Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 130i: Šest válců!

Navzdory původním prognózám a neoficiálním informacím se mohou na řadový šestiválec těšit i fandové BMW1!
Zpět na článek
8. 2. 2005 17:22
neregistrovaný "UškWik"
8. 2. 2005 17:41
neregistrovaný "Cernobyl"
8. 2. 2005 17:43
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
8. 2. 2005 18:38
neregistrovaný "paja"
8. 2. 2005 19:09
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
8. 2. 2005 19:42
neregistrovaný "Martin"
9. 2. 2005 09:17
neregistrovaný "aaa"
13. 2. 2005 22:53
neregistrovaný "Martin"
8. 2. 2005 19:03
neregistrovaný "Quattro"
8. 2. 2005 19:21
neregistrovaný "NIcKON"
9. 2. 2005 01:17
neregistrovaný "jan"
9. 2. 2005 08:04
neregistrovaný "NIcKON"
9. 2. 2005 12:13
neregistrovaný "knour"
9. 2. 2005 12:37
neregistrovaný "Baron"
10. 2. 2005 11:15
neregistrovaný "Martin"
9. 2. 2005 13:47
neregistrovaný "JP"
15. 2. 2005 23:01
neregistrovaný "BAR"
16. 2. 2005 08:28
neregistrovaný "JP"
10. 2. 2005 08:09
neregistrovaný "flavio"
10. 2. 2005 11:24
neregistrovaný "Martin"
8. 2. 2005 19:13
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 2. 2005 19:31
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
8. 2. 2005 20:14
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 2. 2005 22:05
neregistrovaný "hattori_hanzo"
8. 2. 2005 23:02
neregistrovaný "Ozzy"
8. 2. 2005 23:59
neregistrovaný "Jura u Brna"
9. 2. 2005 01:21
neregistrovaný "jan"
9. 2. 2005 08:54
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 2. 2005 09:09
neregistrovaný "SuperTopGearDiesel"
9. 2. 2005 09:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 2. 2005 10:01
neregistrovaný "hovado evropsky"
9. 2. 2005 10:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 2. 2005 12:30
neregistrovaný "cyrus"
9. 2. 2005 15:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2005 00:00
neregistrovaný "toby"
10. 2. 2005 14:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 2. 2005 16:06
neregistrovaný "hovado evropsky"
9. 2. 2005 18:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 2. 2005 10:44
neregistrovaný "Fechta"
9. 2. 2005 14:06
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2005 15:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 2. 2005 15:26
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2005 18:32
neregistrovaný "GT500"
9. 2. 2005 18:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2005 08:14
neregistrovaný "flavio"
9. 2. 2005 16:17
neregistrovaný "all risk"
9. 2. 2005 18:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 2. 2005 10:56
neregistrovaný "Mirek"
9. 2. 2005 09:03
neregistrovaný "knour"
9. 2. 2005 09:23
neregistrovaný "Jenda"
10. 2. 2005 14:27
neregistrovaný "Cynik"
9. 2. 2005 09:20
neregistrovaný "Jenda"
10. 2. 2005 14:31
neregistrovaný "´eavy"
14. 2. 2005 11:39
neregistrovaný "Jenda"
9. 2. 2005 10:25
neregistrovaný "radio"
9. 2. 2005 10:37
neregistrovaný "anonym"
9. 2. 2005 23:30
neregistrovaný "martinn"
10. 2. 2005 11:58
neregistrovaný "UškWik"
9. 2. 2005 11:20
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2005 13:45
neregistrovaný "ciello"
9. 2. 2005 16:15
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2005 14:10
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2005 14:38
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2005 14:43
neregistrovaný "ciello"
9. 2. 2005 15:27
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2005 16:11
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2005 16:24
neregistrovaný "ciello"
9. 2. 2005 16:38
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2005 16:44
neregistrovaný "ciello"
9. 2. 2005 17:12
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2005 17:40
neregistrovaný "UškWik"
9. 2. 2005 16:45
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2005 17:01
neregistrovaný "ciello"
9. 2. 2005 17:16
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2005 21:30
neregistrovaný "TRUCKER"
10. 2. 2005 10:24
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2005 08:56
neregistrovaný "Roman"
10. 2. 2005 10:57
neregistrovaný "klukjakobuk"
10. 2. 2005 14:23
neregistrovaný "ciello"
neregistrovaný "UškWik"
8. 2. 2005 17:22
6 hrnků
Jaj, tak sem se sek papa A3 3,2 BMW Power Forever!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cernobyl"
8. 2. 2005 17:41
bez titulku
No tak to je parada...Jestli bude M7, tak nejspis bude mit nakej brutalni 12-valec...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
8. 2. 2005 17:43
Re: bez titulku
Podle všeho to vypadá, že M7 bohužel nejspíš nebude
Ačkoliv nikdy neříkej nikdy...
neregistrovaný "paja"
8. 2. 2005 18:38
Re: bez titulku
Doufam, ze BMW pripravi odpoved na radu S od Audi a AMG od M-B, pripada mi to trochu odtazite spolehat se na Alpinu.
