Novinky
0
to se Oplu povedlo
0
Souhlasím s tebou, ale zajímalo by mě to v jiný barvě... Spíš nějaká modrá...
0
Ty mas u Oplu znamy, ne? Zkus si schvalne porucit duhovou. 😄
0
0
hej, vyzera to velmi zaujimavo, hlavne v tej cervenej, ale pockajme si na konkurenciu a uvidime...
0
0
Dobrý výkony , ale trakce při rozjezdu a krizových situacích bude horší . 4kolka to přenese lépe.
0
svata pravda...4-kolka- Myslim,ze mazda 3 mps bude 4-kolka-to bude to prave orechove
0
Hey a kdo tu byl prvni s 4x4? Suba? 😄)
Je vidět, že Opel je hodně nervozní. Tragická Vectra, ospalá Corsa, nelogická astra, tak teď tohle, snad to už koněčně zabere. Podle mně nezabere. Auta se snad nekupují jen kvůli motoru. Co ten zadek? Sedadla? Střední panel? Manta, či Calibra, pamatujete? Tahle auta, to jsou teď zlé sny šéfů Opelu.
No vzhledem k tvému nicku asi poznám tvojí orientaci (myšleno na značku auta) .... Máš pravdu že Manta, Cali - to bylo o jiném .... ale je to věc názoru - mě se třeba ta Astra líbí i designově ... a motor vůbec neni špatnej .... a když už jsme u těch karikatur - co to GTi ??? A jinak Vectra rozhodně neni tragická - musíš pochopit že má nahradit dvě auta současně - Vectru a Omegu proto ten design a technika .... Corsa má být ospalá páč je to auto pro ženský takže Astra OPC je logicky hračka pro chlapy ....
Mám obavu, že právě chlapi si tu astru kupovat nebudou. Červená sedadla? V Alfě možná.
zda sa ze sa tym autam ani trochu nerozumies,ospala Corsa..atď. pre zaujímavosť tak si niečo prečítaj z ich technických údajov.... zdá sa že si tú novú astru ani len z blízka nevidel a nehovorím o tom že si ju neriadil. najprv vyskúšaj!
* FWD cars
Ted jsem zvedavej co rekne Golf. Ze by R32?
300 kW + Haldex........... rulez!
Co je na Haldexu tak skvelyho?
No nevim. Myslim, ze dnes to nevre tolik hlavne proto, ze po Golfu II pirsly III a IV, jejichz sportovni parametry by se daly shrnout jako ... ehm, nepresvedcive (i kdyz spousta "golfistu" se mnou nebude souhlasit). No mozna tahle rivalita Opel vs. VW v tehle tride znovu propukne, protoze Astra OPC az na zadni cast vypada velmi dobre a parametry se zdaji byt taky zajimave a Golf V GTI je po dlouhe dobe opravdu velmi zajimave auticko, se kterym se da uzit spousta srandy.
Koukám znovu na ty pěkné snímky. Ctu ty názory a nějak mi schází zapálená oslava. Kde jste, vy mladí bejci, co vám je do pětadvaceti? To je auto pro vás ne? Vás ta kára nechává bez odezvy? Mně bejt 20, tak už nekde bouchám a šetrím na OPC. Jako důchodci si budete užívat úplně jiné věci, tomu věřte. Tak na co čekáte?
Je mi do 25. Můžu se zaptat, kde se dá buchat za tolik, že během cca 3 let našetřím na takovýhle auto? Abych to do těch 25 stihl. Studuju, pracuju, ale sotva si vydělám na učebnice a na zaplacení internetu
Je fajn, že studuješ, to je nepochybně cesta. Myslím, že je potřeba umět jazyky, mít trochu štěstí a koukat kolem sebe. Jít za svou věcí. Hlavně netuninguj, to je k ničemu. Snaž se mít tolik, abys jezdil auta, která nepotřebují mračítka a výfuk z okapu. Myslíš, že je málo šancí? Jako živnostník?
co mas proti tuningu ???
inak je to krasne farko a v tej cervenej je to
inak je to krasne farko a v tej cervenej je to
Proti tuningu nemám nic. Také jsem tuningoval - na pískovišti, tu velkou dřevěnou tatrovku, přidělal jsem ji anténu z brčka od limonády. Teď spíš už jen jezdím. Anténu mám vestavěnou.
