Technika
0
V tom provedeni bez boku to vypada strasne. Nevi nekdo, jak to bude s vymenou az bude ta guma ojeta? To se bude menit rafek i guma? Jestli jo, tak to bude pekne drahy
0
ale jak se zda, tak usetris na palivu a tak a naky poklice se urcite budou delat
0
Me ani tak nejde o vzhled (i kdyz je hroznej), jako o to, ze pneu ma s rafkem tvorit jeden celek. A to mi pri prezuti prijde pekne blby a drahy.
0
myslim, ze to vymyslej i sundavaci z rafku ... kdyby to melo byt drazsi nez normalni guma tak se to asi moc neujme, protoze to ze se pri propichnuti nevyfoukne neni az takova vyhoda aby lidi za tu gumu zaplatili treba 2x vice ... urcite ne masove
No neviem, len na pohlad to vyzera neuveritelne. Vydrzi ta pneumatika tolko co dnesne plaste? Tie lamely vo vnutri vyzeraju byt pekne namahane pod zatazou alebo pri prechode cez nerovnosti, kolko to moze vydrzat km? Co aerodynamika, to bude aj finalna verzia po stranach odkryta?
Na tom Audi to vyzera velmi zaujimavo!
Na tom Audi to vyzera velmi zaujimavo!
precti si clanek.pise se tam neco o tom,ze ty boky jsou odkryty kvuli demonstraci.v tehle podobe by se to urcite neuchytilo...
Precital som si este raz. Nepisu tam nikde o tom ze by finalna verzia mala byt zakryta. Co pisu je "Pryžový běhoun je s diskem spojen pryžovými radiálně orientovanými lamelami, které nahrazují původní uzavřený objem se stlačeným médiem. ". Ja z toho rozumiem ze stara koncepcia je 'uzavreny objem' v ktorom je uzavrety vzduch a nova koncepcia ktora nahradzuje tuto staru je taka ze 'radialne orientovane lamely nahradzuju uzavrety objem'.
Takze nevylucujem ze finalna verzia bude celozakryta, ale z clanku mi to nevyplyva..
Takze nevylucujem ze finalna verzia bude celozakryta, ale z clanku mi to nevyplyva..
Navic je tu problem, co s tim vzduchem mezi lamelama, kdyz to zakrejou? A jak tady nekdo psal, kdyz to bude otevreny, tak to nikdo nikdy nevyvazi.
Všechna prezentovaná řešení měla otevřenou konstrukci, ze které bylo zřejmé, že pneumatika je opravdu bez plynného média.
pochopil jsem to tak,ze pro demonstraci predvedli pouze otevrenou konstrukci.v pripade uzavreni nespatruju v plynove naplni zadny problem.nemusi tam byt pretlak,staci atmosfericky tl. a neni nic snazsiho nez vyvrtat do te lamely diru aby se mohl pri deformaci vzduch prepoustet ne?
pochopil jsem to tak,ze pro demonstraci predvedli pouze otevrenou konstrukci.v pripade uzavreni nespatruju v plynove naplni zadny problem.nemusi tam byt pretlak,staci atmosfericky tl. a neni nic snazsiho nez vyvrtat do te lamely diru aby se mohl pri deformaci vzduch prepoustet ne?
Je to tak napsano proto, ze Michelin nevysvetlil zda bude mit finalni vyrobek otevrenou nebo uzavrenou konstrukci.
Urobil som maly vylet na Michelin.Com lebo ma to celkom zaujalo --> [odkaz]
O moc viac som sa teda nedozvedel o finalnej verzii, ale su tam tri produkty pri ktorych sa francuzski kreativci dost vyblaznili. Co som pochopil😒br /> 1. Michelin Airless- toto vyzera byt bezvzduchova pneumatika hlavne urcena pre auta a motocykle a vyzera byt zakryta
2. Michelin Tweel- toto vyzera byt bezvzduchova pneumatika hlavne urcena pre male a vojenske vozidla a invalidne vozicky a vyzera byt otvorena
3. Michelin Active Wheel- tak to je uplna haluz, odporucam si to pozriet
O moc viac som sa teda nedozvedel o finalnej verzii, ale su tam tri produkty pri ktorych sa francuzski kreativci dost vyblaznili. Co som pochopil😒br /> 1. Michelin Airless- toto vyzera byt bezvzduchova pneumatika hlavne urcena pre auta a motocykle a vyzera byt zakryta
2. Michelin Tweel- toto vyzera byt bezvzduchova pneumatika hlavne urcena pre male a vojenske vozidla a invalidne vozicky a vyzera byt otvorena
3. Michelin Active Wheel- tak to je uplna haluz, odporucam si to pozriet
Žádné strachy, jak to bude až se guma ojede. S tímhle stejně nemůže člověk na ulici.
Jsem sam, kdo ma pocit, ze u konkurence maji vestinu (mozna dokonce vyraznou) novinek o den-dva drive? 😲(
A co bordel? Naleze to do těch děr a okamžitě půjde do háje vyvážení... nedovedu si představit funkci této pneumatiky třeba v zimě...
No, pokud bude finalni verze zakryta, tak tam bordel nepoleze, ne? Budou tam treba jen miniaturni kanalky na pruchod vzduchu pri deformaci...treba
kanlky jsou podle me zbytecen ... vzduch se stlaci uz v dens natlakovanych pneu tak proc by se nestlacil v nenatlakovanych pneu?
když budou ty kanálky zakrytý, v nich atmosférickéj tlak a pak jednu komoru propíchne hřebík tak se ta propíchnutá bude při zatížení víc deformovat. U otevřené verze se to nestane
Ad otevrena verze: je otazkou jestli ty "kaminky, snih, blato atd." v pneumatice budou skutecne ulpivat. Ona se preci jen také deformuje a odstredive sily by mohly zajistit, ze mezi lamelami se toho mnoho neudrzi. Uvidime.
Vie niekto co je to za dop.protstriedok ta akoze stvorkolka na obrazku?
som hrozne zvedavy co je to za cudo
som hrozne zvedavy co je to za cudo
Jen tak by me nahodou zajimalo jak budou mit tyto pneumatiky dopad na jizdni komfort?
Chtel bych vedet jake to bude mit jizdni vlastnosti a taky pokud je to nedilnou soucasti disku, tak to bude i dost ekonomicky narocne az se guma sjede...
Myslím, že je to velice zajímavá studie. A na otázky kolik to bude stát a jak to vypadá je ještě brzy.
Připadá mi to jako výborný nápad, pro běžné užití to určitě doladí ke spokojenosti všech (zakrytí z boku, vyměnitelnost atd..) Už se na ně těším.
Obdobná konštrukcia mala udelený patent na Slovensku už pred 5 rokmi!!!
Autori 5 rokov hľadajú partnerov pre výrobu.
Autori 5 rokov hľadajú partnerov pre výrobu.