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
8. 2. 2005 19:09
Re: bez titulku
Taky ještě doufám, i když v případě Audi není v luxusní třídě na co odpovídat. Ovšem v případě modelu, který se přehoupl do druhé poloviny svého života (BMW 7), už příliš naděje nezbývá.
neregistrovaný "Martin"
8. 2. 2005 19:42
Re: viva la BMW!
130i!!!! TO BUDE ZIHADLO!!!!!!!!
Jeste bych chtel podotknout k te rade S od Audi. V Autopalu se testuji chladice na sportovni A8. Maji to pod oznacenim B8 a ten chladic je tak velky, ze by se do normalni A8 ani nevlezl. Rekl bych, ze to nakonec bude ta S8, ale nebude mit 500 koni, alespis tak o 100 koni (mozna i o vic) vic. A to teprv bude zihadlo!!!
neregistrovaný "aaa"
9. 2. 2005 09:17
Re: viva la BMW!
nemas pravdu, Autopal testuje chladic na novou RS6
neregistrovaný "Martin"
13. 2. 2005 22:53
Re: viva la BMW!
ty tam sefujes nebo co???
Na novem chladici pro RS6 skoncili asi pred mesicem. Vozili to do Anglie do prototypu. Ted tam frci pro tu B8 (pravdepodobne S8) a uz sou taky ve finalni fazi
neregistrovaný "Quattro"
8. 2. 2005 19:03
RS3
No snad AUDI zabojuje a do S3 nebo snad i RS3 nacpe něco na co nebude stačit ani M1. Jde přeci o prestiž!!!!
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "NIcKON"
8. 2. 2005 19:21
Re: RS3
Audi motorářským potenciálem v poslední době příliš nehýří, i v nových modelech se objevují převážně donekonečna modernizované verze starších motorů - např. nová A4, jejíž čtyři turbodiesely patří každý k jiné generaci a dvaapůllitr dosud nemá ani vysokotlaké vstřikování, je toho hezkým příkladem.
Proto bych se zase tak moc netěšil, udržování sociálního ráje pro německé a španělské dělníky totiž stojí Volkswagen příliš mnoho peněz, které by naléhavě potřeboval jinde.
neregistrovaný "jan"
9. 2. 2005 01:17
Re: RS3
platy zamestnancu cini jen 15% vsech vydavku automobilky. Na druhe strane chteji, aby ty jejich auta nekdo koupil, z 500eurovym platem, ktery davaji v cine nebo vychod. eu si nikdo 17 tisic eurove auto dovolit nemuze
neregistrovaný "NIcKON"
9. 2. 2005 08:04
Re: RS3
15% je docela velká část koláče a pokud jakákoliv mamutí továrna nadprůměrně platí svoje zaměstance, kromě vlastního oslabování tím pomáhá roztáčet inflační spirálu.
Btw, dělníci z automobilek nepatří mezi typické zákazníky Audi.
neregistrovaný "knour"
9. 2. 2005 12:13
Re: RS3
a co prvy benzin s priamym vstrekom paliva ?
neregistrovaný "Baron"
9. 2. 2005 12:37
Re: RS3
Mozno prvy benzin s priamym vstrekom s turbom.
Bez turba to uz malo mitsubishi.
neregistrovaný "Martin"
10. 2. 2005 11:15
Re: RS3
První přímý vstřik benzínu do válce měl Mercedes 300 SL v 50 letech, žádný miitsubishi, to s tím přišlo až o 40 let později, nechápu proč je tady pořád skupina lidí, kteří si myslej, že japonci měli všechno první a nejlepší
neregistrovaný "JP"
9. 2. 2005 13:47
Re: RS3
To vime uz delsi dobu, ze motory BMW moc konkurence nemaji (jestli vubec nejakou).
neregistrovaný "BAR"
15. 2. 2005 23:01
Re: RS3
Přatele jestli nekdo umi motor (v "normalni" cenove hladine) tak jsou pouze dva. A to Honda a pak BMW. Audi je bez turba uplne v ... Vubec cely VW neumi rozumny benzinovy motor. Vemte si motory porovnatelneho objemu a je jasno. Honda z dvoulitru bez preplnovani dostava 100 - 120 koni na litr. BMW neni muj salek kavy, ale rozumne motory ma taky. Nicmene, ze by nemely konkurenci je kravina.
