Technika
Připadá mi to jako výborný nápad, pro běžné užití to určitě doladí ke spokojenosti všech (zakrytí z boku, vyměnitelnost atd..) Už se na ně těším.
Myslím, že je to velice zajímavá studie. A na otázky kolik to bude stát a jak to vypadá je ještě brzy.
Co to tady melete?! Vy jste na palici. A kdo říkál, že boční krycí stěna dotýkal vnitřních lamel??? Tím pádem se vzduch může v pneu neomezeně pohybovat.
když budou ty kanálky zakrytý, v nich atmosférickéj tlak a pak jednu komoru propíchne hřebík tak se ta propíchnutá bude při zatížení víc deformovat. U otevřené verze se to nestane
Urobil som maly vylet na Michelin.Com lebo ma to celkom zaujalo --> [odkaz]
O moc viac som sa teda nedozvedel o finalnej verzii, ale su tam tri produkty pri ktorych sa francuzski kreativci dost vyblaznili. Co som pochopil😒br /> 1. Michelin Airless- toto vyzera byt bezvzduchova pneumatika hlavne urcena pre auta a motocykle a vyzera byt zakryta
2. Michelin Tweel- toto vyzera byt bezvzduchova pneumatika hlavne urcena pre male a vojenske vozidla a invalidne vozicky a vyzera byt otvorena
3. Michelin Active Wheel- tak to je uplna haluz, odporucam si to pozriet
O moc viac som sa teda nedozvedel o finalnej verzii, ale su tam tri produkty pri ktorych sa francuzski kreativci dost vyblaznili. Co som pochopil😒br /> 1. Michelin Airless- toto vyzera byt bezvzduchova pneumatika hlavne urcena pre auta a motocykle a vyzera byt zakryta
2. Michelin Tweel- toto vyzera byt bezvzduchova pneumatika hlavne urcena pre male a vojenske vozidla a invalidne vozicky a vyzera byt otvorena
3. Michelin Active Wheel- tak to je uplna haluz, odporucam si to pozriet
Michelin slibuje lepsi moznosti naladeni techto parametru (komfort vs. ovladatelnost) nez u soucasnych pneu. Zrejme umi ovlinovat samostatne bocni a radialni tuhost nejakou zmenou konstrukce.
Jina otazka je co ten behoun dela pri brzdeni treba s ABS?
Jina otazka je co ten behoun dela pri brzdeni treba s ABS?
Chtel bych vedet jake to bude mit jizdni vlastnosti a taky pokud je to nedilnou soucasti disku, tak to bude i dost ekonomicky narocne az se guma sjede...
Vie niekto co je to za dop.protstriedok ta akoze stvorkolka na obrazku?
som hrozne zvedavy co je to za cudo
som hrozne zvedavy co je to za cudo
proč by s tím někdo nemohl na silnici?? ste moc velkej pesimista a bráníte se pokroku.. ta pneumatika má potenciál a velkou budoucnost.. myslim, že se brzy ukáže hlavně ve sportu
myslim, ze to vymyslej i sundavaci z rafku ... kdyby to melo byt drazsi nez normalni guma tak se to asi moc neujme, protoze to ze se pri propichnuti nevyfoukne neni az takova vyhoda aby lidi za tu gumu zaplatili treba 2x vice ... urcite ne masove
Ad otevrena verze: je otazkou jestli ty "kaminky, snih, blato atd." v pneumatice budou skutecne ulpivat. Ona se preci jen také deformuje a odstredive sily by mohly zajistit, ze mezi lamelami se toho mnoho neudrzi. Uvidime.
Je to tak napsano proto, ze Michelin nevysvetlil zda bude mit finalni vyrobek otevrenou nebo uzavrenou konstrukci.
Všechna prezentovaná řešení měla otevřenou konstrukci, ze které bylo zřejmé, že pneumatika je opravdu bez plynného média.
pochopil jsem to tak,ze pro demonstraci predvedli pouze otevrenou konstrukci.v pripade uzavreni nespatruju v plynove naplni zadny problem.nemusi tam byt pretlak,staci atmosfericky tl. a neni nic snazsiho nez vyvrtat do te lamely diru aby se mohl pri deformaci vzduch prepoustet ne?
pochopil jsem to tak,ze pro demonstraci predvedli pouze otevrenou konstrukci.v pripade uzavreni nespatruju v plynove naplni zadny problem.nemusi tam byt pretlak,staci atmosfericky tl. a neni nic snazsiho nez vyvrtat do te lamely diru aby se mohl pri deformaci vzduch prepoustet ne?
kanlky jsou podle me zbytecen ... vzduch se stlaci uz v dens natlakovanych pneu tak proc by se nestlacil v nenatlakovanych pneu?
No, pokud bude finalni verze zakryta, tak tam bordel nepoleze, ne? Budou tam treba jen miniaturni kanalky na pruchod vzduchu pri deformaci...treba
Navic je tu problem, co s tim vzduchem mezi lamelama, kdyz to zakrejou? A jak tady nekdo psal, kdyz to bude otevreny, tak to nikdo nikdy nevyvazi.
Precital som si este raz. Nepisu tam nikde o tom ze by finalna verzia mala byt zakryta. Co pisu je "Pryžový běhoun je s diskem spojen pryžovými radiálně orientovanými lamelami, které nahrazují původní uzavřený objem se stlačeným médiem. ". Ja z toho rozumiem ze stara koncepcia je 'uzavreny objem' v ktorom je uzavrety vzduch a nova koncepcia ktora nahradzuje tuto staru je taka ze 'radialne orientovane lamely nahradzuju uzavrety objem'.
Takze nevylucujem ze finalna verzia bude celozakryta, ale z clanku mi to nevyplyva..
Takze nevylucujem ze finalna verzia bude celozakryta, ale z clanku mi to nevyplyva..
A co bordel? Naleze to do těch děr a okamžitě půjde do háje vyvážení... nedovedu si představit funkci této pneumatiky třeba v zimě...
Jsem sam, kdo ma pocit, ze u konkurence maji vestinu (mozna dokonce vyraznou) novinek o den-dva drive? 😲(
Me ani tak nejde o vzhled (i kdyz je hroznej), jako o to, ze pneu ma s rafkem tvorit jeden celek. A to mi pri prezuti prijde pekne blby a drahy.
precti si clanek.pise se tam neco o tom,ze ty boky jsou odkryty kvuli demonstraci.v tehle podobe by se to urcite neuchytilo...
No neviem, len na pohlad to vyzera neuveritelne. Vydrzi ta pneumatika tolko co dnesne plaste? Tie lamely vo vnutri vyzeraju byt pekne namahane pod zatazou alebo pri prechode cez nerovnosti, kolko to moze vydrzat km? Co aerodynamika, to bude aj finalna verzia po stranach odkryta?
Na tom Audi to vyzera velmi zaujimavo!
Na tom Audi to vyzera velmi zaujimavo!
Autori 5 rokov hľadajú partnerov pre výrobu.