu od Citroenu. Takova reseni potrebuje svet zitrka.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 18:01
Re: Korejska krasa
[odkaz]
29. 1. 2010 19:18
Re: Korejska krasa
Hochu, ty máš porušený cit pro design, téměř nikomu se to nelíbí, zejména ne z boku - je to katastrofa, nemluvím o vnitřku a jízdních vlastnostech, je to prostě "sklaní typ- YETI" ...
neregistrovaný "misiak"
18. 1. 2010 17:54
Hyundai
Toto je velmi vyvazene vozitko ...velky skok proti doterajsim modelom :yes:
Dalsi uspesny krok na ceste do hlbsieho povedomia zakaznikov.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
18. 1. 2010 20:23
Re: Hyundai
O vyváženosti bych pomlčel, zdá se mi příliš těžké na zadek.
29. 1. 2010 19:15
Re: Hyundai
Tak se nadlehči a podívej se na Forda Kugu...
19. 1. 2010 16:00
Dlouho tady nebyla shrnovačka...
Podle zdejší diskuze by si člověk myslel, že nejeden doktor, právník, daň poradce atd. u nás zásadně jezdí lowend (Dacii, Kia, Hyundai atd.). Upřímně, neznám žádnýho takovýho. Samozřejmě, že auto nevypovídá o charakteru jeho vlastníka. Ale u výše zmíněných profesí je auto měřítkem jeho úspěšnosti. Takhle to chodí nejen u nás. Samozřejmě, že ne každý má potřebu vozit se prémií nebo luxusem, ale alespoň mainstream je potřeba. Kdo z vás by šel k neznámému doktorovi, který má před ordinací Dacii, když doktor vedle parkuje BMW?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
20. 1. 2010 14:25
Re: Dlouho tady nebyla shrnovačka...
Já.
29. 1. 2010 19:13
IX 35
Pánové z některých příspěvků se mi chce zvracet, jen namátkou " srovnávat RAV se Santa Fé či IX nelze, RAV je nejhorší SUV jaké jsem kdy řídil, po 60 km rychlé jízdy nebrzdilo, ve 180km kmitala přední kapota mezi panty, že to vypadalo, že uletí, dozadu se nikdo nevejde, atd, To jen k jednomu příspěvku. Je fakt, že do toho možná s kámošem půjdem, neboť záruka 5 let je k nezaplacení a pak snad budem jezdit na "elektřtinu", protože nevíme co s ropou ti židáci udělají !!!
Rozbalit vlákno
0