neregistrovaný "JP"
16. 2. 2005 08:28
Re: RS3
Mas pravdu, ze BMW a Honda jsou v kategoriich 1.8 - 2.0l a 2.0 - 2.5l v motorech na tom fakt dobre. BMW dokonce i v dalsich. Ale ja osobne nejsem az tolik proti motorum s turbem. Treba 2.0T od Subaru mi prijde bomba a mnohymi opovrhovany 1.8T od VW, ktery je v Leonu a tusim TT, se mi taky docela libi. Udajne dobry je i 2.3 od Volva, ale s tim zkusenosti nemam. Tady jsme ale stejne v jine kategorii, takze nezapomen na 3.0 od Subaru. To je spicka.
neregistrovaný "flavio"
10. 2. 2005 08:09
Re: RS3
audi tam muze dat cokoliv lepsiho a A3 nikdy nebude lepsi nez BMW 1, pac je to FWD
neregistrovaný "Martin"
10. 2. 2005 11:24
Re: RS3
Já jsem si vždycky myslel, že zkratka FWD znamená Four Wheel Drive (stálý pohon čtyř kol) a ne Front Wheel Drive jak to má většina Audi A3, Haldex přeci není stálý pohon všech kol.
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 2. 2005 19:13
Dotaz
Chci se zeptat, jelikož jsem to z toho článku nějak nezachápal, jak to tedy bude s tou M1? Bude či nebude? I když myslím si, že na auto této třídy je už tento třílitr hooodně brutální motorizace. Jsem zvědav, kam až to věčné předhánění nejvýkonnějších verzí jednotlivých modelů mezi německým prémiovým triem zajde. Jestli to tak půjde dál, za 10 let budou mít jejich kompakty 400kW! Otázkou však je, zda-li je to ještě smysluplné a využitelné v běžném provozu...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
8. 2. 2005 19:31
Re: Dotaz
Ohledně M1 ještě žádná oficiální informace z automobilky nevzešla, není ani vůbec jisté, že ji vůbec chystá. Zní to logicky a rozšiřování modelové palety v ostatních řadách by tomu nasvědčovalo, ovšem dosavadní schéma půl litru objemu/válec a 100 koní/litr objemu by nahrávalo původně anoncované šestiválcové třílitrové třísetkoňové M1. Ta by ovšem vedle dvousetšedesátikoňové třílitrové standardní verze příliš exkluzivně nepůsobila, proto se domnívám, že nám BMW chystá další velké překvapení, kterými v poslední době přímo hýří. Na podzim tohoto roku bude jasněji.
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 2. 2005 20:14
Re: Dotaz
No, jsem vážně zvědav. A souhlasím, že kdyby M1 byla, určitě by byla výkonově dost nad 130i aby působila jako suverénní vrchol modelové řady, jak už to u ostatních M modelů bývá.
neregistrovaný "hattori_hanzo"
8. 2. 2005 22:05
Možná se to zdá super,ale...
...když si vezmu kolik stojí základní 116,tak kolik budou chtít za tohle?Dva miliony?Nebo snad jenom jeden?X-( Stejně se mi prostě ani jedno BMW nelíbí!:-/
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Ozzy"
8. 2. 2005 23:02
Re: bude 160 ixaL ::))
to bude letadlo
neregistrovaný "Jura u Brna"
8. 2. 2005 23:59
Re: bude 160 ixaL ::))
At to klidne stoji dva milijony, proc ne? Je to po technicke strance super auto? JE. To, ze to neni americky sestimetrova krava, prece nevadi. I male auto muze mit spickovy motor, elektroniku, podvozek atd. Kazdy nepotrebuje auto velikosti BMW 7.
neregistrovaný "jan"
9. 2. 2005 01:21
Re: bude 160 ixaL ::))
tyto auta jsou spis pro bohatsi mlade v zapadni evrope, kde velke auta (sklasse, a8,bmw7) berou jako pro starsi (45 a vis -manager) nebo turecke vexlaky.
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 2. 2005 08:54
Re: bude 160 ixaL ::))
A mně to zrovna vadí. To že to není "americká kráva". Už uvolnili fotky novýho Cadillacu DTS. 5,25 metru dýlky. To je auto. A v ČR bude stát i s importem tak 1,8 milionu. Tomu říkám cena. Ať se Evropa klidně zadáví Smartama za půl melounu
neregistrovaný "SuperTopGearDiesel"
9. 2. 2005 09:09
Re: bude 160 ixaL ::))
To vsichni vime. Vzdyt se podivej, co stoji Ford GT, Corvette atd... Jsou to PSEUDO sportaky, jenze to ma podvozek na urovni evropskych aut z 80tych let, nezataci to, nebrzdi a benzin tam tece, jako kdyz vypoustis v koupelne vanu... Timto se US auta v EU stavaji naprosto nekonkurence schopne...