no rozhodně je lepší koupit starší auto a dát na něj pořádnej tuning, ne tuzing!! tuning, než koupit nový drahý auto.. tuning je úžasná věc, která dodá autu šmrnc je to ztrátová investice, tak jako tak, ale aspoň ať je na co koukat
Sorry, ale dovolím si naprosto nesouhlasit. Kromě značkových tunerů, jako např Alpina, AC Schnitzer, Hamman, AMG (což už je součást Mercedesu), atd. je mi z těch vytuněných popelnic přímo na blití! Je to zohavování aut! Jen sám výrobce, jehož designéři celé auto navrhovali, ví nejlépe, co tomu danému modleu sluší a co by byl naopak úlet. A to, že by sis raději než nové (tím pádem neopotřebené a na několik let téměř beznákladové auto- co se týče oprav) radši koupil nějakou starou šunku, která se Ti postupně začne více či méně sypat a tu pak "přikrášlil" těma lacinýma ohavnostma, to teda nedokážu pochopit ani náhodou!
Asi záleží na úhlu poheldu. Já bych si třeba ideální tuning předatvoval tak, že při nenápadném vzheldu (nejlépe série), silné srdce, kvalitní podvozek, ... (ale ne upravené doma v garáži). To ale asi spíše spadá do kategorie těch AMG, Alpiny,... Tuning pouze zevnějšku je nanic. Spíše často už dosti pomalá a neobratná auta ještě více zpomaluje.
kamo tak ty hovoris o tuzingu nie tuningu!!!
pravy tuning je o odliseni auta ako motoricky tak aj dizajnovo od tych sedivich skatul ktorych po cestach beha tisice!
tuning nie je ked si na pumpe kupis nalepku na nadrz alebo "super brutalne" 13" puklice! to je tuzing!
vela ludi si to myli a vsetkych tunerov a tuzerov hadzu do jedneho vreca.
pravy tuning je o odliseni auta ako motoricky tak aj dizajnovo od tych sedivich skatul ktorych po cestach beha tisice!
tuning nie je ked si na pumpe kupis nalepku na nadrz alebo "super brutalne" 13" puklice! to je tuzing!
vela ludi si to myli a vsetkych tunerov a tuzerov hadzu do jedneho vreca.
nesmíš si kupovat tu šedou popelnici, kterých jezdí po silnicích tisíce ale nějaký auto který to nepotřebuje.... Tuning je kýč... a přesvědčuje mě o nevkusu.. (z 95😖..
Tuning je ve většině případů naprostej hnus a nevkus. Dělají ho magoři, co si za pár kaček przněj auto a nadto svejma pitomostma ohrožujou ostatní. Tuning kvalitní za absence hnusu je bohužel na silnicích velmi vzácnou výjimkou. Pokud jde o slova typu Tuzing a jim podobná, tak možné existujou tak leda u cikánů na Slovensku .. mluv budto jako běloch, anebo sem vůbec nelez ...
já mluvim o TUNINGU!!! ne o TUZINGU.. si to znovu přečti tuzing je k smíchu..
Problem bude v to, ze "tuzer" sam sebe povazuje samozrejme za tunera, a najde 10 duvodu, proc jeho auto JE o tuningu a dalsich 10, proc jeho auto NENI o tuzingu.
s tím souhlasim, ale tady v diskuzi já a audi, mluvíme čistě o tuningu a ty seš asii jeden z mála, kterej nás pochopil.. protože ostatní se tu jen hádaj, chápu, že se někomu nemusí tuning líbit, horší je, když si někdo plete tuning a tuzing, pak se není čemu divit, že se tuzer může vydávat za tunera, jak píšeš ty
No já si nejsem zcela jistý, jestli jsem 100% pochopil význam obou slov, tedy hlavně co lze považovat za prvek tuningu a co za prvek tuzingu nebo spíš nějakou tu hranici mezi nima, nicméně furt si nemůžu pomoct, ale každopádně bych volil klasickou sériovku bez jakýchkoliv neoriginálních "příkras". No a v čem se asi všichni tady shodnem je, že těm "kingům of the roads" s x let starýma prorezlýma a jenom překytovanýma a odpornýma škodárnama a podobnýma vraždama, kteří tam jsou schopni narvat i nějakou 1,6 a pak na cestách machrujou, že jim to jede i 180, by měli "z fleku" brát řidičáky, protože fakt bych chtěl vidět tyhle největší machry a drsňáky, jak by s těma popelnicema z plné rychlosti třeba nouzově brzdili nebo prováděli vyhýbací manévr!!! A to už není žádná *, takoví vymatlaní ***i ohrožují nás všechny, na to by se poliši při svých akcích "Kryšot" měli taky pořádně zaměřit!!!