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 2. 2005 09:34
Re: bude 160 ixaL ::))
Já nevím proč teda Corvette s 400 koníkama žere skoro polovic toho, co stejně výkonné Ferrari, na která se v USA spolu s dalšími evropskými sporťáky vztahuje gas-guzzler tax (daň za plýtvání benzínem). Taky nevím, jak teda Corvette C6 projela Nordschleife na Nürburgringu úplně stejně rychle jako Porsche 911GT3, který stojí cca dvojnásobek. Taky nevím o tom, že by evropská auta měla v osmdesátých letech magneto-reologické tlumiče. Narozdíl od amerických je myslím nemají dodneška. Vy tady začnete zase něco zasvěceně křičet o OHV motoru, ale to, že nová generace OHV small-blocku od Chevroletu dokáže běžet až 7100 rpm nemáte páru(For a production engine to run at this high of an rpm blurs the lines even more between OHV and OHC (overhead cam) design). Soudíte podle neschopných evropských OHV motorů.
neregistrovaný "hovado evropsky"
9. 2. 2005 10:01
Re: bude 160 ixaL ::))
hele, ty ses za tu US propagandu nak placenej? kupuj si co chces a nas nech na pokoji... ty vase valniky... bez urazky, do ty velky prazdny zeme se to asi hodi, ale tady v Evrope... neni vetsi radost na svete nez sjizdet v lete ze Savojskych Alp k francouzske Riviere, serpentinky, agilni evropske auto se spickovym podvozkem... teda pro me neni vetsi radost, nic ti nenutim a ty zas nenut nic nam
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 2. 2005 10:23
Re: bude 160 ixaL ::))
Aspoň nickname sis zvolil opravdu výstižně. Já ti vůbec nic nenutím. Pouze jsem reagoval na označení amerických aut za "krávy" a poté na tu blbost a jízdních výkonech Corvetty v zatáčkách. Sotva může mít špatný podvozek, když dožene na německym okruhu Porsche. A sotva má konstrukci z 80.let, když má magneto-reologicke tlumice. To mi prijde jako spickovy podvozek. O agilnosti ani nemluvim. Prumerne americke auto je mnohem agilnejsi nez prumerne evropske. Ty evropsky 1,4 a 1,6 maji sice kdejakou serepeticku na zvysovani vykonu, ale trilitrovym V6 motorum se nevyrovnaji.
neregistrovaný "cyrus"
9. 2. 2005 12:30
Re: bude 160 ixaL ::))
má ta korveta ještě furt listový péra?? s tím tady jezděj už jen auta nad 3,5t
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 2. 2005 15:04
Re: bude 160 ixaL ::))
No jak vidno tak i listový péra na zadní nápravě vybavený magnetickým tlumičem stačí na to, aby jí Porsche nedokázalo ujet
neregistrovaný "toby"
10. 2. 2005 00:00
Re: bude 160 ixaL ::))
tak bych chtel videt. mimoto porsche a chevrolet... to proste nejde srovnavat... a cena? mam v garazi porsche reakce je hmmm, mam v garazi chervolet reakce je ok a co?
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 2. 2005 14:02
Re: bude 160 ixaL ::))
Právě, že to lze srovnávat. Chevrolet je "imageový model" značky. Jako takový parametry a cenou vybočuje z běžné nabídky Chevrolet. Je to analogie k Dodge Viper, Plymouth Prowler...Navíc nikdo, kdo vlastní Corvettu, neodpoví na otázku "co máš za auto?". "Mám Chevrolet". Leda, že by skrýval své bohatství Každý řekne: "mám Corvette" nebo maximálně "mám Chevrolet Corvette". A myslím, že to tušíš i ty
neregistrovaný "hovado evropsky"
9. 2. 2005 16:06
Re: bude 160 ixaL ::))
jasny, utok na nick jsem cekal, nekteri lide nikdy nezklamou... podivej, Lonestarstate, ja jsem te jen upozornoval, ze uz tu pusobis jak kolovratek... no-flame... jen nudis predvidatelnosti... pochop, US a Evropa jsou dve odlisne filozofie, to je jako bys psal, ze trilitrove V6 motory se nevyrovnaji dafum a scaniim, ktery maj o par litru vic... chapej trochu
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 2. 2005 18:20
Re: bude 160 ixaL ::))
To nebyl útok ale zcela vážně míněná pochvala. Ostatně myslím, že i ty si výběrem nicku přímo sledoval nějaký cíl, tak se tu nerozčiluj, že se ti posmívám. Nejsem o nic "kolovrátkovitější" než ostatní lidi na tomhle webu. Až na to, že těch BMWčkářů a Audinářů a VWčkářů a Fiatistů tu jsou desítky a tak se nad jejich opěvnými esejemi na historické i aktuální technické a závodní úspěchy nikdo nepozastavuje. Jsem tu holt minorita ale možná i za blázna Ale svět by byl nudný, kdyby všichni měli stejné názory ne?
neregistrovaný "Fechta"
9. 2. 2005 10:44
Re: bude 160 ixaL ::))
Ford GT a pseudosporťák? Absolutně nevíš o čem píšeš. Tyhle přáspěvky si odpusťte.
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2005 14:06
Re: bude 160 ixaL ::))
S tim Fordem GT jsi se dost utal Patrne jsi mel na mysli Mustang, ze?
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 2. 2005 15:08
Re: bude 160 ixaL ::))
Ono vůbec tady se pomlouvá všechno americký aniž by měli ty lidi alespoň ponětí, o jaký třídě mluví. Ono Mustang, Corvette a Ford GT jsou úplně stejný rozdíl jako Audi TT, Porsche 911, Lambo Gallardo. To znamená auta úplně jiné úrovně. Čemu kdo už říká "sporťák" je věcí osobního vkusu. Někdo tak říká i fabii RS.
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2005 15:26
Re: bude 160 ixaL ::))
Svata pravda! I kdyz tve nadseni pro vse US nezdilim, tak musim priznat, ze obcas maji kousky, ktere berou i me. Ja osobne preferuju ostrovni produkci Pls Fabii RS nestras, mivam husi kuzi jen to nekde vidim
neregistrovaný "GT500"
9. 2. 2005 18:32
Re: Bick Lucerne
Vykašli sa na všetkých,ktorí tu kydajú hnoj na americké autá. Mimochodom už sú vonku aj fotky nového Buicku Lucerne. A k tomu ešte Mercury Milan.To všetko na www.autoindex.org.
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 2. 2005 18:35
Re: Bick Lucerne
O Buicku vím, ale tvrdě mě zklamal Zadek to má jako VW a předek jako starý americký nissany.
neregistrovaný "flavio"
10. 2. 2005 08:14
Re: Bick Lucerne
ford gt40 neni pseudosportak ty ***.
neregistrovaný "all risk"
9. 2. 2005 16:17
Re: Bick Lucerne
Pardon? Tobe se libi Cadillac DTS? No, tomu uz se rekne nevkus. Lonerstarstate, reknu ti jednu vec - jestli jsi na velky krasny luxusni vozy, tak jedine Bentley ci Rolls-Royce. To je klasa. Evropa je proste lepsi i v tech velkych kravach - kdyz chce! Podivej se, co kupuji sejkove. Ti jsou rekneme nezavisli a maji prostredky. Myslis, ze objednavaji houfne Cadillacy? Ne, Rollsu a Bentley tam vidis desetkrat vic. A na to bych dal. Jsou to lide, kteri jdou po kvalite. Vim, o cem mluvim, delal jsem v Zalivu. Pro ostatni, abyste posoudili ten hnus:
[odkaz]

A neco hezkeho, velkeho a pritom sportovniho:
[odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 2. 2005 18:33
Re: Bick Lucerne
Tak v tvém příspěvku je hned několik nesrovnalostí zásadního charakteru. 1)oháníš-li se neohrabaností Cadillacu DTS, používáš fotky pancířem oplácané verze G.W.Bushe. Já mluvím o dnes představené sériovce, kterou jsi očividně v životě ještě neviděl ([odkaz] a [odkaz] 2)druhý důvod, proč porovnáváš neporovnatelné je to, že Cadillac není cenová hladina R-R a Bentley. DTS je konkurent Lincolnu Town Car, S-class, 7-series, A8, LS430, Q45, RL atd. 3)Záliv je jedno z hlavních odbytišť DTS. prodává se v: USA, Canada, Mexico, Taiwan, Korea, Japan, Saudi Arabia and Kuwait. Šejkové navíc jak známo vybírají hlavně podle ceny Takže, když je R-R dražší, bude jich tam určitě víc jak Cadillaců. To, že nse někdo narodil na kopě ropy a od narození na svůj miliardový příjem nemáknul, ještě neznamená, že má vkus na auta.
neregistrovaný "Mirek"
9. 2. 2005 10:56
Re: Bick Lucerne
Nějak mi mozek nebere, jak někdo, komu se žádné BMW nelíbí, může mít nastudované ceny 116i a jak ho vůbec ceny těch "ošklivých" aut mohou zajímat a proč vlastně vůbec diskutuje pod článkem o BMW...