Dovolím si s tebou částečně nesouhlasit. Ono hodně záleží na tom stvoření, které auto řídí (je jedno jestli škodárnu nebo nejnovější BMW). Když jsi prase (ne ty - myšleno obrazně), tak jsi prase a ohrožuješ ostatní úplně stejně bez ohledu na značku auta. A je úplně jedno, jestli máš auto "oplastěný" nebo ne. To, že některá auta jsou po úpravách vhodná jen pro uzavřený okruh je bohužel pravda - jenže to je věcí STK a policajtů - a v našem korupcí prokvetlém státě je dnes bohužel vše možné.
Jasně, máš naprostou pravdu, já ale mluvil přímo o těch "tuzérech", kteří s těma "votuzidlama" mají naprosto vždycky potřebu machrovat a skoro vždycky se z těch popelnic snaží vymáčknout maximum. Jasně, že i třeba nějaký majitel superluxusního nejnovějšího bavoráku může být hovado a takových je spousty, bohužel takoví "řidiči" se rekrutují ze všech možných i nemožných skupin obyvatelstva. Jen jsem chtěl říct, že i když se relativně soudný řidič na vhodném úseku cesty rozjede se svojí sériovkou na 180, v případě krize určitě to skončí lépe než v případě zmiňovaného tuzéra. Pochopitelně se musí jednat o řidiče podobných schopností. A protože už se do toho začínám pomalu zamotávat, tak na závěr malé shrnutí- hovado se může skrývat ve kterémkoliv autě, ve vytuňených nebo tedy lépe řečeno vytuzených popelnicích je ale tato šance téměř 100% a dané úpravy onoho "vozidla " jeho nebezpečnost ještě zvyšují! Jo a mimochodem dneska jsem několik hodin čumákoval na tady již zmiňovanou stránku www.tuzing.com a doslova jsem se nemohl odlepit od monitoru- perfektní texty a v mnohém s autorem těchto stránek souhlasím. Doporučuji všem!!!
Ja si najprv pockam na Mazdu 3 MPS a este ma napada novy "ostry" Focus. Co sa tyka podvozku a jazdnych vlastnosti,tak si myslim,ze obidve tieto kary to Astre natru. Ale cas vsetko ukaze...
Je mi 20, tímto autem bych se chtěl svést, ale rozhodně bych ho nechtěl vlastnit. Určitě bude stát k milionu, ot bych si raději koupil něco většího. Kdybych na tom samozřejmě měl. Studuju a myslim, že do 25 nebudu mít lastní auto. Ale kdybych si mohl vybrat auto kolem milionu, tak by to byla nová RS Octavia. Né, že mě tady za to roznesete na kopytech!!!
Novou ochcávkou (bez urážky) myslíš jako Octavii II RS? Když jsi na ni tak zatížený, nevíš, dají se už někde na netu najít její oficiální fotky nebo ještě žádné nebyly uvolněny? Celkem mě zajímá, jak bude vypadat, současná je dost nudná, jediný provedení, ve kterém je fakt úplně k sežrání je 100 Edition, to je nářez. A ta jízda....i když se ten výkon zdá "papírově" jako dost suchý, byl to pro mě jako pro obyčejného řidiče obyčejných aut fakt zážitek. A to jsem seděl pouze na sedadle spolujezdce... Právě proto si taky třeba jízdu s takovouhle Astrou nedokážu ani představit, takových koní....!!!!!
Truckere, nehaň RS, neboť ta od silvestra nedá spát nejen tuningářům. 200 koní tady prohání málohdo. A ještě mín lidí je umí ukočírovat. Přečti Tři kamarády od Remarqua, tam je odpověď proč nenápadných (relativně) 200 koní. Vsadím se už teď, že bude vypadat dobře.
Ale vždyť já ji tady vůbec nehaním!
Kldine ji han! Pro me osobne je Oktavka synonimem pro zbytecne velky kufr za zbytecne velke penize. No nic proste se stale budu pokouset presvedcovat lidi o tom, ze kdyz si do Oktavky priobjednaji vsechny veci, ktere by v ni chteli mit, tak se cena casto vyhoupne na cenu BMW 3, nebo nejakeho zajimaveho auta, jako treba Saab 9.3
[asi ti to useklo konec prispevku, takze ja to s dovolenim doplnim] ... na cenu BMW 3, nebo nejakeho zajimaveho auta, jako treba Saab 9.3 v zakladni vybave a s nejslabsim motorem
...prostuduj si ceník...!! e😜erte..!!