neregistrovaný "knour"
9. 2. 2005 09:03
bez titulku
pri tak malom aute sa to uz bez trakcnej kontroly asi ani nepohne, a to este ani nezaprsalo, xexe
audi aspon robi stvorkolky
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jenda"
9. 2. 2005 09:23
Re: bez titulku
Hmmm, nahon na ctyri to chce - ale pozor - zalezi na KVALITE podvozku - 120d si musi umet poradit s vyssi porci kroutaku, takze ono to zase nebude tak zle
neregistrovaný "Cynik"
10. 2. 2005 14:27
Re: bez titulku
Nemluve o tom, ze ctyrkolka zhorsuje akceleraci a neumi powerslade. BMW musi byt zadokolka. I ctyrkolky od bmw (Xi, Xd) maji 70% sily na zadnich kolech.
neregistrovaný "Jenda"
9. 2. 2005 09:20
taxi
Panove, padnul jsem na super praci! Kdo umi dobre anglicky, muze ject delat taxikare do Anglie!! Agentura Dunross (www.dunross.co.uk) kamos tam jel minuly leto a vydelava cistyho 90 tacu mesicne!!! Ja se tam hrnu. Protoze pak si na tohle muzu vydelat hodne rychle a nemusim se tu * za par korun mesicne
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "´eavy"
10. 2. 2005 14:31
Re: taxi
Za devadesat tisic sedet cely dny v aute a vozit ozraly a zfetovany anglany sem tam - to by me tak hnulo. Mel ses lip ucit, mohl bys delat daleko zajimavejsi praci za daleko vic penez
neregistrovaný "Jenda"
14. 2. 2005 11:39
Re: bez titulku
Ceska mentalita - nemusis jezdit v noci; V prosinci si kamos vydelal 120000 Kc a ted letel na 10 dni na Hawai (v aute prosedi cca.70 hodin tydne), dela si vejsku v Anglii. Anglicani jsou ok, zlepsis si jazyk, chytnes kontakty, samostatnost. Jsi linej, tady v Cechach bys bez vejsky asi diru neudelal
neregistrovaný "radio"
9. 2. 2005 10:25
jůůůůůůůůůů
krása, audi je bezpohlavní nudné auto, nemá styl a tím chromovaným páskem dokola to zabili dokonale, BMW má nápad, styl, je to osobnost, jen s trakcí to bude horší, M1 V6 3,6 252 kW
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "anonym"
9. 2. 2005 10:37
Re: jůůůůůůůůůů
neni to nahodou 3,2 V6 343 HP z min M3??
neregistrovaný "martinn"
9. 2. 2005 23:30
Re: jůůůůůůůůůů
bmw robi V-motory jedine V8 a V12. Ostatne su radove.
neregistrovaný "UškWik"
10. 2. 2005 11:58
Re: jůůůůůůůůůů
a V10 z M5 a M6 BMW Power Forever!!!
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2005 11:20
JEDNIČKA
Jednička je jednička. Design tohohle auta je fascinující. Ani se nechce věřit, že je možné vyskočit s té záplavy tvarů, kdy v pološeru neroreznáš ani značku, a kolikrát ani model značky a vytesat z plechu něco tak osobitého, jako je Jednička. Vybavit jí tímhle motorem je než dobře. Je tady někdo, komu se ode dneška bude zdávat o OPC?
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "ciello"
9. 2. 2005 13:45
Re: JEDNIČKA
...mně se naštěstí nebude zdávat ani o tomhle... jednička je dobrá, ale na sny to není... srdce mi plesá jinde..
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2005 16:15
Re: JEDNIČKA
Kde Ti to plesá?
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2005 14:10
Re: JEDNIČKA
Kam se podelo tve nadseni pro VW design?
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2005 14:38
Re: JEDNIČKA
Design VW není o nadšení. Design VW je jistá sázka. BMW1 je něco jiného. BMW1 je o odvaze. Křivky jedničky jsou úchvatné.
neregistrovaný "ciello"
9. 2. 2005 14:43
Re: JEDNIČKA
..to je mi divný... tak ty mluvíš o srdíčku a pak najednou o sázce na jistotu a pak o něčem... úchvatným... ??!!??