Zbytečně velké peníze za Octavii??? Kdy konečně příjdete na to, že nová produkce Škodovky už nejsou "cenově výhodné" Favority, které si člověk musel doskládávat až doma v garáži??? Škodovka je dneska plně srovnatelná s většinou západoevropské produkce. A je jen dobře, že si lidé mohou vybrat auto přesně podle svých představ. Když se někomu líbí Octavia II - tak ať si ji koupí. Tobě se líbí BMW - tak si ho kup. Každý má možnost se rozhodnout a je na něm, do čeho investuje své peníze.
Ja mam 22,pracujem ako predajca,studujem dialkovo VS a nemam na to. ale to neznamena ze sa o auta nezaujimam a nejdem sa zblaznit z noveho modelu. ale Astru poznam, priatel si ju kupil a ja som ju skusala s viacerymi motormy a mne sa velmi paci!!!! vyborne sedi na ceste a je pohodlna na dlhsie trasy napr. z TT do Mostu. takze oslavujem,velmi sa mi paci.
Som zvedavy ako bude auto s vykonom a krutiacim momentom vyssim ako Subaru Impreza WRX !!! zvladatelne len s nahonom na predne kolesa. Nieco mi tu nehra a otazka je ci sudruhovia z NDR niekde neurobili chybu. Co myslite? Mne sa zda ze 4x4 by tu bodlo.
Hmm, asi bodlo, nejspíš máš pravdu. Ale jinak fakt nádherná kára!!! Po nějaké době zas fakt pěkný Opel!!! A 176 kW na auto této třídy, tak to musí být pořádný mazec!!! Jo a vážně by mě zajímalo, jak tady někdo doporučoval, kde mám ve svých jednadvaceti při škole jít bouchat, abych si tohle "vozítko" mohl dovolit koupit a pak navíc ještě živit !!!
Jeď na rok do Norska na ropnou plošinu, dělají se tam 12h šichty a za rok si vyděláš víc, než jen na tuhle káru. Je jen otázka jestli se vrátíš ve zdraví
Pokud nám zůstanou hvězdy nakloněny, svezeme se s OPC ještě před Ženevou. Takže vydržte, první dojmy a fotky budou brzy...
radsi novou trojku od bmw nez tudle sracku
neznam nikoho, komu by v predesle verzi astry turbo vydrzelo alespon tri roky (sam jsem mel tu cest) ... 19" kola? takze loziska na predku neodejdou ve 4 tisicich, ale uz po par set metrech ... ta kara je pekna, ale technicky provedeni bude imho uplne stejne v *jako u predesly astry coupe
takze si radsi kupte Hondu Civic Type-r ... usetrite si jak penize, tak problemy s opravama ))
takze si radsi kupte Hondu Civic Type-r ... usetrite si jak penize, tak problemy s opravama ))
citam,citam a neverim.... vies asi si mal stastie na kazove vozidlo. Mas pradu,kup si Hondu a na Opravach si priprav na vycalovanie pekny majland,take su "lacne" opravy a nahradne diely... budes sa potom modlit aby sa ti uz nikdy nepokazila.
to tezko ... protoze Honda narozdil od Oplu nabizi zaruku tri roky ... kdyz jsem kupoval Astru Coupe (v 2001) tak byla zaruka jen jeden rok a dva roky jsem lepil vse ze svyho ... a co se kazovyho kousku tyce, tak ho asi mel i dalsi vlastnik turba v Brne (kteremu krom toho praskla i hlava) a spousta dalsich majitelu na forech, kterym taky odeselo velice brzo ...
btw: brnenskyho majitele jsem nedavno s hondou dojel a podle koure a smradu mu turbo uz znovu odchazi ... ale jinak tomu urcite rozumis lip
btw: brnenskyho majitele jsem nedavno s hondou dojel a podle koure a smradu mu turbo uz znovu odchazi ... ale jinak tomu urcite rozumis lip
to mam rada ked si chlap mysli ze je najmudrejsi , teraz je zaruka dlhsia... ale to nic nemeni na tom ze si mal smolne auto... a to ze poznas este jedneho cloveka... stavim sa ze je to kamarat. ja som nepovedala ze sa ti bude kazit,len sa pokazi raz a povedia ti ze nemozu to dat na zaruku a pekne vycalujes... predstav si ze i zeny mozu pracovat s autami,pa
Nemá to ten správný šmrnc a ještě k tomu je to OPel. Cítili jste někdy ten hnusný ozón u nových OPlů to je k poblití.OPel bude vžycky až druhý za VW i když ten Golf 5 je taky nic moc.
co sa tyka designu je krajsi hot hatch ako astra OPC? ja si myslim ze momentalne nie.