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2005 15:27
Re: JEDNIČKA
Ano, to presne jsem mel na mysli
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2005 16:11
Re: JEDNIČKA
Design. Design VW, že je jistota. Vztah k určitému autu se skládá nejen z toho. Sem spadá legenda značky (modelu), jeho historie a další obtížně sdělovatelné věci. Příklad? Mini (myslím v 50létech) Citroen 2CV, Renault 4, Golf GTI, Manta. Tohle jsou auta, co maj duši. U toho Mini navázal a těží z historie teď BMW. U brouka se to nezdařilo. V "dělech" je jen jeden král, znáš ho sám. Asi je možné mít k Hunday Getz vztah jako k Renaultu 4. Já ovšem rozlišuji mezi lidmi, kteří preferují 4 a mezi těmi, kteří preferuji Getz. Auto, to je životní postoj. Ti, kteří chápou auto jen jako prostředek jízdy z A do B, tak ti jsou ochuzeni o tohle všechno. Počítám ale, že tady se setkáváj jen lidé, co maj auta v lásce. To malé BMW je velká trefa.
neregistrovaný "ciello"
9. 2. 2005 16:24
Re: JEDNIČKA
jásný... ale kde máš třeba Saab...??? ten má duši minulost a techniku o které se polovině aut ani nezdá a stejný je to i s designem... To auto si lidé nepořizují pro svoje EGO jako např BMW, ale pro svoji duši a protože se potřebují dostat z bodu A do bodu B stylově a na úrovni a bezpečně...atd.. Mně se třeba hrozně líbí PT Cruser... V každým segmentu je nějaký takový... Třeba VW má jen novýho brouka (btw. made in usa).. ale obecně to nejsou auta který chytí za srdce ani co designu týká ani co se techniky týká.. o bezpečnosti nemluvím atd. Citroen se snaží vrátit na pozici ze které se před léty vytratil... Golf GTI má svoje nejlepší roky zatraceně v propadlišti dějin a to hodně daleko... snad se vrátí s Golfem V GTI.. stejně tak i BMW m3 a jeho sláva v letech E30... Ale každej se snaží chytit to nejsilnější co to auto (nebo minulost modelu) má... Jestli jsi si hodil nick "GTI" v dobách golfu I/II tak to chápu ale v současnosti ne... Naproti tomu Saab AERO žije neustále...!!!! a na vysoké úrovni..
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2005 16:38
Re: JEDNIČKA
Aut se skutecnou dusi je pohrichu malo(( Take se to neda pausalizovat obecne na znacku, ale je treba vybirat jednotlive modely. Ja osobne povazuji treba Jag za znacku, ktera se muze pysnit nejvetsim mnozstvim modelu s dusi (brano historicky).
neregistrovaný "ciello"
9. 2. 2005 16:44
Re: JEDNIČKA
nedá se to pausalizovat... Stejně tak i Land Rover.. Subaru... atd... a najednou bychom měli sakra dlouhej seznam...
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2005 17:12
Re: JEDNIČKA
Seznam by byl dlouhej, ale mockrat by se tam VW neobjevilo Mozna Golf II GTI a brouk, ale vic me toho opravdu nenapadne.
neregistrovaný "UškWik"
9. 2. 2005 17:40
Re: JEDNIČKA
Golf I GTI
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2005 16:45
Re: JEDNIČKA
Saab? Tem ti to plesá? Jo, bez připomínek. Myslím, že plesáš na správném autě. Jistě. Řekneš Saab a, a já citím tu strunu, cos ve mně rozkmital. Saab je pro mně tichá krása. Mimochodem, nikdy jsem neseděl v lepších sedačkách, než v Saabu. Jako kdyby znali u Saaba mou pr... Saab je velice velice nadčasové auto pro ty, jaks krásně napsal, co ho maj pro duši atd. Saab sonet - jeho plakát - jsem mněl na zdi v době, kdy tady jezdili po ulicích v létě kropicí vozy. Názor na GTI potvrzuji. O M3 jsem tady už psal - krásné, malé, vždy trochu rychlejší, než jsem si přál. BMW1 je mi práve sympatická i pro to, že není jen pro ty co si v něm honěj. Myslim ego.
neregistrovaný "ciello"
9. 2. 2005 17:01
Re: JEDNIČKA
třeba ten, ale taky Alfa... Tu si zase kupují lidí, kteří chtějí právě to o čem tady debatujem.. i s vědomím, že to nejsou 100% držáky.. a to je ta oddanost (duševní) značce.. A třeba právě ty sedadla v Saabu.. jak říkáš... jedině z tohodle auta jsem po 800 km vyskočil jako rybka... i když to bylo sportovní a tvrdý auto... a hrozně sluší ženským... ale není nic rajcovnějšího než pěkná blondýna v Alfě Romeo 147...!! Není problém udělat dobrej výrobek... ale je problém ho dobře prodat... a tady nastupuje propagace.. kdo má víc peněz a správný ideologie (i třeba lživý) vyhrává... Tady je vepředu právě VW se svojí jak někdo napsal propagandou... Je jen na síle osobnosti jak tomu čelí.. a z toho se odvíjí třeba koupě auta.. Jasně ti co si "honěj".. to potřebují, protože mají to čím se můžou prezentovat protože nic jinýho nemají... (nechci se nikoho dotknout... ale určitá skupina je taková..) Je to taková "demagogie úspěchu a bohatství".. Jinak poslouchám radio Expres... jsi se ptal...
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2005 17:16
Re: JEDNIČKA
Jo, pár pěknejch blondýn jsem viděl. I pár 147iček. Ženskou a volant neberu. Mám to rád odděleně. Na radio Expres jsem se neptal.
neregistrovaný "TRUCKER"
9. 2. 2005 21:30
Re: JEDNIČKA
Jasný, sohlasím, taky koukám a v budoucnu bych chtěl auto s duší, auto, které mě prostě bere a v mém případě ani nemusí mít nějakou historii a třeba nemusí být ani nijak úspěšné, aby se jednou stalo legendou, to je mi úplně jedno. Ale chápu, co máš na mysli a v podstatě to beru. Jen ten Volkswagen- jo, Brouka respektuji, ať už na počátku jeho zrození stálo cokoli a kdokoli (asi víš, co tím myslím), ale byla to legenda, nicméně ten Golf GTI, nezlob se na mě, ale jako legenda mi fakt nepřipadá. Možná je to tím, že se na to dívám z dnešního hlediska a v době jeho příchodu jsem se o auta ještě až tak moc nezajímal (myslím Golf II GTI). Je sice pravdou, že v době, kdy jsem ho viděl v podsattě poprvé (asi v devadesátém nebo 91.) v prospektu, ketrý mi otec přivezl z Německa, byl jsem z něj unešený, to je jasné, když pro mě do té doby největší dělo, které jsem znal byl žigulík, ale postupem času se mé nadšení postupně vytrácelo a zjišťoval jsem, že existuje spousta stejně pěkných i pěknějších aut, než je Golf. Ale Tvůj názor Ti neberu, protože už jsem někde tady četl Tvoji story o přechodu ze Š 100 na GTI, tak plně chápu, že pro Tebe tohle auto hodně znamená. Jinak Volkswageny beru jako dost nudné i když kvalitní a solidní auta a koncern VW globálně pro jeho politiku a proti ní naprosto neodpovídající nadsazené ceny nemám rád! Naopak pro BMW mám velkou slabost, taky zmiňovaného Saaba považuji za pojem (bohužel GM mu teď jeho pověst a exkluzivitu začíná prasit), "taliáni" jako Alfa Romeo nebo Lancia taky chytnou za srdce a možná mi tady teď budete všichni odporovat, ale líbí se mi i současné Renaulty. Dále třeba Mazda, Volvo, Mercedes,... A ještě poznámka na závěr, za tu Mantu můžeš myslím s naprostým klidem zařadit i Calibru, to bylo dělo!!!!! Ještě dnes vypadá pořád skvěle!!!! Takový design, to je umění!!!!!!!
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2005 10:24
Re: JEDNIČKA
Díky za text, Trackere. Líbí-li se Ti Renaulty, je to určitě dobře. Víš proč se ti líbí a to je hlavní. Ta Calibra, to je design do muzea moderního umění. Za tím autem se ještě dnes vždy ohlédnu.
neregistrovaný "Roman"
10. 2. 2005 08:56
bez titulku
Ja len tolko skusal somnove BMW M1 120d je to super auto Ale ten 3 liter musi byt pecka.NIC viac ktomu.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "klukjakobuk"
10. 2. 2005 10:57
GTI, ciello
GTI, ciello: máte oba pravdu, není nad auto, co má styl a chytí za srdce a pohladí na duši. jejich však míň a míň, všechno se zrychluje, život modelu zkracuje, všechno se podřizuje byznysu, lepší už to nebude. proto je třeba si takových skvostů jako Alfa, novinky od BMW a dalších vážit. postavte vedle sebe Alfu Cross a Allroad, na straně Alfy emoce, krása, duše, chytnutí za srdce a souznění s vozem, na straně Audi jen dobrá technika v nudném kabátu za hodně peněz, což má značit prestiž, ale lidé, kteří si Allroad koupí, jsou schopni pro své ego a pochybnou image značku v klidu měnit podle toho co bude zrovna in. mým snem jsou 4 auta a doufám, že se mi alespoň jedno někdy splní: SAAB 9-3 2,0 TS Aero, Alfa Romeo Crosswagon, Renault Espace, Land Rover Defender
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
10. 2. 2005 14:23
Re: GTI, ciello
jen bych toho espace vyměníl za 807.. a defendra za Discovery...